- Vodafone mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz focvis #95717 üzenetére
Az elsődleges ok az volt hogy (az én ingerküszöbömhöz képest) nagyon poroltak a hátsó textar betétek (a képen az alsó). [link] Az elsők (pagid) még szódával elmentek.
Aztán kicsi pénzért hozzájutottam az első kerámia betétekhez, így el lett döntve hogy mindet kicserélem.Give them hell Ukraine!
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #95795 üzenetére
Hmmm... érdekes... Mondjuk a lényeg, hogy a frissítés megoldotta a problémát a Te esetedben. Nekem szerencsére azóta nem jelentkezett az EPC hiba és egyre inkább kezdem azt hinni, hogy csak beképzelem a rosszabb menetteljesítményt a hiba jelentkezése óta... Azért ezek a "randomra" jelentkező hibák költségesek tudnak lenni...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
Ace owner
addikt
válasz focvis #96336 üzenetére
No igen az árak. Lassan lelakják az összes kőmíves Golfot és a hülyegyerekek is széthajtják, összecsukják őket. Aztán pár év és klasszikus lehet belőle, mint lassan a G1-ből. Ezért foglalkoztat nagyon az E30 pár hete, addig kéne megcsípni egyet amig nem szállnak el az árak teljesen.
Galaxy Fold 4
-
veterán
válasz focvis #96446 üzenetére
Megint én.
Hátsó gyári fékbetét cserés (G6, 157 e. km), tárcsa is gyári, de szvsz még van benne anyag - inkább nem cserélem.
Ennek okán nem a legtartósabb betétet keresem, inkább valami olyant ami harap és majd a tárcsával együtt megy a kukába.
Nem baj ha nem porol - bár ez talán ellentmond a fentieknek.Összefoglalva: Nem baj ha nem drága, csak fogjon, nem számít ha gyorsan kopik.
Mi az ajánlott a fentiek tükrében?
-
TaaT
veterán
válasz focvis #96446 üzenetére
Ok, majd kipróbálom
Fékbetét: harapjon, ne poroljon, és olcsó legyen... kettőt (rosszabb esetben egyet) választhatsz
Az olcsó semi metallic betétek között nincs nagy különbség, szerintem.
Sokáig rágódtam ebben a témában, és pont a hátsó féknél mert oda nem gyárt kerámia betétet az SCT. Én végül az EBC Ultimax (Black) betétnél kötöttem ki. De mivel még csak pár km-t mentem vele nem tudok nyilatkozni hogy mindenben teljesítette az elvárásokat.
Igaz, haver már jó ideje használ egy ugyanilyet de őt nem érdekli annyira, nem figyel rá.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz focvis #96454 üzenetére
Néztem pagid-ot, az nekem elöl egész jól teljesített, de nem volt olcsóbb az EBC-nél, aszem az ATE-t is néztem, és az sem volt olcsóbb.
A harapás egyik része a súrlódási együttható. Ezt nagyon ritkán adják meg a fékbetéteknél. Az EBC Black 0,46-ot tud a magyar oldal szerint (valszeg maximum) Itt meg egy ferodo táblázat [link]
tomcsi23:
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #96498 üzenetére
Nem kell levenni hozzá az olajkádat. A feszítő takaró eleme és a kád közé kell a paszta.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #96761 üzenetére
nekem is gyárilag az 1,6 75le féke van kb a kocsin, leszámítva a hátsó tárcsát amit ha nem ül hátul mind a két anyós a fék erő szabályzó kb 0-ra ignorál
egyszer bementem a szerémire lámpázni (racse tárcsa, racse betét) 3. lámpa után, beton kemény lett a fék és semmi fékhatás nem volt csak hűtős után, na azóta van elől dupla dugattyú!hihetetlen hogy akkoriba mennyire alul méretezték a féket!
ill, véleményt kérnék ki milyen színt javasol kájha ezüst autóra (valószínű sőtét felni lesz majd egyszer) fék nyereg tekintetében? (racse píros, citrom sárga, fekete, egyéb és mi)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsolt19900
őstag
válasz focvis #96732 üzenetére
bontottat nem szeretnék, ha pedig az utángyártott ilyen "gagyi" akkor marad a gombembléma felújítása, vagy ha nem vállalják veszek csak azt a szoknyát így is úgy is megcsináltatom bőrössel, akik csinálták az ajtókárpitjaimat is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ace owner
addikt
válasz focvis #96832 üzenetére
Kanyarokat preferálom, nem a nagy sebességet. Egyébként gumis azt ajánlotta inkább használt jobb minőségűt, mint csájnakottont. Köszi, majd körbenézek jövő hónapban jobban hátha találok valami jó vételt.
Csavar tuti hogy kicsi, mert lemezhez való és a Merci alu túl vastag neki. De úgy tűnik egy közeli srácnál van, holnap elugrok hozzá, szóval megoldódni látszik a gondGalaxy Fold 4
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #97026 üzenetére
Köszi az infot...
Ez a 22-es csapdája... nem akarok garasoskodni, szeretném ha minőségi cuccok kerülnének a kocsiba, mert nem szeretném ha 40.000km után ismét szét kellene szedni vagy csörögne, szakadna stb. viszont jó lenne azért ebből az árból faragni... szerintem márkaszervízben dolgoznak ilyen árakon...
Hulla vakon vagyok egyébként, hogy utángyártott cuccok terén mi a prémiumabb minőség és hol érdemes keresgélni... amit linkeltél az szerinted..?
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
JimBeam00
csendes tag
válasz focvis #97034 üzenetére
Hmmm... őszintén szólva, ha biztos lehetnék affelől, hogy nem lesz komolyabb gond belőle, akkor nem erőltetném én se most még a cserét, főleg nem 300k-ért. Alapjáraton ill. menet közben baromi csendes a kocsi, szépen ketyeg... a maszek szerint állítólag fordulaton már van egy kis hangja a láncnak, én még nem figyeltem meg. Amit mondtam, minden 5. indításnál max. 2mp-ig "dízeles"... A felét minden zokszó nélkül kifizetném... de mit tudjuk ez sajnos nem így működik. Bár, ha az általad említett utángyártott cuccokra gondolok akkor...
"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja."
-
veterán
válasz focvis #97165 üzenetére
Megvolt a szerviz, 158 k. Km, 1.4 TSI, független műhely, maximálisan megbízom bennük 15 év üzleti kapcsolattal a múltból.
Tételek:
- hátsó fékbetét, ami Ate helyett TRW lett, ez van... vagy ez volt a beszállítónál - túlélem.
- fékfolyadék cserélve
- olaj-, levegő-, pollenszűrő, mind Mann Filter
- munkadíj a fentiekre, ill. igazítottak az 5. ajtón mert zörgött, átnézték az autót, különös tekintettel a futóműre (nem voltam biztos benne, hogy mi zörög)
- pecsét a szervizfüzetbeFentiek 35 ezer Ft. Olajat én vittem - Castrol Edge 5w-30 - 9 ezer Ft, végösszeg 44 000 Ft.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Renault, Dacia topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ford topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óra topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen