- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz rolcsibácsi #5727 üzenetére
pedig van árlistájuk; link
-
kali
legenda
válasz expendables #5834 üzenetére
igen, firmware verzió/milyenség függvénye a dolog.
-
kali
legenda
annak a függvénye is, hogy milyen e-mail fiók kerül beállításra, valamelyiknél felkínálja/engedi, másnál meg nem.
note 4-en is azon görcsölök (5.0.1), hogy a gmail egy ideje nem engedi, de a t-email például igen, egy adott nap összes levele is kijelölhető, vagy egy pöttyintéssel a létező összes levél törlésének a lehetőségét is feldobja..[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
szia,
mennyi az esélye, hogy pont akkor lógatja valaki a telefonját egy védtelen wifi hálózaton - már azzal sem tudok azonosulni, aki ilyet használ -, amikor adott frissítés érkezik - mindig máskor, szóval még direkt sem lehet kiszámolni előre -, ráadásul akkor is csak egy maghatározott verzióra érvényes a billentyűzet-program tekintetében!?!?
-
-
kali
legenda
válasz Kékes525 #7229 üzenetére
elég széles körben szoktam nézelődni és kérdezősködni, a tapasztalatom pedig az, amit korábban írtam.
nagyon sokan csak akkor néznek utána a neten - de még akkor sem mindenki -, ha problémába ütköznek a már megvásárolt és használt telefonnal.migabi24; egyrészt nem csak az s6 kapcsán merül fel a knox, hanem jóval olcsóbb és/vagy régebbi típusoknák is, másrészt ha van is tudatos vásárlás, az sokaknál nem a romolgatás és a knox mivoltát takarja.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Kékes525 #7236 üzenetére
legalább annyian úgy vannak ezzel más gyártós készülékenél is, tehát ahányan a samsungtól elpártolnak bármi miatt, nagyjából annyian térnek is át samsungra más gyártó telefonjáról.
a paci részedés más kérdés, lendületet kaptak olyan gyártók is, akikkel korábban nem kellett számolni, legalábbis nem olyan szinten. -
kali
legenda
-
kali
legenda
igen, teljesen biztos vagyok benne, elég sűrűn leírom a jogszabályt, illetve futottam már néhány ilyen kört;
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
forrás: linkettől persze volt már rá példa, hogy kicseréltek készüléket kapcsolódó hiba miatt, mert úgy állt hozzá az illetékes, megértette, hogy a vásárló nem egy számára problémásnak tartott telefont szeretne használni az első pillanattól a vásárlást követően, de ha valaki nemet mond rá, akkor a kapcsolódó jogszabály alapján nem olyan egyszerű rákényszeríteni, de még akár a felügyeleti szerv sem nyújt benne amiatt segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
amely hiba/meghibásodás ténylegesen akadályozza a meghibásodást.
a pixelhiba kezelése korrekt a samsung esetén, 3 napon belül bármilyen hiba esetén intézkedik - sok gyártó nem tesz így, hanem az első pillanattól ragaszkodik a kapcsolódó szabványhoz.
az akadályozás akkor egyértelmű, ha valami ténylegesen nem működik, olyankor vitatni sem lehet a dolgot.
újonnan vásárolt készülék esetén a házon színhibák voltak - láttam, szerintem is csúnya volt -, a vásárló cseréltetni szerette volna, amit elutasítottak, ezért felügyeleti szerv lett belőle és ott is azt mondták, hogy nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot - neten lett rendelve, így elállás lett a vége. -
kali
legenda
nem, csak a 3 napon belüli "kötelező" kicserélés kapcsán írtam, ilyen szinten elkülönül a gyártói/szervizes kijavítás, mert a kicserélést a kereskedővel kell eszközölni, ahol a vásárlás történt.
sok olyan hibát javít a gyártó/szerződéses szerviz jótállás keretében, ami a 3 napon belüli rendeltetésszerű használatot akadályozó tényezőnek nem feltétlenül felel meg. -
kali
legenda
válasz eastone1 #12800 üzenetére
szia,
támogatja az.
cserélném már én is a note 4-et, mert szeretem a változatosságot és nem szoktam nagyon sokáig használni egy típust, de egyszerűen nincs megfelelő, jó alternatíva - talán az iphone 6 plus lenne az, de megvárom már annak az utódját, mivel az kellően közel van.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Szellem. #13562 üzenetére
hidd el, megtapasztalnád, hogy nem jobb magasan, az iphone 6 nagyjából az s6 szintjén van, csak ios alatt nincs külön kijelzős üzemidő, így amit ott látni, abban minden használat benne van, a nem kijelzős is, ha látsz 6 órás használatot, annak csak egy része a kijelzős üzemidő.
annyi a különbség, hogy ott kevesebb beállítási lehetőség van, de egyben kevesebb szinkronizáció...stb. is fut alapértelmezetten - ott nincsenek adott google szinkronizációk és folyamatok -, így ios alatt kevesebb beállítást igényel a rendszer, android esetén pedig jobban testre kell szabni, ha nem akarja az ember, hogy sűrűn, szinte folyamatosan dolgozzon valamit a háttérben.
nem véletlenül írtam egy kapcsolódó témában, hogy amikor épp iphone van a tulajdonomban, akkor egy óra alatt belakom manuálisan nulláról, android esetén ez az intervallum a duplája, ha megfelelően személyre akarom szabni és a számomra szükségtelen folyamatokat szándékozom kikapcsolni, hogy jó legyen az akkumulátoros üzemidő - más kérdés, hogy bizonyos tekintetben előnye is van az android részletesebb beállítási lehetőségeinek.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Szellem. #13564 üzenetére
nem feltétlenül az optimalizálással van gond, hanem egyre inkább az a trendi, hogy mindent folyamatosan szinkronizálj a felhőkbe, mindig tudja a telefonod, hogy jársz és aszerint kínáljon fel különböző extra szolgáltatásokat, mindenre van google, samsung vagy egyéb gyártói folyamat, soknál nem is lehet teljesen kikapcsolni, hanem csak a mobilinternetnél, wifi kapcsolattal mindenáron fut, ami persze nem lenne rossz annak, aki nem ért hozzá, de igényli az extra szolgáltatásokat, a biztonságot...stb., ez viszont az akkumulátoros üzemidő rovására megy.
ios alatt nincs ennyi minden, illetve ott jól/jobban megoldották, két helyre összeszedve a hozzárendelt kapcsolókat, hogy egyszerűbb legyen személyre szabni.
mindennek van előnye és hátránya is, aztán felhasználója válogatja, hogy melyik jön be neki jobban.
akár ios, akár android oprendszeres telefon van épp a tulajdonomban, rászánok x időt a manuális belakásra, utóbbinál ugyan több idő kell hozzá a sokrétűbb testreszabhatóság miatt, de nem úgy kell elképzelni, hogy mindent tiltok, fagyasztok...stb. - root ~5 éve volt utoljára androidos telefonomon -, hanem ami kell, azt beállítom, ami nem, azt kikapcsolom vagy a szükségtelen6problémás alkalmazás eltávolítom - esetemben csak a facebook triumvirátus ilyen -, cserébe jó lesz az akkumulátoros üzemidőm is.
ios alatt megkönnyebbülés, hogy fele idő az egész belakás, viszont ott meg hiányzik néhány apróság az androidhoz képest, de még elviselhető kompromisszum számomra, nem komoly probléma.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz bulikavagyok #13568 üzenetére
alapesetben wifi kapcsolaton több folyamat/szinkronizáció fut, mint mobilinterneten, de ha a húzósabb néhányat kikapcsoltad/beállítottad, akkor igen.
mindig azt mondom én is, hogy nem kell hülyére mókolni a rendszert ahhoz, hogy jó legyen minden tekintetben, csak egyszer kell megfelelően beállítani. -
kali
legenda
válasz Kékes525 #13582 üzenetére
a legtöbb felhasználóval az a baj, hogy a telefon első indításakor sem olvas el mindent, hanem csak tovább -> tovább -> tovább, pedig ha figyelne, a rendszer már ott is ad olyan opciókat, amik elől ha a pipát kiveszi az ember, akkor a későbbiekben kevésbé lesz panasza rá, hogy sokat teker készenlétben a rendszer, nem a legjobb az akkumulátoros üzemidő...stb.
arról nem is beszélve, hogy pont a kevésbé hozzáértők akarnák rendre a legprofibb szintet választani, mert az a menő, meg ők értenek hozzá. -
-
kali
legenda
amelyik egy állományból áll, azzal a pit hozzáadásával sem lehet újraparticionálni.
a különbség az, hogy pit nélkül mind a két verzióssal csak a meglévő rendszerre lehet ráfrissíteni, de a több állományosnál ha adott a pit, akkor nem csak ráfrissít, hanem teljesen a nulláról húzza újra a rendszert.
előfordulhatnak olyan hibák a rendszerben, amiket a csak ráfrissítés nem képes javítani, akkor kell újraparticionálással teljesen újrahúzni. -
kali
legenda
s6-nál nem néztem meg a gyakorlatban, de ha minden igaz, akkor a több állományos firmware verzió esetén a csc-ből annál is kinyerhető (7zip, winrar. tc...stb. útján) a pit fájl.
a több állományos azért jó még, mert ott - bizonyos kereteken belül - tetszés szerint lecserélhetők az állományok, ha valakinek ilyen szándéka lenne esetlegesen. -
kali
legenda
válasz devil-k #16598 üzenetére
nem, ezek a telefonok már nem szerelhetők háznál.
a házhoz megyünk listába már fel sem került végül az s6 - a note 4 az utolsó, de azt sem javítják háznál, hanem a szervizes kiviszi a cserés készüléket, a hibásat/meghibásodottat pedig el, de ott is csak azon készülékeknél, amik regisztrációja 2015. szeptember 30-ig megtörtént, utána már csak a futáros megoldás adott.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Kékes525 #16603 üzenetére
amit hivatalosan kiírtak, illetve ami pletykát korábban is hallottam már, hogy mivel az újabb típusokat háznál nem lehet már szerelni, így nem éri meg ebben a kategóriában a kivonuló szervizest (házhoz megyünk) üzemeltetni, a cserés/javított készüléket a futár (prémium assistance) is képes kivinni, annak a költsége sokkal olcsóbb, utóbbi megoldás viszont marad, csak a termékek köre változik, az újabb típusokból az olcsóbb kategóriások már nem kerülnek bele.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #67656192 #16605 üzenetére
nem kifogás, ugye nem gondolod, hogy a szétszedhetőség/javíthatóság milyensége/feltétele lesz az elsődleges szempont és azért fognak másmilyet tervezni?!?!
szinte mindegy gyártó az egybeházas készülékek irányába halad a csúcskategóriában, a sony...stb. már korábban meglépte, a könnyű szétszedhetőség egyáltalán nem szempont, a kiindulási alap más elsődleges tervezési szempontokat takar.
annyit a költségcsökkentésről, hogy például a note 4 esetén a komplett telefonokat cserélik a legapróbb hiba esetén is - mint az iphone esetén a kezdetek óta -, holott nem feltétlenül olcsóbb, mint a csak javítás.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #67656192 #16609 üzenetére
házhoz mennek, csak már nem szervizes, hanem a futár.
sok más gyártónál is prémium ár van a csúcskategóriában, de próbálkozz meg a sony féle cordon szervizzel, hogy csak egyet említsek...
felesleges ezen problémázni, ezeket az s6 és társai telefonokat már nem lehet háznál szétkapni és összerakni, ez van.
még azon sem kell aggódniuk, hogy a jobb szerviz miatt máshová megy az ember, mert a legtöbb helyen még a futár sem adott, vagy csak külön fizetősen. -
kali
legenda
válasz Kékes525 #16612 üzenetére
note 4-ről írtam, ott ilyen gond nincs - sok embertől olvashatod, hogy szinte bemondásra elfogadták a hibát, elvétve van néhány problémás eset, de ott jellemzően a sokadik csere vagy egyéb probléma miatt -, az s6 kijelzője más téma, ha a gyártó szerint nem hiba a rózsaszínes árnyalat, akkor nehéz kiharcolni, hogy annak tudják be, bár olvastam itt a témában nem egy olyan esetet, akinek azért orvosolták a problémát, szóval akár illetékese is válogathatja.
Littlecar; nem érdekem védeni a gyártót - nem is samsung telefonom van most -, de azt elfogadom, hogy ezeket a telefonokat már nem lehet a minőségi...stb. előírások betartásával háznál javítani.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #67656192 #16617 üzenetére
minek oldják meg hatalmas anyagi...stb. ráfordítással, ha egyszer nem éri meg nekik?
kényszerítve sincsenek, hiszen máshol még ilyen sincs, tehát versenyezniük sem kell senkivel ilyen téren.
ezért biztos nem fognak nagy műhelykocsit üzemeltetni, meg belakni a szükséges gépekkel, bár csak felületesen, hallomásból ismerem a szükséges feltételeket, de már az is sok...
néha még a szervizben sem tudják normálisan összerakni a telefont, bár az inkább a szervizes hibája, de néhány helyen amilyen "szakembereket" alkalmaznak, talán nem is csoda... -
-
kali
legenda
sőt, sokan teljesen újat kaptak, pláne az első időkben, amikor még nem volt gyárilag felújított.
aki szeptember végéig regisztrálta a telefonját, annak marad is ez a lehetőség, amíg a kötelező jótállás tart.Littlecar; idővel kiderül, a samsung talán csak azért nem aggódik - amellett, hogy kiemelkedően nagy darabszámban értékesít, bár abban olcsóbb telefonok is vannak, amiken nincs olyan sok haszon -, mert a mobiltelefonok mellett túl sok lábon áll, jövedelmezőbb iparágakban is.
-
kali
legenda
válasz Kaci84 #20569 üzenetére
szia,
15 napra törekedést ír elő a kapcsolódó jogszabály, de konkrét határidő nincs megadva, viszont ha a korábban írt intervallumtól jelentősen hosszabb, akkor érdemes rákérdezni az okra, sürgetni az ügymenetet az üzletben, illetve ha nem megfelelően kezelik az ügyet, akkor akár a vásárlók könyvébe is rögzíteni az esetet - egy hónap után már jogosan "vered az asztalt".
az üzletek ilyenkor a szervizre szoktak általában hivatkozni, de azzal neked nem kell foglalkoznod, te az üzlettel állsz direktben szerződésben a termék megvásárlása kapcsán, ott érdeklődj sűrűn és nekik panaszkodj, hogy ettől sürgősebb lenne a dolog, ők pedig "harcolják" le azt a szervizzel.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz sebgutkopf #25635 üzenetére
szia,
az nem 150 Mbps 800, 1800 vagy 2600 MHz 4g-t, hanem 300 Mbps összevont 4g hálót jelent (jellemzően 1800 + 2600 MHz), a fővárosban a telekom székháznál és infoparkban már elég régóta adott, illetve azóta már vidéken is, például nyíregyházán.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- BestBuy topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Diablo IV
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen