- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Kínai androidos okosórák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67656192
törölt tag
válasz petrson #4573 üzenetére
Visszakapod szoftvert frissítve, de ugyanigy, arra hivatkozva, hogy nrm a telefon hanem a szolgáltató, esetleg a sim a hibás.
Ez azért jó mert így legalább tisztában leszel a hiba valódi okával .
Ezek után felveszed a kapcsolatot a szolgáltatóval majd először kultúráltan közlöd velük a tényállást mire ők megkérnek kultúráltan arra hogy gyüjts be legalább 3 kérdéses időpontot amikor a hiba jelentkezett. Ennek vagy eleget teszel vagy elküldöd őket a picsába (én utóbbit választottam). Ezek után kisebb nagyobb civakodás következik majd a hangfelvétel alapján felveszik a panaszt illetve közlik, hogy a TECHNIKUS kolléga fog az üggyel foglalkozni. Viszlát.
Telik az idő, felhívod őket, hogy mégis mi a f*szom van.... mire közlik, hogy a technikus kolléga munkáját ők nem tudják követni, így légy türelemmel. A technikus kolléga 30 napig feldugja a saját seggébe a panaszodat és majd tesz vele valamit vagy nem. Az idő tovább telik, na nem nálam mert hamar jelentkeztem megint. A szokásos blabla után megfenyegettem őket azzal, hogy a szolgáltatást nem tudom igénybe venni ezért megszüntetem az összes szerződést náluk arra hivatkozva, hogy nem teljesítjük egyformán a benne foglaltakat( én fizetek ti nem szolgáltattok) és még kötbért sem vagyok hajlandó fizetni.
Este felhivott A TECHNIKUS kolléga, majd elnézést kért, elmondta, hogy a panaszom alapos és ő megcsinálta most jó lesz. Ezenkívül fogadjak el 3e ft-ot jóváírásként.
Ha továbbra is tapasztalok problémát akkor jelezzem.
Elmondása szerint a Vodafone hálózat 3g-n mindenhol erős, használjam csak 3g-n addig amig a fejlesztések be nem fejeződnek.Most légy okos!
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/
- iPhone SE2022 3Gen. 128GB Független/Újszerű/2024.10.15.Apple Gar./p3361
- iPhone 12 Pro 128GB Fekete Független Újszerű/1 hónap gar/Akku 86%/p3360
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával