- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Passat nem volt erős, de én nem nagyon szoktam fékezni kanyarban, és olyankor az ívkülső első keréken könyököl az alulkormányzás miatt az autó.
A napokban egy roppant agresszív, ködlámpás Dusteres jött a hátsó lökhárítómon az M7-es érdi lehajtója előtt (130-as tempónál), majd láthatóan bosszantotta, hogy én is lekanyarodok Érdnél, és a kanyarodó sávban ugyanúgy jött kb. 60 centire mögöttem. Aztán valamiért úgy gondolta, hogy ha én 85 körüli tempóban abszolválom a visszafordítós lehajtót, akkor ő is. A durva fékcsikorgás még megvolt mögöttem, de aztán nem hallottam csattanást, szal vhogy el tudta kerülni a szalagkorlátot.
Anno még a Feliciával esett be így mögöttem egy X3-as BMW az Éles kanyarnál (Fehér út felől), mert úgy vélte, ha egy Felicia beveszi a kanyart ennyivel, akkor ő is. Aztán majdnem benézett az autómosóba, de ő is megúszta egy randa, szikrázós padkázással.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Eszemben sincs ilyesmit venni, csak arra utaltam, hogy ez olyan egy, másfél millióval olcsóbban lehetne reális. Mint pl. ez itten.
Ennyiért, mármint 3.6 misért már 2012-es dízelt is kapni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ebben még annyi sincs, és 1 misivel olcsóbb.
Persze lehet, csak elírás, láttam már ilyet.
Bár lassan vége a télnek, azért bedobom az egyik kedvenc foris videóm.
Mod: fíling kép! (Bár nem túl friss )
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
mmcc02
tag
+ Parci
Kár, pedig tetszett volna a 350 Nm. Illetve a kínálat fele kiesik dízelek híján.
Az az érzésem, a Forester XT-nek elég sok lenne a fenntartása, startból az éves adó+bizotsítás legalább 75e Ft-tal drágább lenne, s a többi, éppen csak picivel drágább tételekkel már érezhető lenne a különbség.
Bónusz: Forester SH-ból Németországban nem árultak XT-t, csak az újabból 2013-tól, de az már sajnos nem fér bele a keretbe.Amúgy jól látom, hogy az XV gyakorlatilag egy körbeműanyagozott és magas futóművű Impreza?
Ezek a CVT váltók megbízhatóak? A 2.0 benzinesek háromnegyede mellé ez a váltó van. Karbantartásáról van infó? Vagy a hivatalos eztnemkellcserélni? Próbáltatok ilyent, mennyire idegesítő/megszokható?
(lassan rájövök, hogy túl sok kritériumom van:
-max. 4-5 éves, 15k Eur körül (picit több lehet, de inkább ne)
-legyen nagyobbacska 5ajtós, inkább kombi;
-legyen összkerekes, minél kevésbé FWD orientált, annál jobb;
-ne legyen nagy, 4.5 m hosszba jó lenne beleférni, nagy autóval csak a saját bajom gyűjtöm meg városban;
-legyen értékelhető hasmagassága, nem szeretem a hangot, amikor az autó alja hozzaér valamihez
ebből vagyok leginkább hajlandó engedni
-min. 140-150 lóerő, persze nem 2 tonnás autónál - itt egy 2.0 turbó benzin lenne az ideális
-értékelem a boxermotort, Subaru AWD-t )Szép estét!
[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
HÁZIGAZDA
óvatosan azért ezzel a megtestesült megbízhatóság dízellel... ha alapvetően pályázol, akkor igen, talán, de rövid városi szakaszoknál (például agglomerációs mindennapok) garantáltan megfingik az is.
az automata váltótól meg nem kell félni, nekem sosem volt bajom vele, pedig egy ideje csak ilyen kocsijaink vannak. de természetesen figyeltem, hogy milyen automata (régi, buta, lassú bolygóműves rulez), meg mindig friss az olaja (60e km-enként azért ez nem egy nagy feladat). cvt váltós kocsit én nem vennék, kivéve a subaru.
de tanulságos, hogy például a nissan x-trail t31-nél a benzines megkapta az új fejlesztésű cvt-t, míg a nagyobb nyomatékú dízelmotorhoz sutyiban egy bolygóműves hatsebességest tettek... vajon miért?
2,5-ös forester oszt hadd szóljon! vagy az újaknál már csak a 2 literes motor van? (engem még 10 évig nem érint, ráérnék utánanézni )
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
inkább úgy mondom akkor, hogy ha nincs napi (max. heti..) szintű pálya a menüben a város mellé, akkor a dízel nem jó választás. nálam van, hogy 1-2 hónapig csak a város megy.
kár, hogy kivette a subaru a 2,5-ös motort a forester alól (ami ráadásul nőtt közben egy csomót), mert a dízel kuka, a 2 literes benyás gyenge, a turbós meg... problémás lehet szintén. bár azt susogják, hogy a cvt váltó sokat javít a teljesítményen, de azért ki kéne próbálni, hiszem, ha látom...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
mmcc02
tag
Jó ideig egy szívódízel Renault Kangooval közlekedtem (65 LE, kb. 20 sec 0-100). A forgalom ritmusát lehet vele tartani (kivéve autópályán, ha nem üres az autó, egy nagyobb dombon 90-re visszalassul, bármelyik sebességfokozatban ). Az előzéseket lendületből lehet abszolválni, másképp nem igazán. Ami viszont fárasztó, az lesni, hogy mikor kell lendületet venni. Tiszta strategizálás az átlagos közlekedés is
Ehhez képest persze a 10.7 sec is gyors
A 2-es Forester nem gondoltam volna, hogy olyan gyenge (törés szempontjából), azért a 2000 utáni autók már elfogadhatóak szoktak lenni.
A turbós motort pont ezért, a korán ébredő nyomaték miatt szeretem: nem kell minden domb előtt, minden előzésnél, gyorsításnál visszaváltani. Alacsonyabb fordulaton is van elég teljesítmény. Illetve pörgetve sem gyenge ám.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
HÁZIGAZDA
kicsit elnagyolta a srác , azt hittem, nyomatja bele és ezerrel minden módba beteszi a belső keringetésre állított szellőztetést, de nem, 20 percig küldte bele zárt kocsiba és azt mondta, ennyi elég, bejut az mindenhova. remélem tényleg.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
Ez ebben a formában nem releváns. Csak itthon szar a gázolaj "kemény" és azért törik a hajtókar vagy főtengely.
MOL.....
Ha nyugatabbra nézel, ahol nem ilyen gyenge a gázolaj minősége ott nagyságrendekkel kisebb az ilyen hiba arány. Asszem subaru fórumon volt valaki akinek még garanciával cserélték és a törött alkatrészt a gyár bevizsgálta, a japán mérnök azt mondta, h ezért van a kevesebb futás alatt a hiba. F.ck a javából.
Ha veszel bele adalékot pl. Tempó gázolajadalék, akkor kisebb valószínűséggel törik. Plusz eredeti olajat adsz neki. Nem átcimkézett "valvoline" - t. Vagy amit közép - kelet Európában kapni.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
régen mesélte az akkori főnököm, hogy kiment németbe valamiért... tepsi zöldésges dízel merci...
ment a pályán, s kifogyott a csőből a magyar gázolaj, a kilométeróra meg ment felfelé, mintha megtáltosodott volna... ...beleért a német gázolaj a csőbe.[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
egyrészt nem gyanúsan olcsó, fenntartom, hogy ezek a 10+ éves 3.0r-ek nem érnek többet 2m ft-nál. oké, mivel kevés van és adott egy rajongótábor is, ezért végül elfogynak. de én is csak azért adtam kicsivel többet 2m ft-nál az enyémért, mert volt hozzá csomó drága extra, ami nem jellemző (új conti csúcs téligumi, 2x4 alufelni, kutyarács, tele tank, vizsga a héten, tolatóradar stb.).
ez a konkrét példány egyébként problémás volt, a tulaja fórumozott is róla. mindezt azalatt a két év alatt, amíg nála volt. skip..
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
sokat zabál, pályán igazából többet, mint az 1850 kg-os, 4 literes, v8-as ls400. városban kevesebbet, mert könnyebb 200 kilóval. meg hát a full-time összkerék is bekéri a literjeit.
amúgy nincs sokat fogyasztó kocsi, csak kicsi benzintank
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
igen. hátsó utakon bicskéig, aztán m1 parndorfig, aztán 50-es út eisenstadtig, aztán oszták pályák, meg a végén némi országút. óra szerint 130 km/órával mentem, szóval nem siettünk... mellesleg a keret nélküli ablakokkal kb. 110 km/óráig lehet zenét hallgatni, fölötte bömböltetni kell, hogy túlordítsa az amúgy sem kicsi zajterhelést... szóval azért nem egy lexus ls, na.
viszont a boxer ordítása 7000-ig forgatva minden alkalommal észvesztő . és külön imádom, hogy amikor átdobod s#-ba és visszavált, külön hátbarúg a kocsi
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
túlgondolkodod ezt a dolgot... pedig kb. most lehet utoljára szép példányokat levadászni ebből a 2003-2009 közötti szériából. ha találsz egy jó vételt, csapj le rá, aztán legfeljebb elpasszolod. látod, a fan club felszippantja, mindig likvid cucc
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nálam az ls400 (hátsó kerék, sok ló) és az x-trail (gagyi 4wd, magas bódé, no esp), valamint a drivingcamp tapasztalatai alapján így nézett ki: 5 csillagos törésteszt, esp, sok légzsák, kombi/egyterű/suv karosszéria, normális összkerék, <2,5m ft és <10 év, erős legyen. ja, szívó benya alap.
gondolkodtam azért a fentieknek nem megfelelő gépeken is, avensis és accord 2,4 például, meg mazda6 2,3gt stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
50kmh alatt valóban haszontalan.
felette ha jól van feltéve akkor nem mászik ki a fénybe az állat Nekem bBevált. Kb 8 éve használom. Előtte vittem haza nyulat, őzet, gyerek vaddisznót, meg egy szarvast de utóbbi meggondolta magát, és elszaladt utólag.
Szóval ha nem a szelvedo mögött van, dísznek akkor hat.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
HÁZIGAZDA
odáig oké, hogy valaki azt mondja, hogy szereti az élményt és kézit akar és kész. akkor leszek ideges, amikor szarozza, mert a 27 éves 1,2-es opel kadettjében szar volt. mert szarozza, mert "gagyi", meg "nehogymá ne tudjon váltani".
tpms: eddig megúsztam
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
carr
őstag
Ilyenek ezek a macüda-k.
Megleően jó az úttartása.
De azért egy vehemensebb awd kanyarban legyilkolja. pláne ha nem keresztben megy, kilinccsel előre, és elférni mellette...360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
prios, fekete vászontetővel.
láttam a napokban... mikor én mentem illegálban át a mátrán a bubuval, (fű bazeg már 2 éve) akkor se nagyon volt senki, aki utolért volna, pedig csak 1.6 idegbaj, 90 szédült mén...
ennyit jelent a helyismeret.
Néha még a 60le. is sok, a minusz (!) 100Nm nyomatékkal.
(opel astra 1.4 60LE C14NZ) xD[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
az aztán kedvezmény.
bocsmá. inkább lehúzás nem?
Vagy a vas valami 12literes boxer szörny mozgatja?
Mesélj kérlek, csupa ööö szem vagyok.
Persze viccelek.ON.:
Motult nem hamisítják? Esetleg az orosz weblapot amin tesztelték a különböző olajakat, láttátok?
Itthon gyk. a boltban kapható olajak 80%-a hamisítvány.
(ex unixos vagyok)
Itten a zorosz ódal.
Ódal[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
Milyen a vasad pontosan? Ránézek, h mizu árban. Azt ha jó, akkor áldásom rá.
(8k-ért én is megcsinálom ) s te hozod az alkatrészeket.
Meg sört. aztán mehetsz csapatni a mátrába. remélem hamarosan meglesz az enyém is.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
nagyúr
A hivatalos oldalon nagyon részletesen meg lehet találni minden gyári alkatrészt az autókhoz, de ugye, ha nem hivatalos cuccot szeretnél bele, akkor azért van némi rizikó. Más kérdés, hogy így még csak a part number lesz meg, utána még kell egy dealer, aki szállít EU-ba, vagy Magyarországra. Szal elég macera.
Alapvetően ez a hivatalos forgalmazó feladata lenne/lehetne, de valszeg nekik sem éri meg a dolog. Persze nyilván egy csomó motyót rendelnek a gyártótól, vagy az egyéb, hivatalos partnerektől, így némi kis plusz logisztikával biztos megoldható lenne, hogy a régebbi modellekhez rendelt alkatrészeket is bedobják a konténerbe. Persze kívülről könnyű okoskodni, nyilván vannak olyan tényezők, amiket nem ismerünk.
A néhány parányi alkatrész miatt már kerestem anno az EF-t, először próbáltam a weboldalukon található alkatrészrendelő felületen, de nem jött válasz, aztán írtam nekik emailt közvetlenül, ott sem volt mozdítás, eztán hívtam őket telefonon, mondták, hogy írjak emailt. Oké. Aztán megmozgattam kicsit a kapcsolati hálót, és elértem az EF alapítóját, aki utánanézett, és visszajelzett, hogy sajnos nem tudják beszerezni a kért terméket.
Szerencsére időközben Parcitól megjött a csomagtér-takaró, a többire meg ráugrasztom asszonyt, úgyis szeret így böngészni a neten, meg rendelgetni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az amcsi oldalt is érdemes betenni a TIR-be szentem, ott is megvan minden, ami kellhet, és egyszerűbb keresni.
Jelenleg rear center console ashtray cover kellene ivory színben, mert az vhol vmikor elveszett az előző tulajoknál. Aztán kéne 2 db cargo anchor catch, és hozzájuk két db ivory cap hook. Plusz szeretnék fém pedálokat, mert a fék gumija kicsit kopott már.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
Ez így kevés. Túl sok releváns találat....
motorból van 1.5, 1.6, 1.8, 2.0, 2.0D, 2.5...
és akkor 2007-2011, plusz 3 féle kivitel.
huszonakármennyi varia.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen