- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike Farrel
tag
Ilyen tréningen nekem is volt szerencsém részt venni október elsején a vw találkozó jóvoltából a ringen. Ott kaptunk 3 kocsit. Az egyiken egy vadi új conti téligumi volt, a másikon egy vadi új linglong téli, a harmadik kocsin egy 60%-ban elkopott ugyanolyan conti téli, mint az első autón vadi újban. A feladat az volt, hogy 60-ról vészfékezéssel álljunk meg a kijelölt helytől ezen a vizes gyantás cuccon. Az új contival sikerült 20m alatt megállni. A linglonggal ez a táv 48 méter volt, a kopott gumival pedig 68 méter lett a vége, de a kopott gumi nagyon rossz volt, már átnyomtam a tűzfalat is de alig lassult a kocsi amit adtak.
A második teszt pedig a körpálya volt először csak sima vizes aszfalton ahol a conti volt a linglong ellen. A contival a kanyarsebesség fixen 50 km/h volt, míg a linglonggal néha gázelvétellel, néha ellenkormányzással korrigálva lehetett nagyjából tartani a 35-40 km/h sebességet. A köv pedig az volt, hogy rá kellet menni arra a viaszos félkörre és megnézni mennyire is tapadnak a gumik. A contival olyan 40-el rámenve szépen el lehetett fordulni, a linglong szeméttel pedig ahogy rámentünk erre a viaszos cuccra egyből elvesztette a tapadását és elcsúsztunk szépen egyenesen. Arra jó volt ez a 3x10 perc, hogy levonja mindenki a tanulságot aki részt vett rajta, hogy a gumin bizony nem spórolunk soha.U.I.: Érdemes ezt a rendezvényt márkától függetlenül meglátogatni évente, mert az 500 Ft-os belépődért idén pl mehettél offroadra az épített és az eredei pályára amarokkal, tiguannal, lehetett vezetéstechnikázni golfokkal, és e-upokkal is lehetett csapatni. Azzal vittük ki magunkat a paddockból a vezetéstechnikai pályára meg vissza.
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Mike Farrel
tag
Igen, de Október elsején a hungaroringen Volkswagen találkozó volt, ahol a belépő ellenében lehetett vezetéstechnikára jelentkezni és adtak hozzá három Golfot a fentebb írt abroncsokkal, és azokkal lehetett menni.Ezen voltam Programok fülön megtalálod a Continental vezetéstechnikai pálya menüpont alatt, hogy volt gumiabroncs teszt is.
Ugyanaz az Allianz pálya stb, csak itt nem saját kocsival mentünk, hanem mindent adtak a szervezők és a Continental.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
nagyúr
Igen, de pl. mi februárban minden évben el szoktunk valahova menni barátnőmmel, hol Eger, Szilvásvárad, tavaly éppen Krakkó - Zakopane és ezeken a helyeken minden évben volt hó, nem szívesen mentem volna 4 évszakossal.
Szóval én legfőképp azért nem vennék magamnak 4 évszakost, mert nem akarom megkötni a kezem, hogy ha véletlen úgy döntök hogy mégis elmennék síelni vagy valami, akkor a gumi miatt kételyeim legyenek...
-
Kornel
veterán
Ennyi.
Ezt nem érti meg senki, vagy lehet különböző országban élünk 😂
Ami biztos, tesom 6 éves fia szintén kapott a nagyszülőktol 3-4 éve egy szánkót, szintén kb. ennyiszer volt alkalma használni. Szegény gyerek azt se tudja mi az a hó lassan.
A másik meg az, hogy egy zsír új, a teszteken jól szerepelo negyevszakos a jobb, vagy egy budget téli/nyari? Ne adj isten egy 7-10 éves teli vagy nyari?
Illetve ha már fent van a téli, melyik fog hamarabb megállni +20 fokos aszfalton, ami a napokban is lesz? (Nyari -negyevszakos- téli lenne a sorrend)
Én simán felraktam évi 15k km-re egy középkategóriás apollo negyevszakost, ráadásul azert power is van, 140ps 178Nm.
Eddig még életben vagyok, a többi majd kiderül. 😂Tboy: gumis topicban többen voltak matraban es az alopkban is hóban a CC-el, pozitívan nyilatkoztak róla.
Én havonta megyek szilvásvárad mellé (balatonba), mégis fel mertem rakni egy negyevszakost, ráadásul nem is az A brandek közül valót.
Egyébként utobobbi években ott sem volt 1 nagyon max. 2 hétnél tovább hó, annyi, hogy később olvadt el, nem a szokásos 1-2 nap alatt, mint fent a nagyfaluban.[ Szerkesztve ]
-
VitaraIbolya
újonc
Vodás vagyok amúgy, de független készüléket keresnék.
A vodánál olyan díjcsomagom van, ami már nem is létezik, ha most kötnél szerződést nem választhatnád, plusz 15+ éve vagyok ott előfizetéses és ilyen egyéni havidíj-kedvezményem is van rajta."Kedvezményesen" csak díjcsomag váltással tudnék készüléket venni, azonban most olyan jó csomagom van, hogy nem éri meg hozzápiszkálni olcsóbb készülék miatt.
Ezért csak teljes áron nézem a készülékeket függetlenül. -
nagyúr
Bocsi nem fogalmaztam egyertelmuen, az automata jo lenne, de nem feltetel. Wagont nezegetunk, lehet 1.0-1.3, szervo, abs kell, tobbi nem fontos. Manual/automata is lehet, automatanak talan jobban orulne anyam, de ha lesz jobb allapotu manual akkor az lesz, eddigi osszes autoja manual volt.
-
air
nagyúr
"az aláhúzott mondat az nem szerinted van, kb 17.300x ugyanígy leírták a nagyokosok mint Winkler és tsa. és ezt szépen bemagolta mindenki."
Aha, tehát ha valami a többség véleménye, akkor mindenki
hülyerosszul gondolkodik, és meg van vezetve, abban biztosan nincs igazság.
Ezt mintha már hallottam volna valahol.
Senki nem állította, hogy ott ahol a 4 évszakos gumi nem megy el, ott a téli gumi simán elmegy.
Az általad leírt szélsőségesen túlzó példa pláne nem mérvadó magyarázat.[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
air
nagyúr
"A négy évszakos gumi az év 365 napjából 320 napra biztosan tökéletes"
Tehát a maradék 45-re biztosan nem tökéletes. Na, abban a 45 napban nem szeretnék egy ilyen autós hatósugarában lenni, mert éppen nem sikerült neki a szuper gumiján pont előttem vagy mögöttem megállnia.
"A nyári kb 250 napra jó, a téli meg 100 napra"
Itt hová tűnt 15 nap? Arra milyen gumit kell venni?
"a matek ... nem ördögtől való"
Nem ám!
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
-
pjen
félisten
Szivaccsal én sem,otthon simán slaggal szoktam,valahogy nincs lelkierőm neki ereszteni a magas nyomásút.Kézi mosóba akkor viszem ha belülről is takarítani kell,az valahogy nem az én utcám.Max kiporszívózom.Bár vannak igazán finom szőr kefék aminek a végébe bele megy a slag,azzal finoman lehet mosni.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Köszönöm, neked is így 1 év után. Bár az enyém "csak" GL+ de valóban ua. A felnin gondolkodom, hogy lecseréljem-e vagy sem. Azon is agyalok, hogy egy jó 4 évszakos legyen majd vagy téli legyen. Fene tudja, szerencsére van rá néhány hónapom.
(#29350) Tigi
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
Ehhez sincs köze.
Ahhoz van köze, hogy ha van EGR, az a szivocsobe van visszavezetve, közvetlen befecskendezésesnél viszont nincs a szivocsoben benzin, ami lemosná a kormot.
Neten több féle verziót találtam, van ahol azt írták, hogy pont ezért ki is hagyták az EGR-t.
Kicsit hihetetlen lenne... -
Kornel
veterán
Nyugodtan számoljuk akkor ennek a költségét is bele a két külön szett árához.
Padre81: feltételesen ajánlható, bár itt fordult elő, hogy olaj nélkül engedtek el egy olajcseres autót...
Én ott álltam felettük, így nem volt lehetőségük a kétes eredetű hordós olajat beletölteni, de simán megtették volna.[ Szerkesztve ]
-
-
Sza_Sa
senior tag
Próbálok röviden és tömören fogalmazni magamból kiindulva, én sem olvasom végig mások szófosását. Mondanivalód teljesítmény részére reagálnék, a többi nem fér bele.
A mai motorokat megölik az egyre radikálisabb emissziós normák betartatásával. Nézz meg egy euro 2-3-as motort,(ha még találsz) hogy ejti a fordulatot, majd ugyanezt egy euro 6-on. A mostani szívók döglöttek az általánosan használt középfordulaton, és itt nem a le és a nyomaték kevés, hanem a reakció. Nyomom és nem csinál semmit...
Aztán még ott van az egyre növekvő önsúly, hiába alkalmaznak egyre gyakrabban UN. vagy nagyszilárdságú acélokat. Egy mostani átlag autó súlya és mérete egy nagyságrenddel nagyobb mint 15 évvel ezelőtt. Ezt azért mozgatni kell ám. Plusz a gyalogosvédelem miatt megnőttek a homlokfelületek, cw érték, szevasztok.
Egyre több fogyasztót építenek bele, - szervó navi, lámpák, többzónás klíma, ülésfűtés, stb- amik fogyasztása nagyobb generátort követel, ez szintén le-t vesz el. BMW M szériában van olyan, hogy leold a generátor padlógázas gyorsításnál. Pedig ott nem 100 le-t kell lehívni, gondolom mégis számít az a pár százalék.A tömegnövekedéshez kapcsolódik a nem technológiai jellegű gyarapodás, az emberek méretnövekedése. Ma simán nagyobbak és nehezebbek vagyunk mint nagyapáink. Átlagban, persze.
És még a forgalom ritmusa is agresszívebb lett sokkal erősebbek az autók is. Kis gyerekként bőven elvoltunk a Trabi 601-sel, emlékeim szerint országúton is ritkán akartak letolni. Most meg egy gyengébb autóval kész vicc egy hosszabb út.
Neked elég a 120 ló 160Nm Euro 6-tal megölve, a szomszédomnak meg biztosan nem a 3.0 v6 tdi A6 után. Mondjuk városon kívül nekem sem.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen