- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #692 üzenetére
HI!
mi ttugyuk ember tervez... szovla hetvgen belefutottam a totoyas korbe, tolunk eszakra eloferdulo dombos tajjakon, de elotte meg atadom a szot a lyanyoknak "szerintuk erezni nemi valtozast az amerikai tesvirek jovoltabol, de sokkal halkabb az oto", na az elsot nem bisztos, hogy meg tusom ersoiteni, de hogy halkabb let az bisztos kint es bennt is:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #681 üzenetére
HI!
Gyuri csak 100ccm-et teveett mikor tippekt:- )))
Ma volt szerencsem alaposan szemreetelezi egy uj travelles aensist, megegy keet kort mozogni a parkolloban, ami erdekes, kicsink tunik az elso ules, foleg rovodnek /na jo enm vagyok eu komform:- )/, MIAFAXOMAK nem 5. ajsto van rajta??? a csomagtarto tulvege a messzi kdeba vesz, barlangasz felszereles alapkovetelmeny. ami erdeks volt, hogy a verosban eloferdulo 1zz sokkal lelkesebben mozatja a josagot /~2.5-3k rpm-ig/, mimt ez a +18 loval garazdalkodo 2zr-es ujdonsag, nyomatekosbbank es porgosebbnek is erzem, a tomeguk a gyari adatok szerint kb egyutt mozog, ahogy nezem, /a valtoattetelre nem kerestem ra, tom a en bunom:- )/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Drizzt
nagyúr
válasz neduddki #708 üzenetére
Egyszercsak lesz kép is. Egyelőre néha kemény küzdelmeket folytatok a kocsival, Magyarországon először ezt vezetem. Amúgy tetszik, hogy jól ki lehet látni belőle. Automata váltó. Viszont a kézifékről meg még gyakran megfeledkezek, ezelőtt volt egy automata váltós autó a kezeim között, amiben nem kézifékkar, hanem valamilyen elektromos megoldás volt. Még egy problémája van, a fék picit nyöszörög. Nagyjából ennyi.
Úgyhogy van egy szép nagy T betűm is a hátsó ablakon. Egyelőre úgy tűnik, hogy pozitívan reagál rá a közlekedés többi résztvevője.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz neduddki #710 üzenetére
Szembe jött. Bátyámé a kocsi, vesz majd valami mást hamarosan. Motor nem volt cserélve. Hajlamos megdegleni? Mennyi kilométer után. Annyiból mindenképp jó, hogy az előző tulajt így ismerem ismerem 25 éve, meg az ár is méltányos volt erőteljesen.
I am having fun staying poor.
-
-
Satan_Claus
senior tag
-
Drizzt
nagyúr
válasz neduddki #744 üzenetére
Valami Aerotechet, eléggé budget árú volt, de azért nem tűnik rossznak. Hondás autoalkatrész kereskedő régi ismerősöm javasolta, fel is rakták. 600+750 volt a két lapát. Ha meg valamiért mégse lenne jó, akkor meg ennyi pénz tanulópénznek se sok. A régitől csak jobb lehet, azzal már ha töröltem egyet, olyan csíkos lett, hogy egy hétig nem láttam.
Másik: klíma eléggé bűzös tud lenni, néha picit kénes szag jön belőle(záptojásra picit emlékeztető). Ki kellene valahol pucoltatni? Vagy mit érdemes vele kezdeni? Ha klíma ki van kapcsolva, akkor nincsen bűz. Illatosító most egyáltalán nincs a kocsiban.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz neduddki #746 üzenetére
Igenis! A közeljövőben elviszem valahova. Na, napi kaland: falnak nekitolattam mélygaqrázsban, a mellettem álló kocsit néztem, hogy van-e hely mellette. Gondoltam, hogy van mögöttem is hely, mert még a másik kocsi eleje alig ért mellém. De nem volt. Mindegy, mivel annyira lassan centiztem hátra, még a festék se pergett le. Azért még egy tanulság: lehet a melletted álló sokkal rövidebb, mint hinnéd.
I am having fun staying poor.
-
Satan_Claus
senior tag
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #509 üzenetére
HI!
na tuleptumk a 89Mm-en kozben sikerult a 3 utolso tankolast begyjteni 8.5, 9.22, 7.92 [l/100km] az utlso fele falu hiddeg mostor a masik fele nemcsakfalu meleg motor.
A Carian tuaja issaviszi Sanyihoz a joszagit, jhobb is lesz az.
kerdezi, hogy 8Mm huzus pajjan />140/ lekuldott 1 liter 10w-40 az sok? jaaaaaaaa:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Drizzt
nagyúr
válasz neduddki #807 üzenetére
Nem emlékszem már, de hirtelenjében ilyet tudok mutatni: Corolla 1.6 vvt-i, 4 seb. automata
Országúton 6.4-et nem tudom merre álmodták. Van az a beépített mérő, az asszem legjobb esetben 8.5-t mutatott. A tíz amit írtam az méréssel történt, 39x kilómétert tettem meg, s 38.x litert kellett tankolni a teletankhoz. Előtte is az volt.
Érdekel a dolog, habár az izzók azóta tökéletesen elvannak, de ártani nem árt egy mérés.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz neduddki #817 üzenetére
Azt nézem, hogy a fogyasztásra hatással van-e, ha használom a klímát. A klíma megvalósítása nem tudom olyan-e, mint ahogy írod, vagy más elven működik, de egy biztos: beállítom digitálisan a megfelelő hőmérsékletet, aztán elvileg arra hűti/fűti a kocsit. Viszont amikor már felfűtötte, akkor is megy még picit, ilyenkor most kikapcsolom, hátha számít valamit.
A klíma beállítója ilyen, mint ezen középen: kép.
I am having fun staying poor.
-
unclefucka
senior tag
válasz neduddki #849 üzenetére
Hi!
Köszi, hogy próbáltál segíteni. De a válaszod nem teljesen helytálló.
Egy másik fórumon is feltettem a kérdést és ott egy kicsivel megnyugtatóbb választ kaptam.
A Lotus Cortinában lévő Cosworth BDA motort a japók licenszelték és továbbfejlesztve a Yamahával kiadták 4A-GE néven. Úgyhogy a két motor a fő egységeket tekintve ugyanaz.
A Lotus egyébként is szoros együttműködésben van a Toyotával.Bővebben itt lehet olvasni a dologról.
Jó olvasgatást mindenkinek.Üdv.: M
Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.
-
unclefucka
senior tag
válasz neduddki #851 üzenetére
Aszongya:
"A 4A széria közvetlen elődje a 3A, ez egy 1500 köbcentis dupla vezérműtengelyes motor, amit az AE70 kasztnikódú hátsókerekes Corollákba raktak elsősorban, és szintén 1983-ban mutattak be. Volt az A szériának egytengelyes 1.3-as és 1.8-as kiadása is (2A és 7A), a 4A szériát azonban a dupla tengelyes 4A-GE 1600 köbcentis kiadása fémjelzi. Egyes hírek szerint a Lotusnak része volt a fejlesztésben, egy közös könnyű sportkocsi reményében, ami a Lotus kiadásában középmotoros hátsókerék hajtású lett volna, de valami miatt ez nem jött létre. A Toyota folytatta a fejlesztést...A többi már történelem."
Linket raktam az előző hsz. be.A Cosworth BDA utolsó kiadása 1980-ban jelent meg, lásd: itt. A Toyota pedig 1983-ban jött elő a 4A-GE -vel.
Idővonal szerint így stimmelnie kell.Licenszelésről közvetlenül nincs szó sehol, de ez a "politikailag korrekt" megnevezése az ellopták-nak
A C20NE Opel motort is lenyúlták, és nem csak a japók.
Akkor válsz felnőtté, amikor a nálad fiatalabbak elől igyekszel eltitkolni, hogy még mindig gyerek vagy.
-
dzsambo
tag
válasz neduddki #870 üzenetére
Köszi srácok. Azt el felejtettem írni, hogy már tél vége óta kicsit nehezen indul /2xra/
Szóval gondoltam, hogy gyertya vagy aksi probléma lesz csak azt nem gondoltam hogy
ilyen gyorsan. 2 nap alatt merült le ilyen szintre. Holnap kiszedem és megnézem a korát
azt majd kiderül. Még egyszer köszi -
aphra2
aktív tag
válasz neduddki #875 üzenetére
Keveset fordítgattad a kulcsot ,.... szomszédunk hasonló gondnál nem sz@rozott a 10 éves nissan micra-nál , egy nagy piros csengőgomb a kormányoszlop alá nem látható helyre,, és már volt is öninditó , tiszta sportkocsi feeling , a fene se fog kiadni 10 ezreket egy kapcsolóért , legalább nehezebben tudják beindítani a tolvajok , mondta büszkén
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Tőzsde és gazdaság
- Assetto Corsa Competizione
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen