- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Milyen okostelefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
gp A Bungie alig két hét múlva végre elhozza nekünk a játék következő nagy kiegészítőjét.
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54715584
törölt tag
"Tárolom a tévéműsorokat, így 7 napig bármikor vissza tudja nézni őket."
Eddig úgy tűnik, hogy a több millió légy logikát követed. Szerinted az a sok ember el fogja olvasni az apró betűs részt? Vagy a nyugdíjas Marika néni megnézi a upc.hu-t? Vagy felhívja a 1221-et? Vagy látja egyáltalán az apró betűs részt?
Ha csak ennyit hallok, hogy 7 napig visszanézhetem a műsorokat, bármikor kérném, aztán csalódott lennék nagyon, de hibáztassam magamat, ugye?
Te elolvastad az összes pdf-et / szerződést, amit küldtek neked? Az összes apró betűs részt is? És nem volt ellene semmi kifogásod?
Tényleg érdekelne, miért véded őket ennyire.Mindenki meccset néz, hogy a szünetben jött ide mindenki?
-
#54715584
törölt tag
Nem a másikat hibáztatom, pont próbáltam egy példát felvázolni neked. Mivel érdemben nem tudok reagálni erre anélkül, hogy megsérteném a fórum szabályzatát, inkább eltekintek a magyarázattól.
Sajnálom, hogy nem érted a lényeget és az összes panaszkodót egy kalap alá veszed. -
#54715584
törölt tag
válasz ztsoft #49640 üzenetére
Nem érdekel a miért, de most már a hiszti után érdekelt, ki írta, meg is néztem, csak forrást kellett volna megjelölnöd néhány szóval. Nekem is gyanús volt az írás, még mindig nem zárom ki, hogy nem ő írta. És akkor most ettől essünk hanyatt? Ez a példa nagyon jól mutatja, hogy miért nem ad a UPC nagyobb tudású boxot. Ez egy nagyon jó szemléltetés arra, hogy miért ad technikailag évekkel elmaradott eszközöket és miért nem fogunk még jó pár évig előrelépni ebben.
Mondjuk engem nem zavarna ez az egész egy esetben: megveszem magamnak a csodaboxomat 30-40-50 ezerért, nem érdekel az ára. De kérem az összes eddig megfizetett szolgáltatásomat akadás / hiba és kiesésmentesen. Érdekel engem milyen sz*rt akar rám sózni? Nem igazán, ha engedélyezi a szolgáltatásokat megfelelő módon nem a saját eszközükkel. Ha nem akar maga ellen dolgozni a upc, akkor szedje össze magát, mert a kisebbség is elég nagy bevételkiesést tud/fog okozni nekik.
Akinek meg elég lenne alapból egy koax kábel is, mert 2016-ban extrának számít egy sorozatfelvétel rögzítés vagy beépített HDD vagy normális EPG vagy akár csak a normális kezelőszoftver, annak tényleg nem kell még ez az elavult csodabox sem. Hozzá van szokva a kis koax kábeléhez, bedugja a tévébe, elindítja az automata keresést és kész is. Ja, hogy ez már nem elérhető alap szolgáltatásként. Ja, hogy neki nincsen igénye "extrákra". Ja, hogy már vége az analóg sugárzásnak és rég nem így működik ez az egész?
Az hol az én problémám? Komolyan a többség miatt lesz rosszabb a kisebbségnek és emiatt nem fogunk "fejlődni"?(#49641) tomp Dehogy félrevezetés, ez belsős "szabály".
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz Gubek-Einste #49653 üzenetére
Gondolkoztam ezen én is. Sőt, már odáig jutottam, hogy kérek magamnak egy ilyet. Csak nem tudom az aláírt hűséggel hogy tudom ezt megoldani anélkül, hogy 2x fizetnék? Légkondi meg még pár hét, addig meg tuti nem szenvedtetném azt a dobozt és nálam kellene modem csere is.
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz kabelmania27 #49658 üzenetére
Igen, ez az egyik visszatartó erő. Még a 3212-es modemem van. A másik meg a hűség. És a sok negatív vélemény sem siettet, hogy kipróbáljam, viszont nagyon érdekelne ez az eszköz.
Na de van még sok hónap hátra a hűségből, addig csak helyreáll a rend és lesz több infó. -
#54715584
törölt tag
válasz kabelmania27 #49660 üzenetére
Milyen kártyára? A CI+ kártyára gondoltál?
(#49665) kabelmania27 Gondolatolvasó vagy. Köszönöm az infót.
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz Dr. Oid #49759 üzenetére
Ez nem tiszta nekem sem teljesen. Anno (áprilisban) úgy volt, hogy szeptemberig (végéig?) tart a tesztidőszak (vagy legkésőbb január), erre elkezdték júni elején dobálni ezeket a dobozokat. Ha maradtak volna hivatalosan a tesztidőszak állásponton, akkor biztosan nem lenne ekkora visszhangja vagy ennyire negatív, mert pár hónapja még itt is néhányan elszontyolodtak, hogy nem vehetnek részt a tesztben.
-
#54715584
törölt tag
Már az n+1 is megmosolyogtató, nem csak a konstruktív. Nekem inkább úgy tűnik fogalmad sincs milyen szolgáltatások vannak és hogyan működnek. Bennem az a kép alakult ki, amiről előzőleg is írtam: volt egy koax kábeled és rákerestél a csatornákra a tévén aztán neked ennyi elég is volt. No offense, nem kötekedésből írom, viszont ez jön le.
Persze, nyilván az én egyéni szociális problémám, hogy még mindig a saját nyomoromban toporgok: a hűségem még soká jár le. Kötbért fizetni egyszerűen nem éri meg. Lemondani sem lenne értelme, mert nincsen másik alternatíva helyettük. (És ismételném önmagam, eddig nem volt problémám velük). Saját boxot is vennék, már ki is néztem 2 fajtát is, viszont bukom a upc saját szolgáltatásait, amik csak a saját boxokkal használhatók. Szóval megoldás? Ide kellene valami konstruktív ötlet.
Meg arra, hogy hogyan tudnám az egyik szolgáltatásomat nem lemondani, hanem kisebb csomagra váltani anélkül, hogy kötbért kellene fizetnem. ÁSZF talán jó ötletnek tűnik, de tudjuk, a szolgáltatók elég rendesen bevédik magukat.Feltételezem az nincsen részletezve, hogy az egyébként is ingyen nyújtott szolgáltatások kiesése esetén mi a helyzet, amik meg sem jelennek a szerződésekben és a csomagokban, de a reklámokban igen?
Azért (is) van a topik, hogy itt sírjunk és megbeszéljük a dolgokat. Persze sok a sírás meg a negativitás, de ez is a része a folyamatnak. Hidd el már én is unom a saját pampogásomat is, de még nem találtam megoldást. Előbb-utóbb csak találunk valami megoldást, ha meg nem, akkor így jártunk. Bár még sok minden történhet a következő hónapokban. És remélem tényleg születik pár konstruktív hsz.
Ha lesz időm, átböngészem az ÁSZF-et a hétvégén, hátha van benne valami használható, már ha felismerem.
-
#54715584
törölt tag
Segítsetek kicsit értelmezésben, mert az ÁSZF nekem nem egyértelmű. A tartalomjegyzék kattintható.
12.2-es pontban van a csomagmódosítás, ahol a ráutaló magatartást írja. De az a szöveg arra vonatkozik, amikor a szolgáltató megtette az ajánlatot, te meg 15 napig nem teszel ellene semmit, így elfogadtad a feltételeket. Ezt miért kellett ilyen kacifántosan leírni? Ráadásul nem az előfizető kezdeményezte a módosítást, hanem a szolgáltató. Az előfizető csak nyilatkozik, hogy elfogadja a feltételeket.
A határozott idejű szerződésekre ez nem vonatkozik. Ezt nem értem hogy jön ide? Hűségre kötött csomagokat már miért ne lehetne módosítani?
A 12.2.3 pontban van a Csomagmódosítás, amiben azt írják, hogy az előfizető díjmentesen módosíthat csomagot egy évben. Ez tiszta. Ebben hivatkoznak kártérítés megfizetésére is bizonyos esetében (3-as melléklet), de kötbérről szó sincs.
Jól értem, hogy ha kötöttem hűséget egy szolgáltatásra, akkor azt módosíthatom akár lefelé is és nem kell kötbért fizetnem? Mert a My UPC oldalon is a felmondásra/megszüntetésre írja a kötbért és nem a módosításra.
Vagy valamit nagyon félreértettem és nem olvastam figyelmesen? Mi történik akkor, ha lefelé módosítom az egyik szolgáltatást? Megszívatnak és a többi árát megemelik, akkor is ha vállalom továbbra is a hűséget?
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz csabi63 #49840 üzenetére
Lehet a több tuneres box a kemény magnak kell, de a többségnek is kell box, hiszen nem tudná felvenni a barátok közt meg egyéb trash műsorok napi részeit, míg valami menő helyen szürcsölgeti a kis koktélját ebben a melegben esténként. A családomban is tragédia számba megy, ha valaki nem tudja felvenni az aktuális részeket, bár nem is értik igazán hogy működik ez az egész.
A HD-s dolgot sajnálom nagyon. Sajnos ez nagy részben a tévéadóktól függ, ha ők nem adnak HD-t, akkor nincs. Annak meg nem látom semmi értelmét, hogy van HD kép, de magyar sztereó hanggal.
Azt viszont nagyon sajnálom, hogy a videotárban / my prime-ban nincsen se HD se Dolby. Nálam ez már alapkövetelmény lenne 2016-ban (de nem csak most, évekkel ezelőtt is így volt már). Szóval fizetnék én mindenféle jó szolgáltatásért, ha lenne, de nincs
-
#54715584
törölt tag
válasz ztsoft #49842 üzenetére
Nekem még a régi Cisco boxom van, nem hiszem, hogy ez számítana valamit.
Volt, hogy egy órát eltöltöttem azzal, hogy kerestem filmet / sorozatot, ami HD és Dolby eredeti nyelven. Magyar filmeket / szinkront nem nézek, csak ha nem elérhető máshogy.
Viszont így sem találtam olyat, ami érdekelne, csak SD-ben és magyarul, igaz, legalább 16:9-es képaránnyal. Pedig pár régebbi filmet is újranéznék, de nem SD-ben és sztereóban.
Tudom, tudom, a kisebbséghez tartozom, mert vannak igényeim "extrákra".Akinek új box van és van házimozija, nekik átmegy HDMI-n a Dolby? Többen panaszkodtak itt, hogy nem. Azóta valami változás?
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz csabi63 #49845 üzenetére
Igen a csatornák megvannak, azt hiszem azért van még pár, ahol van Dolby hang, de a upc csatornakiosztásánál nyilván nem jelölik/frissítik mindet.
A videotárról / my prime szolgáltatásról beszéltünk, hogy ott nincsen HD és Dolby filmeknél és sorozatoknál, eredeti szinkron sem.
Az MTV-n csodálkoztam én is, hogy ad Dolbyban, azt hiszem néha valamelyik másik zenei adó is.
És tényleg sokat hozzáad a Dolby még ezekhez a műsorokhoz is. Bár pont ezt a kettőt nem nézem, de a többi is élvezetesebb. -
#54715584
törölt tag
válasz csabi63 #49849 üzenetére
Rosszul fogalmaztam.
A upc oldalán a csatornakiosztásnál nem jelölik mindig, hogy a csatorna HD vagy ad-e Dolby hangot. Azt nem frissítik rendesen.
Legalább 7-8 HD csatorna van, akik adnak Dolbyt, de a upc oldalán nem találni ennyit.(#49850) cigam Lehet reális a 1,6 milliós háztartás. A számok pedig jobban mutatnak külön-külön és a vezetőség is jobban megérti őket. Plusz aki nem tud számolni, máris azt hiszi, hogy 1,6 helyett 2,1 a helyes szám.
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz Intruder2k5 #49853 üzenetére
Valószínű ebbe beleszámolták a cserekészülékeket is? Reméljük hamar átmennek a rotán.
-
#54715584
törölt tag
Háztartás és előfizetés nem ugyanaz a fogalom, olvasd el még egyszer, amit írtál. Te tévéről beszélsz, mi meg háztartásokról. Átfedések is vannak a számok között, lásd Global Liberty oldalán, hogyan lesz az 1,6-ból 2,1 millió. Egy háztartásban több előfizetés lehet. Nálam pl. 3 van: tévé, telefon, internet. Ráadásul ha meg cégekről beszélünk, akkor egy cégnek számos előfizetése lehet.
A 1,5 milliós darabszám még így is reális, még akkor is, ha annak a számnak csak fele vagy harmada köthető háztartáshoz vagy tévé előfizetéshez. Itt van olyan is, akinek 3 doboza van. Egynek számolod vagy háromnak? Háztartásnak vagy előfizetésnek vagy eszköznek?[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
A tévéknek nem is az a dolguk, hogy tudják ezt, nem arra lettek tervezve.
A többi box miért ne tudná a sorozatfelvételt? Azt gondolná az ember ez már alapfunkció a normális boxokban.
Itt nem a szoftveres frissítés a probléma, hanem hardveres gondok is vannak. Pontosabban a jelenlegi box az úgy ahogy van, használhatatlan és nem előnyös se a felhasználónak, se a szolgáltatónak.
-
#54715584
törölt tag
A tévés szoftvereket nem fejlesztik eléggé, nem prioritás. A távirányítók nagy része pedig kompatibilis más eszközökkel.
Azt gondoltam (milyen ironikus), hogy majd te mondasz konkrét modell-t, ami képes sorozatfelvételre. Honnan veszed, hogy a többi box nem képes erre? Nem vagyok jártas benne, ezért kérdezem.
-
#54715584
törölt tag
Na pontosan ezért kérdeztem. Biztos voltam benne, hogy van ilyen készülék. Ennek ellenére Te teljesen biztosan kijelentetted, hogy nincs.
Azért közben megkérdeztem a releváns topikban, igaz, úgy tűnik az a topik eléggé haldoklik.(#49902) csabi63 Nézegettem ezt a készüléket is neten. Mennyire működik jól? Gyors?
-
#54715584
törölt tag
Másik ok, amiért ezt erőltettem.
Néztem néhány boxot ~40e körüli sávban. Manualt nem olvasgattam, első körben csak a kezelőmenüket és a képeket néztem meg (már amihez volt youtube videó).
Ha nem upc-s boxon bukjuk a videótárt, az nem olyan nagy probléma nekem, de a sorozatfelvétel már számított volna. Mert az az egyik dolog, ami nálam számít, és ha az nincs, akkor maradhatna a Horizon box, ha majd tönkre megy a régi Cisco. Mert akkor inkább használnék egy olyan eszközt, ami "személyre van szabva". Viszont a videotár nekem nem kell, ha van HD és Dolby.
A leírás némelyik gyártó esetében elég gyér, van ahol azt sem látom hány tuneres a box. Nagy részükről nem találtam magyar leírást, a google translate meg nem nagyon segít, az árukereső meg nem tartalmaz minden infót.
Viszont ha jól sejtem, akkor van olyan box, ami jó lehet, kérdés már csak az ára és hogy melyik az. Biztosan van több is. Olyat it találtam, amin linux/android fut. Az meg gondolom eléggé testre szabható.
30-40 felett már van olyan box, ami képes felvételt készíteni, megy a HD és a Dolby, Timeshift is rendesen, és a Horizonhoz képest a specifikációja 3-4x nagyobb/jobb.[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
Van egy másik, olcsóbban, ez a linuxos: [link]
Mondjuk azt nem tudom, dupla tuneres-e, vagy úgy egyáltalán ezek a boxok milyenek. Az egy szem komment a lap alján pont aktuális.
Szerintem akinek sok éve van előfizetése, az már egy ennél drágább box árát is kifizette egy külső HDD-vel együtt.[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
válasz #54715584 #49839 üzenetére
Erre valaki esetleg?
Próbálnám megkülönböztetni a lemondást és a módosítást, illetve értelmezni a nem egyértelmű szöveget, hogy évente egyszer módosíthat a user is szerződést. Kérdés, hogy engedik-e vagy esetleg adnak egy olyan ajánlatot, amit nem fogok elfogadni, mert kedvezőtlenek a feltételek? Illetve hogyan próbálják majd rámerőltetni a kötbért, ami módosítás esetén nem is állhatna fenn? -
#54715584
törölt tag
Felhívtam őket. Módosításkor nincsen kötbér, csak lemondáskor.
Viszont módosításkor nem éri meg lefelé módosítani ha csomagban van az ember. A számlámon nem csomag név szerepel, így most döbbentem rá, hogy valójában csomagom van, közben meg meg voltam győződve, hogy semmi gond nem lesz a lefelé módosítással.
Ha valamit lefelé akarunk módosítani, a többi szolgáltatás ára emelkedik meg azzal a mértékkel. Sőt, még másik szolgáltatás sem fér bele ugyanabba az árba. Tehát ha egyszer felfelé vált valaki, pénzben nem éri meg lentebb menni, mert kevesebbet nem fog fizetni, inkább többet.
Tisztességes ügyfél voltam, nem voltam elégedetlen, hogy le akarok mondani előfizetéseket, nem is lett eredménye. Nem is lett volna értelme, mert nálunk csak ők érhetőek el, más szolgáltató nem, így eleve nem lett volna hiteles, működési anomáliám meg nincsen.
De egyébként meg respect az üfsz-nek, mert nagyon türelmes volt, bő 20 percet beszéltünk, és szépen elmagyarázta a különböző lehetőségeket is. Majd abban maradtunk, hogy nem változtatunk semmin, mert nem lenne értelme/olcsóbb. -
#54715584
törölt tag
Minimális alkudozást megpróbáltam, elvégre ~2000 forintról volt szó, de olyat sem lehet, hogy fizetek ugyanennyit, de akkor legyen a kisebb telefon és egy másik szolgáltatás, mert csomagot nem éri meg megbontani.
Másik opció lett volna, hogy a Trio L helyett a Trio TV Max Plus csomagot választom, így ha ugyanannyit is fizetek, a tévé rész erősen meg lett volna emelve. Na de a 240-es net után nem fogok visszaállni a 30-as netre, nem éri meg az HBO műsoráért és az HBO Go-ért ez a sávszél csökkentés. Pedig ott lehetett volna HD meg eredeti Dolby dögivel, na de így...
Szóval fizethetek többet. Ha nem fizetek többet, akkor is van olyan, amit nem használok ki. Ha azért fizetek, amit használnék, akkor sem lesz olcsóbb. Kivéve arányaiban más összetevő kárára. Hát ez van. Meg még sok idő a hűség lejártáig.
Jó dolog ez a hűség, csak ésszel kell használni és végiggondolni tényleg a rendelkezésre álló 15 nap alatt (szerződéselfogadás ráutaló magatartással nem személyes ügyintézés esetén), hogy kell-e minden. Tavaly ezt elmulasztottam, most meg is van az eredménye. -
#54715584
törölt tag
Ezt már nem igazán tudtam processzálni, de nálam kb. 2 hónapja nem megy a távoli felvétel a régi Cisco box-szal.
Pár hete még a beállítással sem volt gond. Most már kiírja azt az üzenetet, hogy kapcsoljam be a boxot, illetve győződjek meg róla, hogy be van kapcsolva. Egy másik próbálkozásra kiírta, hogy beállította a felvételt, de nem történt felvétel. Illetve itt sincsen sorozatfelvétel, legalábbis nem ajánlotta fel.
Most megpróbáltam beállítani 3 műsort. Az egyiknél hibaüzenetet kaptam, a másiknál sikerült a beállítás, a harmadik éppen most kezdődött, elvileg megy a felvétel. Megnézem majd holnap (ma), hogy sikerült-e mind a 3. -
#54715584
törölt tag
Ezt még mindig nem értem teljesen. Ha az SPDIF-en kimegy a Dolby, akkor a HDMI-n is ki kell tudni adnia. Sőt, igazából csak át kell engednie a jelet, majd az erősítő dekódol. Remélem senki nem PCM jelet vár, hanem Passthrough módban szeretné használni, és erősítőn keresztül és nem a tévéjén várja a Dolby hangot.
Akinek van házimozija és Horizon boxa, nézze már meg a box hangbeállításokat és hogy megy-e a Dolby HDMI-n.[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
Ez pont a legszerencsétlenebb összeállítás, amit el lehetett követni. Na ne vicceljünk már. Box - TV - Soundbar? Egy olyan setupot használsz fel, aminek természeténél fogva nem lehet leellenőrizni azt, amiről beszélsz?
Ha PCM megy ki, akkor az beállítás kérdése, vagy a rossz setup-é.
Ezért mondom, akinek van házimozi erősítője próbálja már ki. Van itt olyan user?A kábel hosszától pedig nem függ sem a hangerő, sem pedig a fajtája. Szerintem fogalmad sincs miről beszélsz, de legalább most már tudjuk, hogy nálad a kábel hosszától függ a hangerő és a Dolby megléte.
Legalább ne szidnád ekkora arccal a UPC-t. Lehet ezzel a dobozzal mellényúltak, de a technikai dolgok nem tudása az a te hátrányod és hozzá nem értésed, és nem a dobozé. Ami még mindig a jobbik eset, mert valószínűleg nincs gond a HDMI kimenettel.
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
El vagy te tévedve. Te vagy az, aki anyáz egyfolytában tapló stílusban.
Persze, hogy nem próbáltam a boxot, hülye lennék lecserélni az itt leírtak után, pedig szívesen megnézném ezt élőben, de ezért nem fogok boxot cserélni.
Ha pedig mégis PCM megy ki, az akkor sem egyértelműen hardveres hiba, valószínűleg lehet szoftveresen is korrigálni és nem feltétlenül frissítéssel. -
#54715584
törölt tag
Valóban kicsit hevesen reagáltam, mégpedig azért, mert számomra ellentmondásos volt az infó, amit kaptam tőled és ebből arra következtettem, hogy nem vagy tisztában a részletekkel/lehetőségekkel és mindegy milyen alapon de szidni kell a szolgáltatót. Közben pedig próbálok rájönni, hogy mi lehet a hiba, úgy, hogy nincsen boxom és még senki nem írt erről, akinek lenne házimozi rendszere.
Íme az én logikám:
Ha az egyik kimeneten kimegy a DD a másikon pedig nem, azért szerintem erős kijelentés az, hogy hardveres a hiba. Ha működik a HDMI kimenet, akkor még simán lehet szoftveres a probléma annak ellenére, hogy nem megy át a Dolby vagy nem az megy át. Ha egy ilyen csatlakozó/panel hardveresen/fizikailag elromlik, akkor használhatatlan képre és hangra is.
A PCM kódolás is lehet többcsatornás, így ha lenne házimozi erősítőd és legalább 5.1 rendszered, akkor ugyanazt hallanád, mint Dolby esetében, csak PCM-et ír ki az eszköz. Mégpedig azért, mert ebben az esetben a upc box dekódolná a jelet és a céleszköz csak megszólaltatná azt. Pedig az erősítőknek az a lényege, hogy ők dolgozzák fel a kódolt jelet, ők dekódolnak. Ezért látod a Dolby feliratot. Jelen esetben meg a PCM-et, ami nem biztos, hogy sztereó.
A HDMI legelső 1.0 verziója is már képes volt többcsatornás hang közvetítésére. Állítólag ezek közül a legjobb az LPCM formátum, de ez már részletkérdés. Ha a box hardveresen el is van maradva, akár a 10 évvel ezelőtti megmaradt HDMI csatlakozó árukészlete is megfelelne a lejátszáshoz/kódoláshoz.
A kiadott jel minimálisan gyengülhet a kábel hosszának növekedésével. Ez az audiovizuális eszközöknél 10m környékén van általában. Nem mindegyiknél, de legyen most ez az alap. Az 50 centi és a 150 centi közötti különbség elhanyagolható ebből a szempontból. Abban az esetben nem megfelelő az átvitel, ha a kábel rossz, megtört, etc. Az pedig nehezen hiszem el, hogy egyik-másik eszközön halkabb a Dolby vagy nem is hallható. A Dolby egy standard hangerőt képvisel, ezt nem lehet állítani manuálisan, az eszközök is standard módban nyomják tovább jelet, amit már csak a céleszközön tudsz állítani. 2 eszköz között is csak minimális különbségnek szabadna lennie hangerőben ugyanazon beállítások mellett. A upc boxon hiába állítasz hangerőt, nem változik a Dolby alatt. Ugyanakkor a minőségbe nagyon is beleszólhat a DAC, ami a készülékben van.
Ha mégis az az eset áll fent, amit te is írtál, akkor ez a doboz bizony rossz és hibás alkatrészekből lett összerakva, ami viszont szériahiba is lehet és még ha cserélik is, semmi garancia arra, hogy a másik is működni fog rendesen. Főleg ha szoftveres a probléma. Az is időbe telik.
Mivel a fentiek nagy része az én olvasatomban még mindig szoftveres hibára vezethetőek vissza, így valóban, akár még az is lehetne, hogy csak át kell állítani egy kapcsolót és máris a kódolt Dolby megy át a HDMI-n. De nem ismerem a Horizon menüjét, pedig végignéztem a bemutató videókat, de hangbeállítás nem volt közöttük. És egy bit átírásához is már egy frissítés kell, ha ez nem oldható meg menüből. Mint pl egy erősítőn, hogy milyen csatlakozón milyen legyen a kódolás. Ami szintén szoftveres beállítás ha elérhető az opció.
Ezért is szeretném, ha mások is írnának erről, lehetőleg házimozival rendelkezők. Az a leírások alapján tényleg úgy tűnik, hogy ez a box elmaradott sok tekintetben. De jó lenne tisztán látni minden részletet, hogy tényleg jogosan lehessen az asztalra csapni.
Szándékosan pedig nem akartam senkit sem sértegetni, ez most rajtad csattant. Ettől függetlenül jó lenne körbejárni ezeket a kérdésköröket technikailag is. És nem csak úgy, hogy nem működik, mert régi sz*r, de az okát nem tudjuk, hogy miért. Mert annak kicsit olyan fílingje van, mint a viccben, hogy medve koma, b***d meg a létrádat.
(#50291) ztsoft fura, hogy tévén hangosabb volt a Dolby HDMI-n. Alapból a sztereó hang hangosabb és a Dolby halkabb ugyanazon hangerő beállításokon. Gondolom ez a tévén is így működik. Nálam az erősítőn majdnem dupla hangerő kell a Dolbyhoz, és fele a sztereóhoz egymáshoz viszonyítva. A sztereó már jól hallható 35-ös álláson is, míg a Dolby 50-55 körül élvezhető és az még nem hangos.
Ha fentebb hülyeségeket írtam, javítson ki bárki.
[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
Szerencsére a Cisco-s dolog nem érintett, legalábbis nem vettem észre.
A Horizon boxon pedig úgy tűnik stereo downmix van, ahogy kezo0 is írta. Az pedig simán csak szoftver/beállítás kérdése. Ha upc rontotta el ezt, akkor az is egy frissítéssel kiküszöbölhető, ha nincsen rá külön opció a menüben.
Úgy tűnik haladunk valamerre.[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
Szerintem 3 a helyes szám. Nyertem valamit?
Kötbér mindig az engedményesen igénybe vett szolgáltatás eltelt időszakára érvényes a szerződés kötésétől.
Ha belépsz My UPC oldalára, ott konkrétan látod is az összeget, ami az adott szolgáltatáshoz tartozik a Szolgáltatás Információk alatt. Igaz, az most nem működik.
Viszont szerződéskötéskor kapsz elektronikus doksikat is (ha nem személyesen intézed). Azokban benne van pontosan, hogy mikortól érvényes az új szerződés, és meddig nem tudod felmondani a régit illetve mennyit kellene fizetned, ha a régi lejárta előtt lemondasz mindent.
Azt hiszem Hűségöröklési nyilatkozatnak hívják. Bár elég fura, nekem a 120-as netre írták tavaly, hogy ~200e-t kellene fizetnem, ha felmondanám idő előtt (amikor 240-re váltottam).
De a legbiztosabb az, ha megkérdezed az ügyintézőt a feltételekről.[ Szerkesztve ]
-
#54715584
törölt tag
Megnéztem én is. 1 évnyi FB240 használat után kellene ~140e Ft körüli összeget kifizetnem, ha lemondom a hűséget most. Az oldal szerinti egy éves szolgáltatás díja nincs ennyi. 12x8990 vagy ez nem listaár? Hogy a fenébe számolták ezt ki? Amikor egyértelműen csak annyit kellene kifizetnem, ami a különbsége a listaárnak és az általam fizetett kedvezményes összegnek.
A telefon és a tévé előfizunál sem jön ki ez az összeg és mindkettőnél irreálisan magas.
A HD és DVR funkcióról már nem is beszélve.
Ha most minden repülne, ~250e Ft-nyi összeget kellene kifizetnem 1 évre? Ez nekem nagyon gyanús. Irreálisan magasnak tűnnek az árak. Mikor emelték meg?Az oldaluk mióta rossz? Sok funkció nem elérhető + ha beírom a upc.hu címet, üdvözöl az oldal, de ha a My UPC menüre megyek, akkor be kell jelentkeznem.
-
#54715584
törölt tag
válasz Gubek-Einste #50469 üzenetére
Akkor még eldöntöm, hogy naiv vagyok-e vagy csak szimplán hülye. De hogy 20e Ft legyen egy havi csomag, azt nem gondoltam volna.
(#50470) vargalex Valóban. Megnéztem a nyilatkozatot, azt írják benne, hogy ha az előző hűségidő lejártát megelőzően mondod fel, akkor mind2 díjszabás szerinti kötbért ki kell fizetni időarányosan.
"A fenti kedvezményeket nem veszítem el, ha a Szolgáltatóval egyidejűleg megkötött új, határozott idejű előfizetői szerződést legalább az eredeti szerződés időtartama lejártának időpontjáig fenntartom, illetve az új szerződés tekintetében az annak mellékletét képező akciós feltételekben meghatározott kedvezmény elvesztési körülmények az eredeti szerződés időtartamának lejárati időpontjáig nem következnek be. Az eredeti szerződés alapján nyújtott kedvezményt elveszítem, ha az új szerződés akciós feltételeiben meghatározott kedvezmény elvesztési körülmények valamelyike az eredeti szerződés időtartamának lejárati időpontjáig bekövetkezik. Ilyen esetben mind az eredeti szerződés megszűnésének időpontjáig időarányos kedvezményeket, mind pedig az új szerződés tekintetében igénybe vett időarányos kedvezményeket köteles vagyok egy összegben megfizetni a Szolgáltató részére."
(#50471) bogabi Igen, sajnos itt fordítva működik. Bár nem csak itt találkoztam már ilyennel, külföldön is hasonló szolgáltatásnál is láttam már ilyen előnytelen szerződést. Csak cégek esetében lehet tárgyalni. Nem hiszem, hogy mint magánember, majd leállhatok alkudozni amikor a következő hűséget kötném, hogy engedje már el a kötbért, mert ez így tisztességtelen. Sőt, a cégeknél van versenyhelyzet, míg itt nincs, úgy tűnik.
-
#54715584
törölt tag
válasz interstate76 #50475 üzenetére
Ha új vagyok, akkor igen, így megérheti.
Ha régi előfizető vagyok és annyira hülye, hogy nem tájékozódom a részletekről, akkor később még rosszabbul járok.(#50477) Gubek-Einste Ez elég gáz így. Van rá bármi alap, hogy a kötbérről és mértékéről lehessen tárgyalni a szolgáltatóval?
-
#54715584
törölt tag
Hát, remélem rosszul értelmezem, mert a szöveg kezdete sem egyértelmű nekem, az előfizetőre utal meg egyoldalú szerződésmódosításra. De annak se nagyon van értelme, hogy minket illet meg az a jog, hogy nem kötelesek tájékoztatni ha ők egyoldalúan szerződést módosítanak?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen