- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz vargalex #92398 üzenetére
Nálam ugyan ez sokkal olcsóbb, pedig konkurencia sincs (csak MindigTV meg mobil net). Igaz, hűségem sincs már több, mint egy éve.
Nincs is más csomag, csak ez az egy, amit online rendelhetnék. Én "csak" 2013-óta vagyok ügyfelük.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Én a kódolás és a jelenlegi DD 5.1-ben keresném a hiba okát. Vagy a kódoláson (felvételnél) módosítottak, vagy a stream-en és a lejátszásnál már ezt a módosítást nem kapta meg a Cisco.
Esetleg egyfajta másolás elleni védelem, amit a Cisco nem ismer, de a visszafejtésnél gondot okoz neki (régebben a hangsávba rejtették, ha jól emlékszem 330 Hz környékére a jelet).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz vargalex #92570 üzenetére
Pontosan tudom mi az, még lehet forráskód is, statikus HTML esetén (több helyen láttam már, hogy JavaScript-tel oldják meg, talán még hozzá csapva egy kis JSON-t is). Amúgy meg viccnek szántam, de látom nem jött át.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Személy szerint én is maradnék a DVB-C mellett. Nem kell a plusz készülék, jól elvagyok a mediacard-dal. Nem érdekel a médiatár, és egyéb szolgáltatások, úgysem közelítik meg azt a minőséget, amit én nézek más forrásból.
Ha váltanak IPTV-re vagy OTT-ra, már mondom is le a TV előfizetést (ha addig még meg lesz).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Toth_Jani #93046 üzenetére
Nálam meg drágább lett úgy, hogy vezetékes telefon sincs benne (csak net meg TV).
5799 Ft/hó-ból lett 6290 Ft/hó telefon nélkül, nem is lesz új hűség.Most jobban megnézve, a "Részletek"-et is, a csomagoknál Vodafone TV-t ír, a részleteknél már csak Horizon HD box-ot. Most akkor melyik? Gondolom az utóbbi, mert elérhető az eredeti hang, felirat, 5.1-es DD.
(#93053) vargalex
Nálam is eltűnt a vezetékes telefon.
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
Már egy ideje túrom a netet, dokumentumokat az úgynevezett "csomag" miatt. Nos, sem a szerződésben, sem a számlán nincs nyoma csomagnak, ráadásul az esetemben nem is létezik, létezett ilyen összetételű csomag az oldalukon.
Mivel a kedvezményt már nem mondhatják, mivel azt az egy év hűséghez kötötték, az meg letelt. Ha nem lett volna a törvényi szabályozás, már rég jobban felemelték volna a havi díjjat.
Ha jól emlékszem, volt itt valaki, aki lemondta a TV-t, telefont, csak a net maradt és pont ezekre hivatkozott.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ha így folytatódik, akkor hamarosan hozzám is jöhet a Technikus. Már van időnként kockásodó csatorna.
Fel: 4 csatorna, 46.3 - 48.5. Le: 8 csatorna, SNR 36.1 - 37, -5.3 - -5.9.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Sikeresen lemondtam a vezetékes telefont meg az egyik Mediacard-ot, nem is akadékoskodtak. Bepróbálkozott az 1 éves hűséggel, de nem volt tolakodó. Egyből 1430 Ft-tal kevesebbet fizetek havonta.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz sziszi-fuszi #94771 üzenetére
Még a Mindig TV talán jó összehasonlításnak (nincs annyi elérhető csatorna), de a mobil net már nem, nem "korlátlan", nem lehet összehasonlítani egy vezetékes szolgáltatással.
Ezeken az összehasonlításokon jót nevettem. Könyörgöm, bármelyik üzletben tudok vásárolni, még a kis falukban is több szokott lenni belőlük (max, egy faluval, várossal odébb megyek, ahogy most is teszem). De egy szolgáltatást nem rendelhetek meg egy másik faluban, városban.
Nálunk is monopol a helyzet a szolgáltatás tekintetében, egyedül a Mindig TV marad alku pozíciónak, ami nem igazán nyerő.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz #75501312 #94830 üzenetére
Szia!
Szerintem nincs IMAP hozzáférésük, csak POP3, legalább is a régi szerződésben csak ezt találtam. Az oldalukon meg már semmit ezzel kapcsolatban.
Más.
Elég érdekesen lehet visszajuttatni a Mediacard-ot nekik.
A pásztói Vodafone üzletben még nem tudják átvenni, mivel nincs raktáruk, holott többször is rákérdeztem az ügyfélszolgálaton, és mindig azt az információt kaptam, hogy le lehet adni.
Szintén a pásztói Posta sem úgy van, ahogy azt az ügyfélszolgálaton (és az üzletben is) mondták. Olyan, hogy "UPC/Vodafone doboz" nem létezik, csak úgy lehet feladni, ha én előtte becsomagolom, leragasztom, mint bármilyen csomagot és beviszem. Csak a cím van megadva a Postán, a többi az előfizető dolga.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-
ztsoft
őstag
Mit vársz tőlük? A "húzza ki", "dugja
meg(ja bocs, be )", "indítsa újra" varázs mondatokon túl nem sokat tudnak.Már egy e-mail elküldése is nehézséget okoz nekik. Elmondásuk szerint, már kétszer elküldték, csak nem érkezett meg (spam-be se). A lemondás visszaigazolásában 08.15.-e szerepel az eszközök leadási határidejének, viszont az adatokat tartalmazó dokumentum nem érkezett még meg.
Már elküldtem postán a Mediacard-ot, de azért kíváncsi leszek, hogy egyáltalán megjön-e valaha is.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz MadMancs #95584 üzenetére
Én eddig néztem a videót. Mikor szóba került a lakás áramtalanítása, már zártam is be a lapot. Szerintem még senkit sem csapott meg az áram amiatt, hogy a hosszabbítóból vagy a fali csatlakozóból kihúzta a vezetéket.
A másik meg, annyira szajkózta a biztonságot, de a TV-t nem áramtalanította, pedig a HDMI kábel birizgálása előtt igen csak ajánlott.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Én meg igen, az a pár mozdulat belefér, jobb a békesség alapon. Amúgy sem napi szinten kell mozgatni. Elég sok eszközöm, hardverem szált már el statikus feltöltődés miatt, így megtanultam, mindig áramtalanítok (nem csak HDMI miatt).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Köszi!
Jól jött a TC7200-hoz, már csak illeszteni kellene a CGP-hez (Collectd Graph Panel).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ma kaptam egy kérdőívet a Vodafone-tól, hogy mennyire volt egyszerű a beüzemelés, mennyire vagyok elégedett a megrendelt szolgáltatással, milyen gyorsan kaptam meg a megrendelt készüléket, működik-e a szolgáltatás.
Csak egy baj van. Nem rendeltem semmit, sőt, még csak új szolgáltatást sem. Az egyik Mediacard-ot és a vezetékes telefont mondtam le.
Még nagyobb a fejetlenség, mint a UPC-nél volt.
A lemondásnál ígért dokumentumokat a mai napig sem kaptam meg. Ha tegnap nem telefonálok be, még mindig az előfizetésemhez van társítva a leadott Mediacard.
Hatalmas csalódás, eddig elégedett voltam a mobil szolgáltatással, ügyfélszolgálattal, üzlettel (2004 óta náluk vagyok).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ha valaki gondolkozik azon, hogy a csomag egyes részeit lemondaná (TV, telefon, net) és már nincs hűsége, akkor jó hírem van.
Augusztus elején lemondtam a vezetékes telefont meg az egyik Mediacard-ot, ma meg a Gold TV-t.
Sikerült egy kedves hölgyet kifognom, rákérdezett a Comfort TV-re, hogy esetleg nem-e kérem, de nem kértem. Meg a netnél, hogy már nincs 120-as, csak 150-es, azt hitte, hogy új hűséget kötök, de nem. Így már csak a 120-as net marad.Ráadásul, megkaptam minden ígért dokumentumot. A hívás nem volt 7 perc (az automata rendszerrel együtt)! Ezt miért nem lehet mindig így csinálni?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz zolee001 #96755 üzenetére
Én most jutottam el arra a szintre, hogy lemondtam a TV előfizetést (szintén a reklámok miatt).
Már egy ideje (~2 éve) csak olyan csatornát néztem, ami reklám mentes volt, jó is volt pár hónapig. De, mikor már 100-adszor adják ugyan azt a műsort, sőt, naponta többször ismételve, feltettem a kérdést. Megér ennyit ez a pár csatorna? Nos, a válasz fentebb olvasható.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Nálam egyre jobb a helyzet, pedig a jelszintek a határon belül vannak.
2020-09-11 15:42:10: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ... 2020-09-11 10:52:26: [Info] Authorized;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b3;CMTS-MAC=00:01:5c:49:2c:4... 2020-09-11 10:52:23: [Info] TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b3;CMTS-MAC=0... 2020-09-11 10:52:22: [Warn] DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC... 2020-09-11 10:52:19: [Info] Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4 2020-09-11 10:52:13: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:52:8d:be... 2020-09-11 10:50:55: [Warn] B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b... 2020-09-11 10:50:55: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:52:8d:be... 2020-09-11 10:50:09: [Warn] B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b... 2020-09-11 10:50:09: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:52:8d:be... 2020-09-11 10:49:29: [Warn] B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b... 2020-09-11 10:49:29: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:52:8d:be... 2020-09-11 10:48:28: [Warn] B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b... 2020-09-11 10:48:28: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=fc:52:8d:be... 2020-09-11 10:47:46: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 10:47:44: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... 2020-09-11 10:47:36: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 10:47:19: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2020-09-11 10:47:19: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 10:47:07: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2020-09-11 10:47:07: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 10:47:06: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2020-09-11 10:47:06: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 10:46:48: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2020-09-11 10:46:48: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 10:46:11: [Warn] MDD message timeout;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b3;CMTS-MAC=00:01:5... 2020-09-11 10:46:11: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 10:46:04: [Warn] MDD message timeout;CM-MAC=fc:52:8d:be:4c:b3;CMTS-MAC=00:01:5... 2020-09-11 10:46:04: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-11 02:20:00: [Minor] DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-M... 2020-09-10 09:18:14: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2020-09-10 09:17:50: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
Akadozó net, időnként megálló TV adás (Mediacard-dal, igaz, már csak 15.-éig). Megvárom még, hogy a TV nélkül hogyan változik a net, ha rossz irányba, akkor ismét megy a hibajelentés.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Most kaptam kézhez a számlát, hát, nagyon nem vagyok boldog.
Olyan jól sikerült az egy hónappal ezelőtti lemondás, hogy csak a vezetékes telefont írták jóvá. A második Mediacard-ot nem, hogy jóvá nem írták, még erre a hónapra is kiszámlázták, holott már 08.12.-e óta nincs nálam.
Most marhára pipa vagyok, nem hiszem el, hogy azt a kib***ott rendszert nem lehet normálisan működtetni vagy rendesen kioktatni az ott dolgozókat.
Megint telefonálgathatok, hogy igazoljam, hogy nincs nálam meg, hogy jóvá írják a jogtalanul kiszámlázott tételt. Az biztos, hogy panasztétel is lesz belőle.
Már előre kíváncsi leszek, hogy a 09.15.-ei TV előfizetés kikapcsolásnál is ez lesz majd.
Semmit sem változott az ügyfélkezelés, ugyan az, mint a UPC-nél volt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #96848 üzenetére
Az imént beszéltem az ügyfélszolgálattal a jogtalanul kiszámlázott (1,645 hónap) második Mediacard miatt. El is ismerte, hogy hibáztak, jövő hónapi számlán jóvá írják majd. Egyúttal panaszt is tettem.
Ami új volt a számomra, hogy megkérdezte, az aktuális rögzített beszélgetést elfogadom-e jegyzőkönyvnek a panaszhoz.Igent mondtam, mivel minden olyan információ elhangzott, ami bizonyítja, hogy hibáztak és jogtalanul túl számláztak.
Rá is kérdeztem, hogy a 7.-én lemondott (15.-én kikapcsolásra kerülő) TV szolgáltatás rendesen rögzítve lett-e. Igenlő választ kaptam, a következő számlán már csak fél hónap TV előfizetés lesz.
Majd kiderül, hogy ez tényleg így lesz-e.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz #75501312 #96984 üzenetére
Én ma délelőtt hívtam Őket, "csak" 40:33 volt a hívás ideje, ebből ~30 perc csak zene (Vodafone-os mobilról hívtam). De kivártam, mert nem akartam még egyszer telefonálni.
(#96983) LouiS22
azzal kezdi, hogy terheltségünk megnőtt, hívjon később, minden ügyintézőnk foglalt.
A múltkor is ezzel kezdte, de pár perc alatt elintéztem mindent, alig kellett várni az ügyintézőre.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #96958 üzenetére
A 15.-ei TV lekapcsolás már nem teljesült. Vígan működik a Mediacard, a profilomból sem tűnt el a Gold TV csomag. Megint telefonálgathatok a sz@r rendszerük miatt.
De a kib***ott kérdőívet ki tudják küldeni. Nem baj, legalább leírtam a véleményem róluk.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz MadGame #97602 üzenetére
Csak a szolgáltató (UPC/Vodafone) oldalán kellett volna megnézned a TV Comfort csomagot, [link].
A net sebesség mérésnél pedig minden le van írva az összefoglalóba (csak el kellene olvasni) és ha még így is rossz, akkor marad a hiba bejelentése a 1270-es telefonszámon.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #96958 üzenetére
A panasz megtette a hatását, bár, nem kaptam róla semmilyen visszajelzést, hogy fogadták a panaszom.
Egyrészt örülök, hogy sikerült rendesen lezárni a lemondást és a túlszámlázást (bár, még a számlát nem láttam).
Másrészt, már is sikerült megijeszteniük. Nem igazán értem a képen látható tartozásokat, ráadásul hónapokon keresztül (a "Korábbi 5 tétel"-t nem lehet lenyitni).
Ennyire nehéz a rendszert gatyába rázni?
A TV lemondása is érdekesen sikerül. Hamarabb felkerült a "No TV" szűrő (a kikapcsolás napján megcsinálták, gyorsak voltak), mint, hogy a profilomból eltűnt volna a TV szolgáltatás.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ismét bebizonyosodott, hogy a számlázási rendszerük egy nagy kalap sz@r.
Előbb a 10. havi számlából a lényeg (a jobb érthetőség miatt). Elsőnek a túlszámlázás összege.
Majd az aktuális tételek és a kapott jóváírás (panasztétel következménye).
Amint látható, -2192 Ft-tal (túlfizetés) zártam a 10. hónapot. Most a 11. hónapnál már 0 Ft túlfizetésem van (igaz, a pdf számlát még nem láttam), hogy ez hogyan jött össze nekik. Ha a túlfizetésből kivonom az aktuális havidíjat, akkor marad 377 Ft túlfizetés.
Igen, a keresett összeg a 9. havi számlánál van tartozásként feltüntetve.Nem volt 3630 Ft túlfizetése, még a jóváírással sem, de legalább arra figyeltek, hogy a matek kijöjjön.
A végére még egy kis csemege. Hol a hiba a képen?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz vargalex #99910 üzenetére
Nálam van két Samsung is, egy 2013-as plazma (PS51F5500) és egy 2014-es LCD (UE48H6400). Mind két TV esetén ugyan úgy működik az EPG, szolgáltatói (UPC) keresés esetén jó, de nincs előnézet, kézi keresés esetén nem jó, de van előnézet. Persze, mind két esetben magyar beállítással.
Valószínűleg a Samsung a szolgáltatóhoz igazította a karakter kódolást szolgáltatói keresés esetén (és tiltotta az előnézetet UPC kérésre, nincs köze a Mediacard-hoz).
Most a MindigTV-nél tökéletes a magyar beállítás és még az előnézet is működik. Ebből is látható, hogy a UPC hibás (nem a magyarnak megfelelő) karakter kódolást használ.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz blakey #99916 üzenetére
Csak leszűrtem a fent vázolt két esetből. Ha nem így volna, akkor a kézi keresésnél sem működne.
A másik meg, nem hiszem, hogy a Samsung-nál elkezdték elemezni a UPC EPG szolgáltatását, hogy vajon milyen karakter kódolást használ, inkább megkérdezték és így jöhetett mellé még ez is.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ismét jönnek a gondok (nem meglepő, sok idő eltelt az előzőtől). Meg, meg akadó Youtube (teljesen elveszti a fonalat, frissíteni kell az oldalt), még a net rádió is megáll időnként.
Már csak a net van (se TV, se vezetékes telefon), közvetlenül a HGW-be megy a koax.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz kabelmania27 #100267 üzenetére
Nem sok a le teljesítmény (10.7 - 11.8)?
Négy DNS szerver van beállítva (2 UPC, 2 Google), saját router, bridge mód.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz kabelmania27 #100269 üzenetére
Van egy pár timeout a HGW logjában a kérdéses időpontban. Mindegy, majd kiderül, hogy változik-e a helyzet.
Az újraindítás nem jött be, maradt minden a régi. Majd talán holnap játszok a frekvenciákkal (ha lesz időm rá).
[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #100266 üzenetére
Tegnap éjfél előtt ismét előjött a hiba, az már biztos, hogy nem DNS probléma, mivel az alapértelmezett átjárónál is megugrott a ping.
Ahogy csomag vesztés is volt. Egyedül a HGW-t lehetett elérni hiba nélkül.
A belső hálózat tökéletesen működik, hozza az 1Gbps-es sebességet. Teszteltem egy 400Mbps-es demó videóval a NAS-ról, akadás mentesen végigment, miközben a Youtube-on a ~15Mbps-es videó többször megállt.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Valami nagy gond lesz a környéken (mivel eddig senki nem jelzett itt hibát).
zagyi@arch-acer ~ % speedtest -s 2073 Speedtest by Ookla Server: Magyar Telekom Plc. - Budapest (id = 2073) ISP: UPC Magyarorszag Latency: 66.90 ms (157.02 ms jitter) Download: 1.63 Mbps (data used: 2.5 MB) Upload: 10.17 Mbps (data used: 10.7 MB) Packet Loss: 0.4% Result URL: https://www.speedtest.net/result/c/a7c54e4b-337f-405a-9de1-7a2e081fb64f
Eddig fel sem tűnt, csak most, hogy frissítettem volna az Arch linuxot.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #100436 üzenetére
Úgy látszik, hogy déltől döglődik valami. Hétfőn délután jön a technikus.
Más.
Csak egy kis információ azoknak, akik megbíznak a szolgáltatói eszközökben.Simán belépnek távolról a HGW-be (persze, joguk van hozzá), de azért én nem lennék nyugtot. Ha már eddig eljutnak, ki tudja mihez férhetnek még hozzá.
Ahogy a képen is látszik, arra már nem tanították meg, hogy ki is kell lépni, mert a user nem tud utána belépni (persze, ki lehet kényszeríteni, de nem tudhatjuk, hogy végzett-e).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Razor_alpha #100449 üzenetére
Nálam nem tagadta meg, sőt, még csak el sem mondta, hogy mire készül. Annyit mondott, hogy megnézi a hálózatot és majd visszahív. A módosított jelszó sem állította meg, alapra állította (a többi beállítás nem változott).
Érdemes bejelenteni hibára (ha az egyik el is hajt, újra kell próbálkozni később. Nem szabad annyiban hagyni), saját magától nem fog megjavulni.
Nálam még a jó öreg TC7200-ás van, bridge módban.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Emlékszem 10 éve milyen jó lett volna egy csatornát nézni, egy másikat meg felvenni, de mostanság kuka a TV.
Még milyen jó, hogy lemondtam a TV előfizetést. Elvagyok a MindigTV-vel, az a pár csatorna pont elég arra, hogy lefekvés előtt belenézzek az első reklámig, minden másra a CoreElec-es boxot használom. Egyedül az F1-et nézem élőben.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
Ma sem kell a boxon a netes stream-et használni, az, az érzésem, hogy hosszú menet lesz ez is. Nem baj, van tartalom a NAS-on, lesz mit nézni.
Speedtest by Ookla Server: Magyar Telekom Plc. - Budapest (id = 2073) ISP: UPC Magyarorszag Latency: 60.27 ms (5.23 ms jitter) Download: 1.52 Mbps (data used: 2.5 MB) Upload: 10.23 Mbps (data used: 9.4 MB) Packet Loss: 0.0% Result URL: https://www.speedtest.net/result/c/7c7601ac-e920-46ff-9f88-84934ee2d557
Ugyan ezt az eredményt kapom, ha egyből a HGW-re csatlakozok. Így a belső hálózat kizárva a hibábó.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #100470 üzenetére
Tegnap délután már annyira felhúzott a használhatatlan net, hogy nekiálltam a jelszint monitorozásnak.
Köszönöm vargalex munkáját a TC7200-hoz a shell script létrehozásáért, amit kicsit módosítva, igazítva a collectd programhoz (ha valakit érdekel, szívesen megosztom), most már szemmel látható a változás.Sajnos a hiba még mindig jelen van (szombaton lesz egy hete, hogy bejelentettem, ketyeg a kötbér), a javítást a hétre ígérték, legkésőbb hétfőre. Kíváncsi leszek, hogy meddig húzódik.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #100692 üzenetére
Elég érdekes ugrások vannak a jelszintben.
Még a garantált sincs meg.
Speedtest by Ookla Server: Magyar Telekom Plc. - Budapest (id = 2073) ISP: UPC Magyarorszag Latency: 67.49 ms (164.13 ms jitter) Download: 1.14 Mbps (data used: 1.9 MB) Upload: 10.22 Mbps (data used: 8.5 MB) Packet Loss: 0.0% Result URL: https://www.speedtest.net/result/c/c2955b1d-d815-4034-947d-3ccf485ef795
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #100772 üzenetére
Elméletileg sikerült a javítás, jelenleg nincs csomagvesztés. Jelszintek jók, le 1,3 - 2,1, fel 43,0 - 44,5, net sebesség megvan. De, már most is vannak 50 - 80-as ping-ek, majd este 9 körül kiderül, hogy mennyi az annyi.
Kaptam egy kis infót is, ki kell szedniük a no TV szűrőt (nálam is kivették, még viccelődtem is velük, hogy bünti lesz érte), meg "elméletileg" az analóg TV le lesz kapcsolva.
#100800 kuyarashi
Nálam a UE48H6400-ásban tökéletesen működött a Mediacard (már nincs TV előfizetésem), ahogy a PS51F5500-ásban is.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.