- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Watercolour
aktív tag
válasz hoffman_ #60459 üzenetére
A telekomnál én 6411 Forintot látok a gigabites netnél, ha csomagban kéred.
A saját véleményem az, hogy ha bármelyik szolgáltató ad FTTH/FTTB-t a lakóhelyeden, érdemes azt választani. -
Watercolour
aktív tag
Hibajavítási ügyem státusza, akit esetleg érdekel.
Egy hét múlva 2 hónapja lesz, hogy bejelentettem a véletlenszerű packetlossaimat és ezzel párhuzamosan a jelminőségem romlását. Két nappal később a kiszálló technikus a helyszínen megállapította, hogy a probléma nem nálam van.
Sok minden történt folyamatosan, amit most nem részleteznék, de összességében állításuk szerint kétszer javítottak központi hibát, a legutolsót július 22-én. Az internetem azóta is véletlenszerűen szakad, és mivel részükről a hibajavítást lezárták, hiába ugyanaz a hiba ugyanazokkal a tünetekkel, hétfőn ismét kiszáll hozzám egy technikus. (Gyanítom újra meg fogja állapítani, hogy nem nálam van a probléma, újra bejelenti a külső hibát és kezdődik az egész közjáték előről.)Elegem van.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz ArthurShelby #60484 üzenetére
Próbáltam két különböző ügyintézőt is meggyőzni arról, hogy ez ugyanaz a probléma, és nem szűnt meg, hiába voltam erélyes, nem hagyták magukat és kötötték az ebet a karóhoz, hogy ami eddig volt hiba, az ki van javítva, és nem lehetséges azt újra megnyitni, muszáj kiszállnia egy technikusnak és újra bejelenteni, amennyiben tényleg továbbra is "külső hálózati" probléma van.
Szerettem volna a felettesükkel vagy L2 supporttal beszélni, amire mindkét ügyintéző azt mondta, erre nincsen lehetőség, kizárólag velük lehet kapcsolatba lépni.A legutolsó panaszom, melyben pontos jogi indoklást kértem arra, hogy miért nem hajlandóak kötbért fizetni, még folyamatban van.
Köszönöm a "drukkolást", próbálom csinálni, de már kezdek belefáradni. Sajnos nincs más alternatíva, csak ADSL, ami lássuk be, nem éppen 2017. Ha lenne, már megpróbáltam volna rendkívüli felmondást kezdeményezni az ÁSZF 12.4-es pontja szerint, de sajnos ebben a helyzetben ennek nem sok értelme lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz ArthurShelby #60486 üzenetére
Nem vitt még rá a lélek, de lehetséges, hogy meg fogom próbálni, ha folytatódik ez a szánalmas vergődés.
Köszi a tippet. -
Watercolour
aktív tag
Jó kis oldalt indított egy embert a DSLReportsról: Bad Modems
Összefoglalva leírja, hogy mik a problémák a Puma 6 alapú modemekkel, többek között a Connect Box-szal.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Watercolour #60483 üzenetére
A technikus jött, és természetesen úgy történt, ahogy megjósoltam. Ráadásként kicserélte a lépcsőházban a splittert, kissé jobbak lettek a jelszintek, de azt mondta, egyértelműen külső probléma van és az elosztó cseréjétől nem fog megjavulni a probléma. Bejelentette a külső hálózati problémát, és az egész szánalmas vergődés kezdődik előről.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #60515 üzenetére
Elismerem, az ilyen random szakadós problémát valószínűleg nehéz megtalálni is kijavítani. Bár nekem is nagyon kellemetlen, hogy megbízhatatlan az internet kapcsolatom, ha korrektek lennének, lenyelném.
Az a dühítő az egészben, hogy hazudoznak, hülyének néznek, bürokráciával terhelnek és próbálják lerázni magukról a kötbér kötelességüket úgy, hogy egy nem létező szabályra hivatkoznak (Sehol nem találtam említve, hogy a 72 órán túli hibajavítás utáni kötbér csak akkor jár, ha nálam lenne probléma. Arról nem is beszélve, hogy logikailag se lenne túl sok értelme.)Gondolom a hibák ide-oda passzolgatása folyománya annak, hogy különböző alvállalkozók foglalkoznak különböző területekkel és rossz köztük a kommunikáció, és különösebben nem is érdekli őket.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #60517 üzenetére
Már kétszer elutasították. Most folyamatban van egy panaszom, amiben pontos jogi indoklást kértem arra, hogy szerintük miért nem vonatkozik rám a kötbér.
Arról nem is beszélve, hogy a probléma jelenleg sincsen elhárítva, tehát a kötbér összeg még nem megállapítható.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #60519 üzenetére
Akkor te szerencsés vagy, nekünk nem adtak semmit önként, sőt, mint említettem már kétszer írásban elutasították a kötbér igényünket, arra hivatkozva, hogy a június elején történt technikusi kiszállás alkalmával ők lezártákák a hibajegyünket, és ezzel a 72 órás hibajavítási kötelezettségüknek eleget tettek.
Idézet az egyik elutasításból:
"Helyszínen technikus kolléga megállapította, hogy nem az előfizetői ponton van a hiba, ezért a bejelentését lezártuk, viszont a külső hálózati hiba elhárítását megkezdtük.
Az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a 72 órás hibaelhárítási kötelezettségünknek eleget tettünk ezért a jóváírás nem indokolt."
Természetesen, még ha adnak is a végén kötbért (amit ezek után egyébként erősen kétlek), mostmár mindenképpen a felettes szervekhez fogunk fordulni.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #60622 üzenetére
Igen, az.
És kaptak is rá választ az egyik embertől, aki analizálta a problémát
Ha jól értelmezem, emberünk állítása szerint a Puma 6 javításokat az Intel elkészítette, ezeket átadták a modemgyártóknak, innentől rajtuk és a szolgáltatókon múlik, hogy mikor kerül a végfelhasználókhoz.
Én egy kicsit szkeptikus vagyok továbbra is.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
Ezesetben (ha más hostokra is hasonló hibát tapasztalsz), arra gyanakszom, valamiféle szolgáltató oldali hiba.
Én személy szerint bejelenteném, bár tapasztalatom szerint ne számíts arra, hogy megjavítják. Hasonló véletlenszerű problémával vergődök velük több, mint 2 hónapja és gyakorlatilag semmi előrelépés nem történt.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
Furcsa lenne, de a UPC esetén semmit sem tartok kizártnak.
Inkább azt gondolom, hogy a nagyobb sávszélességgel nagyobb frekvenciatartomány van használatban a kábelben, ezért érzékenyebb a zajokra. (Persze lehet, hogy hülyeséget mondok, a DOCSIS nem éppen a szakterületem.) -
Watercolour
aktív tag
Mai írás a The Registeren a Puma 6 problémákról
Csak a tisztánlátás végett: A Virgin Media a Liberty Global vállalata az Egyesült Királyságban, ugyanez a tulajdonosa a UPC-nek is. Ebből nem nehéz kitalálni, hogy a cikkben példaként szereplő Virgin Media Hub 3 is egy Compal CH7465-LG, tehát szó szerint egy UPC Connect Box, csak más logóval.
Egyre jobban eszkalálódik az ügy, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége.
-
Watercolour
aktív tag
Sajnos számunkra ez a teszt nem túl jól, mert a legkisebb latency is 30-40 körül van, mert messze vannak a szerverek, amivel tesztel.
Friss grafikon egy Technicolor modemmel
Friss grafikon egy Connect Box modemmel (a packet losst hagyd figyelmen kívül, az egy másik probléma)
A két modem egy utcában van, bár a sejtésem szerint külön területbe (más fejállomáshoz?) tartoznak.
A ping time és a standard deviation (szórás) grafikonokat összehasonlítva jól látszik, hogy a Connect Box esetében az átlagos ping némivel magasabb, valamint szórásban is jóval nagyobbak a kilengések és teljesen kaotikus az egész.
Nyilván ez nem túl tudományos megközelítés, pontosabb mérések szükségesek a jelenség vizsgálatához, de véleményem szerint ezen is jól látszik a probléma jelenléte.Megjegyzés: a screenshotok az elmúlt 1 órában készültek, egyik internetkapcsolaton sincs semmilyen terhelés a pingeken kívül, teljesen üresjáratban vannak.
Más téma: egyébként több, mint két hónappal a random packetloss problémám első bejelentése után sem sikerült elhárítaniuk a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
Én mindenkinek azt szoktam tanácsolni, hogy lehetőség szerint mindig saját routert használjon OpenWRT vagy LEDE szoftverrel, és a szolgáltatói eszköz modem módban legyen. (Korábban beszélgettünk már erről ebben a topicban is, csak nem tudom, hogyan kell keresni. )
A "sebezhetőségeken" nem javít (legalábbis az itt kifejtett DoS-on nem), modem módban is megfekszik minimális terheléstől.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz woodworm #60688 üzenetére
A Qualcomm FastPath-tel patchelt LEDE egy 1043ND v1-gyel is átviszi az 500 megabitet, amit használtan 5000 forintért megkapsz. Nyilván csak N-es, 2.4Ghzes wifivel, de kábelen megvan a sávszélesség és olcsó.
AC-s wifiért sajnos mélyebben zsebbe kell nyúlni, ez tény.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
-
Watercolour
aktív tag
válasz ledgeri #60700 üzenetére
Ha visszaolvasod a hozzászólásaimat, én is ilyesmivel küzdök több, mint 2 hónapja, azzal a különbséggel, hogy nálam teljesen véletlenszerű, nem éjfélkor kezdi el. Valamikor akár napokig nem jön elő, valamikor órákon keresztül folyamatosan 50-100% körüli packetlossom van pár perces időszakokban.
Összességében kétszer volt nálam technikus, mindkét alkalommal megállapította, hogy "külső hálózati" hiba van, állításuk szerint eddig kétszer végeztek hálózati javítást és jelenleg folyamatban van a harmadik (amire természetesen nem tudnak időt ígérni, 12 nappal ezelőtt vették fel a hibát).
Kötbért nem adnak, mert "külső hálózati hiba esetén nem jár", amit megindokolni nem tudnak pontosan, csak azzal, hogy "benne van az ÁSZF-ben" (egyébként nincs). Kértem pontos, ÁSZF-fel, vonatkozó törvényekkel alátámasztott indoklást, amit csak panasz formájában tudnak kezelni, erre hamarosan letelik a 30 napjuk, kíváncsi vagyok a válaszra.
(#60701) Cr00py
Sajnos a "D betűs" és a UPC szolgáltatási területe valami rejtélyes okból kifolyólag igen kevés helyen fedi egymást. Ha tehetném, már váltottam volna.(#60699) gduck
Ez 240-es nettel? FastPath nélkül mennyi ment át rajta?[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz Siffredi #60780 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint az egyetlen indok a UPC netes játékra való használata ellen a Connect Boxban található Intel Puma 6 chipset, amiben van bőven hardverhiba, a játékokat legjobban a random latency spike fogja befolyásolni. Ezeken a problémákon az sem segít, ha modem módban használod az eszközt.
A probléma létezik, mérhető, és nagyon jól dokumentálták hozzáértők. Az, hogy ezt valóban érezni fogod internetes játék közben, főleg konzolon, az nem valószínű.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz blakey #60820 üzenetére
Némi helyzetjelentés a hibajavítási ügyemben, akit esetleg érdekel.
A június eleje óta tartó szakadozás teljesen ugyanazzal a tünettel továbbra is megvan, állításuk szerint még mindig dolgoznak a probléma javításán.
Jó hír viszont, hogy azután, hogy kétszer utasították vissza a kötbérigényem, majd telefonon 4 különböző ügyintéző is elmondta, hogy "72 órán túli kötbér csak akkor jár, ha a hiba a lakásban van" (???) az utolsó panaszomra, amiben pontos, ÁSZF-fel és vonatkozó törvényekkel alátámasztott indoklást kértem arra, hogy miért nem jár számomra 72 órán túli hibajavítás miatti kötbér, megkaptam ma a választ, melyen tájékoztatnak, hogy a hibát még nem sikerült kijavítaniuk, az folyamatban van még mindig, ezért a június eleje óta tartó időszakra, valamint a jövőre, amíg nem sikerül kijavítaniuk a problémát, kötbért írnak jóvá.
Úgyhogy kisebb erkölcsi győzelmet arattam a UPC-vel folytatott csatámban. Kíváncsi leszek az NMHH mit mond erre.
Tanulságok:
- a UPC hibajavítási kompetenciája szánalmas
- ha UPC-d van és fontos számodra a stabil internetkapcsolat, tarts otthon egy backup mobilnetet
- ha problémád van, elképesztően kitartóan próbálnak meg hülyének nézni és lerázni
- cserébe ha te is kitartó vagy, egy idő után feladják -
Watercolour
aktív tag
válasz rayoliviero #60834 üzenetére
Megkérdezhetem, miért akarsz Connect Boxot?
-
Watercolour
aktív tag
válasz rayoliviero #60836 üzenetére
A wifijéről nem tudok nyilatkozni, modem módban használom, és általános tanács, hogy ha lehetőséged van rá, saját router használata mellett modem módban használd a szolgáltatói eszköz.
A Connect Boxban Intel Puma 6 chipset van, ami miatt problémák vannak vele (véletlenszerű latency megugrások, DoS sebezhetőség), amelyeket átlagos felhasználás mellett nem feltétlenül veszel észre.
-
Watercolour
aktív tag
Valószínűleg utolsó helyzetjelentés a hibajavítási ügyemről.
Közel 3 hónap után, ~30 ügyfélszolgálati telefonálás, elégedetlenkedés, hercehurca után úgy tűnik, sikerült megoldaniuk a random visszatérő, pár perces packetloss és jelszintromlás problémámat.
48 órája nyoma sincs packetlossnak, remélem, így is marad.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
Nekem a központi hibát már a legelső, június elején történt kiszálláskor elismerték, csak nem sikerült idáig kijavítani.
Kötbérigényem kétszer visszautasították, mikor két hónap után meguntam a hazudozást, és erélyesen pontos jogi indoklást kértem arra, hogy miért nem jár nekem kötbér, nagynehezen megadták egy személyes bocsánatkérő-magyarázkodó levéllel együtt.A legrosszabb egyébként az, hogy valószínűleg egy halom előfizetőt érintett a probléma a környéken, csak viszonylag kevesen építenek ezért monitorozást és mennek el ilyen végletekbe, mint én. Egy-két környéken lakó ismerőssel beszélgetve azt vettem észre, hogy egyébként sem tartozik bele az előfizetői kultúrába a "fizetek érte, működjön" mentalitás, ami szerintem elég szomorú.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz inf3rno #61225 üzenetére
A tapasztalatom az, ha rámenős vagy és tisztában vagy az igazaddal, előbb-utóbb igazat adnak neked. Szerintem minél hamarabb jelentsd be, és erélyesen magyarázd el, hogy az ő tákolásuk óta szar, és ott lesz a probléma, valamint ne felejtsd el azonnal jelezni a kötbérigényed, ahogy letelt a 72 óra a bejelentésed után.
-
Watercolour
aktív tag
válasz HornedReaper #61355 üzenetére
Annak a modemnek minden része bajos...
Viccet félretéve, tudtommal a wifijére eddig nem volt panasz, kifejezetten dícsérte valaki (legalábbis az erejét).
Próbáld kikapcsolni a modem wifi beállításaiban az energiatakarékos WMM-et, és próbálj drivert frissíteni (ha van hozzá) az USB-s wifidhez, hátha segít valamit. -
Watercolour
aktív tag
válasz Gubek-Einste #61385 üzenetére
(#61384) BRIKLY
(#61385) Gubek-EinsteNem csak router módban szar, csak router módban még szarabb.
Modem módban is van gyakori latency spike és modem módban is DoSolható távolról triviálisan.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz powers #61624 üzenetére
És a Digi ajánlata rosszabb ennél? Miért nem váltasz, ha egyszer elérhető a Digi?
A pusztán technikai paraméterek (latency, sávszélesség, TV csatornák száma, stb.) és havidíj mellett szerintem érdemes azt is megfontolni, hogy nem egy Puma 6 chipsetes ipari hulladék fog erőlködni, hogy átpréselje a bitjeidet a kábelen.
Edit: mindig elfelejtem a tévét, bocs. Megértem, hogy szükséged van más csatornákra is, ugyanakkor szvsz érdemes szétnézni alternatívák után.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz handrash #61755 üzenetére
(#61755) handrash
(#61757) ubbconfigA probléma létező, mérve, dokumentálva van, az érintett gyártók (Intel, a chipset gyártója, és több kábelmodemgyártó) a probléma létezését elismerték.
Nálad is létező probléma.Azért állítják többen, hogy "náluk nem jön elő", mert a hiba nem abban manifesztálódik, hogy 30-50-100-bármennyivel magasabb a pinged játékokban, hanem abban, hogy csomagok bizonyos százaléka nagyságrendekkel lassabban folyik át a modemen, mint a többi, ami normális idő alatt továbbítódik.
A legtöbb játék jellemzően kisméretű UDP csomagok formájában kommunikál a szervereivel, akár 100+ darabbal másodpercenként, mindkét irányban (fel- és letöltés).
Ennyire gyakran frissíteni a ping kijelzését nem lenne értelme, ezért a játékok a ping idő mérését átlagoltan végzik (a megjelenő latency az elmúlt 1 vagy néhány másodperc átlaga, milliszekundumban).
Mivel a hiba a csomagoknak viszonylag kis százalékát érinti, ezért ezt az átlagot nem dobja meg számottevően. Ezért nem egyszerű észrevenni a hiba létezését, de attól még létezik.Tehát ahelyett, hogy feltűnően nagy lenne a pinged folyamatosan, véletlenszerű időközönként "akad" a játék kommunikációja, ami játéktól és a játékos érzékenységétől függően észrevehető is lehet, és kompetitív játékokban hátrányt is okozhat.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Watercolour #61760 üzenetére
Sajnos lejárt a szerkesztési időm, de elfelejtettem valamit, ami véleményem szerint fontos információ még a hibához:
A hiba jelen van router és modem módban is.
Nem javít rajta, ha modem módban használod a Connect Boxot.(Továbbá a DoS probléma is jelen van router és modem módban is. Bár ez inkább biztonsági probléma, mint teljesítménybeli.)
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz handrash #61762 üzenetére
Próbáltam egy félig-meddig hivatalos nyilatkozatot kicsikarni belőlük, mert terveztem róla egy blogbejegyzést írni, de időközben elment tőle a kedvem.
Több, mint 40 napig ültek a kérdéseimen, melyben érdeklődtem a latency spike és DoS problémákról, és arról, hogy a UPC-nek mi a hozzáállása ezekhez, és mi várható a jövőben.
Válaszul a következő tipikus nesze-semmi-fogd-meg-jól reakció érkezett:
"A UPC számára kiemelten fontos, hogy ügyfelei biztonságosan és megfelelő minőségben használhassák a szélessávú hálózatot. Ennek érdekében a UPC hálózati eszközeinek szoftvereit rendszeresen ellenőrizzük és a szükséges frissítéseket elvégezzük. Az említett problémák megelőzésére, illetve kiküszöbölésére is megtettük a szükséges intézkedéseket, a tesztelések és szoftverfrissítések pontos időpontjáról azonban biztonsági okok miatt nem adhatunk tájékoztatást."(#61764) woodworm
A kezdetektől bridge módban használom a Connect Boxomat, ezt monitorozom a már régebben emlegetett collectd ping plugin + influxdb + grafana kombóval 0/24-ben. Egy ismerősömhöz ugyanilyen rendszert telepítettem pár hétre Technicolor modem mellé, ami NAT módba volt állítva.
A Connect Box latency szórási grafikonja sokkal feltűnőbb kilengéseket mutat, mint a Technicoloré, szóval bridge módban is igen látványos a probléma.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
-
Watercolour
aktív tag
-
Watercolour
aktív tag
válasz ubbconfig #61781 üzenetére
Érdekes, hogy éppen a frusztrációkat emlegeted, mikor te voltál az, aki passzív-agresszív nyáladzásba kezdett azért, mert valaki meg merte említeni, hogy komoly problémák vannak a Connect Box-szal, amiben elvileg semmi érdeked nincs, tehát nem értem, miért bántja a lelked, továbbá láthatólag nem is értesz hozzá.
A stílusod továbbra is leereszkedő, vedd észre magad.
-
Watercolour
aktív tag
válasz ArthurShelby #61896 üzenetére
A Liberty Global összes vállalatánál a Compal CH7465LG eszközt tolják, esetenként eltérő néven (UPC Connect Box, Ziggo Connectbox, Virgin Media Hub 3), de teljesen ugyanaz az eszköz, csak a logó más rajta. Sajnos nem a UPC Magyarország találmánya, "felülről" kapták.
A wifree elvileg működik egész Európában.
-
Watercolour
aktív tag
válasz headhunter #62123 üzenetére
Nekem már az újabb, 5.01-es hardver verziót adták kb fél évvel ezelőtt, a firmware verzió az, amit linkeltél.
Latency spike-ok megvannak és továbbra is DoSolható, tehát nem javítottak semmi lényegeset. Mindezt modem módban.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz pinnacle #62153 üzenetére
A Connect Box és a Hitron is Puma 6 chipsetes, ezért ha van arra lehetőséged, szerintem kerüld el ezt a két típust. Régen a Cisco 3925-tel nem volt különösebb gondom.
legelek:
Nem gondolom, hogy az, hogy "kibervédelem tud róla" bármiféle jelentőséggel bír az ügy előremozdításában.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz mike710 #62163 üzenetére
A múltkor már kifejtettem, hogy átlagos pingen miért nem látszódik, keresd vissza.
A hibákat, ha egy átlagos felhasználó átlagosan használja a kapcsolatát, nem fogja érzékelni.A PingPlotter segítségével jól tudod magadnak is vizualizálni a problémát. Beállításhoz leírás itt, annyi módosítással, hogy a google.com nem a legmegfelelőbb célpont erre, mert nekünk sokkal nagyobb rá alapból a latencynk. Próbálj valami egyéb, hazánkban hosztolt szervert, amire alacsony a ping. (bix.hu, speedtest.upc.hu, stb.) Továbbá megpróbálhatod a TCP latency mellett a hagyományos, ICMP pinget is mérni.
Rövid teszt a bix.hu-ra 0.3 másodperces időközökkel:
Rövid teszt a bix.hu-ra 0.1 másodperces időközökkel:
Ahogy láthatod, mindkét esetben elég nagy kiugrások vannak (az értékek néha az átlag többszörösét elérik), de mivel az összes tesztadathoz képest viszonylag kevés darab, ezért az átlagot nem érinti számottevően.
[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz mike710 #62178 üzenetére
Azért simább, mert rosszul állítottad be a pingplottert.
Így kell beállítani, annyi módosítással, hogy a host legyen bix.hu, és a latencyt leveheted akár 0.1 másodpercre is.
-
Watercolour
aktív tag
válasz mike710 #62184 üzenetére
Ezt nem tudom, hol olvastad, ebben a fórumban nem hiszem, hogy bárki ilyet állított volna.
A probléma átlagos felhasználás mellett semmiképpen sem drasztikus, viszont bizonyos helyzetekben hátrányt okozhat (DNS feloldás lassulása, online játékokban latency spike, stb.)A tesztet modem módban érdemes futtatni úgy, hogy semmilyen más eszköz nem csatlakozik a modemre, csak az a számítógép, amin a tesztet végzed, és semmilyen más forgalom nincs az internet kapcsolaton.
És természetesen kábelen, nem wifin.A problémát invesztigálták már nálunk sokkal hozzáértőbb emberek is. A probléma valós, mérhető, létező, és minden Puma 6-os eszközt érint. Nem szerveroldali hiba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen