- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Nem szoktam úgy aludni.
Még egy kérdés... az normális működés ennél a "Connect Box" eszköznél, hogy a bekapcsolást követően vagy 8-9 perc eltelik, mire ismét lesz vezetékes internet?
Anno, a UPC-s kábelnetes "ősidőkben", azokat a zsebkönyv méretű kis fehér, és fekete modemeket elég volt csak csatlakoztatni a hálózathoz, máris volt internetelérés...
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"Amikor sok kapcsolattal elindul a letöltés, felfut ugyanígy 1-200mbit/s-ig, majd szépen, fokozatosan leesik a sebesség."
Nem tudom, segít-e Neked, de nálam sok évvel ezelőtt egy több hónapig tartó kálváriámat (a UPC-s szervizesek minden csillapítót, osztót cseréltek, állítottak az oszlopon stb. több alkalommal is) a modem cseréje oldotta meg.
Az volt hibás. Minden egyes használatkor pár másodpercet követően "eldobta" a teljes sávszélességet; azaz mindig leesett 0-ra. Egy rendes HWSW, vagy PH! fórumoldal se tudott már betöltődni.
De csak a sokadik, fiatal szervizes gondolt a modem cseréjére, mert a történet elején a UPC telefonos ügyfélszolgálat - két alkalommal is - az ő oldaláról rendben találta a modemet, amikor valami tesztet küldött rá.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz csiby222 #118918 üzenetére
Jaaa, hogy a fehér "Connect Box"-on is azért világít folyamatosan mindegyik LED, mert ez is átesett egy firmware frissítésen... Köszi az info-t!
Olvasva a topic-ot, azt hittem, hogy csak a fekete modem érintett ebben.
No mindegy... este továbbra is lekapcsolom mindig. Aztán majd alkalmasint leragasztom egy fehér szigszalaggal.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz csiby222 #118918 üzenetére
Követve az itteni társalgást az elmúlt 3 hétre vonatkozóan, jelzem, hogy az ominózus frissítés óta nálam is gyakran leesett a sávszélesség. Tipikusan pl. a Media Markt oldalán lévő rengeteg (és nagy méretű) elem sokszor már be sem tudott töltődni... de a PH! Fórummal, és más oldalakkal is előfordult.
Mivel olvastam, hogy többen kaptatok ígéretet a Voda ügyfélszolgálattól egy újabb firmware frissítésre, gondoltam, várok.
A ma reggeli bekapcsolást (mivel a LED-ek miatt mind éjjel lekapcsolom) követően a legalsó zöld LED már nem világít, csak a "duplanyíl" és a "telefon" alakú.
Viszont reggel óta nincsen Wi-Fi kapcsolat!
A laptop hálózati beállításai közül konkrétan eltűnt a modemem Wi-Fi azonosítója. A SONY tévém látja (a nevét), de nem tud csatlakozni hozzá.
Volt valami újabb frissítés, ami mindezt okozta? Mit, hol és hogyan tudok leellenőrizni a Connect Box beállításaiban, mielőtt hívom az ügyfélszolgálatot?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Köszi az info-kat!
(FYKI: nem "csak" internet előfizetés. Még mindig, sok-sok éve erről a kiépítésről van szó: https://prohardver.hu/tema/upc_magyarorszag_kft/hsz_80628-80628.html Tudom, évente sok száz felhasználónak segítesz itt dear Kabelmania, de így talán emlékszel.. )
A csatlakozók nem lazultak ki, és azóta már kikapcsoltam ismét, de nem segített.
Bármi egyéb ötlet, kérlek, amit érdemes megpróbálnom?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #119630 üzenetére
Azt hol/hogyan is tudom megnézni, kérlek? (És pontosan mire figyeljek?)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz woodworm #119644 üzenetére
"Nekem pl. amióta az üfsz ráküldte 2.2-es végű fw-t, nincs wifi a CB-n."
Nálad sem? Tegnap írtam, hogy nálam sem.
Egyébként a felső led sematikus ábrája a Wi-fi, ugye? Mert az nem világít. (A "kétirányú nyíl" a vezetékes net, a "telefon" ábra pedig a hagyományos telefonvonal, ha jól gondolom...)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz BaLee #119650 üzenetére
Nekem fehér Connect Box-om van.
Beléptem a "csodálatos" piros-fehér Voda felületre (még UPC-s volt, amikor legutóbb használtam), és mindjárt a főoldalon ez fogad:
Az eszköz "router" módban van; ilyen beállítást találtam:
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #119666 üzenetére
Köszi az info-t!
Mi a teendőm, hogy ismét legyen Wi-fi kapcsolat a Connect Box-omon?
(Most jöttem rá, hogy még a CIB banki alkalmazást sem tudom használni, nem tudok sem online fizetni, sem számlát rendezni - Vodafone felé sem -, mert a mobiltelefonom is Wi-Fi hálózaton keresztül kapcsolódna az alkalmazáshoz...)
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #119681 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgálatot! Elmondtam a problémát, és hogy "router" módban van a Connect Box. Az ügyintéző távolról megnézte, majd mondta, hogy nyomjam meg a "Wi-Fi reset" gombot.
Kiderült, hogy a "Pair WPS" gombra gondolt:
Megnyomtam hát, és pár perc "LED villogást" követően reaktiválta a Wi-Fi-t.
Ennyi lenne a megoldás? Bármikor? És bárkinek, akinek most ilyen problémája van?
És ez így biztonságos? Az eszközöm jelszava garantálja, hogy más nem tud kapcsolódni az én hálózatomhoz?
Egyébként ezt követően, és azóta jelenleg is így néz ki a vezeték nélküli hálózat beállítása:
(Nem nyúltam még hozzá.)
Kifejtenéd, kérlek, hogy amiket fentebb javasoltál, mindaz miért fontos?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz #82860288 #119702 üzenetére
Nekem nincsen router-em. Soha nem is volt. Csak a Connect Box, és soha nem állítottam rajta semmit. A Wi-Fi 2 napja is csak "magától" tűnt el az eszköz reggeli bekapcsolását követően.
Viszont most elveszítettem a fonalat...
Akkor most nincsen rendben a jelenlegi beállítás?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #119709 üzenetére
Ezért kell a "kézi" módot kiválasztani, és megadni a 20/40 Mhz sávszélességet a 2,4 GHz-nél?
És miért érdemes különböző hálózati azonosító nevet használni a két féle sebességű kapcsolatnak?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz MadMancs #119722 üzenetére
Akkor most ezek alapján a képeken látható beállításokkal biztonságos a Connect Box-om használata?
Az imént elfelejtetettem a mobiltelefonommal a WLAN beállításnál a Connect Box-omat, most rákattintottam, és kéri a Wi-Fi jelszót.
Így kell működnie, nemde?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
-
Piftuka
veterán
válasz blakey #119738 üzenetére
"Te is, Brutus?"
Rákérdeztem tegnap a világító LED-ek problémájára, és hogy itt egyik fórumtársunk azt az információt kapta, hogy egy későbbi frissítés majd ismét deaktiválja ezeket...
Nos, elég egyértelmű volt a hölgy erre vonatkozó válasza. Ez "by design", szóval már így marad. A 3 LED jelzi, hogy a Wi-Fi, vezetékes net és a telefonhálózat rendben üzemel. Amelyik elalszik, azzal a szolgáltatással gond van.
Egyébként, ha modem módba kapcsoltál, akkor elvileg az a rendes működés, ha kikapcsol a Wi-Fi, és az azt jelző LED.
Nekem ezt írja erről a Connect Box megfelelő menüje:
Viszont nem egyértelmű, hogy hány "új firmware" létezik?
Akkor most én is számíthatok még egy 2.2-es verzió telepítésére?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Piftuka #119748 üzenetére
Azt már csak "szőrmentén" jegyzem meg, hogy az évek óta fennálló tévé adás pixelesedési probléma most ismét felerősödött.
A tököm tele van már az egésszel UPC-stől, Vodafone-ostól, kábelrendszerestől, mindenestől...
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz LouiS22 #119821 üzenetére
"Hibát jelezted?"
Természetesen.
Az itteni "törzstagok" tudják, hogy ez egy nagyon-nagyon sok éve tartó kálvária, több tucat!!! szervizes kiszállással, ügyfélszolgálat felé telefonbeszélgetéssel töltött rengeteg órával, személyes reklamációval, levelezéssel, kötbér fizetéssel, kötbér elutasítással, és mindenféle osztók, csillapítók csere-beréjével, 20 féle UPC szervizes 21 féle véleményéről a jelenség okáról, valamint mindig az aktuális UPC szervizes által az előző UPC szervizes munkájának szidalmazásával, végeredményben érdemi megoldás nélkül...
(Ha esetleg bővebben érdekel, itt a topic-ban a hozzászólásaimra rákeresve látni fogod, hogy nem "csak" 3 éve és most írtam le mindezt.)
A fenti hozzászólásom csak mintegy "keretbe foglalása" volt ennek az egész történetnek, és annak a "csodálatos" szolgáltatásnak, amit a UPC-től, és immár a Vodafone-tól 30 éve kapok.
Mindezt még mindig havonta éppen ~2.000-3.000 forinttal többért annál, mint amire itt a topic-ban az ország más részén élő régi, vagy éppen új UPC/Voda előfizetők panaszkodnak, hogy "nagyon magas havidíj"...
Hidd el... a felhasználók zöme már a történtek a töredékélnél feladta volna!
Én most jutottam el arra a pontra. Hát így.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"Többen azt említik, hogy a UPC idejében minden ok volt, de amióta a Voda átvette,, azóta vacak"
Sajnos a UPC idejében is csak a szerencséseknek volt rendben "minden"!
Az viszont tény... én sem gondoltam soha, hogy azt a(z alacsony) minőséget képes lesz majd még inkább alulmúlni bármilyen más szolgáltató is.
Emlékszel erre...?
Egyébként a "72 órán keresztül folyamatos szolgáltatás kimaradásra" vonatkozó kötbér kötelezettségben az a "trükkös" - erre anno direkt rákérdeztem, amikor még UPC volt a szolgáltató -, hogy ha például 71,5 óra után helyreáll a szolgáltatás, és működik folyamatosan akár csak pár órán keresztül is, majd ismételten megszűnik 71,5 órán keresztül, akkor elméletben a végtelenségig húzható a dolog anélkül, hogy a UPC... azaz immár a VODA kötbért kelljen fizessen számodra.
(Nyilván és valószínűleg egy esetleges bírósági perben már nehezen lenne védhető részükről, ha ezt mondjuk heteken-hónapokon keresztül "eljátszanák" egy előfizetővel... de hát odáig tényleg el kell jutni?)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz norbertoth #120704 üzenetére
Az internetes felületen a profilomból én ugyan be tudtam fizetni az aktuális számlát, ám a korábbi számlák lementése során az alábbi "falba" ütköztem:
Tehát bár (elvileg) áthozták a korábbi számlákat a Díjnet rendszeréből, és bár ők maguk figyelmeztetnek arra, hogy már csak maximum 3 napon keresztül tudom még ezeket (elvileg) elérni... ám mégsem tudom lementeni magamnak, mert nincsenek ott a számlák.
A számlaösszesítő listában látszik mindegyik, de rájuk kattintva a lementési kísérlet során a fenti hibaüzenet fogad.
Hát majd nyilván holnap is ránézek még, és holnapután is... de ezt finoman szólva is "kicentizték".
(Hozzáteszem, hogy az aktuális számla az online felületen elérhető volt már tegnapelőtt, de az email és SMS értesítést az új számláról csak nemrég - miután már régen befizettem - kaptam meg. Talán praktikusabb volna ezeket is szinkronizálni...)
Katasztrófa...
De legalább örüljünk, hogy (elméletileg) végre egyetlen fiókból fogunk tudni minden számlaügyintézést elvégezni. Manapság ilyen kis sikerélménynek is örülni kell...
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"Eppur si muove..."
Mégis csak "lereplikálták" a számlákat. Ott vannak a profil megfelelő részén, az ismert PDF "Voda-számla" formátumban.
FYKI: 2022. februárig sikerült visszamenni a lementésben, és azt még Díjneten fizettem be. (Ha nem hozták volna át, akkor csak 2022. április utáni számlák látszanának, ill. volnának csak lementhetőek.)
Szóval valami nem stimmel, akárhonnan nézem...
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Nocsak! Nem hittem, hogy megérem még nem ősz halántékkal...
Arra ébredtem, hogy a házunk melletti oszlopra éppen most rögzítik a Telekom optikai kábelt!
Elbeszélgettem a beüzemelést végző fiatalemberekkel, és elmondták, hogy az egész városban most telepítik az új kábelrendszert. Ez remek hír!
Érdeklődéssel várom a Vodafone aktuális értékesítő ügynökének hamarosan várható jelentkezését a szerződéshosszabbításom ügyében.
És természetesen azt is, hogy milyen ajánlata lesz a Telekom értékesítőjének.
Mindenesetre erre mondják: "jó kezdet".
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz zzola #121701 üzenetére
Nyilván a "hipersebességű" internet is jó dolog, de számomra nem emiatt jó hír a Telekom optikai hálózat kiépítése.
Hanem végre legalább egy esély arra, hogy ettől a ~40 éves, elavult alu-réz kábeltől megszabaduljon az ember.
Mert az nagyon ciki, hogy ha egy kis szél, vagy eső, vagy fagy, vagy köd, vagy hidegfront, pláne vihar, jégeső van itt és/vagy az átjátszó állomás környékén, akkor fix a szolgáltatáskimaradás.
Az évek óta pixeles tévéadás, a szakadozó net, és a UPC-Voda "minőségi" ügyfélszolgálata már csak az a bizonyos "hab a tortán".
Persze "nyugtával dícsérem a napot". Előbb legyen az optikai rendszer üzemképes, halljam az ajánlatot mindkét részről, aztán majd döntök.
(És ismerve a multi cégeket, és a hazai viszonyokat, sajnos simán benne van a pakliban a "csöbörből-vödörbe" esete is... )
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Két dologban kérem a segítségeteket:
1. Tudjátok napra pontosan, hogy mikor szűnt meg a mail.chello.hu SMTP szerver? (Ha egyáltalán már lekapcsolták. Nem arra gondolok, hogy tavaly, vagy mikor megszüntették a saját mail domain szolgáltatásukat, így a Chello-s email címünk is ugrott.)
Augusztus elején Freemail fiókjaimból, levelező kliensből még tudtam levelet küldeni ezzel a beállítással, most viszont már nem.
Persze most a Freemail SMTP szerverére is átváltottam, de azzal sem tud küldeni, csak levelet fogadni. Lehet ennek az egésznek bármi köze a UPC-Vodához?
2. Pár hete nagyon gyakran tapasztalom, hogy elfogy a sávszélesség. Nem akarnak betöltődni a honlapok, olyan, mintha nem lenne internet elérésem. (A modem visszajelző LED-jei szerint van.) És sem a teljes Windows restart, sem a modem ki-bekapcsolása nem oldja meg.
Mielőtt kihívom a UPC-Voda szervizt, milyen ellenőrzéssel tudom megnézni, hogy esetleg nem a modem (fehér Connect Box) hibásodott-e meg?
(Egyszer jó pár éve az akkor UPC által használt modem hibája okozott nekem ilyen problémát, és 3 hónap kiesést az internet szolgáltatásomban, ezzel rengeteg kellemetlenséget is.)
Köszönöm előre is a segítséget!"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #123874 üzenetére
Köszönöm a választ gduck fórumtársnak, és Neked is!
- Természetesen a kliens program használatát engedélyeztem mindegyik fiókomra. (FYKI: anélkül a levelek letöltése sem működik, mert nem autentikál a Freemail szerverrel.)
Felmerült egy kérdés... Létezik, hogy a UPC-Voda bármely okból blokkolja az 587-es dedikált portjot? (Azt ajánlja a Freemail SMTP kapcsolatra, STARTTLS támogatással.)
- A modem értékeket megnézem, és megírom majd."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #123880 üzenetére
A levelezőprogram a "The BAT!", de az egész egyre furább egyébként...
Korábban az összes említett port variációt kipróbáltam "mail.chello.hu", és "smtp.freemail.hu" címmel is. Több fiókban is; egyikben sem működött
Most, hogy említetted, átírtam a szervert "smtp.upcmail.hu" címre, "normal" kapcsolat beállítással, 25-ös porttal, és rögtön elküldte a levelet.
- Átírtam egy másik fiókban is ugyanígy, de abban nem. Átírtam "mail.chello.hu"-ra, az előzőben, abban megint elküldte. De...
- Próbaként megváltoztattam a kapcsolat módját "STARTTLS"-re, és "TLS"-re is, az említett port-okkal, és nem küldte el a levelet.
- Visszaírtam ismét a fenti "upcmail"-es beállítással, de már azzal sem küldte el.
- Most átváltottam a ConnectBox-ot "modem" üzemmódba, hogy lefotózhassam a jelszint értékeket; miután beboot-olt és ismét volt netkapcsolat, a fenti lépéseket elvégeztem, és ugyanaz volt az eredmény.
Azzal a különbséggel, hogy egyelőre amikor az "smtp.upcmail.hu + normal + port 25" van beállítva, akkor elküldi másik Freemail-es fióknak. Meg is érkezik oda.
Gmail fióknak is, de rögtön utána jön egy "Mail Delivery failure" levél, és a Gmail fiókba nem érkezik meg.
Átírom "mail.chello.hu" + normal + port 25" beállításra, és mindegyikre elküldi.
Visszaírom "upcmail"-esre, ezúttal megérkezik a Gmail fiókba is.
Mi a manó ez?-------------------------------------------------
Ami a modem letöltési és feltöltési értékeit illeti.... Melyik oszlopok adataira van szükség? (Csak mert nem fér el egy képernyőn az összes, és átméretezési opciót nem találok.)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #123889 üzenetére
Köszi az újabb info-kat!
A "The Bat!" emlékeim szerint soha nem tartozott a Freemail által támogatott levelező kliensek szűk körébe, mégis működött 20+ évig. Nem szeretnék csak emiatt egy új kliensre áttérni. (Pláne, hogy időnként működik. Azt kellene megfejteni tehát, hogy mi okozza a "hol működik, hol nem" anomáliát...)
- A modem értékeit lefotóztam. Íme:
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz kabelmania27 #123892 üzenetére
Köszi az info-t!
Ezek a lépések megvoltak már. (Egyébként egy karbantartott, nem "agyontelepített" Windows-ról van szó.)
A modemhibára melyik érték utal, vagy mire érdemes figyelni?
Ha tudok, készítek fotót az értékekről akkor is, amikor belassul a net. (Amikor megszakad, akkor nyilván nem tudok.)
Egyébként csigalassú a betöltése és a működése a modembeállító oldalnak is. Beírom a jelszót, és csak homokórázik, vagy errort dob. 5-6 kísérletből egyszer tudtam bejelentkezni, de akkor is percekig tartott, mire "kirajzolta" a menüket, hogy el tudjam készíteni a fotót.
Az "feature", vagy "bug"?"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz pkaresz #123894 üzenetére
A félreértések elkerülése végett... Modem módba csak a letöltési és feltöltési értékek lefotózása végett kapcsoltam. Egyébként router módban használom.
Ám a probléma szempontjából ez most irreleváns, ugyanis bármelyikből-bármelyikbe kapcsolva ugyanez a jelenség. Mindegyik módban csigalassú, elakadó, nem betöltődő a menü. A login képernyőn (ami a menük "előtt" van ugyebár) az említett problémák jelentkeznek. Alig akar betölteni, hibára fut, be kell zárnom, újra beírni a jelszót, "homokórázik", be kell zárnom, újból... stb, stb, stb.Nem lehetséges, hogy a sávszélességet érintiő probléma időszakos, és/vagy a jónak mondott értékek ellenére maga a ConnectBox hibás?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz woodworm #123999 üzenetére
"A csomag alapdíja 8490 Ft határozatlan idejű szerződéssel és 6490 Ft határozott idejűvel. Ezek emelkednek 510 Ft-tal."
És még Ti panaszkodtok? (Már, akit illet...)
Nekem majdnem 9.000 forint határozott idejű szerződéssel. Október elején nagy kegyesen fel is ajánlották, hogy meghosszabbítják újabb egy évre ugyanannyiért. Amit nem fogadtam el.Sokkal alacsonyabb havidíjat várok el 1998 óta előfizetőként, pláne a fentihez hasonló bejegyzések, és (máshol) havidíjak ismeretében.
Arról már nem is beszélve, hogy itt a Telekom optikai kábele már július óta. Nyilván amiatt ijedtek meg, és kerestek fel a szerződés lejárta előtt 4 hónappal. (Ilyet korábban soha nem csináltak. Mindig csak pár héttel a lejárat előtt szoktam kapni a telefonos ajánlatot a hosszabbítással.)
Egyébként a határozott idejű szerződés lényege, hogy annak havidíját nem emelhetik meg a szerződés lejártáig.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz woodworm #124005 üzenetére
Amire válaszoltál, az a hozzászólás a teljes csomagról szól. (Ráadásul - látom -, még az említett 6.490 forintnál is jelentősen olcsóbban.)
Én ugyanezt kapom majdnem 9 ezerért..."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Adams84 #124141 üzenetére
"Hogy mi alapján szegmentálhatják az ügyfeleket, az eléggé érdekes kérdés ..
Ötletek:
- van / nincs hűséged
- mióta vagy előfizető
- mennyire kedvezményes díjat fizetsz
- összesen hány vezetékes/mobil előfizetésed van"Ha ezek alapján kalkulálnák a havidíjakat, akkor a mostani emelés "részeként" számomra legalább 2.000 forinttal alacsonyabb havidíjat kellene kikalkulálniuk...!
(És az a vicc, hogy ez nem is vicc...)
Sajnos a UPC is mindig egyedi ajánlatokat adott; gyakran még egy utcán belül, egymás mellett lakó 10 előfizetőnek is más-más havidíja volt ugyanarra a csomagra.Attól függően, mennyire rendes ügyintézővel sikerült az aktuális évi, határozott idejű szerződéshosszabbítást intézni, ki milyen stílusban kommunikált, mennyire volt tájékozott, meggyőző, stb.
Ráadásul szerintem a legnagyobb szerepe az egészben mégis annak van, hogy van-e az adott területen konkurenciájuk, vagy nincsen.Én továbbra is elhűlve olvasom, hogy itt sokatok több ezer forinttal kevesebbet fizet, nem ritkán hűség nélkül, akár mindössze 1-2 éve új előfizetőként, ugyanazért a csomagért, amelynek én is előfizetője vagyok.
Ne értsétek félre... nem tőletek irigylem! A UPC-re és jogutódjára haragszom.
Becsapva érzem magamat, és nem látom semmilyen előnyét az 1998 óta (mobilra 1999 óta az egész család) tartó hűségemnek.Egyébként megnéztem az aktuális számlámat... az "Internet L" csomag díja nem 9,39%-kal, hanem jóval nagyobb mértékben emelkedne, ezért majd felhívom őket, hogy megtudjam, miért.
Mindazonáltal szerintem hagyom lejárni a határozott idejű szerződésemet, és nem újítom meg.
A fentiek alapján semmi értelme, és ők sem érdemlik meg.
Ha felmondanám a szerződésemet és 3 hónap múlva ismét előfizetnék, még akkor is alacsonyabb havidíjam lenne, mint most..."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz hypno skate #124199 üzenetére
Téged kerestek előtte bármilyen ajánlattal? Esetleg azóta?
Vagy nem is beszéltél velük, hagytad lejárni a hűségidőt, és más nem történt?"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz hypno skate #124203 üzenetére
Tehát, a hűségidő utolsó napját követően automatikusan határozatlan idejűbe megy át a szerződésem automatikusan?
"Aquila non captat muscas."
-
-
Piftuka
veterán
válasz Carlos73 #124422 üzenetére
"Régebben a UPC hasonló helyzetben mindent megtett és aránylag gyorsan annak érdekében, hogy megtartsák az ügyfeleiket és minőségi szolgáltatást nyújtsanak az előfizetőiknek."
Akkor Te egy nagyon szerencsés előfizető vagy!
Nálam a kezdetek óta nagyon komoly problémák voltak a szolgáltatás minőségével. Amiben még azt is alul tudta múlni a Vodafone, az az ügyfélszolgálat (profil működése, automata üzenetek, számlázás, stb.)."Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Adams84 #124427 üzenetére
"Az eddigiek alapján az rajzolódik ki, hogy van olyan ügyfél, akinek „csak” a kedvezményes díját emelik 9,39%-al, és van olyan, akire -bizonyos szolgáltaások esetében- a listaár 9,39%-os emelkedését terhelik rá.
A fórumtársak által mindeddig nyilvánosságra hozott díjemelési értesítők alapján –bizonyos ügyfelek esetében– a vezetékes internet szolgáltatás díjánál próbálkozik a Vodafone nagyobb mértékű emelést végrehajtani. "Igen... egyes fórumtársaknál pedig (ahogyan itt olvashattuk), egyáltalán nem emeltek díjat... valakinél még akkor sem, amikor már megszűnt a határozott idejű szerződése...
Botrányos, amit a Vodafone művel. Úgy vélem, bőven kimerítik a "tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat" fogalmát.
Hogy lesz-e ennek következménye... annak kapcsán szkeptikus vagyok. (Egyébként a GVH-nak van hatásköre intézkedni ezzel kapcsolatban.)"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Az elmúlt hónapokban még viszonylag vállalható mértékig, ill. ideig voltak időről-időre megjelenő belassulások.
Az ünnepek alatt ez fokozódott, 3 napja az itt már sokatok által említett katasztrofális belassulás tegnap tetőzött.
- Az oldalak betöltése rendkívül lassú, vagy állandóan megszakad.
- Fél óráig tartott bejelentkeznem a MyVodafone fiókba számlabefizetés céljából, mert "timed out"-tal elszállt az oldal. Amikor végre el tudtam indítani a fizetést, akkor a SimplePay oldala nem töltődött be, és sorolhatnám napestig...
- A Netbank-om kliens alkalmazása sem tudta elérni a központi szerverüket...
- Online játékban "megfagyott körülöttem a világ"; a szerveren nyilván történtek az események, csak a megfelelő, hálózat irányából a számítógépemen futó programban nem replikálódtak le.
Ráadásul szinte biztos vagyok benne, hogy tegnap délután központilag újraindították a modemet (újabb szoftverfrissítés volt?), mert éppen ezt a topic-ot olvastam, amikor hirtelen pirosan villogni kezdett a Connect Box minden visszajelző lámpája, és jó 10 percig nem boot-olt vissza a modem.
Mi a búbánatos fene történik náluk szerver oldalon?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz ddany7 #125503 üzenetére
Érdekes, hogy fentebb többen Budapestre, budapesti szerverre gyanakodnak, de én másik megyében lakom, és úgy látom többeknek a Balaton mellett is van ilyen problémája...
Én úgy tudom, megyéken belüli elosztóközpontok felelnek a teljes terület településeinek szolgáltatásáért, tehát nem egyetlen helyen lévő szerverről/szerverparkról lehet szó.Mindenesetre kérlek, írd meg, hogy mit reagáltak a panaszodra, és mi lett az ügyintézés végeredménye!
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Nikaré #125964 üzenetére
Nekem hamarosan lejár az aktuális hűségszerződésem, és nem áll szándékomban meghosszabbítani.
Jó ideje már nálam is jelentkezik ez a sávszélesség elfogyás probléma.
Ilyenkor a levelezőprogramom nem tudja letölteni a leveleket; a honlapok betöltése megáll "félúton", stb.
(Mint például most, amikor huszonnyolcadszorra tudok bejelentkezni a MyVoda fiókomba, mire egyszer végre betölti...)Sokszázas ping értéket a trace route-ban, packet loss-ok...
Megvárom a következő havi számlát, aztán eldöntöm, hogy a csomagból milyen elemeket mondok vissza.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz woodworm #126058 üzenetére
"Néhány oldallal lehetnek elérési problémák, ill. privát ipv4-es cím jár mellé. [..]Ez mindaddig nem fog tisztázódni, amíg nem jön egy bennfentes vagy olyan, aki kellő szakértelemmel rendelkezik, hogy megfejtse, mi történik."
Bizony jó volna, ha kiderülne, mi okozza mindezt, mert most már az ország minden részéről (csak itt a topic-ban is) egyre többen jelzik ezt a hibát.
Anno, egészen a kezdetektől (1998) a UPC idejében, és még a Voda felvásárlást követően is "csak" a jól ismert problémákkal kellett szembesülnünk itt az utcában.
Tudtuk, hogy ha az országban/az átjátszó felett/a városban köd, eső, vihar, erős szél, extrém hideg, hó van, akkor megszűnt a televízió adás, és gyakran az internetkapcsolat is. Éves viszonylatban ez gyakori volt, és "menetrendszerű". De legalább tudtuk, hogy mi okozza.
Amikor nem volt jelen a fentiekben említett "zavaró tényező", legalább az internet az elérhető maximális sebességgel hasított.
De az elmúlt hónapokban nálam is elkezdődött, majd a karácsonyi időszakban egyre rosszabb lett, azóta pedig mindennapos, hogy nem csak "néhány" oldal nem töltődik be, hanem egyik sem. Egyszerűen eltűnik a sávszélesség.
A ping az "egekbe" ugrik, packet loss-ok jelentkeznek, a levelező kliensem hosszú percekig, sok kísérlet után tudja csak letölteni a leveleimet, stb... Hol elmúlik, hol visszatér ez az állapot.
Még abban sincsen semmi logika, hogy éppen melyik napszakban, mikor jelentkezik, és mennyi ideig tart. A nap folyamán bármikor; néha csak pár perc, van hogy több órán keresztül.Az iménti hozzászólásomat is sokadszorra tudtam elküldeni, mert:
És nálam semmiféle "ipv4/6" cserebere nem volt, valamint korábban is mindig, és most is a szolgáltató modemét használtam, használom...
Szóval jó lenne, ha bizonyos prioritással megoldanák azt a technikai problémát - bármi legyen is az -, ami országosan ennyire instabil internetkapcsolatot eredményezett az előfizetőknél!
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Mobilinternet
- Vírusirtó topic
- OLED TV topic
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
- EAFC 24
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- További aktív témák...
- iPhone 13 Pro Max 128GB Gold/ PATIKA ÁLLAPOT!
- Google Pixel Buds Pro
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen