Hirdetés

A djuice az EFOTT-on

A nyár a fiatalok egy része számára egyet jelent a fesztiválokkal, melyekből szép számmal találni kis hazánkban. Aki volt már ilyenen, az bizonyára találkozott már valamilyen telekommunikációs gyártóval vagy szolgáltatóval, a cégek ugyanis szeretik szponzorálni az efféle eseményeket. A djuice számára kifejezetten jó terep egy ilyen össznépi mulatság, mivel ők konkurenseikkel ellentétben kizárólag a fiatalokat célozzák meg szolgáltatásaikkal - nem csoda hát, hogy főszponzorként képviseltetik magukat az egyik legrégebbi és legnagyobb fesztiválon, az EFOTT-on. A rövidítés az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója szavakból jött létre, a jelentést valószínűleg nem kell különösebben fejtegetnem, egyedül talán a turisztikai jelző szorul némi magyarázatra: a fesztivált 1976 óta minden évben máshol rendezik meg, aki tehát évről évre látogatja, elvileg be is utazza Magyarországot. Jómagam nem tartozom a nagy fesztiválozók közé, de a djuice-os megjelenés apropóján idén leutaztam Orfűre, hogy megnézzek pár dolgot; többek között azt, hogy a djuice mit nyújt a helyszínen bulizó fiataloknak.

A szponzoráció meglehetősen összetett, szerencsére nem csak pár kiaggatott molinó jelzi, hogy a szolgáltató is részese a fesztiválnak. A dolog rögtön ott kezdődik, hogy a djuice előfizetéses ügyfelei egy napijegy áráért, azaz 4900 forintért vásárolhattak maguknak hetijegyet, mely úgy egyébként körülbelül háromszor ennyibe kerülne; kellemes üzleti fogás ez, nem csodálkoznék, ha az akciónak köszönhetően kimutathatóan megugrott volna a djuice ügyfeleinek száma. A speciális jegyhez speciális karszalag, valamint egy ajándékcsomag is járt a regisztrációnál, én egy dezodort és egy gumióvszert kaptam - utóbbin elsőre azért mosolyogtam, de lássuk be, ez bőven belefér a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) néven ismert tevékenységbe. A hölgyek egyébként a nehezebb napok túléléséhez szükséges készlettel lettek gazdagabbak a djuice-nak köszönhetően.

A színpadok is szpnzoráltak, ez nem meglepő: a nagyszínpadot a Pepsi támogatja, a djuice ennek ellenére oda is beférkőzött, a közönség számára fenntartott helyen lévő lámpaoszlopok közül négy darabon jól látható feliratok díszelegnek: ezek a meeting pointok, azaz találkozási helyek, melyeknek én már az első nap nagy hasznát vettem. Persze a szolgáltatónak színpadja is van, melyen elég változatos zenei portfólió közül válogathatnak a látogatók. A lényeg azonban nem ez...

...hanem azok a szolgáltatások, melyeket a cég az összes látogató számára elérhetővé tesz. Rögtön ott van a djuice bázis névre hallgató, reggel 10-től este 10-ig nyitva tartó légkondicionált sátor, melyben 30 notebook segítségével internetezhetnek a Facebook nélkül létezni képtelen fiatalok, plusz egy mobil töltőállomás segítségével áramot is rakhatnak kimerült telefonukba. Rögtön ezzel szemben van a djuice bár, ahol értelemszerűen italokat vásárolhatnak maguknak a szomjas bulizók: a két hely között chill rész lett kialakítva, ami a djuice workshopból elhozott, kényelmes pihenést lehetővé tevő padokból, székekből, nyugágyakból és csocsó asztalokból áll, utóbbiaknak érthető módon meglehetősen örültem. Talán ezeknél is jobb a kör alakú rehab sátor, melyben napi négy órában négy darab masszőr dolgozza meg az elfáradt ízületeket - a djuice előfizetőkét hosszabb ideig, mint a "sima" látogatókét. Persze az értékesítés sem marad el, egy kitelepült caféban mindenki vásárolhat új előfizetést vagy internetet, melyek mellé rendhagyó módon egy 1500 forintos italkupon is jár, melyet a bárban alkoholra lehet konvertálni.

Mindezek mellé a marketingesek sem tétlenkedtek, készítettek egy gyomorforgató videót az orrfűről, mely az Orfűn élő legények kedvelt népi viselete, vagy mi. Mobilarena szubjektív: nekem nem jön be, gusztustalan. 18 év alattiak ne is nézzék meg.


Gyomorforgató videó az orrfűről - kizárólag 18 éven felülieknek!

A djuice tehát korrektül képviselteti magát az EFOTT-on, itt nem csak egy névleges szponzoriációról van szó, a fesztiválozók tényleges szolgáltatásokat is kapnak. Akit érdekelnek a képek, az a galériában csemegézhet közöttük. Én pedig azt hiszem, hogy mindjárt elnézek egy masszázsra.

Bocha

Azóta történt

Előzmények

  • djuice blog: Indulunk!

    Közösségi események, koncertek, interjúk, vállalati felelősségvállalás, tarifák, készülékek és más érdekesség egy helyen.

  • Megújult a djuice

    A Mobilarena véleménye a Telenortól külön vált djuice-ról és annak társadalmi programjáról.