Hirdetés

Akciófigyelő: Megújul a Telenor Hiper szolgáltatáscsomagja

A Telenor új, az előfizetéshez kapcsolódó szolgáltatásokat és extra ajánlatokat kínál a Hiper tarifák előfizetőinek.

A lakossági számlás Hiper M Net és M Talk, L, L+ és XXL tarifák előfizetői több kedvezményre és kényelmi szolgáltatásra számíthatnak, amire a meglévő és új előfizetők is automatikusan jogosultak. A szolgáltató több exkluzív- és készülékajánlat mellett a telefonos ügyfélszolgálaton is gyorsabb kiszolgálásra törekszik. A Telenor célja, hogy kiemelt ügyfélélményt nyújtson a Hipereseknek, az extrákat és kedvezményeket pedig a felhasználók visszajelzései alapján állította össze.

A Telenor felmérése szerint az ügyfelek kifejezetten igénylik a készülékkedvezményeket, így a Hiperesek továbbra is számos 0 forintos ajánlat közül válogathatnak és megmarad a HiperCsoport szolgáltatás, amiben legalább két aktív, hűségben lévő Hiper tarifa összefonásával több kedvezményt érhetnek el, például akár 15%-os havidíjkedvezményt, illetve csoporton belüli korlátlan beszélgetést.


[+]

Újdonság a Hipereseknek az árbeszámítás lehetősége készülékvásárlás során. Készülékcsere esetén nem kell kivárni a hűségidő végét, az előfizetők akár évente lecserélhetik Hiper tarifával vásárolt készüléküket, a régi árát pedig beszámíttathatják az újba, emellett pedig a Telenor díjmentes szervizfutárt is biztosít. A javításra szoruló készüléket futár viszi el az ügyfél otthonából és szállítja vissza, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.

A Telenor úgy látja, az előfizetők nagyra értékelik az elsőbbségi kiszolgálás, így mostantól a Hiperesek a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek. Mohamed ElSayad, a Telenor kereskedelmi vezérigazgató-helyettese elmondta, a Hiper tarifák előfizetőinek többsége legalább 3 éve, közel harmaduk pedig 15 éve a Telenor ügyfele, a szolgáltatáscsomag kibővítésével többek között az is volt a cél, hogy a régi előfizetők hűségét megköszönjék.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés