Ashton Kutcher a Lenovo dizájnere

A távközlési szektor előszeretettel kér fel hírességeket a termékeladások növelése érdekében, ám ezek legtöbb esetben csak a reklámokról szólnak. Az ezredforduló előtt a Nokia a Kenzo divatházzal karöltve dobta piacra a 8210 és 8250 vagy más néven „pillangó” nevű készülékét, a Motorola reklámarca sokáig David Beckham volt, míg a Sony Ericsson számára Maria Sharapova már a termékek tervezésében is besegített. Ezt követően Alicia Keys lett a BlackBerry kreatív igazgatója, most pedig David Roman, a Lenovo reklámigazgatója erősítette meg egy Ashton Kutcher által tervezett termékvonal érkezését. A kínai gyártó markringfelelőse kiemelte, hogy a filmsztár és rendező nem csak „mérnökösködik”, hanem valóban mérnök is. Kérdés persze, hogy Ashton Kutcher Iowai Egyetemen szerzett biokémiai ismeretei mennyiben segítenek majd a telefonok tervezésében.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés