Az iPhone 3G S OpenGL ES 2.0 támogatást kapott

Az Apple által bemutatott új iPhone 3G S készülék nem csak gyorsabb processzorával, autofókuszos kamerájával és digitális iránytűjével tér el elődjétől, hanem grafikus processzora is sokkal fejlettebbé vált, hiszen míg a régi modellek PowerVR MBX processzora csak OpenGL ES 1.1 támogatással rendelkezett addig az új modell PowerVR SGX grafikus processzora már OpenGL ES 2.0 támogatással bír.

Az iPhone 3G S tehát nem csak gyorsabban képes futtatni bizonyos alkalmazásokat, hanem olyan játékok is készülhetnek rá, melyek grafikája sokkal részletesebben kidolgozott, sokkal látványosabb lesz, ám ezek a korábbi modellekkel nem lesznek kompatibilisek.

A fejlődés nyilván nem állhat meg, így érthető, hogy az Apple mindent megtesz azért, hogy az iPhone platform a hordozható játékkonzolok komoly kihívója is legyen, ugyanakkor ezzel válaszút elé állítja majd a fejlesztőket. Ha valaki minden iPhone és iPod Touch számára szeretne játékot fejleszteni akkor az csak a régebbi OpenGL megoldást használhatja.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés