Nagy harcban van egymással a két dél-koreai techóriás, a Samsung és az LG. A helyzetük azonban különböző, hiszen ameddig előbbinél még a saját várakozásokat is felülmúlta a legújabb csúcskészülékek iránti kereslet, addig az LG-nél nem minden arany, ami fénylik, ugyanis hiába sikerült összességében növelni a profitot, a mobilos divízió szebb napokat is megélt már.
2016 első negyedévében a működési nyereség 420,25 millió dollárra rúgott, ami éves szinte 65,5 százalékos erősödést jelent. Az eladásokból összesen 11,12 milliárd dollárnyi bevétel ütötte az LG markát, aminek legnagyobb részét a szórakoztatóelektronikai és az autóalkatrész részleg tette ki. A Home Appliance & Air Solution részleg 339 millió dollárral, a Home Entertaintment pedig 278,84 millió dollárral növelte a kasszát, a mobilos terület azonban 168,2 millió dolláros veszteséget könyvelt el (főleg a G5 kampányköltségei miatt). A visszaesésért leginkább a mobilkommunikációs szekció tehető felelőssé, hiszen az eladásokból befolyó 2,46 milliárd dolláros bevétel 15,5 százalékos éves visszaesést mutat.
Az okostelefonok leszállításának számában 12 százalékos csökkenést kell lenyelnie a vállalatnak, hiszen 13,5 millió készülék indult útjára a boltok polcaira. A G5-ről is vannak már egyébként elemzések, amik szerint az első hónapban 1,6 millió talált gazdára, ez pedig jó hír, hiszen az LG a második negyedév végére szeretné átlépni a 3 milliós darabszámot.