Hirdetés

djuice blog: Mindenki szereti a várost!

Ismét egy újszerű és szimpatikus kezdeményezéssel rukkolt elő djuice; a legtöbb olvasónk talán egyet is ért velem abban, hogy ezen az elmúlt hónapok fényében már felesleges is csodálkozni, a fiatalok szolgáltatójától megszokhattuk az ilyesmit. A dolog neve Szeretem a várost!, de hogy pontosan miről van szó, az némi fejtegetést igényel, hiszen árkedvezmény, lokális tartalom és a fiatalok megmozgatása egyaránt van benne.

Röviden összefoglalva azt mondhatjuk, hogy a djuice pár hetente kiszemel egy-egy nagyvárost, ahol egy adott időtartam alatt jelentősen képviselteti magát. Volt már Miskolc, Debrecen, Szeged, jelenleg Győrben vannak, a név ebből adódóan Szeretem Győrt!, az eddig ismert tervek szerint Székesfehérvár és Szombathely várható a turné során. Az alapelképzelés az, hogy a Szeretem a várost! esemény ideje alatt egy-egy mobiltelefont jelentős árkedvezménnyel, helyi kinézettel árulnak: utóbbi az adott város leginkább ikonikus épületeiből/stb. összeállított skinnel ellátott elő- és hátlapból áll. Ez önmagában is különleges, méginkább érdekessé teszi viszont, hogy a dizájnon szereplő mintákat mindig a helyi fiatalok szavazzák meg a djuice Facebook oldalán. A kezdezmény egy készüléktípusra szól és az eddigiek fényében 50 százalékos kedvezményt jelent, Győrben például 9990 helyett 4990 forintért adnak egy Samsung Chat készüléket új előfizetéssel, ami mellé az első 50 vásárló kap egy-egy kétszemélyes koncertjegyet a győri MTV brand:new koncertre. Ugyanis a városokban egy-egy nagyszabású koncert is megrendezésre kerül, melyeken az említett tehetségkutató sorozat felfedezettjei és mentor zenekarai lépnek fel. Az előadók helyszínenként változnak, általában két-három zenekar lép fel az alábbiak közül: Zagar, Odett, Nemjuci, Supernem, Hősök, Compact Disco, We Plants Are Happy Plants, Jacked, The Hated Tomorrow, Heaven Street Seven, Kolin.


Szeretem Győrt: Nemjuci, Supernem és Odett koncert november 26-án

Ezzel azonban még nincs vége a történetnek, a helyszíneken fut egy Ismerd meg a városod! névre keresztelt kvízjáték is, ahol olyan kérdéseket tesznek fel a helyi fiataloknak, melyekre a választ még véletlenül sem lehet az interneten megtalálni. Ilyen volt például az, hogy hány macskakő van a polgármesteri hivatal előtti szökőkútban, vagy az, hogy hány centiméret a Fő téren lévő szobor derékbősége. A felsoroltak mellett a szó legjobb értelmében vett lokálpatrionizmust erősíti a facebookos kommunikáció is, melynek keretein belül a fiatalok sokat beszélhetnek városukról és arról, hogy miért is szeretik annyira. A hab a tortánt, hogy a Szeretem a várost! népszerűsítő szórólapok is a helyi fiatalok mondásaival illusztrálják az adott város egyéniségét, amely mondásokat szintén a djuice közösségi oldalán írtak a rajongók..

Röviden összefoglalva azt mondhatjuk, hogy a Szeretem a várost! egy olyan eseménysorozat, melynek keretein belül a djuice jelentős árkedvezményt biztosít, helyi és nagyon egyedi tartalmat kínál, koncertet szervez és városnézésre, új ismeretek szerzésére buzdít. Nekünk szimpatikus a dolog.

Bocha

Azóta történt

Előzmények