Elnézést kért a Samsung

A Samsung sikerének titka – a kiemelkedő műszaki paraméterekkel megáldott készülékeken túl – a rendkívül agresszív reklámkampányban rejlik, hiszen egy-egy stratégiailag fontos modell bejelentésekor szinte „a csapból is az folyik”. Úgy tűnik azonban, hogy a tajvani részegység túlságosan is messzire ment, mely miatt a Tajvani Gazdasági Versenyhivatal 835 000 dollárig terjedő büntetést helyezett kilátásba. Az eddigi ismeretek szerint a dél-koreai vállalat által megbízott reklámcég olyan magánszemélyeket bérelt fel, akik különböző fórumokon arról írtak, hogy miközben az ő Galaxy készülékük tökéletesen üzemel, addig a partnerük HTC One modellje folyamatosa lefagy és számos más problémák is vannak vele.

A Samsung nemrég hivatalos közleményben kért elnézést az okozott kellemetlenségekért és egyértelműen rávilágított arra is, hogy alkalmazotti mulasztásról van szó, hiszen ezen reklámeszközök egyáltalán nem felelnek meg a cég online kommunikációs hitvallásának (Online Communications Credo). A botrány kirobbanását követően a Samsung Electronics Taiwan azonnal felbontotta a szerződést a reklámcéggel, és ezzel együtt azt is bejelentette, hogy az alkalmazottai számára újabb tanfolyamokat szervez, hogy jobban megértsék a vállalati kommunikáció sarkalatos alapelveit.

Előzmények

Hirdetés