Galaxy blog: Smart & Prémium Megoldás Központ nyílt Budapesten

Ma délelőtt a Samsung magyarországi vezérkarának jelentős része jelen volt a budapesti Westend bevásárlóközpont mellett, a Váci út 30. szám alatt található Samsung Smart & Prémium Megoldás Központ megnyitóján, és szemmel láthatóan mindenki nagyon boldog volt. Az átlagember számára nem feltétlenül egyértelmű, hogy mit takar az angol és magyar szavakat indokolatlanul vegyítő kifejezés, de a helyiségbe belépve egyértelművé vált számomra, hogy ez igazából mindegy is, mert a lényeg az, hogy egy olyan szervizközpontot sikerült felépíteniük, ami a legtöbb fogyasztó igényeit ki fogja elégíteni, tehát jogosan mosolyogtak.

A szervizelés témája mindig is egy nehéz dolog volt, hiszen egy hibás készülék létezése alapvetően kellemetlen dolog a felhasználónak, ugyanakkor egy jó szolgáltatás bizony erősítheti a márkahűséget és elégedett felhasználókat eredményezhet. Bár kimondva nem volt, egyértelműen ezt éreztem a mai esemény üzenetének, a szolgáltatásokat megnézve pedig látszik, hogy sokkal többről van szó, mint egy szép helyiség beüzemeléséről, ahol az ügyfelek kényelmes székeken várakozhatnak, bár mint az a képeken is látszik, ez is teljesül. A Központ átadása inkább egy pont volt a Samsung szervizeléssel kapcsolatos szolgáltatásait felsoroló mondat végén; sok ügyfél például valószínűleg nem is tud a Samsung termékregisztrációjáról, mely nem csak a jótállás könnyebb érvényesítésében segít, hanem 2 hónappal meg is hosszabbítja annak időtartamát. Szintén újdonság lehet olvasóink számára, hogy a televíziók, mosógépek és hűtőszekrények mellett ettől a hónaptól már mobiltelefonokra és táblagépekre is vásárolható kiterjesztett garancia.

Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Premium Megoldások üzletágának vezetője a szintén hosszú nevű Samsung Prémium Assistance & házhoz megyünk szolgáltatásáról is beszélt, melynek keretein belül a bejelentés követően a cég szakemberi a hét bármely napjának bármely szakában házhoz mennek, hogy egy készülék beállításait vagy szervizelését elvégezzék a vásárló otthonában, amennyiben erre van mód. Ezzel a lehetőséggel egyébként havonta 5-600 alkalommal élnek a fogyasztók. Májustól pedig webes videócsevegés formájában is igénybe lehet majd venni a szakértői támogatást a gyártó weboldalán keresztül.

Ez a blogbejegyzés a Samsung Electronics Magyar Zrt. támogatásával készült.

Azóta történt

Előzmények