A Vivo itthon kevésbé ismert márkanév, aminek az a roppant prózai oka, hogy főleg a Távol-Keletre fókuszáltak, azon belül is a hazai piacra. Ettől függetlenül a Vivo nagyon messze van a B-brand fogalmától. A gyártó az indiai és a kínai eladások volumene miatt rendre előkelő helyen zár negyedéves bontásban világviszonylatban is, hazai pályán pedig a Huaweit és Oppót követően a harmadik legnagyobb, 15%-os piaci részesedéssel bírtak az idei első negyedévben.
Nyilván nem csak a mennyiség számít, komolyabb innovációkat is fel tudnak mutatni, jelenleg úgy tűnik, a kijelzőbe integrált ujjlenyomat-olvasó lesz a következő megoldás, amiben a Vivo ismét első lehet; három éve például ők mutatták be az első QHD felbontású panellel szerelt készüléket is. A gyártó egyértelműen a nemzetközi piacok felé mozdult az utóbbi időben, ehhez kiváló reklámfelület lesz a 2018-as labdarúgó VB, amelynek fő szponzora a Vivo. Mint ilyen, a gyártó többek között belép az orosz piacra is, amit további európai terjeszkedés követhet. A Vivo készülékei alapvetően ígéretesnek tűnnek, erős ajánlatokat mutat a középkategóriában, így a lokalizációs problémák megoldásával és a hálózati kompatibilitás megteremtésével alternatíva lehet errefelé is.