MMA díjat kapott a Pizza Hut alkalmazás

Az Apple iPhone kezelőfelülete az egyszerűségről, illetve a kényelmes, gyors használatról szól, mely szellemiség úgy tűnik, hogy méltán hódít a felhasználók között is. A korábban bemutatott, egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető Pizza Hut alkalmazás ugyanezen elvet követve készült, mely az étterem kínálatából való egyszerű és gyors online rendelés lebonyolítására hivatott. Azon túlmenően, hogy a Pizza Hut számára egymillió dolláros forgalmat jelentett az ingyenes szoftver, a Mobil Marketingszövetség (Mobile Marketing Association – MMA) két díját is megkapta, a „Mobile Display Campaign” és az „Emerging Technology Campaign” kategóriákban. A jövőben várhatóan számos étterem és más bolt rukkolhat elő hasonló ajánlatokkal, mely a vásárlást tovább egyszerűsítheti a felhasználók számára.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Előzmények

Hirdetés