A Motorola nem kevesebbet állít ShatterShield fantázianevű, öt rétegből álló megjelenítő/érintésérzékelő/kijelzővédő technológiáról, mint hogy törésálló, és ezt a héten bejelentett Droid Turbo 2 készülék esetében négy éves, a kijelzőre és a kameralencsékre vonatkozó jótállással húzza alá határozottan. Mivel a mobilnak amúgy is meggyőző a specifikációja (5,4 hüvelykes, QHD-s P-OLED kijelző, Snapdragon 810-es SoC, 3 gigabájt RAM, 3760 mAh-s telep, 21 megapixeles hátlapi kamera PDAF-autófókusszal, sztereó hangszórók), sokan irigykedhetnek az amerikai Verizon előfizetőire, mivel a vízlepergető nanoborítással bevont okostelefon egyelőre csak annál a szolgáltatónál kapható. Szerencsére ez nem lesz sokáig így, csak máshol más néven lesz megvásárolható, méghozzá novembertől.
A Motorola a nemzetközi piacon a Moto X Force névvel hozza forgalomba a okoskütyüjét, és a fenti videó jól demonstrálja, hogy mi lesz a marketingstratégia középpontjában. Novembertől Latin-Amerika, az EMEA és az APAC bizonyos országaiban lehet tehát megkaparintani az ütős eszközt, így például az Egyesült Királyságban, ahol a 32 gigabájtos kiszerelésért 499 fontot kell majd kicsengetni, ami nagyjából 216 ezer forintnak felel meg. Az esetleges hazai megjelenésről nincs információnk.