Ha hirdetésekről van szó, nem létezik olyan, hogy túl nagy felület, csak túl kevés pénz, a gyártók pedig hajlandóak akár több milliárd forintnyi összeget is reklám céljából elkölteni a Time Square felöltöztetésétől kezdve hatalmas léghajóig, csak hogy a lehető legnagyobb méretben értesüljön a mindennapok embere a termékeikről. Persze nem mindenhol van hely mondjuk gigászi reklámtábla elhelyezésére, a szaudi sivatag azonban elég tágas térnek bizonyult, hogy a valaha készült legnagyobb kültéri hirdetőplakátnak otthont adjon.
A rijádi repülőtérre vezető úton mostantól vélhetőleg az is meg fog ismerkedni az LG rekorddöntögető csúcskészülékével, a G3-mal, aki egy sötétített limuzin hátsó ülésén éppen érintőképernyős készülék használatával van elfoglalva, a 240 méter hosszú és 12 méter magas hirdetőtáblát ugyanis elég nehéz lenne nem észrevenni.
Főleg nem éjszaka, amikor egy kisebb település megvilágításával vetekedő fénymennyiség vetül a fehér felületre. A 3000 négyzetméteres tábla tartóelemeihez 1800 tonna acélt kellett felhasználni, amivel a szerkezet hivatalosan is bekerült a Guinness Rekordok Könyvébe. A gigászi hirdetőtáblától évi 25 millió dolláros bevételt várnak a koreaiak, és ha még az nem is jönne össze, akkor is elmondhatják, hogy övék a legnagyobb kültéri hirdetőtábla a világon. Legalábbis amíg egy rivális gyártó túl nem licitálja őket.