Az Oppo alaposan előkészítette a Reno modellek érkezését, amit többen új almárkának véltek az intenzív kampány és önálló arculat miatt. Aztán a gyártó tisztázta, hogy csak egy új termékvonalról van szó, ami ab start két modellel mutatkozott be a héten. Az Oppo Reno 10x Zoom Edition és az Oppo Reno a csúcskategóriába és a középkategóriába is elhozta a cápauszonyra emlékeztető kameramegoldást. A bemutató után Brian Shen beszélt a brand terveiről.
Az R széria például megszűnik, az Oppo mostantól a Reno és a Find X vonalra koncentrál. Ez a két termékcsalád fogja lefedni a kínálatot a felső szegmenstől az egyszerűbb modellekig. Az elmúlt tíz évben összesen száz millió R szériás készüléket értékesítettek, amelyek terméktámogatása is fokozatosan megszűnik. Cserébe további érdekes termékekre számítunk. Mint a kissé extrém, szétcsúsztatható, másodlagos kijelzővel szerelt modellek. Az Oppo egyébként megjelent az európai piacokon is, az R17 Pro és R17 Neo már elérhető és elvileg többedmagával az 5G-s Renot is várjuk errefelé.