Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzlobiG

    félisten

    Visszavittük ma a TV-t ráadásul az üzletbe, nem a szerviz depoba a fogyasztóvédelem javaslatára jártunk el az ügyben.

    Meg is lepődtek, hogy oda vittük hívták is az üzletvezetőt vele rendeztük a dolgot, de ott volt a tegnapi eladó is. Kibontották bekapcsolták meglepő módon most volt rá lehetőség kipróbálni. Elismerték ők is, hogy kikapcsolt állapotban nem látni a hibát csak bekapcsolva tehát ezt mi tegnap nem vehettük észre. Erre mondtuk, hogy mi ezért szerettük bekapcsolni az eladó válasza hát ő nem emlékszik ilyenre, hogy mi beakartuk kapcsolni várható volt hogy ez lesz a válasza. Mondták hogy vissza nézték a videó felvételt szakszerűen bontotta ki az eladó erre mi mondtuk, hogy jó de az is ott van a felvételen, hogy nem lett kipróbálva. A másik eladó ilyet szól, hogy mi miért akartuk kipróbálni nincs rá lehetőség máshol se: Miért a Médiámárktba ki lehet próbálni? Pont beletrafált mert ott külön pult van ennek elkülönítve, hogy ki lehessen próbálni erre már nem is tudott mit mondani. :D

    Amúgy megnézték ott mindannyian ilyet még ők se láttak vmi panel hiba lehet mert nincs törés nyom, de ők ugye nem tudják megállapítani szóval szakvélemény lesz belőle és az dönt.

    Felvetettünk velük jegyzőkönyvet leírtuk a panaszunkat külön kértünk üzemóra mérést is a készülékről minden papírt aláírattunk velük szóval úgy érzem helyesen jártunk el ahogy a fogyasztó védelem javasolta. A javítási papírra rá is írták, hogy külsőleg nem látható a hiba.

    A tegnapi csóka aki paraszt módon beszélt velem telefonon, ott az üzletbe is egyetértettek, hogy egy paraszt az ember szóval ebbe ők is partnerek voltak, hogy ismerik a tagot tudják milyen.

    Végül mindent le rendeztünk most már csak a szakvéleményen múlik a dolog ami elvileg jövőhéten kiderül annak az eredményétől függ a dolog végkifejlete. :)

Új hozzászólás Aktív témák