Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mcmester21

    csendes tag

    Sziasztok!

    Samsung LED TV-t szeretnék vásárolni. A tavalyi modellek közül néztem ki magamnak egyet:
    Samsung UE40ES6100-ast de sajnos már nem igazán tudom beszerezni, mivel kifutott termék. Alternatívákat néztem ki magamnak:
    - Samsung UE40EH6030 + Android Mini PC - 150e Huf
    - Samsung UE32 ES6100 - 150e Huf

    A 32" 6100-asból még sikerült találnom, viszont ez kisebb mint amekkorát gondoltam. Ezért néztem ki a 6030-as modelt, de sajnos ehez nincs Smart funkció, így vásárolnék hozzá egy androidos mini PC-t.
    A mini PC-t nem igazán ismerem, mit gondoltok mennyire jó megoldás ez az alap smart TV helyett?

    Asus P5L-wm alaplap, Intel E2160 Processor, Sapphire HD2600XT DDR3 256Mb videókártya, 2gb Kingmax ddr2-es memória, 160GB-os Samsung winchester, Pioneer 110D DVD író

  • mcmester21

    csendes tag

    Hyundai TV margójára:
    Unokatestvéremnek sikerült egy Hyundai DLH32285 Smart TV-t vásárolnia az Euronicsba. Alább találjátok az esetét:

    Vásároltam 2013. november 22-én a hajdúszoboszlói Euronics-ban egy Hyundai smart tv-t. Mint kiderült a tv nem működött jól. Szervízbe küldték be javításra.
    Első körben azt monda a szerelő „rendelt hozzá alkatrészt és azt szereli be”. Második körben közölte „mégsem az alkatrésszel van baj, hanem én nem értek hozzá!” De akkor minek rendelt hozzá alkatrészt? „Mert azt hite az nem jó.” Tehát nála is rosszul működött elsőre vagy most csak úgy rendel, egy alkatrészt kérdem én választ nem kapva. Mindenesetre ezek után közölte velem, hogy „én nem értek a tv-hez és hívjak le hozzá egy szerelőt, aki megtanít a működésére”. Ragaszkodott ehhez és váltig alította, hogy a „garancia nem vész el, ha nem nyúl hozzá”.
    Tanácsát megfogadva felkerestem egy tv-szerelőt. Rögtön meg is monda a hibákat. Elmondta ő meg is tudná szerelni, de ez egy olyan ronda ügy lett, hogy nem akar belekeveredni és amúgy is garanciális. Ekkor ismét visszaküldtem a TV-t.
    Voltam a fogyasztóvédőknél. Őket, egyelőre amíg nem teszek feljelentést az érdekli, hogy hosszabbítsák meg a garanciát arra az időre, míg nem volt itthon a tv.
    Közölték a bolttal és velem is, hogy a tv jó csak ki kell cserélni a jelzőfényét (ezt az első alkalommal sem vették észre, sőt ezt a hibát is letagadták!). A hajdúszoboszlói üzletben is volt kipróbáláson két napig a tv, ott sem működött, és azt is tanúsítja a bolt.
    A tv hétfőn megérkezett. a doboz alja ki volt nyitva, de a boltvezető beragasztotta.
    A garancialevelet senki nem hosszabbította meg.
    A tv rögzítő csavarjaiból csak egyet küldtek el, a boltban nincs, venni nem lehet mert spéci gyári...
    A tv órája nem működik, így semmilyen időzítést nem tudok beállítani. Minden napi bekapcsolásnál hajnali 3,04 et mutat és késik.
    Minden ok nélkül elkezd villogni akár 15 percen keresztül is. Ez mennyire normális?
    A távirányító ki lett cserélve, de papíron ez nem szerepel ( a cserének örülök)
    Már 2,5 hónapot töltött a tv szervizben.

    Nincs valakinek ötlete, hogy mit lehet még tenni? A fogyasztóvédők kb 1 hónap múlva kezdenek az üggyel valamit, de csak akkor ha addig nem írnak vissza a szervizből.

    Asus P5L-wm alaplap, Intel E2160 Processor, Sapphire HD2600XT DDR3 256Mb videókártya, 2gb Kingmax ddr2-es memória, 160GB-os Samsung winchester, Pioneer 110D DVD író

Új hozzászólás Aktív témák