Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz szekto #23641 üzenetére

    szerintem fél éve lehet meg, driveclubbal hajtottam csak és kizárólag - a vékony kormányperec kellemes a kezemnek, a ph tesztben kifogásolt gumiszerű borítással személy szerint nincs problémám, a forgatáskor érezhető fogaskerekes fordulás fura, de szokható, szimes szempontból nem tudom mennyire akadályozza a gyors mozdulatokat - biztos jobban, mint egy drágább szíjas (se pró nem vagyok, se szimmel nem próbáltam eleget). g27nél nehézkesebben jár, az tuti. ereje van, de abszolut nem a karkitépős fajta (megint csak a tx-hez és egy nemrég ismét hozzám került CSR-hez képest!)

    alap pedál viszonylag bénácska, noha pl a dfgtnél jobb (szerintem - az ugyanis nagyon erőtlen, de persze lehet mindenféle módszerrel tuningolni). én a tx eredeti pedáljaival használgatom, az minimálisan jobb csak, de érzetre mégis hasonló - érdemes valahogy rögzíteni, mert hajlamos elcsuszni/elbillenni padlón.

    felfogatása itt egy embernek ment tönkre, szal az sokat nem jelent.
    hol olvasod, hogy tömeges tönkremenetelt okoz?
    az biztos, hogy instabilabb a TH megoldása, mint a logi/fana féle, de nálam nem volt gond sem ezzel, sem a tx-el, sem az f430al. sajna a 150en nincsenek furatok, h állványra kerülhessen.... ellenben váltóval és pedálokkal bővíthető :) (bár elég fura lenne egy 50k-s kormányhoz a 45ezres váltó és a 30ezres pedálszett... és pont a rim nem cserélhető, de talán pont a kisebb erő miatt(?))

    Ha 45-50k a rászánható összeg, szerintem sok választásod nincs ... talán egy használt g27, s ha mersz kockáztatni, egyértelműen azt vedd :) (3 fémpedál + H váltó sokkal nagyobb feeling, mint a tudat, h van még 2 év garid ;) )

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák