- Xiaomi 12T - egytucat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cselt
senior tag
Bár nem G27-em van, de azért elmondom a véleményem.
Én nem szoktak kihúzni a tápot, csak az usb-t, szerintem semmi baja nem lesz, legalábbis az elmúlt évek alatt nem volt vele gond.
Ha táp nélkül dugod be, akkor annyi történik, hogy nem lesz FFB Ha visszadugod, akkor elvileg visszajön, de lehet, hogy az usb-t újra ki kell húzni és visszadugni.
Én 540°-on használom, de ha kicsit visszaolvasol volt itt szó nemrég újból erről a kormányszög témáról. A megfelelő kormányzár értékkel nyugodtan lehet nagyobb elfordulást is használni. Én pl már nem szívesen mennék kisebbel, max csak valami OW autóval.
Kezdetnek ajánlom a mabo féle cockpitet, első körben én is egy hasonlót építettem. Majd aztán átépítettem, mert az a középen lévő kormánytartó oszlop nem a legkényelmesebb megoldás. Ha van egy kis barkácsolási tehetséged, akkor szerintem elég könnyen csinálhatsz magadnak egyet. -
szacsee
nagyúr
Szimulátorban kell beállítani.
Beállításoknál, vagy pl én Race sorozatnál a pitben állítom pl... alapon 15 körül van ha jól emlékszem.
Iracing pl magától állítja valósághoz legközelebbi értékre és csak a max kormányelfordulás szögét kell belőni win vezérlőpultban, vagy profilerben. -
barcalaci84
őstag
a beakadás oké de miért akad már akkor is amikor a jó fogak találkoznak?
tulajdonképpen ilyenkor nem is akad hanem iszonyatosan erős...ez a motor tengely javítható-e?
usb ra csatlakoztatáskor szintén csak erővel tudom fordítani a kormányt...nem úgy mint eddig...
ez a tengely miatt lenne?[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Bocs, benéztem, szóval a gt3rs v2-re gondoltam... [link]
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
sajnos egész Svédországban nincs Fantec pedál, szóval ez a bundle elérhető csak Fantecből. GT3 RS csak pedál nélkül van, és pedállal már mindenképpen drágább lenne a G27nél is.
F4Zi: egyik utolsó kormány kifutó akcióban 1300SEKért (+130 az alu váltófül). G27 nincs 2200-2300 alatt. tehát talált, eléggé olcsó darab, G27 utóbbi évben spec kiárusításban se ment 1800 alá. (olyan 30-32 a SEK/HUF váltó). tehát persze, jobbb lenne, de árban mégiscsak a másfélszerese. ahogy olvasom meg a Fantec nem feltétlenül annyival rosszabb a force feedback tekintetében. a pedál az egy picit más tészta, de csak azért meg 800koronát kiadni kicsit erősnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
a jelenlegi set kb 48e hufból áll meg, postával és alu shifterfülekkel. ugyanez RSből a jobb pedálokkal valahol 280 euro+posta körül lett volna, ami azért mégiscsak majdnem a duplája.
Kephamos: 31 szerintem munkanap, remélhetőleg a posta dolgozik. remélem olyan szerdára ideér
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Kephamos
addikt
válasz Jack@l #10070 üzenetére
És azt lehet tudni, hogy a szimuláció milyen szintű lesz? Megüti majd az iRacing szintjét? Miféle üzleti modellt várhatunk?
Btw. kezd komolyan érdekelni az iracing, csak meglehetősen borsosnak találom a pályák árát. Ahhoz, hogy egy sorozatban rendesen tudjak menni, rá kéne költeni vagy 30 ezret...
-
fagy53
nagyúr
válasz Jack@l #10129 üzenetére
Ez is igaz, mert általában a kettő, a driver és a játék beállításai hatnak egymásra, de nem minden esetben. Azt hiszem ismerünk elrettentő eseteket..
A legtöbb nem szim játék alapvetően nem a vezetés megkönnyítésére, hanem az effektek erősítésére hajt. Én is szeretem ha érzem egy kicsit a rázóköveket, vagy az eltérő útfelszínt, de ezek csak marginális részei lehetnek a nagy egésznek, valahol az autó futóművét kell érezni a kormány segítségével, mintha a kezeid lennének az első kerekek helyén. Persze a valódi autózás élményét nem tudja a legjobb szim sem visszaadni, legfeljebb megközelíti.
A beállítás kulcsprobléma mert pl. a kemény FFB torzít az élményen egyrészt mert a nehezen tekerhető kormány szerencsére nincs a valóságban sem, másrészt ebben a beállításban a kormány önálló életet él. kvázi felerősödnek a visszacsatolás hibái és ez egész pozitív visszacsatolásba megy át, ami nem jó. Miért nem, azt mindenki kipróbálhatja, ha az erős FFB-s kormányt egyenesben kicsit eltéríti és elengedi....
Az eredmény egyre nagyobb amplitudójú koválygás jobbra-balra majd kiszáll az egyik irányba, na ez a valóságban messze nem így van![ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz Jack@l #10135 üzenetére
Persze, csak a legyengítéssel sem lesz jobb FFB-d. Ha a játék szar commandokat küld a kormány felé, te a drivert fejre is állíthatod, akkor sem lesz jó részletes FFB-d, max választhatsz az erős szar, gyenge szar, és a semmi között. Ezért nem értettem, mire írod, hogy a driverben be lehet állítani.
-
Kroni1
veterán
válasz Jack@l #10142 üzenetére
Ez a lényeg nekem, hogy a FFB és a mechanika mennyivel jobb de akkor ezek szerint ott is van különbség a nagytesó javára.. Hát gondolom a MOMO után azért a DFGT szintén nem lenne rossz. Az a baj, hogy a G27-re csak nyár végén lenne meg a pénz, és már tűkön ülök! Kiváncsiságból lehet h veszek egy DFGT-t és később eladom ha megvan a többi lóvé a G27-re..
N€T0X|N: A MOMO-n amugy a squash labdás módszerrel elég jól be tudtam állítani a fékpedált, nekem most az is tökéletes így.. Viszont volt aki panaszkodott a 3 pedálra, hogy elég közel vannak bárhogy is próbálja állítani őket. Váltani meg a fülekkel szoktam, a MOMO-n még a shiftert se használom. Szóval a H váltó meg a 3 pedál így nem igazán fognak hiányozni..
[ Szerkesztve ]
-
seawolf570
aktív tag
válasz Jack@l #10244 üzenetére
Bizony ám.
A pedál mindkét mond három kormányhoz ugyan az R220, R440 és R660GT-hez. Tapasztalatból mondom, hogy ez a pedálsor sokkal jobb, mint pl. a Logitech alsó- és középkategóriás kormányaihoz rendszeresített pedálok. Kényelmesebb és pontosabb is, annak ellenére, hogy egyesek szerint "hülyén" néz ki.
Annak idején a Fanatec GT3 RS kormányommal szerettem volna használni, de sajnos nem lehetett hozzákapcsolni, mivel a pedálsor digitális jelet továbbít a kormány felé, amit a Fanatec kormány nem tud feldolgozni (csak analóg pedálokkal lehet használni pl. Logitech, Thrustmaster stb., megfelelő csatlakozó-átalakító beiktatásával).
Azt azért nem kell elfelejteni, hogy a (Kanadai) Saitek cég mindig is élen járt a különböző játékvezérlők gyártásában (főleg repülőszimulátorokhoz készített kormányok stb.), és megfizethető áron jó hardvereket kínált (nem gagyi semmire sem jó Kínai vackokat). Persze nem felső kategóriás cuccokat, bár volt köztük egy-két kiemelkedő darab. Ha jól tudom jelenleg egyes termékei Mad Cats néven futnak. Tehát a márka nem összetévesztendő a tényleg gagyi gyártókkal, annyi hogy ők nem készítettek csúcskategóriás kormányokat, viszont az anyagminőséggel és összerakással nem nagyon van gond náluk az árhoz viszonyítva.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Kroni1
veterán
válasz Jack@l #10256 üzenetére
Hát akkor megoszlanak a vélemények a két pedál közti különbségről... Na márelőre látom, hogy ha kipróbálom egy havernál akkor a vége az lesz, hogy eladom a DFGT-t és veszek egy G27-et.. Csak a szekvenciális váltót nagyon szeretem ezen! De akkor meg majd azt veszek hozzá külön egyet, már ha találok. Állítólag thrustmaster is gyárt külön ha jól emléxem. Sose lesz vége az upgrade-nek!
-
-
shteer
titán
válasz Jack@l #10441 üzenetére
nem igazán látni átfogást az F1-ben, én a 360-nál nem is tippelnék nagyobb használt fordulatot
de az a komplett beállításcsomagonként is változhat - pályánként, időjárás-specifikus verziónként is.
monacoban például elég magasra vehetik a sok lassú kanyar miatt[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
veterán
válasz Jack@l #10502 üzenetére
Nos igen, erre elég nagy esély van. Bár attól még a kuplunggal is baj van, mert nem olyan a mozgása mint a féknek vagy a gáznak. Ezt az alatt értem hogy amikor lenyomom akkor valami nagyon súrlódik, vagy nem is tudom hogy milyen hangja van neki. Elvileg a kuplungnak is teljesen hangtalannak kellene lennie mi? Ugyanúgy mint pl a gáznak és féknek?
iPhone 13 Pro Max
-
wolf033
senior tag
válasz Jack@l #10608 üzenetére
Az igaz meg az is igaz, hogy a Logitech oldalán 90 fölött volt de aki utána néz egy kicsit biztos nem 70-ért veszi meg. Aki meg eltudta adni 45-ért a g25-t annak gratulálok nem semmi teljesítmény de persze kellet egy talán nem túl járatos ember ebben a témában mert ha utána néz akkor nem veszi meg ennyiért.
-
fagy53
nagyúr
válasz Jack@l #10683 üzenetére
Egyik sem, észrevehetően lecsökken az ellenerő amit a kormány elforgatásakor érzel, olyan mintha megcsúszna az autó, tapadásvesztés lenne. Mindez középen, olyan ez mintha holtjátéka lenne a kormánynak, de ugyanakkor fordul az autó. Jobban nem tudom körülírni...
Aki kemény kormányt szeret, az azonnal érzi, aki nem akar birkózni a volánnal, azt ez a jelenség kevésbé zavarja. -
zolee5016
őstag
válasz Jack@l #10685 üzenetére
hm...de egypár játékban meg kell a kemény ffb.......
(Wrc 3 -at el sem tudnám képzelni "vajpuha" kormival.......)
Nálam ált 30-50% az ffb erőssége,az kell mindenhova.....
Mégegy példa....TDU Ferrari....ott a játék 50%-os ffb-je karcsú.....olyan mintha billel nyomnád ellenállás 0
75% -nál meg kitekeri a kezedből magát,ha megcsúszik a verda......a kettő közötti értéket állitom,változtatgatom,mert még a kocsik között is óriási a különbség......Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
Új hozzászólás Aktív témák
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest