Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz focvis #4177 üzenetére

    Tegnap este s.k. beszereltem a lyukas EGR-falazót. A lepottyant csavar utáni vadászattal együtt 3-4 óra volt, legközelebb 30 perc alatt sikerülne. :D

    A motor kb. megegyezik a Lancia 190 lovas 1.9 JTDm motorjával (16V, biturbó), az enyém OFF Saab.

    A szívósor full dzsuva. Kb. 3 km-t jöttem reggel (este szereltem), állóhelyben gázadásra most is kormol. Nem fekete füstfelhőt kell elképzelni, de látszik, mert 2 db egyenes, nemesacél kipufvég van gyárilag az autón.

    Amire nem tudom a választ és tapasztalatokat keresek / kérek:
    1. Részleges - vagy teljes - EGR falazás után csökkennie kell a fent leírt füstölésnek?
    2. Falazás után tisztul a szívósor, vagy csak nem koszolódik tovább?
    3. Összefügg a fentiekkel: ha most meghajtom a gépet, akkor kitisztul valamelyest a szívósor és ezáltal csökkenni fog a kormolás?

    Köszönöm! :)

    ui: bizakodom a 3. pontban, mert amúgy feleslegesen barkácsoltam, ugyanis az EGR (még) működik (nincs Check Engine).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák