- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #5423 üzenetére
2.0 JTS 156 után nudli lesz az 1.3 JTD, akkor már inkább 1.9-cel nézd. Dízel GP-vel konkrét tapasztalatom nincs, legalábbis nem friss, benzines szerintem elég csendes (1.4 16v), gördülési zaj sem sok, szerintem az A3-mam, illetve a családban levő Avensis hangosabb ilyen téren, de 3 különböző autó, 3 különböző gumival.
Baráti körben van 1.3-as GP, ők nem panaszkodnak, pedig használják hosszú távokra is, Győr - Olaszország-Horvátország stb."Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #5423 üzenetére
szerintem a személyváltozat se lesz olyan halk, mint az alfa. amúgy háztájiban is viszonylag egyszerűen szigetelhető egy autó, de sajnos a motortéri szigetelések hiányát és a gyengébb minőségű kédereket nem oldja meg némi dynamatozás. ráadásul a 156 kategóriájának legcsendesebb autója volt mikor kijött, ha nincsenek összetöppedve a kéderek, akkor most is csendesek még. ahhoz képest egy kibitumenezett személy punto is hangos lesz
-
hroberto
veterán
válasz j.bravo #5423 üzenetére
Nekem nyolc évig volt meg a Grandém 1.3 Multijettel, de az, hogy zajos erősen relatív. Nyilván a motorhang itt erősebben hallható mint egy benzines esetben, de amúgy szerintem nem volt zajosabb mint más hasonló kategóriájú autók. Az viszont tény, hogy a MiTo ugyanezzel a motorral csendesebb belül.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
alázógyík
őstag
válasz j.bravo #5423 üzenetére
Pont nekem címzted a kérdést, ugyanis nekünk 3 ajtós dizli Grandénk volt.
Majd hifiépítés miatt teljesen ki lett bituzva. Lemezig minden ki lett szedve. Lehet, majd képet is tudok mutatni. A linken még csak az ajtók lettek megcsinálva.Eszméletlen milyen csendes lett, még annak is feltűnt, aki benzines grandéból ült bele. Természetesen a motorzaj az maradt, de az is csak 120-tól volt "bántó".
Az első ajtók gyárilag is nehezebbek a méretük miatt, de amilyen nehéz volt nálam?!?! Mindenki kopogtatta, csukogatta, mert olyan mély puffanással lehetett, mint valami prémium.A teher verziót nem ismerem, de azért oda kellene anyag becsülettel, hogy hozza egy személyautó "halkságát", Ugyanis nincsen se hangszigetelő szövet, filc, ülés...
Új hozzászólás Aktív témák
- Konteó topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen routert?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- OLED TV topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs