- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz KubanitoS #12002 üzenetére
Szia!
Nekünk újonnan vett Grande Puntoban volt ez a motor(75Le-s verzió, 2 tömegű nélküli ill. fix geos. turbóval). Szintén 10K volt a max., utána mi is cseréltük mindig az olajat.
Gázolajszűrőt minden 2. olajcsere után.
Soha semmi gond nem volt a géppel. Egy izzitógyertya hibát azért dobott, de nem vettünk észre semmit. De mind a 4et kicserélteük.
Azóta az új tulajdonosnál már 250K km felett jár, hibátlanul.
Én nagyon ajánlom. -
gipsztigris
addikt
válasz KubanitoS #12002 üzenetére
Ha nincs elhanyagolva, örök mint a nyomorúság! 10 ezrenként olajcsere, vezérműláncra odafigyelni, ha a legkisebb hangja lesz, cserélni és nem lesz vele gond. Jó hír, ha mégis elszakadna a lánc, a szelepek nem szoktak sérülni, "csak" a könnyített himbák törnek el.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz KubanitoS #12006 üzenetére
AdBlue jelenleg kb alap, 2018-tól Euro 6D kedvéért. Euro 5 a részecskeszűrőt hozta magával kb 2010-től, az ezelőtti 2 év gyakorlatilag ami DPF mentes egyszerűbb Euro 4, abból létezett Citroen és Peugeot emblémája verzió is a szíjas 1.4 HDI-vel, az is korrekt motor (szerelők talán jobban kedvelik, szíjat egyszerűbb cserélni ).
1.3-rá visszatérve Euro 5-6 DPF érzékeny pont, érdemes figyelni, hány km-enként regenerál. Ha valaha szükséges kényszerített regenerációt indítani, akkor utána kötelező olajcsere, különben be is állhat a gázolajjal hígult olajtól a motor. A befecskendező rendszer Bosch, megbízható és jól javítható, de két olajcserénként egy márkásabb üzemanyag szűrőt ajánlott cserélni. EGR szelep eltömődésre lehet számítani, kis motoron kicsik a járatok, euro 4 alapján általában tisztítás segít. A vezérműlánc gyakori probléma, motor oldalán van kémlelő nyílás, a feszítő kiállását kell figyelni (max 20 mm, már 100 ezer km körül is lehet gond, tartó bakot kell hozzáféréshez bontani). Ennek is jót tesz, de általánosságban is javasolt 10 ezrenként olajat cserélni, itt nagyon fontos a megfelelő gyári előírás betartása, mert a nem részecskeszűrőhöz való kenőanyag is okozhatja annak hamuval eltömődését. Nekem pl gyári lánc 188-nál jár (E4), de flottában volt sok garis csere, stb fele ennyinél is akár (azok E5). Torony csapágy hibájára érdemes számítani. Akku kicsi, hamar le tud merülni, szóval ha pár hetes állás van tervben, saru le és tölteni kell néha (ügyes kis gyorsszorítós a test úgyis), egyébként pedig vásárlásnál fontos, hogy magasabb 190 mm-es fajta való bele a rögzítés miatt. A légszűrő mintha belógna a szélvédő/levél rács alá, ha így van, a szűrő cseréjekor kis tömítő szilikont érdemes adni a peremének, víz a motorba jutva drága móka tud lenni. Belül a levegő rostélyokra nem érdemes rakni semmi telefon tartót vagy hasonlót, törékenyek. Alul a pótkerék kapja a vizet rendesen, nem árt otthoni kényelemben egyszer leszedni és mindent jól bezsírozni, hogy szükség esetén lejöjjön könnyen. Esetleg gumiszőnyeg az ülésekhez, hátra pedig alul-oldalt rétegelt lemez burkolat nem árt, könnyen puklis tud lenni a vékony fém, illetve megkophat a kárpitozás elöl. Volt közöm több tíz darabos flottához, azok alapján hirtelen ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz KubanitoS #12105 üzenetére
Szeretem az olaszokat, az autókat is (minden marhaság ellenére), k coupem is 20vt, volvom is az (volt) és bár szívem szerint egy brerát vennék, de azzal nem kell cuccolni... Viszont fehérben ez a 159 sw annyira bejön mint egy f11 bimmer, de abból a 30D is határeset most pénzileg, a 40D meg pláne.
Viszont sz.pni sem szeretek, és ha fos a 2.4, akkor marad a japán robot, érthető okokból
Viszont ha az a 159 az tényleg ti, és tényleg motorhibás, és meg lehetne csípni jó áron, akár motorcsere árán is (szerintem) érdemes lenne megmenteni.
Én már csak ilyen érzelgős fasz vagyokTippeket, infókat köszönöm szépen mindenkinek, segíteni fognak.
Btw, a Lancia szelepszárszimmeringezésre valaki kontaktot/infót?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Autós topik
- Autodesk - Revit
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest