- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Friss játékmenet videón a The Alters
gp Aki kipróbálná a játékot, annak jó hír, hogy PC-n elérhető lett a publikus demó.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cartmenn
tag
Magát a Lineát nem ismerem de a Tjet nem rossz választás--nekem bravoban a 150es van 268ezerrel.Ha tatásan megyek vele és hosszú távon 6.5 alá is mehet a fogyasztás klímával.Fordul elő náluk olajfogyasztás de nem kell megilyedni az ezresenként 1-2 decitől(nézd a nívót ha nem maxon van remélhetőleg addig töltik általában,itt meg amúgy is kevés az alig 3liter a maxig---ha nem rég volt a csere és nivó alatt van, akkor lehet feltételezni az olajfogyást) és nem árt ha a tulaja nem 30ezrenként hanem jóval alatta cseréltette az olajat ,2-3 turbócseréről van tudomásom a fórumon olyan 180ezer tájékán,a kettős tömegűvel nincs gond náluk,van aki már 330ezernél tart ilyen motorral ,hidegen lehet dadogó alapjárat pár mp. ig de "jobb" fajta üzemanyaggal aránylag kiküszöbölhető,A bravokban eléggé "fogyó" eszköz a féltengely a nagyobb nyomaték miatt erre is lehet odafigyelni,persze nem tudom a Lineában előjöhetnek e ezek a hibák esetleg.Szerintem jó választás,nem félnék tőle.
-
Termi16
őstag
Szia!
Nekem is Lineám van (és eladó lesz ), én nagyon szeretem, de van 1-2 dolog, amivel tudni kell együtt élni.
A legfontosabb, ami akár azonnal ki is zárhatja a kocsit, hogy túl magas embereknek nem kényelmes, eléggé alacsony bent. Mi a párommal 170cm körül vagyunk, szóval minket abszolút nem zavar, de mondjuk 180 fölött már nem biztos, hogy ideális. Egyik haver kb 185cm, alig tudott beülni az anyós ülésre, teljesen hátra kellett húzni. És nem a lába miatt, hanem mert amúgy beverte a fejét
A másik ilyen dolog, hogy nálunk azért fogyaszt szépen.
Mi 90% városban használjuk, csúcsidőben, legtöbbször klimával. És mellé még nyomjuk is neki (nem durván, csak ahogy a város ilyenkor engedi), és igy inkább 9l körüli átlag jön ki. Persze asszem a katalógus átlag városban 9,4, szóval ez igy oké igazából. Minket nem zavar, de azért megemliteném, hogy mi ilyen 6-7 literes fogyasztást pályán se tudunk abszolválni. Igaz nem is 120-szal megyünk.Itt még azt kell megemliteni, hogy 120 körül azért már van bent szélzaj. Ez szintén normális, a prémium kategóriától ez messze van nyilván. De egy suzukinál sokkal jobb persze.
Ja ami még eszembe jut, hogy a tank nagyon kicsi, 45 literes, ezért a 9-es városi fogyasztás mellett 400-450km-nél nem sokkal megy el többet.
Ami pozitiv:
Szerintem nagyon jól néz ki belül, bézs szinben felüdülés beleülni a sok fekete járgány után. Az ülések nagyon kényelmesek elől és hátul is, viszont oldaltartás nincs, ehhez hozzá kell szokni.
A hifi nagyon korrekt, a mienkben a 8 hangszórós változat van, meglepően tisztán szól és bőven van mélye is, ami ebben a kategóriában megint nem gyakori.A motorral nem volt semmilyen problémánk, nagyon nagyon jól megy, érzésre több is mint 120 paci. Városban és pályán is agilis, odalépsz és megy 130-ról is, ha kell. 0-100 9s, több mint elegendő.
A váltó nekünk nagyon bejön, 2 ujjal bármikor beteszed bármelyik sebességbe. Cserébe egy kicsit lötyögős sebességben is, de ez minket nem zavart. A fokozatok jól elkülönülnek, nagyon nehéz mellé váltani
A csomagtartó is nagyon korrekt, 500 liter bármire elég szinte, és az ülések is dönthetőek, ha mégse.
A fenntartási költsége sem vészes, vezérlés+vizpumpa csere mindennel együtt talán 60 vagy 70 volt, sima éves szerviz olajjal és szűrőkkel 20 körül.Összefoglalva irtam elég sok negativumot is, de egyik sem vészes igazából, illetve ha ezek tudtában veszed meg, akkor nem lesz probléma. Mi nagyon szeretjük, igaz csak kb 10k-t mentünk vele.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Arni9010
aktív tag
Szia!
Alapvetően mindkettő megbízható, a T-jet nyilván erősebb
A digit klímával előjöhet probléma, és baromi nagy szívás szerelni az állító motokat Bravoknál (gondolom Lineánál is).
Én Bravót vennék, szerintem az magasabb kategóriájú autó (úgy rémlik a Linea a Grande punto "rokona"). -
zoo8800
veterán
-
rbalint88
addikt
Télire inkább 15"-t vegyél, hogy alufelni vagy acél dísztárcsával az kb mindegy. Télre a több kátyú miatt jobb a ballonosabb gumi. A gumi is olcsóbb lesz és a felni is. Ja és még válaszék is lesz belőle
Értelmes felniket ebben a ritka méretben az olaszautobonto.hu-nál fogsz találni. Drága, de legalább van kínálatuk...
Amúgy azt néztem csodálkozva, hogy az 1.4 t-jethez nem hozza a 15"-t gyári méretnek, csak 16 és 17"-t, szóval ha 15-öst akarnál rakni, azt előtte mindenképp fel kell próbálni. Amúgy meg eléggé buzi gumiméreteket találtak ki a típushoz 16-17"-ban elég ritka mérete van, emiatt drágább is jóval a gumi. Lehet, hogy a 195/55R16 helyett 205/55R16-ot raknék rá, belefér az elfogadható eltérésbe és jóval populárisabb méret.
+1 találat: [link][ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
Ha acél (lemez) felnit szeretnél feltenni, akkor úgy hallottam nem ajánlott a mozgókúpos csavar.
Az ET számról itt egy kis magyarázat
-
tescodr
tag
Nem is tudtam hogy van olasz autó topic. En tavaly leptem meg magam egy 2001-es Fiat stiloval a hírhedt 1.6-os brnzines motorral, 5ajtos kivitelben. Én imádom pedig mindenki le akart beszélni róla de nem bántam meg az a kényelem es minoseg amit az olaszok képviselnek, más autó nem adta meg.
-
aktív tag
@kurion
Jobb esetben kontaktos a vezeték vagy csatlakozó, rosszabb esetben behalt a zár mikrokapcsolója.
@Herczi
Ahogy írták is, valószínűleg az újratanítás segít.
Bp-en a kulcslyuk.hu 3-5e JMF-ért megcsinálja, de egyébként bárki, akinek van FCA kompatibilis konzolja, pl. márkaszerviz, szakszerviz. Általában az ár annyi, amennyit éppen kérni akarnak érte.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Zsidaaj
tag
1.4 8V Grandeém volt 1.4 T-jetre váltottam.
Amit cserélni kellet:
-Flexibilis kipufogó cső,
-Vezérlés,
-Komplett fék mindent,
-Féltengely szimering
-Váltó olaj
-Kartervissza vezető cső
-Hátsó lengéscsillapitókAmit tudni érdemes az 1.4 8v-ről gyárilag eszi az olajat..
Ismerösöm szalonbol kihozta rá fél évre üres volt a nivó... 100km/h-nál 3300-3400-at forog a motor ami azért hangos..
Cserébe keveset fogyaszt asszem a rekord 5,7 volt T-jetel a rekord 5.8 liter186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Autós topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Apple notebookok
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Nintendo Switch
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen