- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
alázógyík
őstag
válasz TheProb #5454 üzenetére
A váltónak nem volt hangja? Mert ezekbe az Opel féle M32-es foshalom ment bele, és 10-ből 8 kinyiffan.
Javítása, felújítása nem olcsó.Féltengely és klímaterelő szokta összefosni magát.
Ha 1iket se javíttatta, akkor az is rád vár majd.Egy márkaszervizes átvizsgálást azért szánnék rá, pl. Érdre a Szabóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz TheProb #5463 üzenetére
igen a tempomathoz külön takaró kell,nem tudom milyen lehet a formája a kar végének hogy esetleg kivágható és a kar vége ezt takarja-----wd 40 az ablaktörlő karnak,ez a listában ott is van hibának ----a köszöb végén nekem is ilyen volt ,az enyém fekete így könnyebb volt (szint találni,igaz nem metál de úgy se látszik ott) oda kenni jó vastagon festéket -----a turbó nyomás mindig ott van általában csak az enyém sport így a kis kijelző is más, nem tudom a tied az tudja e ----rakott már 1-2 ember ülésfűtést a fórumon,majd rákérdezel ott is ----nekem is van olyan rugó csak már gyengék a gyári telók és csak félig nyit azt is a fórumon rendelt már valaki jó sokat, párban talán 4e volt ,de meg kell kérdezni honnan mert már mást is érdekelne talán------a motorház tetőt is telósította pár ember ezt is a facén kérdezd ---------csipszelni én biztos nem ,elég ez a 150le200nm(230 a sport) ha nem nyomom hosszú távon 6.5alatt átlagom
[ Szerkesztve ]
-
Cartmenn
tag
válasz TheProb #5467 üzenetére
Az előforduló hibákat még én szedtem össze innen : ( http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9155884&la=134294440 ) nem teljesen az elejétől persze, mert akkor még nem volt olyan sok hiba ,de nagyjából átnéztem vagy 100ezernyi hozzászólást mostanáig meg hát azóta is vannak új hibák ahogy öregszenek a bravok .Amúgy sokan ott kezdték a bravozást,meg valaki itt is
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #5624 üzenetére
azért a 150 lovat könnyű megszokni 2-3-ban azért illene tisztességesen tolnia még, viszont turbó ide vagy oda, az nem fog érzésre akkorát tolni, mint egy dízel, mert kevesebb nyomaték jön meg, főleg olyan hirtelen.
turbós motornál "mindig" van minimális olajfogyasztás. mondjuk 1000km-en fél lityi (kb egy liter szokott lenni min-max között) az már elég erős, számolj egy turbófelújítással ((náluk), meg azért nézesd meg a hengerfejet, szelepszárszimmeringnél is tud kopogatni. -
rbalint88
addikt
-
Cartmenn
tag
válasz TheProb #5646 üzenetére
Ha nincs 1es fokozat a ventinek azt úgy tudtam hogy csak a ellenálláshoz van köze.Ha gyorsan felmelegszik az jó mert biztos nem nyitott állandóan a termosztát.Abból hogy rövid utakat mész ,megállsz abból nem lehet még a termosztát hibára következtetni--ha hosszabb távon mész és középre van szegezve a mutató akkor csak jó minden.Ha nyitva ment volna tönkre ilyen hidegben el sem érné az üzemi hőfokot,ha zárva meg túlmelegedne.De mivel indul a venti --annak meg az érzékelője gondolom a nagy vízkörben van,talán a hűtőnél--így a termosztát is nem halt meg zárva.Bár most hogy nézem a termosztáton is van valami érzékelő,az most nem tudom mihez van
-
drumandbase
újonc
válasz TheProb #5654 üzenetére
Na, most ott tartunk, hogy csövek leszedve, atnezve, sehol semmi lyuk!
Folytoszelep tiszta, nincs megragadva. Hibakód tovabbra is az hogy vagy a nyomascsökentő megszorulva, de az frissen cserelve, vagy a folytoszelep es a turbo kozott van tömitetlenseg.Tehat egyik sem,mert az is leellenőrizve. Az auto pedig tovabbra is sziszeg es lefuj es gyengébb egy kicsit olyankor es 1-1,5 literrel megnőt a fogyasztás...
Tud esetleg még vki vmi ötletet, tapasztalatot ezzel kapcsolatban vagy ha nem, akkor a tipust nagyon ismerő szerelőt, mert en tolna megyéből el is mennék oda, mivel 3 szerelő 3 hónap alatt nem talalt semmit.
És most már nagyon unom! -
Arni9010
aktív tag
-
hacki87
senior tag
válasz TheProb #5679 üzenetére
Az Ignác 945kg és 110 ló kb a bravo az hány kiló?
Más : bravo 1.6 rangatott mostanában, nem volt időm vele foglalkozni. De ma volt eddig is a gyertyákra gyanakodtam. Kiszedtem őket. Mindegyik tiszta korom volt. Etzold könyve szerint a sok városozástól lehet ilyen. Tény hogy legtöbbször reggel 10 délután 10km amit megyek. Takarítás után mentem egy próba kört. Most már újra halad nem rángat tudja a gyári adatokat.
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #5696 üzenetére
a tiéden tök felesleges a turbótisztítás, mert optimális esetben a benzinmotor nem kormol, de leginkább azért, mert a tiéden nem változógeós turbó van
ezt a féktisztító megkezdi a kerámiát dolgot nem hallottam még, de a map szenzorom 3 éve, évente féktisztítóval tisztítva köszöni szépen, 15 évesen is teszi a dolgát. -
aktív tag
válasz TheProb #5736 üzenetére
FCA konszern: Alfa, Fiat, Lancia, stb...sőt, néha 'testidegen' kocsikat is látok...
...de elsősorban Alfa, mivel arra van igény; az én GT-met is szépen összepucolták.
A Grande Punto-mat nem gurítom át a városon hozzájuk, mivel azt az esetek 90%-ában bármelyik szerelő le tudja kezelni.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
hacki87
senior tag
válasz TheProb #5857 üzenetére
nekem hasonlót nedves időben produkált majd már eső se kellett... Én is gyertyát cseréltem akkor megszűnt a hiba időszakosan majd most megint elkezdte. Kiváncsiság kedvéért ilyen ablakmosós spricnivel a kábelekre és a trafóra spricceltem és nálam a trafón ugráltak a szikrák... Most kicseréltem azóta kb 200kmert mentem és nem jelentkezett a hiba. Igaz az enyém csak Bravo 1.
-
rbalint88
addikt
válasz TheProb #5857 üzenetére
A lamdaszonda és a légtömegmérő, valamit map szenzor és egr szelep tisztítása soha nem baj
Ha a gyújtásra panaszkodik, akkor gyertya-trafó vonalon indulnék el én is. Ha ezek után is pofázik -reméljük nem fog-, akkor a trafó-ecu közötti kábelrengeteget göngyölíteném fel. -
Patrick
addikt
válasz TheProb #5874 üzenetére
Kint kb. 8,4 milla a legolcsóbb 2016-os évjárattal. Szerintem 4 évesen kb 4,5-5 millába fog kerülni használtan... Dízelt 6-tól lehet venni már most. De benzinesem lesz.
Nekem egy faceliftes 406-osom van... elég sok szóba jött, új autó gyanánt, 301, mazda 6, kia optima, de amikor megláttam, hogy legyártották álmaim autóját... áhh... KELL!
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz TheProb #5876 üzenetére
Igen, jók a KIA-k. Ha nem jött volna ki az Alfa a Giulia-val, akkor Kia Optima LX-et vettem volna. 2000-es szívóbenzin, 163 ló, szép sedan.
Még kiskoromban tetszettek a piros audi a4-esek, ez volt 20 éve. De akkor még alig volt belőle itt a városban. Kb. ennyi a német autókhoz fűződő viszonyom.
A régiekről hallottam milyen "jók", de az újak is rohadnak?:S pedig nagyon jók azok is.
„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen