- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Badboys
őstag
Tudna valaki gyorsban ajánlani Alfa Romeo 156-hoz benzin 1,8 - 144 lovashoz vezérlés módosítót ahol aránylag olcsó? Köszönöm
-
Badboys
őstag
Amennyiben valakit érdekel Alfa 156 üléshuzat priviben a többit.
-
Badboys
őstag
Sosem vennék olajkályhát. Ekkora távon semmi értelme a dieselnek. Ez csak az én véleményem. Akkor is benzinest használtam amikor havi szinten 3-4 alkalommal Pestre jártam. Most 2.0 JTS et használok. Igaz amit bejön a jó idő átszállok motorra. Alfába csakis V6 ost érdemes olajosba venni. Évi ilyen futásteljesítmény mellett semmi értelme mint írtam az elején.Meg hát elgondolkodtató ez a diesel mizéria miatt is. Max. használod még 2-3 évet addig meg bármi történhet.
-
Badboys
őstag
Sziasztok segítségre lenne szükségem. Kellene 4 db. acélfelni használtba 5x98x16, amennyiben tud valaki előre is köszönöm. Újat találtam hegyekbe,de elszállt árakkal. Gumi nélkül mert gumim van.
-
Badboys
őstag
Köszi,de ma megoldottam.Lemondtam az acélról vettem télire is alut. Vasárnap óta mást sem csináltam csak túrtam a netet szaros acélfelni miatt. Bele untam. 15" os hegyekbe igaz 16" is van a Vaterán újba 17000/darab. Nem adok szaros vas darabér ennyit. Nem értem ezt az idióta megoldást télire 16" nyárira 17" mi a francér van ez? Na végül is mindegy a dígó így találta ki legyen úgy. Köszi,hogy próbáltatok segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
Bőrre a méh viaszt ajánlották igaz még nem próbáltam mivel ettől komolyabb gondjaim vannak.
Le írom mi a gondom,hátha valaki már belefutott és lenne tippje a hibára.
Kb. másfél hónapja indult az úthenger. Üzem meleg motornál csakis kigyorsításnál jelentkezik a hiba. Pár másodpercig alig észrevehető apró rántás. A két sárga tengeralatjáró elkezd villogni majd kb.15-20 mp múltán nincs hiba vissza jelzés. Ki olvasás 3-as henger égés kimaradás. Gyertya csere gyújtó trafó csere meg volt hiba maradt. Országúton rá állok 100 ra kimegy a világból hiba nélkül.Amint be érek lakott településre jön a hiba vagy nem. 1200-2000 fordulat közt jelentkezik általában. Fölhívtam több elismert Alfa szerelőt elmondtam nem táv gyógyítást szeretnék hanem konkrétan a hibára koncentrálva megoldást. Azt mondták egységesen ez nem egyszerű csak alkatrészek cserélgetésével oldható meg. Ugye ez meg zsebbe vágó megoldás. Tehát konkrét megoldást senki sem javasolt. Érden a befecskendezős motorok javításával foglalkozó szakember azt mondta vigyem el az autót 2 napra 80 000 forintér meg mondja mi a hiba nem vittem mert kétségeim vannak a sikert illetően. A hengerekben 12 bár a nyomás. 1 éve cseréltek kipufogó vezérmű tengelyt minden köcelékével. 3 mm kopás volt a 3 as henger bütykön pedig olajban állt az egész. Most ott tartunk,hogy vegyük le a hengerfejet fölújításra vagy se mert az ugye nem 2 filléres mutatvány. Nekem meg ott lebeg a fejem fölött a pallós,hogy bejön vagy sem. Valakinek volt e hasonló esete vagy netán hallott ilyen problémát és mi volt az ami megoldotta.Várom az építő jellegű nem a rosszindulatú meg jegyzéseket. Ja ez egy 156 2.0 JTS Alfa 156. 2004 es ki adás 119000 km el. Olajat nem eszi vegyes fogyasztása 8 l,ha ez esetleg sugall valamit. Köszönöm
-
Badboys
őstag
Igen valóban a találgatás szokott drágább lenni,de mi a biztosíték,hogy 80 papírért meg mondja a tutit? Mivel nem vagyok ott utána azt mond amit akar,ha nem jön be ki fizeti a révészt? Nem tudom lehet,hogy már túl paranoniás vagyok. Próbálom ár alatt eladni,de ez sem megy. Hiába a 119000 km hiába a makulátlan külső + belső tele extrákkal mivel ez Német belpiacos autó volt fúlon fúl extrás. Meg az az igazság sajnálok is túladni rajta. Egy szerűen nem találok hasonlót sem. Kerestem Német oldalakon Olasz oldalakon Holland oldalakon sehol.Nem egyszerű az élet. Pedig egyre jobban flusztrál a dolog. 111000 km el vettem 2016 ban a 3 év alatt mentem vele 8000 km et. Most meg szívok mint a torkos borz.
-
Badboys
őstag
válasz j.bravo #7755 üzenetére
Pedig nekem ennyit fogyaszt az autó mostanában amikor előjött ez a hiba többször is rámértem. Biztonság kedvéért mindig úgy csöpögtettem tele a tankot ki csordulásig. A szívó oldalon semmilyen kopás nem volt tapasztalható. Most viszont már ott tartok,hogy csináljunk egy teljes hengerfej fölújítást,de mi van ha mégsem ott volt a hiba? Igaz nem árt neki csak a pénztárcámra nézve káros. Mindenütt azt mondják,hogy a JTS motorok hibája,hogy 100000 km nél muszáj a kokszosodás miatt.Sajnálnám eladni venni meg nem akarok mert amint látható 3 év alatt mentem 8000 km et. Ezért nem érné meg nekem egy új autó pedig már ez is fölvetődött.
-
Badboys
őstag
Azt mondják,hogy több féle oka is lehet mivel a gyujtógyertya cserélve lett a trafó cserélve lett így még maradt a befecskendező ami még lehet egy hiba lehetséges a motorvezérlő egy villamosság szerelő szerint. Vagy maradt a leg költségesebb az a hengerfej fölújítás tehát eddig jutottunk.
-
Badboys
őstag
válasz j.bravo #7763 üzenetére
A kokszosodás állítólag abból adódik,hogy a közvetlen befecskendezés miatt nincs ami tisztítsa a szívószelepeknél a szelepszárat és a tányért. Ezért olyan 100000 km nél illik tisztítani. Olvastam is róla a Totálkáron. Pesten van egy ember aki ezzel foglalkozik Novoth Zoltán.Hengerfej bontás nélkül tisztít dióhéjas tisztítás a neve. A szívó sort leveszik és úgy tisztítják keress utána. Állítólag a Shell 100 as benzin is tartalmaz valamilyen adalékot ami nem engedi lerakodni a kokszot. Végig csak 100 as benyát tankoltam amióta ez a hír járja szakmai berkekben. Jövőhéten meg cserélik a 3-4 es befecskendezőket aztán meg látjuk,ha marad a 3 as hengernél a hiba utána egy villanyász átnézi az elektromosságot. Utána jön a hengerfej le című bábjáték.
-
Badboys
őstag
válasz Integrale #7765 üzenetére
Az indok a következő Mivel a kipufogó oldali vez tengelyt cserélni kellett jó 3 mm kopás volt a hármas és még valamelyik hengernél. Elképzelhető,hogy a kipufogó szelepek is sérültek. Ez a műtét 2017 ben történt. Ez az istenverte kálvária meg kb. 60 napja kezdődött.
4478 as hsz ban tudsz bővebben olvasni a dologról.[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz Integrale #7774 üzenetére
Na ez jó kérdés ezt eddig senki sem firtatta.. Viszont ha így van akkor miért csak a 3 as hengernél van az égés kimaradás? Vagy , ha a légtömeg mérő szarozik? Mindig csak ez a hibakód még véletlen sem más vagy másik hengernél. A szerelő mondja,hogy elképzelhető a 3 as henger fizikai probléma mivel ott volt a hihetetlen 3 mm kopás a másik és többi bütyök alig vagy semmi kopás. Tocsogott az olajban a legjobban kopott bütyök. Ez eléggé furcsa.
-
Badboys
őstag
Használt már valaki ezekből a kínai H 7 H1 es ledes izzókból? Érdemes be ruházni vagy felejtős?
-
Badboys
őstag
Üdv!
3 hónap erőteljes szopás után megoldódott az Alfa 2.0 JTS probléma. 1 hetes tesztelés után eddig nem jelentkezett a 3 as henger égéskimaradás. Remélem ez így is marad. Maradt az olaj + szűrők és vezérlés csere. -
Badboys
őstag
válasz j.bravo #7877 üzenetére
Föltették a nevemben a problémát a fész Alfás csoportba és onnan jött az isteni sugallat. Volt pár emberke akik hasonló módon szívtak volt aki egy évet. Miután az előző műtétek nem hozták meg a várt sikert, meg fogadtam a tanácsot és rábeszéltem magam a 4 db injektor cseréjére. Viszont így legalább képet kaptam a szívó csatornák jó állapotáról,hogy nincsenek elkokszosodva.Sajnos be mérni nem tudták mert olyan magas nyomáson dolgozik,hogy Baja környékén nem is tudnak olyan szerelőt akinek van ilyen gépe. Így maradt a 4 db új befecskendező. Helyben csinálták,de olyan szar kiszedni őket,hogy az már a fájt kategória. A teljes szívó sor leszedés után a motor tartó bak leszerelése után és a motor előre döntése után lehet kiszedni őket. Remélem az elkövetkezendő 100000 km ig nem lesz gond vele. Azért bujkál bennem a kisördög,hogy szívesen áldoznék pénz a bemérésére a 4 injektornak.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz j.bravo #7880 üzenetére
Nos,hát nem olcsó mulatság ez a műtét. Injektor darabja 85000 ft + új tömítés garnitúra + kellett egy szívócső ami a fojtószelep előtt van + munkadíj 45000 ft amiben a tömítés is benne foglaltatik. Végül is kaptam egy ismerősömtől 48% kedvezményt az injektorokra,de így is szüzámen 230000 ft ban állt meg,
-
Badboys
őstag
válasz molnarpeter #7905 üzenetére
Nagyon nagy tévedésben vagy. A Dízel max 10 bar nyomáson működik. A JTS befecskendezők alapjáraton 30 fordulaton meg 50 barig dolgoznak. Ezért nem tudják őket bemérni mert nincs hozzá meg felelő gépük. Ki kellene építeniük egy magasnyomású rendszert ami tudja ezt az nyomást. Anyagilag nem éri meg nekik. A gyári eszköz meg 2 milla ami sohasem térülne meg. A Dízel befecskendezőket tudják mérni és javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
válasz molnarpeter #7909 üzenetére
Sajnálom,de én személyem szerint nem tudom neked elmagyarázni,hogy is van ez az egész. Amikor meg mértük a gyári programmal 30-50 bar közti értéket mutattak a műszerek. Elvitték egy Bosch szervízbe ami állítólag Dél Mo. egyik legkorszerűbb műhelye nem tudták bemérni a befecskendezőimet. Hétfőn elmentem értük és ott elmondták,hogy Dízelt tudják mérni és javítani a JTS befecskendezőket nem. Ott mondták a Dízelek max 10 bar nyomáson működnek. Részemről végül is teljesen mindegy lényeg,hogy a problémám megoldódott. Igaz nem kevés pénzt költöttem rá,de jó lett. Az érdem azok az embereknek jár akik segítettek a probléma megoldásában. A szerelők teszefoszáskodtak kb. 3 hónapon át. Hengerfejet akarták levenni mert szerintük szerkezeti hiba okozza a hibát. Jó,hogy nem engedtem,hogy levegyék. Azt a mutatványt 300000 ft ra taksálták. Igaz ez sem olcsó,de hozta a várt eredményt. Személyen szerint sosem vennék Dízelt.
-
Badboys
őstag
A 2.0 át belehet szerelni,de az rendes költségekkel jár,amennyiben hivatalossá akarod tenni. Az a művelet kb. 300000 huf költséggel . Amennyiben nem hivatalos akkor egy esetleges buktánál jóval többe kerül a móka. Sajnos azt el kell ismerni,hogy a 2.0 JTS selespeed váltóval nem a legjobb párosítás. Személyem szerint biztosan nem váltanék a mi autónkra még ebben az esetben sem. Azt sokan figyelmen kívül hagyják,hogy a kötelező szervíz mennyi + kiadással jár. Amit egy egyszerűbb autónál esetenként 50-70 papír amiért nem kapsz szinte semmit. Új autónál bele kell kalkulálni a cascot is ami szintén nem kevés tétel havonta.
-
Badboys
őstag
Üdv!
Tudna segíteni valaki aki ismeri a 147 Fl est vagy találkozott már ilyen jelenséggel. Gyújtást amikor ráadom elkezd villogni a teljes és napi km számláló ez menetközben is ezt teszi ez ma jött elő úgy spontán. Ez vajon mitől jött? A másik problémám, de elképzelhető, hogy ez így működik csak ilyennel még nem találkoztam. Ki lett cserélve a baloldali ablak emelő kapcsoló mert amivel vettem szét volt esve így nem tudtam kipróbálni. Csak úgy hajlandó vissza emelni az ablakot, hogy szakaszosan. Lemegy normálisan vissza nem, de lehet ez így működik? A szakaszosan úgy értendő, hogy hiába emelem a gombot folyamatosan 5 cm emelkedik majd elengedem a gombot és újra emelő állapotba kerül akkor megint megy fel 5 cm. és ez így ameddig teljesen fölér az üveg. A jobb oldali is így működik. Ez normális lenne?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen