- Mobil flották
- Yettel topik
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hunt: Showdown - Augusztustól csak jelenlegi generációs gépeken játszhatunk vele
gp A PlayStation 4 és Xbox One verziók automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#64791808
törölt tag
válasz AMD Power #105 üzenetére
Javaslatom:
Például egy 2.0D és egy 2.0 benzines között a fogyasztásbeni eltérés kb 3 liter/100km. Ehhez vedd hozzá, hogy hány km-t mész évente, és kapsz egy összeget, amennyit egy év alatt a dízellel meg lehet spórolni. Ezt követően nézd meg, hogy mekkora az árbeli differencia a használtpiacon benzines és dízel között. Ebből kiderül, hogy megéri-e dízelt venni, egyébként megéri, a piac itthon egyelőre még nem kellő képpen honorálja a dízelséget.
Ha viszont olyan vagy, mint én, akkor úgyis dízelt veszel, akármilyenek a számok, mert szeretem, ahogy egy dízel kerreg, és a motorkarakterisztikája sokkal jobban vezethető
-
lajafix
addikt
válasz AMD Power #105 üzenetére
nem jó így gondolkodni, nem csak a bekerülési ár számít, hanem a használat költsége is. Ahogy elnézem a használtautó.hu-t egy s60as volvo 2,3 millió 2001-2002ből az alap 2.4es szívóbenzinnel, az alap dízellel még mindig 3 millió környékén hirdetik, simán van fél milla difi már a bekerüléskor. A dízel szervíze tudtommal drágább és 6 év körüli közös nyomócsöves nagynyomású dízelhez nem lenne bizodalmam. ezzel szemben van az, hogy 3 - 4 literrel többet eszik a benyás, meg nem is tol talán annyira, bár egy öthengeres benzinmotor nem lehet annyira rossz.
Természetesen újonnan a dízel egyértelműbb választás. Meg akkor is, ha csak a dízelt szereted, ez esetben ugye olyan helyzetben vagy, hogy a lé nem számít egy szintig. (bár ekkor minek vennél 6 éves autót?). Ha sokat mész akkor is jó lehet a benzinmotor autógázzal. ha keveset (<20ezer km) akkor is egyértelműen jobb a benyást fenntartani, nem véletlen, hogy a benzinmotorok nem haltak még ki.
mivel nem akarok dízel/benzin vitát kirobbantani ezért le sem írom, hogy úriember nem traktorozik, csak ha szántani megy...
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
Új hozzászólás Aktív témák
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest