- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz puhoska76 #13201 üzenetére
Nekem se tudja a fejegység gyárilag. Natúr 6cd táras High Performance a rendszerem. 8 hangszóróval, a csomiban az alap 4x40W-os erősítővel.
Nagyon szeretnék Dynaudio-t meg Dolby Pro Logic 2-t de kb beszerezhetetlen. Így marad a jelenlegi de megkapja a 2db sub-ot meg hozzá az erősítőt és akkor utána V-Dash szoftverbe engedélyezve lesz.
Szóval én is azért a Parrot-ot választottam mert ez az egyetlen olyan alternatíva ami jó minőségű és azt tudja ami nekem kell.
Amúgy ha Bluepower BLP-990-et szerzel be akkor lesz klíma kijelzés stb… de szerintem nem túl combos az a 2GB ramos Andoridos masina valamint a kijelzőjét alig látni napfényben.
Smoke some weed nigga!
-
haxxika
senior tag
válasz puhoska76 #13204 üzenetére
Múltkor az ilyesmi bluepowerről (talán s80-ban volt) jött az infó, hogy kompletten meggajdult az egész canbus a kocsiban és különböző hibákat produkált az autó. Ha lehetne akkor inkább valami márkásabb (kenwood, sony, pio) cuccot raknék az autóba.
Zárásra meg akkor ránéznék diaggal, hátha valamelyik ajtó modul ment el.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz puhoska76 #13204 üzenetére
Én is ezt mondtam. De nem túl jó vétel szerintem főleg ennyiért.
Amúgy a Parrot se annyira olcsó, attól függ melyik kell 50-110 font között van a használt. Én újat vettem (lehet eBay-en találni) 145 fontért.
Peti78:
Ha vissza olvasol ebbe nem lehet sima fejegységet tenni. Szóval az ötleted kilőve. Amúgy eddig minden kocsimba építettem hangtechnikát szóval tudom mik az alapok de egyébként a C70 (meg így a C30/V50,S40) rádiója (legalábbis a 6cd-s) nem annyira rossz. Elég jó kis hang chip van benne.A 2 mélysugárzót amit akarok bele az a gyári lesz ugyanis gyárilag lehetett kérni olyan extrával. Kábelezés meg minden adott mert ott van csak az erősítője kell meg a 2 mélysugárzó. Szóval ettől nem kell tartani hogy ez szétcseszi a belteret. De amúgy van még erre a kocsira elegendő hangtompító lapom (kicsit sokat vettem az előző kocsihoz ) így azt is bedobhatom ha arról van szó.
Illetve hogy mi való Volvo-ba mi nem (ahogy írtad “zenehajó”) az pont nem izgat, mert magamnak csinálom. És nekem kell hogy tetszen. De mint említettem a cucc gyári csak az enyémbe nem kért extra.
Smoke some weed nigga!
-
nesa
veterán
válasz puhoska76 #13305 üzenetére
Itt a megoldás, https://www.youtube.com/watch?v=6oC6ELsmv20 nem villanyász kell neked, pláne olyan aki nem ért hozzá.
Gondolom vettél egy autót 700.000 km-el amit igazoltak neked hogy csak 183 van benne.... és most ez van.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz puhoska76 #13305 üzenetére
Le kell fúrni őket, vagy ilyen mini pörgő fűrésszel bele vágni egy csíkot hogy lapos csavarhúzóval tekerhető legyen.
Egy javaslat és ezzel senkit nem akarok megbántani.
A V50 és S40 ford alapú túlságosan. Nekem nincsenek jó emlékeim a V50-ről, pedig előtte sokkal régebbi 2001-es V70 volt, de az 100x jobb! Igazi Volvo. Szerintem ha jót akarsz akkor S60 - V70 - S80 - XC90.
Wiz Khalifa
Kipu + ecu lenne a legjobb (ha szívó akkor ECU-t nem erőltetném feltétlen).
Én a Profusion exhaust-hoz vittem annak idején. Heathrow mellett vannak. Megnézték a kocsit, elmondtam hogy mit akarok pontosan. 30% sportosabb, hangosabb, mélyebb V8 érzet. Illetve amit nem akarok, hogy használhatatlan legyen hosszú úton meg búgjon. Ezt kértem, ezt kaptam, hibátlanul.
Neked ennél több kell mert alapból az 5 hengeresek eléggé le vannak tompítva. Megmutatod, elmondod mit szeretnél, és azt fogod kapni. Illetve nem akartam eltérni a gyári kinézettől, ezért hasonló végeket választottam.
Cat back, rozsdamentes rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz puhoska76 #13587 üzenetére
Lehet sánta már az a motor, nem mondtuk hogy 1,8 és 2.0 benzines 4 hengerest nem szabad venni mert hitvány mazda L motor, nem kolompol még a dugattyú a hengerbe?
Az a legfőbb baj ezekkel a motorokkal hogy a 20.000km es olajcsere periódus megöli az egész motort kb 4 olajcserét bír ki így.
A baj hogy ezeknek még a 10.000km is sok hacsak nem autópályán van használva , városba max 5-7000km lenne normális az olajnak.Ha meg égéskimaradásod van durva kereszt lesz, a pap se segít, úgy felhígul az olaj hogy örülj ha nem könyököl ki.
Én diagonálnám hogy mit mond a gyújtásra, aztán kompresszió mérés, és ha sánta valamelyik henger akkor el kell gondolkodni hogy hogyan tovább.
V50 be több motortartó is olajos úgy hiszem, az is lehet kiszakadt valamelyik, nézd meg nem-e olajos, általában piros hidraulika olaj van benne, így felismerhető.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen