- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Ha jól emlékszem akkor 205 körül van a gyári végsebessége, nekem az S80 D5 ment 225-öt de az a leges legvége volt, a gyorsítás meg az örökké valóságig tartott. Nagyobb és kevésbé áramvonalas homlokfelület, négy kerék hajtás, nyilván a legoptimálisabban mérték a tempót, te meg nem tudod az össz súlyt, tengerszint feletti magasságot, minden szir-szar befolyásolja kicsit. Nekem nem tűnik kiugróan alacsonynak a 190.
Dízel kocsiknál ez ilyen, nekem is mint ha egy falnak mentem volna 150 körül, utána sokkal visszafogottabb volt a gyorsulás, 180 felett meg örökkévalóság + 1 nap. Még a T5 lépett 240 felett is érezhetően.
A szívó csonkon van valami szelepnél konkrétabb leírás kéne, pontos név... EGR? Csere után "megjavult"? Úgy értem magasabb lett a végsebesség?
Ajánlom a 60-80e közti csere periódust mind a kettőnél. Motornál a 15 jónak tűnik, mi is átlagosan ekkor szoktuk, kivéve ha előbb jön az egy év, vagy szinte csak városba volt rövid utakon használva, mert akkor 10 körül szoktuk, illetve ha sok a pályás ingázás akkor max 20-22 körül, mert egy Anglia oda-visszánál 5-6e bele szalad.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Faternak 3 hete 1500-2000km után írta ki ugyan ezt, magas volt az olaj szint. XC90 D5 Egyébként erre a modern dízel motorok nagyon allergiásak, nem szabad túl tölteni. A nem csak Volvo szerelők akik ritkán látnak ilyet szokták elkövetni, hogy "úgy is eszik valamennyit, kicsit max fölé lőjük oszt' jó lesz" nem tudják hogy ez nem VAG termék...
person
A felújításhoz azért eléggé meg kellett bontani a kocsit, gondolom kiszedték a váltót hozzá... Szóval gyakorlatilag bármi okozhatja, nagyon nehéz így tippelni, szigetelés, szerelés miatt valami, ezer és egy dolog lehet. Így inkább bele sem kezdenék a tippelgetésbe. Esetleg hallgatózzatok körbe, valaki gázt adogat, valaki fülel honnan ered.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Megértem, én is ezért mentem először szerelőhöz. Azon kívül hogy semmi nem tudott mondani a hiba okáról (bocs tippelt 2-t de egyik sem jött be) még 5k-val le is húzott. Köszi 5k/fél óráért én is szívesen tippelgetnék...
mod:
nesa: Grat! Csinos darab!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
Nekem is nyommatták a Volvo Bullshitet, ha nem taxinak volt használva akkor élettartam az olaj. Itt egy kisebb vita kerekedett ki, mert megmondtam nekik hogy ilyen nem létezik. Jó akkor mintát vettek mindből, szintet néztek, és mind tökéletes AWD + Váltó. Akkor megint furán néztek, amikor mondtam azért cseréljük le
Haldexet csak azért nem csináltattam meg, mert drága lett volna, le kell bontani a teljes kipufogót hozzá, fél alját szétbombázni, sok idő, meg munka óra, úgy hogy azzal csak azért várok, hátha valami bejön még a köv 1-2 évbe ami miatt bontani kell egyébként is valamennyire, és akkor össze kapcsolom azzal.
A difi az 100% hogy lifetime a Volvo szerint, el sem kezdek utána nézni, ha volt pofájuk a váltóra is ráírni
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Megértem amit írsz, és részben egyet is értek. Én sem Európa átszelésre vettem, mikor azt csináltam évi 3-4-5 alkalommal akkor nekem is D5 volt. Dugóban városban valóban több de pályán, országúton nekem 2-3 literrel eszik többet faterénál.
Mint fentebb is említettem sokat nyomott a latba az alacsony futás is. Trafira ott a waze, de egyébként sem a nagy sebességben jobb csak, de főleg elindulásnál, besorolásnál nincs semmi késlekedés, mint a villany autó azonnal megy, ez nagyon sokat számít. Eddigi tapasztalat konkrétan: Tavaly fater ráköltött 1200 fontot, idén 840-et eddig. Ezek az olajcserén fékbetéten felül. Közeli ismerősöm 1400-at idén és szarakodik a szervópumpája meg a hátsó difije. Én ezt látom ennyi pénzből sok tele tank kijön, városi rövid távokon tökön szúrtam volna magam a dízellel. Télen is sokkal jobb, nagyon gyorsan melegít.
Én elfogadom hogy jobb valahova a dízel, de az ellen sokat fel lehet hozni, még itt igazából csak a fogyasztást, biztosításom nekem ugyan annyi mint a V50-re volt. Persze ez országonként eltérő lehet, megmondom őszintén nem is tudom hogy teljesítmény vagy köbcenti alapján Magyarban most.
Dízelek eladása sem lesz leány álom, sok városba hamarosan kitiltják őket itt nyugaton 2-3 éven belül, illetve külön dízel adók is jönnek. Szerintem valamit össze keversz, mert pont hogy a dízelekben vannak rákkeltő részecskék, pont ez miatt tiltogatják őket, a benzineseket nem. De ez egyébként is borult, mert a kis köbcentis magas nyomású bonyolult dízelek és benzinesek már ugyan úgy okádnak mindent.
Viszont ebben az elektromos dologban nem vagyok biztos. Egyrészt szerintem nem környezetbarát, max máshol szennyez. Nagyon sok mindent elfelejtenek számolni, nehézfémek, savak, áram előállítása is messze nem annyira zöld mint Németbe, de még ott sem annyira mint kéne. Hibrid is azért eszik 2 litert, mert a feltöltött aksit nagyvonalúan nullának számolják a katalógus adatban, ami finoman szólva is egy vicc.
-
AMDFan
addikt
-
FeRRaR1
őstag
Az a baj, hogy ott álltam idén februárban a Volvo szalonba, és nem volt ott semmi, amiért az S80 V8-amat ott hagynám. Volt ott egy másik idősebb úr, Amerikában született, mondta hogy max azért cserélné el a V8-át hogy eladja amit kap, megtartsa a különbözetet és V8-at vegyen megint. Jó volt, ott voltam a váróban, egymásra találtunk, már kész volt a kocsink, de még egy órát sztorizgattunk. Na ilyen dízellel tuti nincs
Azt aláírom, hogy ha te járatod be, megkapja amit kell, bemelegedés és vissza hűlés téren is, meg nem traktorból leszívott anyaggal tankolod akkor ezerszer jobbak az esélyeid, viszont ez is érdekes, mert akkor már a kocsi értékvesztésével is kalkulálni kell.
Mindegy, nincs mindenkire ráhúzható sablon, és ez nem is baj. Most nem vennék új autót, főleg mert nem nagyon van ami tetszik. Csak olyan márkából amit nem vezettem soha, pl Alfa Giulia QV vagy Stelvio, vagy Jag, de azok elég hulladékok állítólag... Mert nekem ez kell, hogy tetsszen kívül belül, és olyan motorral tudjam venni amilyennel elképzelem, és ebből a körből Volvo XC 60 kiesett.
Érdekes, mert amikor volt olyan szalon Volvo 2010 előtt amit megvettem volna, akkor pénzem nem volt, most hogy lenne, nincs amit megvennék, vagy becserélném bármelyik mostanit...
Mindegy elégedett vagyok nagyon is a mostani felállással, többet tankolok, biztosítás ugyan annyi, alacsony futás, szinte 0 értékvesztés a majd két év alatt, és költséges alkatrész szopó roller sincsen, no meg álom vezetni, minden nap van olyan szituáció hogy mosolyt csal az arcodra, egy Angol magazinban olvastam hogy mennyire sokan nem veszik észre hogy nagyon fontos a "smile per mile" egy kocsinál.
Ami még nagyon zavar az új autóknál hogy sok helyen kilóg a lóláb hogy bizony megy a spórolás rendesen. Anyag vastagság, minőség, nyekergések, semmi alváz védelem had rohadjon stb
Egyébként ha annyira profin szabályoz az unió, ezt mér nem teszik kötelezővé? A gyári alváz és üreg védelmet. Ennek lenne értelme, a környezetre nézve is. Egyre inkább eldobhatóak az autók, és ez az irány nagyon nem tetszik, lízing, 3-4-5 év, csere újra, és tök sz@rd le, nekem nagyon undorító ami itt megy főként nyugaton egyenlőre.
Fogyasztásban a V70 T5 érdekes volt, mert ugye könnyebb, meg csak első kerekes, kevesebbet is evett nyugis tempóban, de tiporva többet. A V8-ban nincsenek ilyen nagy kilengések 12-18 a két véglet, Egyik a pályán forgalommal gurulás klímával, a másik a csapatós, sok fék, gáz, dugó. Gondolom a turbó miatt, ha ott tiportam be tudta nyelni 20-21 litert, de nyugodtan megállt 9 körül, kicsivel alatta néha.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs