- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
anyám reggel állítása szerint rátenyerelt a piros gombra a ráncfelvarrás előtti utolsó évados Volvo V40 kulcsán, mire a kocsi lezárt. hátsó ajtót ki tudom nyitni kulccsal, elsőket már nem, központi zár nem reagál, lámpa nem reagál.
tudjátok mit csinál a kis piros háromszög a kulcson, lehet azmiatt, vagy az akksira kellene gyanakodni? (belső lámpák sem mennek)
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz LaptopSystem #4774 üzenetére
nekem volt két pötty a motorháztetőn, volvo szervizben adtak rá festéket. úgy, hogy tudom mit kell keresni és pontosan hol, úgy megtalálom, egyébként elfedi a javítófesték.
viszont az alapozó festék nálam nem sérült.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz zolikaDB #4847 üzenetére
a volvok kenyelmesek. a hetvegen toltam egy 2x400+200kmes utat a C30al, kipihentem szalltam ki 400km utan. helykinalatra elol a C30 kb a V70 szintjen van.
viszont 1m alatt szerintem nem nagyon fogsz kapni elfogadhato allapotu S80ast.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz FeRRaR1 #4900 üzenetére
egyik munkatarsnak V40 crosscountryja van az 1.6os ED motorral. nem egy izomauto, de a fogyasztasa remek.
kornyezetvedelmi adoja elso 5 evben nulla erre, utanna evi kb 35k huf. osszehasonlitaskepp a D4 evi 135ezer korul mozog atszamolva.
adot nem kell a nagyvarosokban fizetnie.
szoval kornyezettudatos adozas miatt vagy ED, vagy a flexifuel jon szoba. viszont a flexifuel az etanollal eleg rendesen fogyaszt (nekem meg az 1.8as van), en kb 10 liter kornyeken jarok vele fouton 80/100al ingazva (egy lampa van az uton). namost mindezt a markacsoporton belul kb legkonnyebb C30al.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
ado.
ld az en "kornyezetbarat" C30 1.8Fem, a 10 literes etanolos atlagfogyasztassal. mindezt olyan futomuvel parositva, hogy elobb szorit be az ov, minthogy a kocsi elkezdjen lecsuszni az ivrol (ok, reszleges R csomag, legalabbis az R 17"es felnijei vannak rajta).
viszont a legjobb kornyezetvedelmi besorolasba esek es kb negyedannyit fizetek kornyezetvedelmi hozzajarulasra, mintha D4em lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz zsolee73 #5046 üzenetére
vilagos borrel vigyazni kell.
anyam 1-3 eves kocsikat nezett par hete. volt egy gyonyoru matrozkek uj V40, feher ulesekkel. gyonyoru volt. aztan megneztuk kozelebbrol, a feher boron latszott a kek farmer nyoma, meg ossze volt kopva. egyebkent keveset futott (volt benne vagy <25e km), gyonyoru allapotu gep volt.
vegul egy szurke V40 lett sotetszurke/feketeben.
momentumot egyebkent fel lehet hozni summumra. eszaki allamokban eladott autoknal a summum nagyon nem praktikus a bor ules miatt. igen, szep, de telen konkretan odafagy az ember feneke az uleshez (erre -20 fok telen teljesen normalis, -35ot is lattam mar par eve). egyik baratomnak bor uleses S40e van, telen bent volt a pokroc a kocsiban (terhes feleseg miatt is, de tenyleg problemas).
masik problema: a feher borhoz jellemzoen feher labtorlo szonyeg jar, ami a vilag idiotizmusa kb.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz LaptopSystem #5053 üzenetére
igen?
mondjuk akkor nem tudom az elozo tulaj miert nem takaritotta elotte le rendesen, megiscsak 6m korul probalja eladni. oh well
mindenesetre koszi az infoert!
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
btw, van valakinek T-Teces ulese? ti mivel tisztitjatok?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Xmodule #5061 üzenetére
dizelekbe hamarabb raktak, az enyem viszont etanolos.
bitpork: ulesfutes alap, de az mar anyam elozo, 10 eves V40eben is volt.
-35ben viszont en probaltam mar, a futes birja, viszont gyakorlatilag az 50 fokos kulonbseg miatt menet kozben rafagy az oldalablakokra a para.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz gaborbol #5065 üzenetére
nagyon eszakrol jovoknel (Luleå es eszakabbra) lattam en olyat, amikor atletas-rovidgatyas srac jelent meg a hoeses kozepen -5 fokban. oke, helyi viszonylatban annyira nem esett a ho. mas kerdes, hogy a helyi viszonylatban nem esett a ho az Budapesten eleg a hokaoszhoz. nagyon eszakon meg kb ket hete a nyar kozepen volt egy olyan havazas. nagyon eszakot ellenben kb ugy kell elkepzelni, hogy Göteborg/Stockholm/Oslo kornyekerol is meg adott esetben egy napi utra van kocsival.
nagyon esik a ho ellenben ugy nezett ki, hogy egy delutan kb leesett 60 centi. akkor tanultam meg, hogy ilyen 3-5 centi ho miatt teljesen felesleges kimenni takaritani a feljarot. mert kb ugyis leesik meg egyszer annyi, ameddig az ember vegez.
btw Volvoknak azert ez az elonye megvan, a futes boven birja a hideget, plusz anyam allofutes nelkuli regi V40 kocsija is mindig gond nelkul indult -20 fokban is.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
volvo muzeum göteborgban zsenialis.
btw legalabb ket orat hagyjatok ra.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz FeRRaR1 #5089 üzenetére
a volvo hazajaban is elegge sok edrive van, ami a D2 start/stop variansa. lattam mar Volvo V80at Summummal es eDriveal, V70bol szinten. az indok, hogy mig egy 4-5 eves D4 evi 3-400 euro korul mozog adoban, addig az eDrive evi 100 euro. flexifuel szinten.
jo dolog a D5, de ha nem lesz utanfuto/lakokocsi/hajovontatas (na arra kell a göteborgi emelkedokon) / autobahn, akkor nem feltetlenul szukseges. ha boyracerkedes/a masik letolasa a cel egy kombi Volvoval, akkor a celra vannak sokkal jobb mas markak is (850 T5R ide vagy oda). mondjuk eDriveos S80at sem vennek.
1.6os motorrol mondjuk mar azt hallottam hogy hatareset, nem fogyaszt kevesebbet az 1.8nal viszont cserebe gyengebb.
---
g4bb3r: utazoautonak mondjuk a Volvo jo, a C30al voltunk most nyaralni, 2200km 6 nap alatt es soha, semmim nem fajt. viszont csinaltunk egesznapos varosnezest 400km ut utan, aztan mentunk vissza. szoval erre tenyleg remek a Volvo.
a 2003mas V40el anno a rekordunk 5 nap alatt 4000 km volt, szinten nem fajt utanna semmink. a V50 annak az utodja.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz FeRRaR1 #5097 üzenetére
emiatt mondtam, hogy kinek mire.
a sajat C30 csak 130 lo / 180nm, cserebe 1.3 tonna menetkeszen. autopalyan egy ideig fura is volt, hogy az enyem a legkisebb auto altalaban, de amig nem lepik at nagyon a sebessegkorlatozast, addig ugyis tudom/tudnam tartani a tempot. de erre nem szoktak nagyon atlepni a tempot es senkit nem kell otthagyni.
erre tavolsagok vannak, jo minosegu/megfeleloen meretezett utak es max nyaron a lakokocsis/hajos autokat kell elozgetni (kamionok sebessegkorlatozasa megegyezik a szemelyautokeval). tehat foleg tempomat kell, elozgetni nem (jarmupark nagyresze Volvokbol all). az ero mondjuk kevesbe van persze ott (mondjuk a Saab 9.5 2.3Thez kepest), de eleg.
idealis ivre kis kanyargos erdei utakon a C30 igy is elemeben van, a futomu betonkemeny (Vs Volvo viszonylatban mindenkepp), a kormany pontos, a fek harap, plusz a kombikhoz kepest meggyozoen adja elo a kis gokartot, pedig 20 centi hijan pont akkora, mint a regi V40 volt. mosolyogva kiszallas megvan.
kenyelemben igazad van. en egyebkent azon lepodtem meg, hogy valaki gyartott skandinav tel kompatibilis, hosszu turakra alkalmas, kenyelmes coupét, ami a tetejeben kornyezetbarat besorolasu (nagyvarosokba pl nem kell behajtasi dijat fizetnem). mondjuk a C30 ilyen szempontbol egy erdekes allatfaj, a hasonlo koru/allagu/felszereltsegu S40/V40/C30 harmasbol a coupé a legdragabb hasznaltan erre. mondjuk teny, hogy jellemzeon kora 30as ferfiak vagy 50es nok a tulajok ahogy lattam (akiknek meg/mar nem kell kombi).
---
viszont, nekem meg mindig a legkisebb/legkonnyebb Volvo van es nem a leggyengebb motorral. a V40bol -2004es 1.8 van a csaladban, eleg sokat vezettem. az meg nem szeretett porogni, viszont az elobb emlitett hasznalatra eleg. foleg, hogy annak joval lagyabb a futomuve, kevesbe direkt a kormanya es kevesbe pontos a fek.
az uj V40 T3al viszont erosebb picit a regi 1.8 flexifuelnel is, tetejeben legalabb ket literrel kevesebbet fogyaszt ugyanott. ilyen is van a csaladban, viszont azt meg nem nagyon vezettem.
V40 1.6D / V40 drivE crosscountry van barati korben, nagyon keveset fogyasztanak es a meg mindig relative kisebb kasztni miatt elfogadhatoak itt foutra / palyazni.
szoval szvsz ki kell probalni, mondjuk teny, hogy ha rendszeresen nagyobb utakra jarnek Europan belul es az Autobahnon is dinamikusan akarnek autozni, akkor a nagyobb motorokat nezegetnem. Magyarorszagra ha a foutakon olyanok a viszonyok mint 10 eve, akkor a kisebb modellek eseten is a 2.0 / T4 / D4 modelleknel lehet nem vennek kisebbet. V70/S80bol pedig valszeg D5ot probalnek venni.
erre meg sose villogtak le, az autoparkbol meg max a sportkocsik lognak ki felfele, de azokat meg telen amugy se merik kihozni a tulajok a garazsbol.
--
egyebkent igen, neztem T5ot is fekete metal fenyezessel, de gyozott a jozan esz. meg szuksegem van a jogsimra
oroborus: keress ra googleben, szokott lenni katalogus amiben benne vannak a felszereltsegi szintek. ez altalaban regebbi modelleknel is megtalalhato. pdfet keress.
g4bb3r: a 2.4es othengerest / D5ot mondjak agyonuthetetlennek, de ezek picit dragabbak. cserebe dinamikus es sokat bir. kisebb motorokrol lasd az eszmefuttatast, a V50 nem annyira nehez mint a V70, igazabol egy 1.8as benzines is adott esetben eleg. ha van lehetoseg en kiprobalnam.a helyedbe, hogy mennyire felel meg a celnak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz runner 125 #5123 üzenetére
7mert momentum felszereltseggel D4es motorral ujonnan nekem nagyon jo vetelnek tunik.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
ma a kocsiba amikor beszalltam inditasnak kiirt valamit a lopasgatlorol. lampak egnek, muszerek egnek (bar bugosan), inditomotor nem indul, szoval nem tudok elindulni.
heten nagyon sok ho esett majd nekiallt olvadni, en meg max egy parkolokat alltam odebb mert nyari gumi van meg az auton es eselytelen volt mozgatni.
lemerulhetett az aksi, vagy szerintetek mi lehet a baja?
08as C30, kb egy honapos muszakival.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Formula-1
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Dacia topic
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest