- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
Röviden: felraktam téli gumi szettet v70re. Mar uton haza felé 20km kb fura volt hogy picit ütött a kerék. na mondom ezt centirozni kell. masnap meloba be 60km egyre jobban üt...hm. gondoltam oke egyböl viszem melo utan gumishoz. ez nem jött össze mert csak masnapra adott idöpontot. hat jo. megyek haza felé már kb csak 10km volt hára a 60 ból de mar olyan szinten kopogott ütött hogy á mondom megállok ránézek mert szerintem mindjárt kiesik a kerék! Nem sokat tévedtem... történt ugyanis hogy elfelejtettem a bal elsö keréknél ráhuzni a csavarokat... a keréknek volt már egy 3cm -es járása összes csavar ki volt lazulva kézzel ki tudtam volna csavarni. egy csavart el is vesztettem. gyorsan meghuztam az összes csavart ott a helyszinen és hupp nincs semmi vibrálás ütés stb. szépen megy ahogy kell. aztán reggel mikor mentem a meloba kerestem a csavart de mar az ut vege felé ugy voltam vele hogy 60km -es tavon nagyreszt 80-100km/h autout ugy el repült az a csavar mint a huzat. erre jövök hazafelé utolso 20km -en van egy jobbra fordulás és nézem ez mi ott az ut közepén? hát a csavar!! lol. megálltam felvettem behajtottam ennyi. tanulság 2x is ellenörzöm ezentul a csavarokat!
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
V70 HU-650 könyök tartóban van aux bemenet ahova a telefont rá is kötöttem, de valamiért nagyon rossz minőségben hallatszik. Kb mintha kazettárol menne. CD és a rádió szépen szól. Esetleg ehhez lehet valami USB - s megoldást találni? Vagy vegyek újra írható CDt? De arra meg nem fér rá szerintem egy mix.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Tudja valaki hogy a HU-650 es milyen fajta CD ket játszik le? Azt érdekelne hogy CD-RW olvas e? Sehol sem találtam erről információt.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #4059 üzenetére
Nos nem kis keresgélés után megtaláltam mitöl volt ez a rossz minöség az AUX csatlakozón. Itt van az alábbi leírás, ezt megcsináltam és most ugyan ugy szól mintha CD vagy rádió menne. Örörm é bódottá' van.
The volume of the external sound source AUX may be different from the volume of the internal sound sources such as the CD player or the radio.
To change the AUX volume level:1. While playing the radio or a CD, lower the audio volume to about one-quarter.
2. Switch to AUX mode on the audio system.
3. Connect the headphone output from your music player to the AUX input using a cable with a stereo 3.5mm miniplug at both ends.
4. Set your music player's headphone volume to three-quarters using the player's volume controls.
5. Press SOURCE, turn the SOURCE knob, select ADVANCED MENU and press SOURCE again.
6. Press the SOURCE knob, turn to AUDIO SETTINGS and press SOURCE.
7. Press the SOURCE knob, turn to AUX INPUT and press SOURCE.
8. Turn the volume knob to raise or lower the AUX Input Volume until you hear music at a comfortable level.
9. If there is distortion, lower your music player's headphone volume until the distortion goes away.
10. Finally, exit the menu and adjust the audio volume to a comfortable level.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Boldog Új esztendőt!
Azért az év utolsó napjára meg jutott egy kis meglepetés ma.
Arra lettem figyelmes hogy valami iszonyat súrolja a gumit. A szerencse hogy nem hárította fel a gumit.De azért ideiglenesen sikerült flexel levagni egy kis részt és a maradékot szépen helyre tettem. Csak pár centivel van lejjebb a bal oldal. Csere lesz amint lehet.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
CFE CanbusFunctionExtender <--- ilyet már probált, látott valaki? Megéri szerintetek? Nekem tetszik .
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Bal hátsó kerék olyan forró lesz minden egyes alkalommal hogy tojást lehetne sütni rajta és ilyen hegesztés utáni szag jön onnan. Szerintem feknyereg adta meg magát. Tarcsakat is kell cserélni pofakkal együtt plusz a bal lengescsillapito rúgója is törött emiatt a kocsi bal eleje kicsit lentebb is van. 80-100km/h nal már erősen érezhető a razkodas amit mondjuk szerintem a fék fogasa okoz mert ez csak most jött elő. Hát lesz mit költeni rá. Mondjuk a fekeket lehet megcsinálom magam a rugót meg majd szerelő mert azt össze kell nyomni utána meg szerintem futóművet is kell állítani.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hm.. lehet akkor kicserelem magam a dolgokat. BMW -n E46 2000-es komi csereltem mar kompletten. Teleszkopbol az a durva a rugo kerul 30.000ft ba de ha veszek egy kompett szettet az meg 60.000ft . Szoval akkor lehet jobban megeri mar a komplett szett. A futomu allitas itt svedben 30.000ft. De oda utolag is el tudom vinni. Teleszkop cserelöl meg Yt neztem videot igazabol nem tunik tol kompikaltnak Fent 3 csavar kereknel 3-4 csavar es ennyi.
anyagarba mindenre eddig legolcsobban egy 176.000Ft os ajanlatot kaptam. Ez egy ismerös ismerösenek az ismeröse. Persze nem original volvo alkatresz hanem ilyen OEM.[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Teljes mértékben el vagyok képedve a Magyarországi árakon. Oké hogy itt svédbe jobb a fizetés meg az élet de azért van egy határ is. Csak úgy a kíváncsiság kedvéért kértem a volvo kereskedestol egy ár ajánlatot erre:
Fektarcsara, betét csere mindenhol hátul kézifék betét csere is, bal hátsó feknyereg csere, bal első lengescsillapito rugo csere. Erre így cakkum pakk adtak egy ilyen árat. Üljenek le mert durva meg kedvezménnyel is:
Anyagát 290.000ft
Munkadij 224.000ft
Azert akárhogy nézem ez pofátlanul drága.
Saját magam utána néztem az alkatreszeknek és megállt 160.000ft körül. Azért....Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #4319 üzenetére
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #4321 üzenetére
Akkor szerintem en irtam félre. Ugy ertettem, hogy durva magyarba milyen olcsoság van svédhez képes. Es hogy nem értem ezt a nagy eltérést.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ma volt egy kis idöm leszedtem bal hatso kereket ami ugye melegedett. Fekpofak nagyon be voltak mar oda allva remeltem csak ennyi baja van. Szepen leszedtem mindent megtisztitottam bezsiroztam ahogy kell. Feknyerget is neztem dugatyu eléggé ki volt jöve igy a gumit is szepen szemugyre tudtam venni de semmi serules nem volt rajta. Vissza nyomni most nem tudtam mert nem volt szerszám nálam sajnos. Aztan ujra össze raktam es teszt. A helyzet hogy maga a tárcsa megint meleg volt szoval csak fog ott valami, de most legalabb nem az egesz kerék/felni. Hát nem tudom. Lehet akkor ott tenyleg a feknyeregnel a munkahenger a ludas. Szerintem az lesz a legjobb ha cserelem az egszet. Ma ez egy ilyen fekes nap volt mert az E46 on is pont a feknyereg volt a hiba. mondjuk ott a dugatyu védö gumi volt sérult vettem hozzá masikat es igy sikerult egyelöre megcsinalni remelem jo lesz. De elegge egy szenvedös melo szerintem, legalabb is az E46 on ennel a kocsinal nagyon az volt. Rament egy fel napom.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Aki már cserélt féknyerget V70 S60 2000-2007 es modellnel hogy csinalta? Marmint a fekfolyadekkal hogy ne menjen levegö a rendszerbe. A gumi csövet is cserelte? Hogyan valasztotta ketté hátul a gumi és réz csö kapcsolatát? BMW- nel ugy csintal amikor a feknyerget vettem le, hogy a fektartalynak levettem a kupakjat oda raktam rá ilyen celofánt es ovatosan rácsavartam a kupakot. Amikor levettem a feknyerget kicsit csöpögött a fekolaj majd abba maradt. Mert vákum keletkezett a rendszerbe igy nem folyt ki. Mikor visza raktam az uj féknyerget rendesen pedál pumpálos nyomva tartos modszerrel légtelenitettem azt az oldalt ahol a feknyerget csereltem. Viszont itt a V70 nel ha nem jar a motor nem megy a fék sem igazabol (gondolom a szervo lehet) mert mar nem egyszer megjartam hogy kiraktam uresbe nyomtam a feket hogy inditozzak es elkezdett gurulni a kocsi. Aztan mikor elindult a motor akkor kezdett el csak fogni. Ma amugy megneztem mindegyik oldalon hogy nez ki a fek es siralmas. Cserelni kell az összes nyerget, tarcsat, pofakat. De legalabb meg lesz csinalva es egy jo par ezer km-ig nem kell hozza nyulni. Szoval akkor aki mar csinalt ilyet attol szivesen olvasnek javaslatot. Köszi
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Miért kuka a fékrásegitöm? Ilyenröl még nem is hallottam. Ennek az alkatresznek esetleg nem tudod a számát?
Bal hátsó féknyereg beragadt nem megy vissza a dugatyú. Forrosodik a kerék és zabálja a fékpofát. Na most mivel gondolom ezek az alkatreszek egy idösek lehetnek a kocsival kb nem árthat ha mindegyik egyszere van cserelve. Most kicserelem azt amelyik hibas lehet 2 het mulva valamelyik megint megadja magat amikor majd az uj tarcsa meg pofak lesznek fent. Igy inkabb menjen rendesen. havi szinten 2-3000km -eket rakok a kocsiba nincs mindig idöm szöszölni vele.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
szorult féknyereg esetén általában elég egy járatás is ez a járatás mit is takar pontosan?
Amugy nem hiszem hogy a kézifék lenne mert a sima fékpofák vannak nagyon elkopva, mármint a másik oldalhoz képest. A kéziféket is néztem de az nem szorul ragad be. Csak a féknyereg. Ma egyébként darabokra szedtem a kéziféket is megnéztem nem e szorul valami de nem. Csak a féknyereg lehet szerintem. Vagy esetleg valami csapágy? De akkor az kotyogna vagy lenne valami láthato jele nem? Nekem teljesen normalisnak tunt. Szépen szabadon lehetett pörgetni a kereket az elsö normális fékezésig. Utána már csak nagyobb erö kifejtéssel.Fékolajat szoktam cserélni rendszeresen azzal nincs probléma. Mondjuk ennél a V70 nél még nem cseréltem. Nem tudod mi a sorrend itt? Itt is a legtávolabbitol kell menni a legközelebbig? Job hátsó, bal hátsó, job elsö, bal elsö a sorrend?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Rendben. Szoval akkor levegö nem megy vissza felé a rendszerbe?
A nyerget fel akartam újitani (mint ahogy a BMW E46 nál is megcsináltam frankon) bementem tegnap a volvohoz és azt mondták nem árulnak ilyen javito szettet ehhez a modellhez már, hanem cserélik az egészet egybe. Amugy nem a volvonál de egy autos voltban van 22ezer ft / db áron féknyereg (elsö,hátsó is). Volvonál hátsó féknyereg 55ezer ft. Szoval ezért is gondoltam hogy akkor már cserélem az összeset. Eredetit csak a fékpofákbol veszek a nyereg meg a tárcsa jo az utángyártott is. Jókat irnak roluk szoval be merem vállalni.
Amugy svédben lakom szoval itt van dögivel volvo alkatrész. Csak átszámolva irtam az árakat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
No ma végre eljutottam oda, hogy volt idöm kicserélni hátsó fékeket (kézit is) és a bal hátsó nyerget ami ugye be volt ragadva. Fékpofa már majdnem a nullán volt. :S
Viszont gumi csövet is akartam cserélni (cseréltem is) de az istenért nem jöttem rá hogy hogyan kell szét választani a réz csatlakozást a gumi slagtol. Igy ahogy nezegettem valami össze nyomo szerszámra tudok gondolni es utana meg csavarni a gumi csövet. Mert a réz rész az fix. Csak a gumis rész csavarhato de annak meg az anya része benne ül abban a fém tartoban. Szoval kicsit ki kell emelni hogy egyaltalan csavarni lehessen. Minden esetre mikor voltam a volvonal ereztem hogy ez nem egy olyan hu de egyszeru feladat kerdeztem is az egyik ottani szerelöt. Annyit mondott nekem hogy annyira "bagatell" dolog ez, hogy nem tudja elmagyarazni... jol van akkor mondom... -.-' aztan meg igy hozza tette ha nem ertek hozza akkor inkabb ne kezdjek neki hanem vigyem be oda (hát persze! gondoltam.) Na szoval ha valaki csinalt mar ilyet es megosztana velem a módját szivesen meghallgatom.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Mi az a hollander? Fékcsökulcs az van. De a bal oldali rész(rézcsö) az egyáltalán nem csavarodott csak a másik oldal. Igazábol a kettö között lévö kics U alaku távtartot kell szerintem össze nyomni valamivel és akkor kiugrik a jobb oldalo gumicsö feje abbol a tarto lemezböl és ugy le lehet csavarni vagy rosszul gondolom? Amugy szét tudtam szedni de 1. ki kellet szedjem azt a tarto lemezt, 2. azt a kis U alaku tartot össze kellet nyomjam hogy ugye kiugorjon az anyas resz a fogakbol de igy az a kis U mar nem eredeti formaban van. Vissza szerelesnel persze megprobaltam kiegyenesiteni ugy ertve hogy az eredeti formajat vissza adni neki. A kepen mar az össze szereles utani pillanat van.
Ja meg még valami. VIDA szerint azt a két kis csuszo csavart amin a féknyereg utazik nem szabad be zsirozni csak a menetes részt. Ez igaz? Neten utana neztem de 90% az embereknek azt mondja hogy jobb valami szilikonos kenöanyaggal vagy pedig ilyen rézpasztával bekeni máskulönben beragad. Viszont BMW és Volvo szerint is nem szabad rá tenni semmit hanem csak ugy tisztán szárazon kell visza rakni. Igy viszont az emberek többsége szerint beáll idö elött. Most akkor kinek van igaza?
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Miert ne szerelnek? Vagy most azert mert kérdezni mertem mar biztos sik hulye vagyok es akkor meg sem probalhatom? Gondolom mindenki megtanulta valamikor nem a tudással a fejében született.
Mellesleg teherautó szerelő vagyok, de 1.ott azert kicsit maskepp van a fekrendszer, 2. nem magyarul tanultam a szakmát ugyhogy ha éppen nem tudom egy egy szerszám nevet magyarul meg nem biztos hogy Sosem lattam pl.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz FeRRaR1 #4395 üzenetére
Na elolvastam. Elegge felszínes írás. Egy par miert jo lett volna. Foleg a rezpaszta mellőzése erdekelne. Hogy miert. Amugy van nekem ilyen magas hőmérsékletet kibiro fekzsirom is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
2006-2007 es V70 D5 nel az automata (6seb) miert fogyaszt többet a manuál (6seb) nél? Marmint ha a sebesseg fokozatok ugyan azok akkor azt gondolnam, hogy a computer vezérelt válto optimálisabban ki van élezve.
Más: A fékcsönél valóaban a réz végüt kellet csavarni. Elöl 1000x könyebb mint hátul, mert több hely van. A fék csere sikeresen lezárult. E miatt most nem kell aggodnom egy ideig remelem. Mar csak az elsö lengéscsillapitokat kell cserélni, egy futomü állitás és kész is.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz FeRRaR1 #4408 üzenetére
Köszönöm a valaszokat. aero. neked is.
Én a fogyasztást ITT vezetem. Ez a mostani +1L fogyi többlet azért van mert rossz volt a féknyerek bal hátul és folyton befogott. Amugy 5.5 5.8 között van a fogyasztas. Ugy hogy minden egyes alkalommal elindulas elött bekapcsol a kazán. Szeretek meleg motorral indulni föleg igy telen egyszer nem kellet kaparnom a szelvedöt mindig jo meleg utaster es motor várt.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Xmodule
őstag
Hm... most nezem a myvolvo oldalon hogy nekem ez a 2.4D igazabol D3 as motor nem is D5 ös. :/ Ezt eddig nem is tudtam. Azt hittem a 2.4D is D5.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #4418 üzenetére
Akkor megnyugodtam. amugy ha sw folytott gondolom fel is lehet oldani valami tuningal? Nem igazan vagyok benne ebben a témában ugy Sosem vonzott de bmw topikban olvastam hogy van olyan hogy no a lóerő es kevesebbet fogyaszt? Motor élettani hatására mit gyakorol?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz runner 125 #4428 üzenetére
Szóval akkor ha tuning van akkor csökkenhet a fogyasztás is? Nézegettem már úgy felszinesen miről van szó. Kcr box a neve? Ez nem csak egy kis doboz amit rá kell csak kötni? Vagy ez ennél azért komplikaltabb?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Van itt valaki akinek M66 manuális (6seb) váltója van v70be?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Ülésbe tapasztás és gyomor prés ezt mar több helyen is olvastam hogy a dizel ilyet tud. enyém nem ilyen. lehet akkor valami gond van a kocsival? 2.4D 163lóerö. mondjuk én 2000-2200fordulaton elváltok mindig.
amugy mostanaban azt vettem észre bizonyos fordulatokon eléggé rezonál az egész motor és vele egyutt a belsö muanyagok is hangokat kezdenek kiadni. ennek milyen okai lehetnek? 80km/h alatt vissza rakom 5.be de 80 vagy a felett már 6. ban nyomom neki. igy megprobalom 1500as fordulat felett tartani. (ugy tudom a tul alacsony fordulat öli a motort mert nincs rendes kenés)
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Nagy a csend. Megtöröm.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Na akkor még1x a helyes topikba
Majdnem 4 honap telt el a bal elsö rugó törésem óta. Akkor megusztam, tegnap viszont már nem volt ekkora szerencsém és a jobb oldali is eltört (pont ugyan ugy ahogy a bal oldali) viszont ez jobban leugrott és felhasitotta a gumit is. Kocsi szállitós utánfutoval hoztam haza a kocsit, ugyhogy most csere lesz mind a két oldalon. Nem örultem neki. Jo kis 150.000-es anyagár(2db lengéscsillapito szett) + a futómü állitás + a gumik elöre (mondjuk azokat amugy is cseréltem volna).
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #4629 üzenetére
No. Mult heten meg volt a lengéscsillapitok cseréje. Egyáltalán nem volt nehéz, csak a megfelelö kulcsok kellenek. Ma meg voltam futómü állitáson és most már végre nincsenek ilyen kis micro vibrálások sem. Nagyon szépen szeli az utat. Remélem most már nem jön semmi idén meg ugy a közel jövöben sem mert ez a kis malör cirka 260ezerbe fájt és igy ház vásárlás után nem kellemes.. Amugy EZ alapján csináltam. Az alkatrész is egy az egyben ugyan ezt vettem. Jó hogy vannak ilyen videók fent a neten.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz FeRRaR1 #4812 üzenetére
Mindig is érdekelt, hogy megy a kocsi eladás ebayen? Egyeztettek idöpontot az eladoval és ha tetszik a kocsi akkor ebayen BUY gomb? Sok mindent vettem már ebay -röl de ugye ott megveszem aztán késöbb kapom kézbe. De autónál elöbb jó megnézni, kiprobálni.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Fogyasztásom
Napi 120km, 80% autóút (70-100km/h) maradek 20% varos par lampaval 30-50km/h között.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz proci985 #5059 üzenetére
Enyembe is van 2007 V70 2.4D. Imádom. Nincs is annál jobb mikor reggel hidegbe nem hogy ablakot nem kell kaparni de még meleg is van az utasterbe. Nem beszélve az alacsonyabb fogyasztásrol és kevesebb motor kopasrol. 10fok alatt már bekapcsolom.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Hali. rég voltam már erre. Ahogy az év elején az elsö lengéscsillapitónál a rugok eltörtek ugy most vettem észre kerék cserénel, hogy a jobb hátsó is szét van törve :S esetleg ilyet cserélt már valaki? általában youtube on fent szoktak lenni videok, de erröl most konkrétan nem találtam csak magárol a lengéscsillapitórol. De a rugot sehol nem cserélik.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Érdekes. Pár hete vettem észre én is ezt a jelenséget. Pedig klíma folyamatosan megy (automatan be van rakva az év minden szakában). Olyan pára lesz belül hogy kézzel kell letoroljem. Eddig sosem volt ilyen. És hiába küldöm rá maxon az első ablak fűtést akkor sem tűnik el.
2007 V70
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Van itt a környéken egy srác tuningal foglalkozik. Kérdeztem tőle mit tudna kezdeni 2.4D vel ami nekem van ugye 160 lóerő. Azt mondta 220 lóerő és 465nm lenne a vége. Kinek milyen tapasztalata van amúgy a tuningal? Érdemes? Azt tudom hogy a fogyasztás csökken picit. A motornak ez mennyire árt? Úgy értem élet ciklusat mennyire rövidíti meg? Nagyobb lesz a kopás? 120ert csinálná meg azért ez itt svedbe elég jó ár. Amúgy nem ilyen gagyi boxal dolgozik a srác hanem gyári programmal. Nincs bajom amúgy a 160 lóerővel sem de persze nyilván jobban tetszene ha kicsit jobban húzna, preselne az ülésbe. Na meg ugye fogyi is kevesebbe lenne. Évi 30+ ezer km nel már lehet számítana nem? Most amugy 240ezer van a kocsiba km. Meg azért egy ennyit szeretnék menni vele.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Xmodule
őstag
D5244T/D5244T5 ezt írja hogy ilyen motor van benne és M66 os 6 sebességes manuális. Ez akkor bírná ezt a tuningot amit írtam? Ez amúgy egy V70 N (II) Volvo 2008 as modell. De nem a harmadik generáció, hanem a második utolsó kiadása ahol az oldalsó index már a tükrön van. Egy classic.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
En csak castrol t rakok a 2.4D be. A5/B5 öst. cirka 50-60 ezer km t raktam eddig a kocsiba gond nem volt még. Olyan 10 és 15 ezer km között szoktam cserélni az olajat szűrővel. Levegő szűrőt meg kabin szűrőt (szeneset) pedig évente 1x ami úgy 30ezer km re jön ki kb. Persze azért mert a levegő és kabin szűrőt nem cserelem meg ra nézek. De sosem koszosak. Itt svedben nincs nagy por.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
07,V70 2.4D bal első fényszóró parasodik konkrétan víz cseppek vannak benne. Mitől lehet ez es hogyan tudnám orvosolni?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Ki fogom próbálni a tippeket csak legyen egy kicsit jobb idő.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
-
Xmodule
őstag
Köszönöm a válaszokat. Bemegyek a volvohoz megkérkezem hogyert adják azt a kis műanyag kart.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Peugeot, Citroën topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- ASUS routerek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elden Ring
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs