- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple Watch
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok, van itt Saab specialista, szerelő vagy esetleg aki kicsit jobban ért hozzájuk?
-
Az új szerzemény
Igazából kevés futásra vettem, mert nem otthon élek, addig a szülők használják, én meg ha néha otthon vagyok.
2.0t, fűthető ülésekkel, hűthető kesztyűtartó, 7 hangszóró, meg sok nyalánkság.
A fényszórót kell még megnézetni, mert nem kapcsolja egyáltalán, meg a tempomat mondta be az unalmast egyik napról a másikra.
297e km van benne, természetesen pixelhibásak a kijelzők, majd kapni fog egy javítást élettartam garival.
A képekért bocsi, csak ezekre futotta gyorsan, 2 napig voltam otthon miután megvettem, ha legközelebb megyek felkerülnek a nyári papucsok a felnikkel és lesznek rendes képek.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Örülök, hogy segíthettem.
Amúgy van még itt valakinek Saab-ja rajtam kívül, vagy a Volvo átvette a hatalmat?
-
-
válasz Xmodule #4407 üzenetére
A hagyományos (nem duplakuplungos) automatáknak nagyobb a hajtási veszteségük, mint a manuálisnak, egy picivel több erőt emésztenek fel.
Pl. az enyémből az automata verziónak gyárilag 1,9 literrel több van megadva. Jó öreg, 4 sebességes, "zsíros" automata.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz echterion #4501 üzenetére
Ha a vákuumcső reped, még nem okoz észrevehető teljesítménycsökkenést.
[link], [link] valami ilyesmire kell gondolni halódó turbó alatt, persze terhelés alatt teljesen másabb és nyújtott, mint csak így üresben pörögve.A lényeg, egészséges turbónak nincs túl sok észrevehető hangja.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
Szemezgetek egy S60-nal év elejére otthonra. Nem sokat használnám, csak mikor otthon vagyok, párszor egy évben, ua. mint most a Saab-ot. A dilemmám. Dízel jó lenne, egy 163-as D5. De képbe kerülhet a 170-es szívó is, ennél sok rizikó ugyebár nem nagyon van. A turbósokkal nem tudom mi a helyzet, de ha vállalhatóak akkor azok is képbe jöhetnek, a lényeg a minimum 163-170 lóerő.
Automata csak dízelből érdekelne, a szívó meg turbó benzin csak kézi. Nyilván a szokásos dolgok, olajcsere volt e, számlával igazolva, rángatás, váltás finomsága stb. Km van bennük az nem kérdés, ahogy néztem a dízelekből ami már megnézhető kategória az 1.6m felett van. Láttam múltkor egy összegzést a motorokról, de nem találtam meg most hirtelen. A kettős tömegűek hogy bírják?
Én is Angliában élek, de ide most nem akarok Volvo-t venni, nem is nagyon ismerem a szervizeket, meg túl nagy is lenne, kihasználatlanul állna. Otthon nem, mert a szüleim is tudnák használni és nekem is lenne mivel járni (amivel szeretek és élvezet is). Na meg itt a biztosításom is 1300 font körül lenne.
-
válasz lama_lamm #5228 üzenetére
1.8i-t nem ajánlom, vérszegény motor. A 2.0t nem egy rossz motor, nem is nagyon van típushibája. a 4 év 160e km őszintének tűnik, valószínűleg pályán szaladt bele, ami nem hátrány.
Szerviz az Opel Vectra, meg esetleg egy minimálisabb felár, de biztosan vannak közös alkatrészek is. Specifikus Saab helyek nem olcsón, 9 ezer forintos óradíjjal dolgoznak Bp-n.
-
-
válasz westcoastog #5570 üzenetére
9-3 évjárat / motor?
-
válasz westcoastog #5573 üzenetére
Ejj, jobb lett volna, ha benzines.
-
válasz westcoastog #5575 üzenetére
Egy B205E főtengelyre pályáznék.
-
válasz FeRRaR1 #5590 üzenetére
Ha nem haragszol akkor megkérdezném, hogy mennyit fizetsz kint a V8-ra? Felőröl a tehetetlenség, hogy fiatalon egy kávédaráló motorral szerelt autóra és 1200 körül van a biztim, ezért nem vettem még. De nem látom hogy sokat lehetne tenni ezügyben. Mennyit csökken kb évente? Melyik városban vagy?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Az uj mondeonal is elojon ez, de csak feher bornel. Szerintem azzal mindenhol gaz van.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz xEon1337 #6765 üzenetére
Huh, azért a 29 ezres munkadíj az nem piskóta, jól meg kell fizetni a szagszervizt. Nálam ez a móka, amit leírtál 2500ft és fél óra. Maszek szerelőnél (nem ismerős, de végignézhető a procedúra).
Üa. szűrőnek okés a 40e km, fanatikusok 2-3 olajcsere között dobják le.
[ Szerkesztve ]
-
válasz xEon1337 #6767 üzenetére
Azért hozzá kell fűzni, hogy nem minden maszek ilyen, nagyon ritka jót találni aki jól és olcsón is dolgozik. Szerencse kell, hogy találj egy embert a környéken, aki normális hozzáállású és nem csak a pénz kell neki. Ezek is inkább vidéki dolgok szerintem, míg folyik az olaj rá lehet gyújtani egyet és szidni a technikát. Mindent én sem bízok rá, kuplungcserémet független szakszervízben végeztettem, vidéki óradíjjal az 30k volt. Futómű szilentek, váltóolaj, kuplungcsere, váltóbak csere volt 30k munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Én az ársáv alja-közepéből vettem Saabot (520k, ez kb. normál ár egy 1gen 2.0 turbóért, van 350-ért is de az milyen lehet, kb a 800 ezres S60 szint...), első évben 590k ment rá, idén olyan 180 körül, ebben vannak olajcserék, kopó dolgok, gumi is (de kgfb, adók nem). Nagyobbak közül turbó, kuplung, lengéscsillapító stb.
ui.: valós 296 ezerrel vettem, most van benne 327.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs