- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kelecar
aktív tag
válasz Tibiajax #11902 üzenetére
Mint azt az előttem szóló már említette, valószínűleg a nyeregre gondoltál mivel a betét nem nagyon látszik kívülről. De egy mezei brembo nyereg sem úgy néz ki mint amit szeretnél. Amire te gondolsz azok a nagy tuning 4-8 dugattyús fék szettek amik magukban is majdnem annyiba kerülnek mint maga az autó nem beszélve a beszerelési költségről ( új konzol, fékcsövek, stb,stb.) Egyszóval valószínűleg nem ezt akarod Ha tárcsát cserélsz én egyébként semmilyen lyuggatott, mintás fancy tárcsát nem javaslok, konszumer kategóriában semmi hasznuk, max menőbbnek néznek ki, viszont a minőségük silányabb (enyémre előző tulaj valami lyugatott csodát tett ami egy nagyobb fékezés után már hullámos is volt... azóta új gyári van rajta és tökéletes). A legjobb valszeg a gyári amit a TRW gyárt (nem Volvo feliratos TRW tárcsát és betét kb harmad annyiért kapsz mint volvó-sat és nem sok különbség van köztük ) De még az ATE tárcsák is elég jók és árban sem vészesek, nekem hátul az van.
-
Kelecar
aktív tag
válasz Tibiajax #11906 üzenetére
Viszont ha fel akarod dobni a kinézetét akkor lefestheted akármilyen színűre a nyerget. Nem egy bonyolult művelet és sokat tud dobni az esztétikán. Az internet is tele van DIY leírásokkal hozzá. A lényeg: érdemes alaposan megtisztítani a nyerget a rozsdától, szépen körbe kell maszkolni hogy csak a nyereg fém részeire (valamint furataiba ne) menjen a festék, aztán lehet is fújni, persze hőálló (van direkt féknyergekhez való is) festékkel.
-
Kelecar
aktív tag
válasz Tibiajax #11910 üzenetére
Az első képen szerintem csak a tárcsák "tuningok" az első nyereg csak festve van.Szerk. megnéztem, tényleg brembo szett van elöl, nem lehetett olcsó muri A második képen egy Polestar van a gyári 6 dugattyús fékével, az komoly cucc, de lehet a brembonál is drágább
Ez az alis megoldás is aranyos, dobhat ez is külsőre, bár én nem merném felrakni mert estére már rajtam nevetne az egész PEC Nézz utána a nyeregfestésnek szerintem, nekem is be van tervezve, a gyári festék már lekopott[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz FeRRaR1 #11981 üzenetére
Köszi a tanácsokat, végre én is elkészültem. Az eredménnyel egyelőre meg vagyok elégdve, remélem tartós is lesz
Nem volt kalandmentes a folyamat, az egyik ABS szenzor beletört a csonkállványba (nem is nagy gond mert alapból cserélni akartam, mivel néha hibát dobált az egyikre), a szopósabb része az volt hogy kiszenvedjem a betört részt. A féltengelyt is ki kellett húznom hátul kicsit hogy a maradék törmelék szabadon távozhasson. Aztán itt jött a második fail: mikor húztam meg újra a féltengely csavart az nem igazán bírta a VIDA szerinti nyomatékot (vagy én értettem félre) és szépen betört Nem baj, abból is kapott új gyárit, mint az összes fék csavarból amit bontottam.
Levettem az összes nyerget és tartót és külön fújtam őket + az első porvédőket is. A csonkaállványokat és a hátsó porvédőket megtisztítottam, de a helyükön fújtam. A kerékdobokat, de még a kerékcsavarokat is igyekeztem megtisztítani, szóval próbáltam minél alaposabb lenni
Megnéztem a téli felnivel is[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz FeRRaR1 #12167 üzenetére
A féltengely csavart én is lefújtam azon az oldalon ahol nem törtem el, csak ezüstre. Nem tetszett ezért a másik oldalon hagytam inkább A porvédő csavarokat csak lecsiszoltam, de nem fújtam pedig gondolkodtam rajta Az agyat viszont egyátalán nem mertem fújni csak alaposan lecsiszoltam (ammennyire tudtam)
Még mindig jól néz ki az a Polestar felni, pláne azzal a lyuggatott tárcsával
-
Kelecar
aktív tag
válasz belaazallat #12307 üzenetére
Milyen gumit raksz a V40-re ami olyan drága?
-
Kelecar
aktív tag
válasz belaazallat #12312 üzenetére
Jah értem, jogos. Nekem 17-es felni van a V40-en és arra 215/45 gumik olcsóbbak voltak mint az S80-ra a 245/40 r18-ak Mondjuk az is igaz, hogy nem sokkal ahhoz képest hogy jóval kisebbek.
-
Kelecar
aktív tag
válasz belaazallat #12314 üzenetére
Igen, mondjuk én csak emiatt nem cserélném le
-
Kelecar
aktív tag
válasz belaazallat #12316 üzenetére
Hát igen, a mérete már tuti nem kényelmes több embernek.
-
Kelecar
aktív tag
válasz belaazallat #12318 üzenetére
Igen Én pont azért vettem mert egy kisebbet akartam aminek a csomagtere azért jól pakolható. El lehet vele szaladgálni a városban, de lehet vele élvezetesen közlekedni mert erős és könnyű De hosszabb útra több emberrel tuti a másikkal mennék
[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz FeRRaR1 #12400 üzenetére
Helyzetjelzőt én is szoktam menetfénynek használni. Ködlámpának nem lesz túl hideg a led? Én is gondolkodtam rajta de félek, hogyha nem marad meleg fehér fény sehol akkor esőben nem fogok látni semmit A V40-ben kiscseréltem a tompítottat egy elég hidegfehérre és esőben már sokat nem látok vele, annál pl a ködlámpára direkt vettem kardmiumsárga fóliát hogy ilyenkor kisegítsen, meg jól is mutat (mondjuk még nem raktam fel )
Facebookon a V8 csoportban láttam 1 srácot akinek olyan LED van a ködlámpában amit tud kapcsolni fehér és sárga között. Az lenne a jó nekem, de itthon nincs, rendelni meg elég drága :/ -
Kelecar
aktív tag
FeRRaR1 V8 csoportban láttam nem jött be az EBC betét. Ennyire rossz?
-
Kelecar
aktív tag
válasz FeRRaR1 #12422 üzenetére
Nekem S80-on elől gyári Volvo van 3 éves és jól teszi dolgát, hátul meg sima ATE tárcsa és betét amikre szintén nincs panasz. Viszont V40-en elől EBC turbo grove van pirso betétekkel (így vettem) és én is azt kezdem érezni hogy sokkal jobban kell nyomnom a pedált hogy megálljon mint pl. a másik S40-en amin "mezei" fék van. A V40-en hátul nemrég cseréltem féket mert elég rohadt volt és sima ATE páros ment oda is amivel az egyetlen bajom hogy nagyon porol és fehér felnin elég idegesítő (az EBC piros legalább nem porol). Most hajlok afelé hogy kicseréljem az összes betétet az ATE ceramicra amit írtál, hogy ne is poroljon meg meg is álljak
-
Kelecar
aktív tag
válasz molnarpeter #12427 üzenetére
Ha nem kerámia nemtudom kevésbé porozna-e mint az ATE. Most keresem hátha van valakinek S40/V40-re ceramic betéte.
-
Kelecar
aktív tag
válasz FeRRaR1 #12433 üzenetére
Amit találtam kerámiát azt csak külföldről lehet rendelni (ráadásul elég messziről...)
De amúgy is terveztünk rendelni pár cuccot IPD-ről -
Kelecar
aktív tag
Meg kellett kicsit merevíteni a "charisma"-t
Gyári Volvo cucc (9481207)[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz #05304832 #12445 üzenetére
Milyen? Egyébként ezzel teljes mértékben nem értek egyet. Egy V8 motorhoz jó V8 hang dukál (a gyári kipufogó egyébként elég sokat fojt rajta, de így is szépen duruzsol) és hogy egy luxus szedánhoz illik-e a a nagy erős motor? Hát hogy a jóégbe ne? Ha nem nyomja neki az ember egyébként bentről semmi nem hallatszik, állítom halkabb krúzolni vele mint egy D5-tel. Viszont ha odalép az ember akkor legyen már jó hangja (nem pedig kle-kle-kle).
Szerk. a link után: mint ahogy a videóban is látszik ez alól ki lettek vágva a hátsódobok így nyilván hangosabbak, szóval nem, nem mindegyiknek ilyen a hangja
Egyébként nekem is tervben van egy sportosabb kipufogó beszerelése. Na nem annyi hogy kivágatom a dobokat, hanem egy rendes rozsdamentes catback, sportosabb dobokkal, kb mint az elevate.Nyilván akinek az az elvárása csak egy S80-tól, hogy nyugodtan, kényelmesen, és kis fogyasztással eljusson A-ból B-be az nem V8-at vesz, de aki V8-at vesz az nem véletlenül teszi
[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz #05304832 #12448 üzenetére
Elegánsnak elegáns, de szerint modern formája van, és a maga módján sportosan is tud kinézni. 18-as alatt szerintem bután néz ki rajta a felni, de 19-es is szép (pláne egy jó BOR-ral ) Ahhoz még nem kell hülyegyereknek lenni meg arcoskodni, hogy az ember kiélvezze a V8 adta előnyöket. Pl. MK1 T6 tulajok közül több nagyszájú "hülyegyereket" ismerek mint V8 tulajt. (Pedig azoknak nincs is ilyen hangja) Nem is kell messzire menni, szégyen
Egy szó mint 100 én csak ajánlani tudom a V8-at. AWD meg volt más motorhoz is, de a V8-hoz széria.[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz tibor.sz #12457 üzenetére
Ez a hiba a 2007 és 2020 között gyártott, előző generációs S60, S60 Cross Country, V60, V60 Cross Country, XC60, V70, XC70 és S80 típusú gépkocsikat érinti.
Enyém 2007-es S80. Levelet nem kaptam (lehet nem is az én gondozásomban van az ő rendszerükben, szóval nem is fogok) de biztos érintett, majd valamikor elviszem Ivanicshoz.
-
Kelecar
aktív tag
Szia!
Tudtommal ami 1:1-ben bemegy a gyári helyére az csak a Bluepower van.
Amiről sajnos hallottam negatív tapasztalatot (kép).
Megjegyzem egyébként nemrég én is beszereltem magamnak egy BP fejegységet, igaz az másfajta (S80-ba BP950) és nekem a gyári fejegység is benne maradt. Nálam eddig nincs rá panasz. -
Kelecar
aktív tag
válasz Peti78 #12542 üzenetére
Egyetértek. Újonnan nem éri meg megvenni (itthon legalábbis), a debreceni (fb posztja és hirdetése alapján is)arrogáns hölgy ajánlata sem jó. Ha épp kifogja az ember, 200 alatt simán lehet szerezni, lehet nem patika állapotút, de elég szépen fel lehet újíttatni az erre szakosodott műhelyekben (nem is olyan drágán).
[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz daninet #12670 üzenetére
Én volvpartswebstore-t szoktam nézni, de ott úgy látom csak facelift (meg mk2) V60 van.
[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz akooos #12692 üzenetére
Szia!
Nekem facelift T4 van, szerintem jó kis autó. Legtöbb hibáját tényleg olcsón lehet orvosolni (és valószínűleg lesznek is kisebb nagyobb bajai ) Szerencsédre az egyik legjobban fájó hiba, a VVT kerék meghibásodása téged nem érint mert facelift előtt még nem volt. Viszont a rozsdát mindenképpen nézd meg, biztos lesz, de nem mindegy milyen mértékben.
Összességében szerethető autó, jól megy, és könnyű szervizelni[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz akooos #12698 üzenetére
Szia! Láttam FB-n is a posztodat, üdv köztünk
Elfér a 17" nekem téli-nyári is 17-es, előbbi 205/45 utóbbi 215/40, de szerintem a télit is 215-re fogom cserélni (különbséget egyébként nem érezni, de amúgy is csereérett) Gyári felnikből is van 17-es, de amúgy elég ritka ez az osztókör igen. Nekem a 2 szett Brock és Barracuda (német felnik, az autóval kaptam, az is németből jött) egész jól mutatnak szerintem. 12694-nél a nyári Barracuda van rajta. (Ilyet itthon is lehet kapni, de újonnan elég drága)
A külső hőmérséklet jeladó ha jól tudom elől az alső légbeömlő jobb felső sarkában van.
Legalábbis a talált kép szerint -
Kelecar
aktív tag
válasz Roland861010 #12754 üzenetére
Hali. Pesten pl VDASH magyarosít.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen