- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #4783 üzenetére
Hát az 5 sebességes geartronic valóban rejt veszélyeket, de ha már a 6 sebességes, akkor bátran vállalható.
Bár hozzáteszem, hogy nekem a korábbi autóim (V70, XC70) is 5 sebességes automaták voltak, bőőőőőven 200-250 ezer felett, és semmi gond nem volt velük.
A mostani S60 már 6 sebességes, szintén közel a negyed millióhoz, de tökéletes. -
zsolee73
tag
válasz runner 125 #4803 üzenetére
Igen, ezt a hirdetést nagyon régen is néztük már.
Abszolút felül lőtt az ár. Ennyiért bizony nem fog csörögni a telefon.
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #4808 üzenetére
Ez igen!!!!
Gratula, sok-sok egészséges kilométert! -
zsolee73
tag
válasz zolikaDB #4840 üzenetére
Mint ahogy gaborol írta...
Első szériást pláne az elejéből sose vegyél. Kell jó néhány év, amíg a gyerekbetegségeket kinövi az adott típus.
Ezért lehetnek különösen jó példányok az 2000-től gyártot s60-ak 2005-2010 közötti évjáratai. Itt már a legtöbb felmetrülő - idegesítő probléma megoldást kapott.
De természetesen az S80 I. gen végére is ugyanez igaz lehet 2003-2005.
-
zsolee73
tag
Nekem ugyanez az üzenet az EGR szelep hibát jelentett még anno az S40-en
Márkafüggetlen BOSCH szerviz hibakód olvasójával ABS jeladó hibát adott, majd az Ivanicsnál ugyanerre már az EGR szelepet írta ki. Érdekes nem??? Azért jó kis félrevezetése ez a mezei felhasználóknak és a kisebb szervizeknek....
Kitakarítottuk, és megszünt a hiba.
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #4961 üzenetére
Bezony, a kanyarkövetős, projektoros xenon darabja 260 + Áfa.... Nem olcsó cucc.
Én ezért kötöttem rá CASCO-t, havi 6.800 Ft-ot nekem megér a nyugalomTányleg kiforrott, én is 2 éve, minden nap használom, abszolút hibamentesen. Se hibaüzi, se semmi a kötelezőkön és 1 db hátsó féklámpa izzón kívül.
Vagyis de. Valamelyik reggel azt vettem észre, hogy álló helyben tekerve a kormányt valami nagyon halkan, épp csak észrevehetően morog/ropog. Vagy kormánymű, vagy vmelyik összekötő? Majd megnézetem.
Mivel ilyen jó, nem is tudom, mi lesz a következő autóm, pedig jövőre váltani szeretnék.
-
zsolee73
tag
válasz TonTomika #4964 üzenetére
Nekem is ugyanez van 2009-esben. D5 automata.
Megy mint a vadállat, tényleg.
Fogyasztás:
Tisztán Budapesten nekem kereken 8,5 liter. Télen napi kétszeri állófűtés használattal, nyáron klímával, reggeli és délutáni dugóval. És mindig pontosan ennyi, bármennyire nyomom, vagy finomkodok.Városon kívül (autópálya, országút) 4 személlyel, megpakolva, pontosan 7,5 liter
Ami érdekes, hogy a komputer pontosan egy litert csal lefelé, tehát ugyanazt jelzi, mint a tiéd
Városban 7,5-et mutat, városon kívül pedig 6,5-et.Érdekes, mert a korábbi Volvóimon nem tapasztaltam ilyen mértékű pontatlanságot. De mondjuk pont nem érdekel
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #4968 üzenetére
Generalinál kötöttem 10% önrésszel, havi utalással, a saját honlapjukon.
Érdekes, mert előtte érdeklődtem, kalkuláltattam, és az alkuszok sem tudtak ilyen árat adni.Ez a Generalinak a KOMPLETT CASCO-ja (elemi, törés, üvegkár), de lopás nélkül, mert egyrészt garázsban ill. cégnél belső parkolóban állok, másrészt szereltettem bele BLUE16 védelmet ([link]) + motortérzárat + tartelék akksit is. Emellé mindig felrakom az AUTOLOK 2000 plust.
Úgyhogy nem lenne egyszerű ellopni, max. trélerrelBenne van az avulás nélküli térítés és fizetik a kölcsönautót is törés esetén. De rosszul írtam, egész pontosan 7.666 Ft a havi díjam!
[ Szerkesztve ]
-
zsolee73
tag
válasz LaptopSystem #5022 üzenetére
Nagyon szép autó, gratulálok!
Én is harmadolom az olajcsere intervallumot, 30 e helyett 10 ezrenként.
Egyidőben kidobatom a levegő és pollenszűrőket is. -
zsolee73
tag
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5040 üzenetére
Nyilván és szerencsére mindenkinek más az ízlése
Milyen szép is lenne, ha mindenkinek a hófehér G Astra tetszeneNekem speckó a sötétebb autó, világos vaj bőrrel a kedvencem. Pedig sokan utálják a világos bőrt, és esküsznek a feketére
Ezért kerestem sokáig a mostani S60-t is, mert valami soha nem stimmelt. Vagy fekete bőrös volt, vagy kézi váltós, vagy Kinetic-Momentum felszereltségű volt, vagy csak egyszerűen pusztulat volt az egész.Egyébként nekem is jobban tetszik a világos fa vagy a fémbetét, de sajnos nem én nézegetem minden nap
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5054 üzenetére
Ez KELLLLLLLLL
-
zsolee73
tag
válasz Xmodule #5061 üzenetére
Én is kb. 10 fok alatt kezdem el használni.
Beprogramoztam a reggeli és a délutáni időpontot, a komputer pedig kiszámolja, hogy mikor kell elindítani a rendszert, hogy a kért időpontra üzemmeleg legyen a motor és az utastér.
Hihetetlen, hogy milyen kevés gázolajat fogyaszt.Csak egy dolgot hiányolok, hogy a programozottól eltérő, azonnali indítás távirányítóval nem kezdeményezhető.
-
zsolee73
tag
Én 4 évig (50-130 e km) használtam, és semmi gondom nem volt vele, pedig felhúzott motorom volt benne.
Az 1,6 D rendkívül takarékos, és meglepően jól viszi a kis kasznit.
Rengeteg alkatrész kompatibilis a Focus-szal, és szinte mindenből van utángyártott vagy bontott alkatrész is.
-
zsolee73
tag
válasz Alvin_ti4200 #5272 üzenetére
persze, a 10 ezres szerviz nálam is mindig alap dolog
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5282 üzenetére
De nem is írták, hogy valós a km futás
A Volvo 350-400 e km körül érheti el azt a határt, amikor a kormány bőrözése nélkül eladhatatlan. Az enyém is futott már nem keveset, de nyoma sincs szerencsére sehol kopásnak.
Itt a bőrőzés anyagválasztása sem annyira sikerült.A váltókaar alatt jobb és bal oldalon szerintetek dróthefével tisztították a műanyagot?
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5288 üzenetére
Én is ezen gondolkodtam.... mi, hogyan és miért dörzsölhette ki? Ráadásul mindkét oldalon?
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5355 üzenetére
így van. És semmi gondom vele. A váltóval sem (kopp-kopp).
Az újabb modellekben már gyárilag 205 LE/420 Nm a D5, nem tudom, hogy a 6 gangos automatán módosítottak-e valamit?Azért gondoljuk át, hogy hány százaláékban használhatjuk a motort max teljesítményen?
-
zsolee73
tag
válasz wanteed #5433 üzenetére
Akkor az 5406-os hsz-ban rosszul fogalmaztál: "szeretnék egy teljesen alap AUX kimenetet a hifimből"
A telefonról történő zenehallgatáshoz AUX bemenet kell.
Nekem az S60-ban a könyöklőt felnyitva, a hátsó oldalon van a gyári AUX 3,5-es jack dugó. Azon keresztül szólt a HU-850, amíg az volt benne.Most már a BLP van a gyári fejegység helyén, és így már bluetooth kapcsolaton szól a zene, a kihangosítás, stb.
Ha van gyári erősítőd, az a jobb első ülés alatt található.
[ Szerkesztve ]
-
zsolee73
tag
válasz FeRRaR1 #5459 üzenetére
Nekem nagyon tetszik a V90 és az S90 is, abszolút az én ízlésem.
Ha mondjuk 2016-ban 15-20 milliós indulóárral kezd a jól felszerelt változat, max. a 2021-es költségtervemben lehet helyeAddig is idén váltok vmire az S60-ról. De mivel a mostani Volvok abszolút nem tetszenek, így lehet, hogy 15 hűséges év és 6 típus (440, 850, V70I, XC70, S40II, S60) után más gyártó lesz a kiválasztott.
-
zsolee73
tag
Az a kicsi 1,6 D meglepően jól megy. Nekem 5 évig volt egy 2005-ös S40-em ezzel a motorral. 85 ezret tettem bele mindenféle gond nélkül, pedig fel volt húzva 140 LE fölé.
Fogyasztása nem volt rossz, országúton 3,9-4,5 , tisztán városban 5,5-6, autópályán 6,5 liter.
Az egyetlen hibájának az alsó fordulatszámban nagyon alacson nyomatékot tartottam, és ezen persze a SW sem nagyon változtatott. Ha egy kereszteződésben finoman indultam el, de valamiért mégis nyomni kellett egy padlót, kb. 2-3 másodperc volt, míg elindult.
Amúgy nekem egy nagyon jó kis motor benyomását hagyta maga után. Én szerettem.
-
zsolee73
tag
Az a svéd az inkább belga lesz
Egyébként a Volvo - pláne a korábbi szériák - egyáltalán nem prémium termék. Valahol inkább úton afelé....Nálam a mostani S60 (2009 D5 aut) már a hatodik használt Volvo a sorban (440, 850, V70, XC70, S40, S60).
Az első 4 céges autó volt, így a szervizekről nem igazán tudok nyilatkozni, de az S40 (2005 1,6D) 4 éve alatt egy légtömegmérő tisztítás volt az egyetlen nem tervezett javításom (azt sem kellett cserélni)
A mostani S60-nál is (3,5 éve nálam) a kötelező szervizeken kívül 1 db bal hátsó féklámpa izzó és egy db jobb első toronycsapágy volt az eddigi összes alkatrész szükségletem, pedig jóval többet futott, mint a tiéd....
A légkondit - ahogy mások is írták - hetente egyszer mindenképp javasolt indítani. Bármilyen autóról is beszélünk. Én viszont sosem kapcsolom ki, állandóan automata állásban használom.
Nem tudom milyen Mercis ismerőseid vannak, de az enyémek visszasírják az 1995 előtti E sorozatokat. Szerintük azok voltak az utolsó, megbízható Mercedesek.
-
zsolee73
tag
válasz LaptopSystem #5947 üzenetére
hűha, ez tényleg gázul néz ki....
Ekkora minőség romlás lenne a Volvonál? Az én szekerem immár 7 éves S60, csillió km-rel a tiedhez képest, de szerencsére szinte tökéletes állapotú a vaj színű "bőr". Azt azért hozzá kell tenni, hogy nem a szellőztetett típus.
Mindenesetre ez szégyen. Bár imádom, de ismét ki kell jelentenem, hogy ezért sem prémium kategóriás autó a Volvo, csak oda szeretne tartozni.
-
zsolee73
tag
válasz runner 125 #5989 üzenetére
runner, "Kinek a pap... "
Nálam a fekete belső a kizáró ok
[ Szerkesztve ]
-
zsolee73
tag
Ha nagyon fáj 2-300 e Ft szervizre, akkor ezt a kategóriát szerintem felejtsd el.
Egy 14 éves ilyen autóra ennyit szinte azonnal rá lehet költeni. Vezérlés csere, féktárcsák+betétek, olaj, szűrők, stb. Meg sem áll 300-ból.A 230 e km alatt nem nézhet így ki egy S60 kormány, váltógomb, egyéb. Nekem volt XC70-em 360 e km-ig, V70 320 ezerig, a mostani S60 is közel 270-nél jár, kopásnak nyoma sincs.
Ebben már elég tré. Szvsz nagyon régen volt már benne a 230 ezer
[ Szerkesztve ]
-
zsolee73
tag
Miért is adnád el?
Én immár 4. éve használom a D5-öt arra, amit te leírtál. Persze nekem segít ősztől tavaszig a programozható állófűtés.
Előtte a szintén részecskeszűrős 1,6D S40 ugyanezt az utat járta 4 évig.
Annyit teszek pluszban, hogy 10 ezrenként olaj + szűrő csere...[ Szerkesztve ]
-
zsolee73
tag
Sziasztok!
Egy kérdés: VOLVO S60 D5 - akkusaru levételt követően miért lehet az, hogy a vízhőfok és üzemanyagszint mérő mutató is egyaránt kb. egy vonallal kevesebbet mutat?
Vissza lehet valahogy tanítani a szinteket?
-
zsolee73
tag
válasz david199801 #8913 üzenetére
Nem tudják leszívni, a csövet sem lehet bedugni. Próbáld csak meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen