- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
Egyáltalán nem biztos, hogy az ár lesz a vízválasztó. Ezekhez az eszközökhöz köztudottan nagy teljesítményű gép kell majd. Akinek van arra pénze, lesz pénze +20-30 ezer forintot fizetni egy sokkal jobb eszközért. Legfeljebb itthon vagy más nem túl gazdag országokban lehet ez jellemző, de abban igazad van, hogy a tömeges elterjedéshez mindenképp szükséges a jó árcímke is.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raysen623 #13 üzenetére
A 3-as kapcsoló áll hozzá legközelebb, hiszen az 1200x1080-at szemenként kell nézni, de valóban teljesen más a kettő.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raysen623 #35 üzenetére
Azért az nem rossz, hogy GTX 770-el ilyen jól megy a Rift. Persze SLI-ben van neki de akkor is. Megnéztem az Arma 3-as videóját, bár ott írta a leírásban, hogy nagyon sokszor kellett felvennie ezt a kis anyagot mert valami mindig rosszul sült el. Nem túl bizalomgerjesztő. Én a Pascalt várnám, mint a megváltót. Korábban úgy vásároltam VGA-kat, hogy egyszer Geforce, egyszer AMD utána megint g aztán így tovább. Most már szeretnék az Nvidiánál megmaradni (semmi zöld fanság én az Atit is szeretem csak az Nvidia drivere, ct-je feature-i jobban tetszenek meg aztán én rednerelésnél a Geforce-t sokkal jobban ki tudom használni), nagyon remélem, hogy kihoznak vlaamit a srácok.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jack@l
veterán
válasz Raysen623 #35 üzenetére
Megint nagyon jól informált vagy ugye?
Mi az neked, hogy már két nagy engine alá beépítették a gameworks-ös vr-t. (de lehet már a unity alá is)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Raysen623 #39 üzenetére
De akkor mért böfögsz be fikázós commenteket tudatlanul? Előrébb járnak jóval mint a liquidvr, már régen megy nekik az sli-s vr, van publikus béta.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Raysen623 #41 üzenetére
#38, egy évvel ezelőtti cikk, benne 13 vr-es techdemóval.
Biztosan kényszeríti őket sokminden, de ekkor még a kanyarban se volt a liquidvr
Dugd már ki a homokból a fejed, nehogy azt hidd hogy véletlen lettek piacvezetők. Sokkal több mindenbe belekezdtek már évekkel ezelőtt, nem csak a physx-ig terjed a nagy nv tudomány...
Az hogy te semmit nem tudsz róla, mert a ph-n nincs róla cikk, meg amúgyis mindenki utálja itt őket, attól még baromi jó dolgokkal foglalkoznak a háttérben, csendben, profin.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Chal
addikt
válasz Raysen623 #106 üzenetére
1600 vs 800 mhz esetén nem a ram sebessége miatt lesz érezhetően gyorsabb a gép, hanem a generációváltás miatt.
Sok jelentősége nincs ha az aktuális generáción belül méregetjük a dolgot. Legyen mondjuk DDR3, ugyanaz a vas, 1600 vs 2400Mhz-s ramokkal. Valós körülmények között kb. észre sem veszel az egészből semmit, hacsak nem memory benchmarkokban. Abból a plusz pénzből jobb gpu-t, cpu-t, több ramot, és ssd-t kell venni, nem pedig high speed ramot.
Itt egy jó írás a témában amúgy:
http://techbuyersguru.com/does-ram-speed-matter-ddr3-1600-vs-1866-2133-and-2400-games?page=0
[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raysen623 #109 üzenetére
Jah én meg azt hittem, hogy tudsz valami VR-os dologról ami megköveteli a nagyobb memória frekcenviát. Elmondanám, hogy az előző konfigom 800Mhz-en futó DDR2-es ramokkal lélegzett, de volt belőle 6 giga, így nem éreztem hiányát kb semminek. (cpu bottleneckem volt) A
másfél évesúj gépben minden erősebb így minden gyorsabb de a gyakorlati memóriaigényes dolgok között nüansznyi a különbség még így generációváltás után is. Teljesen mindegy, hogy 1333Mhz-es vagy 1600Mhz-es ramokat vesz valaki, csak legyen belőle elég! Azért ha az a kérdés, hogy 4Gb 2133 Mhz ram legyen a gépben vagy 8Gb 1333Mhz akkor nem hiszem, hogy sokat kell gondolkodni a választáson. (Ugyanez a helyzet 8gb vs 16gb esetén is.)[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raysen623 #270 üzenetére
És így is van.
Egyébként van valakinek összehasonlítási alapja: egy Gear VR és egy mondjuk akármilyen kínai VR szemüveg között mekkora a különbség? Én vettem egy ilyen kínai szemcsit mint fent írtam és egész jó és még kényelmes is az orrnyereg részétől eltekintve de az könnyen orvosolható. Bár kínai berkekben ez sem volt olcsó, egyenesen kínából rendelve került 6.000-be.
Ha valaki próbálta esetleg mindkettőt, írhatna véleményt a témáról, mert nem tudom megérné-e azt a pár ezer forint pluszt, illetve nem tudom kelle-e vennem gear VR-t a kínai cucc helyett.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raysen623 #300 üzenetére
Nem akarok VGA témába belemenni mélyebben a topikban, de te nagyon rosszul informált vagy ezen a téren. Ajánlom ezt a két hete megjelent cikket.
Egyébként tökmindegy zöld vagy piros, ha kell a teljesítmény (VR-hoz pedig kell), mindkettő fogyasztani fog. Én ezért is tervezek nagyobb tápot venni, de egyáltalán nem mindegy, hogy 10W-al kevesebb vagy több a fogyasztás. Már csak hőtermelés szempontjából sem.
Nézd meg a csúcskártyákat, melyik mennyit eszik és mekkora az üzemi hőmérsékletük azonos teljesítmény mellett (ezt úgy értem, hogy ugyanabban a játékban ugyanabban a rendszerben azonos FPS-t hoz vagy más benchmarkban azonos pontszámokat). A zöldekre ebben eddig mindig megverték őket. Miért fontos ez számomra? Stabilitás, megbízhatóság. Nem csak a kártyára de az egész rendszerre nézve.
Amúgy meg ha lesznek pontosabb dátumok VR, és mindkét VGA gyártó terén, akkor újra átgondolom a dolgot, én még semmit nem döntöttem el! Annyit mondtam, hogy eddig a zöldek felé húz a szívem, mert AMD-től több üres ígéret is jött már. Ha minden aktuális lesz, akkor a tesztek és árak alapján a legracionálisabb választás mellett teszem majd le a voksomat.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raysen623 #303 üzenetére
A HBM2 hidd el, sokat fog hozni akármelyik gyártót nézed. Nyilván nem világmegváltást, de nagy fejlődést jelent, nem hiába volt akkora hype körülötte legalább is az eddigi adatok szerint érdemes megvárni.
"Mindannyian rá leszünk kényszerítve kompromisszumokra és az elején nem lesz elterjedt a VR cucc. Ehhez is idő kell majd mire felfut a hw állomány... "
Nos ez igaz is meg nem is, egyet is értek vele meg nem is.
Azért az tuti, hogy mondjuk az egy év múlva megjelenő játékok grafikái nyilván kemények lesznek, bármilyen VR eszközről beszélünk ami kint lesz majd a piacon, HW az kell majd alá, hogy meghajtsa őket rendesen.
Na de ne feledkezzünk meg néhány dologról:Manapság hány olyan játék van ami csilli-villi és feleslegesen túlzó a hardverkövetelményük? Úgy értem, hogy optimalizálatlan hulladékok. Szépek, de játékélmény meg sztory az nuku. Nem mondok címeket mert nem tudom ki miért rajong, de tipikusan a tömegtermékekre gondolok amiket kb a fiatal rajongói tábor tart életben, mert nekik a grafika a lényeg és az, hogy a többi tizenéves is azzal játszik. VR-t azért nem ők fognak használni az első körben, hanem azok akik igazán tehetősek vagy keresőképesek és megengedhetik maguknak. Ezt csak azért innen közelítem meg, mert nyilván a fejlesztőknek is törekedniük kell majd újfajta optimalizációra. Ők sem hagyhatják figyelmen kívül azt, hogy nem mindenki Titan SLI-vel rendelkezik. Ha azt akarják, hogy berobbanjanak fejlesztői csapatként, esetleg a jövőbeli címeiket is megvegyék, első játékaikra igen is oda fognak figyelni. Az AAA címek fejlesztői amúgy is minimum 1 év alatt fejlesztenek játékot, de jobb helyeken a 2-3 év vagy több a jellemző. Addig is meg lesz rengeteg indie cím szerintem és mod is elég amivel el lehet szórakozni majd. Mert ugye azt sem szabad elfelejteni, hogy vannak lelkes fejlesztők akik már elkészült címeket VR-osítanak de ezt értsd úgy, hogy modot készítenek hozzá. Lásd GTA 4-5.
Egy idő után úgy is minden nagyobb játékfejlesztői cég be fogja látni, hogy a VR a jövő. Ha nem az Oculus 1-el akkor a Star VR-al, vagy Oculus 2-vel vagy bármi ami 2-3 év múlva jön majd. Ezt te is jól látod, hogy minden csak idő kérdése, nincs választásunk csak türelmesnek kell lenni.
Egyébként meg a szeptemberi vagy októberi konferencián volt azt hiszem szó arról, hogy valami 100.000 fejlesztő dolgozik 20-30.000 VR alkalmazáson, de a számok napról napra nőnek (ha nem pont ennyit mondtak ne kövezzetek meg, de valami hasonlóan nagy számok).
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
- Creative SFXI SoundBlaster X4 Külső hangkártya
- KIÁRUSÍTÁS! MINI PC : Intel Pentium J4205 - 8GB DDR4 - 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs