- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Fotók, videók mobillal
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brezo
csendes tag
www.aqua.hu - garanciakezelés 0!
Üdv mindnekinek!
Hát hol is kezdjem, talán ott, hogy semmi bajom amúgy az aqua-val, többször is vásároltam ott, csak ha garanciát kéne kezelni, nevetnek a boltban.
Tönkrement egy náluk vásárolt termék, garancia hozzájuk szól. A Dohány utcai bolt melletti szervíz van megadva ilyen ügyekre, de mivel csak hétközben 10-18ig van nyitva, nem tudok ebben az időpontban oda elmenni. Ezért is vettem meg ebben a boltban a terméket, mert nyitva vannak este 8ig. Hát mondom sebaj, hiszen jogszabály szerint a bolt köteles a garancia kezelésre, nem kell nekem ahhoz szervízbe mennem, ha nincs lehetőségem rá, nem véletlenül van ez így.
Bementem, mondom mi a bajom, ők jönnek a szervízzel, hogy oda vigyem, d emondtam nekik, hogy az nekem nem jó, oldjuk meg. Ők a vállukat húzták, hoyg nem tehetnek semmit, csak a szervíz, de ha 1x oda nincs időm elmenni...? Akkor sem tudnak mit csinálni. Jöttem azzal, hogy a kereskedő köteles az általa eladott termék garanciális ügyintézésére és én ebben a boltban vettem és nem véletlenül a nyitvatartás miatt, de nem érdekelte őket. Hát erre nagyon szívesen írtam nekik egy megjegyzést a vásárlók könyvébe, persze tudom, hogy semmit sem ér.
Jöttek azzal, hogy a garanciajegyen rajta van, hogy a szervízbe kell elvinni és abban az időpontban, és én hiába jöttem azzal, hogy az egy dolog, de ők is kötelesek tőlem átvenni, amire csak nevetve az volt a válasz, de hoyg ők nem tudják átvenni...Na jó, ebből ennyi elég is volt, elmentem, utólag még elolvastam a garanciapaírjukat amin az van, idézem: "A jótállás és szavatossági igény a Bp., VII. Dohány u. 36. alatti üzemelő szakszervízben vagy a vásárlás helyszínén érvényesíthető..."
Na most erre mit mondjak? Tudatlan, illetlen és nula segítőkészség!
Majd valószínüleg a vezetőség jobban értékeli a levelem, mint ők.
Hát ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs