Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
webshopos
újonc
válasz realmadrid92 #904 üzenetére
"Globalelectro nevezetű boltról valami infó?
ja, most olvastam felette, úgy értem garancia ügyben stb."Tegnapi történet. Tő mondatokban.
Vevő megrendelt egy külső DVD írót 2011.05.13.
A termék időben érkezett, Vevő fizetett, elégedetten távozott.
Néhány nap után vevő jelzi, hogy az író nem olvassa a régebben megírt lemezeit.
Rendben, hozza vissza, leellenőrizzük, hogy a termék hibás-e.
Vevő visszahozza, de mivel sürgős, azonnal rendelek neki egy vadonat újat, mi meg majd megfutjuk a garanciális kört.
Vadonatúj író megrendel, megérkezik, Vevőt értesítem.
Vevő megérkezik egy notebookkal.
Készségesen segítek neki, felszabadítok egy asztalt, Vevő nekilát a termék próbájának.
Fél óra múlva jelzi, ez a termék sem jó.
Szerencsére épp egy másik gépünkön frissen települt egy Win7.
Termék felrak, gyári driver installál, bontatlan TDK DL 8.5GB lemez kinyit.
2Mb-os jpeg kép felír a DVD-re, majd ugyanez egy normál CD-re is.
Vevő szabadkozik, hogy nem kellett volna..
Uram, 1000-ből egy, ha van ilyen bolt, ahol ezt megteszik Önért.
Vevő visszarakja a notebookjára az írót, miután meggyőződött róla, hogy a termékHIBÁTLAN!
Még félórát szöszmötöl - közben dolgozunk, telefonok csengenek - majd közli;
- "Szeretnék élni az Elállás jogával.."
Megőrzöm a higgadtságomat, majd elkérem a Vevő bankszámlaszámát, amire a termék árát visszautaljuk. Nem hagyom ki, hogy megjegyezzem, hogy ezáltal 2db BONTOTT termék lesz a polcunkon, amibe rengeteg időnk, energiánk, pénzünk van, s mivel nem egy kurrens termék, nem garantált, hogy eltudjuk adni, főleg, hogy bontott, vagy ismerősnek, vagy családon belül talán.. Ezért mi sem igyekszünk a termék árának visszautalásával, hisz törvény szerint erre 30 napos határidő van.
Vevő szabadkozik, beleegyezik.
Nyelek egy nagyot, majd biztosítom, hogy azonnal átutaljuk a termék árát, majd elköszönök a Vevőtől.
Az már csak hab a tortán, hogy 2011.05.13. óta lejárt a 8 napos elállás joga, de inkább veszítsünk, és legyen ő az Elégedett Vásárló.
Nos, ennyit a garanciáról.* * *
Ezennel elköszönök erről a Fórumról, mindent leírtam, ami a Magyarországi webshopokra és célközönségére jellemző. A kiragadott példáim remekül szemléltetik, hogy bár vannak problémás esetek, de ezekből messzemenő következtetéseket nem lehet, és nem is szabad levonni. Aki tisztességesen kereskedik, annak is becsúszik 1000 Vevő mellett 1-2 elégedetlen, vagy saját, vagy a vevő hibájából.
Végezetül egy jó tanács; Ha problémátok akad a webshopokkal, próbáljatok meg személyesen megoldást keresni vagy az adott személynél, vagy a felettesénél. A legtöbb esetben minden konfliktus megoldásra talál, hisz mint mondottam; értetek vagyunk, nem ellenetek.
Köszönettel!
a webshopos
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen