Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sssent

    senior tag

    válasz föccer #191 üzenetére

    Nem hiszem, hogy Neked, nekem, vagy bárkinek bármi köze lenne az ő üzletpolititkájukhoz. Ők így csinálják (megjegyzem nem egyedüliként), ha annyira rosszul menne nekik, akkor gondolom változtatnának a hozzáállásukon. Ha meg csődbe mennek, mert nem vesz náluk senki semmit, akkor meg mi van? Az ő bajuk, minket ez miért érdekelne.

    Egyébként jómagam még csak memóriát vettem náluk - azt többször is. Azt ott a helyszínen kérés nélkül belepróbálják minden gépbe, ha ott van az is. Egy régi hp-ba pl. 3 darab modult próbáltunk bele, amíg az egyik jó lett.
    A notebook árak pedig - ugyancsak szvsz - elég jók náluk. Talán ennek az az ára, hogy ők nem vállalják a kockázatot, hogy otthagysz nekik egy bontott dobozt pixelhiba miatt - amit mellesleg ők sem tudnak gariztatni, mert egyszerűen nem garanciális probléma. Mit gondolsz, azokon a helyeken, ahol valakinek sikerül otthagynia egy pixelhiba miatt egy monitort/notebookot, ott mit csinálnak azzal az eladatlan cuccal? Általában rásózzák egy másik vevőre, aki épp nem veszi észre a hibát. Akkor azok az üzletek korrektebbek? Nem hiszem.

Új hozzászólás Aktív témák