Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • XaraX

    addikt

    válasz Ariadne #217 üzenetére

    3 napon belül azonnal cserélni kell,ha nem tudják,jogosan kéred a vételárat vissza.

  • XaraX

    addikt

    válasz erhp #1183 üzenetére

    Habár nem tőlem kérdezed, azért leírom..
    Régi történet, de idevaló, azt hiszem.
    Vettem egy LG 24" monitort anno, hazavittem, kicsomagoltam, beüzemeltem.
    A monitorból éles magas hangú sípolás jött, kivéve, ha minimum 95 és 100 % között volt a fényerő.
    Mivel szombaton történt a vásárlás, így már bezárt a bolt, csak hétfőn tudtam visszavinni.
    Panaszomat előadva csodálkozva néztek rám, de azért hajlandóak voltak kipróbálni.
    "Természetesen" semmi rendellenességet nem tapasztaltak a működésében, holott félsüketnek kellett lenni ahhoz, hogy valaki ne hallja.
    A megállapítás az lett, hogy biztos nálam van a hiba az otthoni villamos hálózatban, vegyek egy zavarszűrös elosztót, és minden rendben lesz.
    Megtettem, hazavittem, és minden maradt a régiben.
    Másnap visszavittem, már mérgesen néztek rám, amikor megláttak. :)
    Mivel mereven elzárkóztak minden további intézkedéstől ügyemben, még a boltból felhívtam az LG ügyfélszolgálatát.
    Elmondtam, mi a panaszom, mire egy nagyon kedves hölgy a vonal túloldalán közölte, hogy a boltnak nincs joga elutasítani a panaszomat, ha csak nem tetszene nekem, akkor is kötelesek lennének cserélni.
    A végén közölte, adjam át a telefont a "kedves" szervízesnek.
    Nem tudom mit beszéltek, de leginkább a szervízes csak hallgatott, néha egy bizonytalan igent közbeszúrt. :)
    Visszakaptam a telefonomat, és közölte, hogy akkor cserélik.
    De mivel ugyanilyen nincs, egy másfajta LG-t tud csak adni.
    Belementem, legyen, némileg olcsóbb volt, amit "természetesen" nem kaptam vissza, válasszak valami terméket abban az árban, ebbe is belementem. :(
    Nem nagyon néztem, mit adott, eléggé mérges voltam, hogy egy nyavalyás monitor vásárlás miatt már harmadszor kellet beautóznom a városba.
    Hazaérve kicsomagolom, megnézegetem, és kiderült, hogy 23" monitort kaptam. :W
    Nem kicsit ment fel a vérnyomásom, igaz, ez az Én hibám is volt, nem néztem meg a boltban, mit adnak. :O
    Vissza a bolt, nekem ez nem kell, kérek egy 24-es monitort, vagy a pénzemet.
    Nincs 24-es, csak rendelni tudnak, ki tudja mikor jön meg, pénzt nem adnak vissza...
    Ezen azért kiakadtam eléggé, de Ők nem adnak pénzt semmiképpen.
    A vége az lett, elhoztam a zúgó monitort már csak azért is, de ugye ez drágább volt.
    Vittem a terméket is, amit az árkülönbözet levásárlásának fejében kaptam, de azt már nem vették vissza, fizessem ki a különbözetet készpénzben.
    Nem nagy összeg volt végülis, egy 3k-s billentyűzet gyakorlatilag, de ....
    Na mindegy, kifizettem, elhoztam a monitort.
    Ki sem csomagoltam, megvártam, hogy leteljen a 3 nap, vittem a CHS szervízbe.
    Ott másnapra megállapították, hogy a monitor hibás, nem javítható, csere.
    Tiszta happy voltam, végre lesz monitorom. :)
    De nem így lett.
    A CHS-ben nem kaptam másikat, csak egy csereutalványt, amit a vásárlás helyén tudok beváltani. :W :W :W
    Pont ott voltam, ahol kezdem.
    Hívom a boltot, van egy ilyen utalványom, megyek a monitorért.
    Mire válaszként megkapom, hogy nincs ilyen készleten, rendelni kell, de az utalványt be kell vinnem ahhoz, hogy rendeljenek.
    Újból LG ügyfélszolgálat, elmondom panaszomat, amin már ott is kiakadtak, hogy mit képzelnek ezek.
    Közölték, a csere utalvány konrétan arról szól, hogy vagy adnak azonnal, vagy vissza adják a vételárat.
    Újból bekocsikáztam a boltba, fölvértezve ezen információkkal. :)
    És Én hülye, hagytam magam rádumálni, hogy másnapra ott lesz a monitor.
    Másnap mentem érte, és természetesen nem volt.
    Megrendelték, de bizonytalan a beérkezés ideje.
    Nem egyedül voltam, hanem a feleségemmel, aki munkájából kifolyólag tökéletesen tisztában van a joggal, és fejből vágja a paragrafusokat. :)
    Innentől Ő intézte a dolgokat, röpködtek a paragrafusok a levegőben, különböző kártérítések megfizetésére irányuló perek kilátásba helyezése, és furcsa módon honnan, honnan nem, azonnal ott termett egy 24-es LG monitor, ami csak annyiban tért el az eredetileg vásárolttól, hogy rendelkezett HDMI bemenettel is.
    A végén annyi nem hangzott el, hogy elnézést a kellemetlenségégért, vagy hasonló.
    Nagy duzzogva kiállították a papírokat, és visz lát.
    Kissé hosszú történetem 3 szereplője közül az LG és a CHS korrekt és gyors ügyintése, míg a Useres minősíthetetlen hozzáállása azt hiszem, nyilvánvaló.
    Mint írtam az elején, nem mostani történet, de engem azóta sem, és ezután sem fognak a boltban üdvözölni többet, ez egészen bizonyos.

  • XaraX

    addikt

    válasz Users Kft. #1207 üzenetére

    Így van, legalább 2 éves történet.
    A zajjal kapcsolatban igazat adok neked, viszont feltételezem, akad nálatok is egy csöndesebb zug valahol hátul a raktárrészben, ha máshol nem is.
    A csere utalványban egyetértünk.
    Ha emlékszel a történetre, lehet, az is rémlik, hogy amikor megkaptam a papírt, felhívtalak benneteket, hogy egy ilyenem van, hogyan tovább.
    Az Úr, akivel beszéltem, közölte, be kell vinnem a kapott utalványt, leadni, és hoznak egy másik monitort másnapra.
    Nem volt ellenvetésem, annyit kértem, ne kelljen külön bekocsikáznom cirka 35 km-t csak azért, hogy a papírt leadjam, hozzon egyet, és egyben lerendezzük.
    épp elég + utam volt már a monitor miatt.
    A válasz az volt, nem lehetséges, amíg nincs bent a papír, nem hoznak.
    Megtettem, bevittem, ennek ellenére a történet vége az lett, ami.
    Van másik történetem veletek kapcsolatban, ha már korrektül válaszoltál, igaz, ez még régebbi.
    Még valami 754-es MSI lap volt, vettem nálatok anno.
    X idő múlva meghalt, ez megeshet, bárhol is veszem.
    Bevittem a szervízbe, mondták ok, átveszik, elküldik a nagykerbe, ha rossz, cserélik.
    Ez így rendben is van, majdnem mindenhol így megy.
    A polcon volt ugyan ilyen lap, megérdeklődtem, lehetséges-e, hogy Én azt most kifizetném, elvinném, és amikor kiderül a másik lapról, hogy rossz, nem a lapot kapnám meg, hanem a vételárat vissza.
    Válasz az volt, hogy persze, természetesen lehetséges, ha nekem így jó, tegyünk így.
    Abban maradtunk, hívnak, ha van eredmény.
    Bő 3 hét telt el, nem kaptam hívást, így gondoltam, megérdeklődöm, mi a helyzet.
    Telefonon azt a felvilágosítást kaptam, hogy épp ma jött vissza az új lap, lehet érte menni.
    Bementem, majd hivatkozva a megállapodásunkra, kértem, hogy ne a lapot kapjam meg, hanem a pénzt vissza.
    Első körben senki nem emlékezett rá, aztán már rémlett valami, közölték, hogy akkor válasszak valamit értékében nyugodtan, azaz vásároljam le.
    Mivel nem ebben állapodtunk meg, természetesen a vételárat akartam, nem termékeket.
    Nálam volt a másodiknak vásárolt lap számlája.
    A végén közölték, ok, visszakapom a pénzt, de mivel időközben kb 5k-val olcsóbb lett a lap, annyit adnak vissza.
    Korrekt történet, azt hiszem.
    Ugyanilyen módon gariztattam már nagy boltban és egész kicsi kis boltocskában is, mindenhol azonnal megkaptam a számlán szereplő összeget, holott akkor is volt árváltozás közben.
    Mint írtam, ez is sok évvel ezelőtti eset, bízom benne, hogy jelen korban, amikor talán jobban kell küzdeni a talpon maradásért mindenhol, nem fordulnak elő ilyen esetek.

  • XaraX

    addikt

    válasz Users Kft. #1211 üzenetére

    Minden tiszteletem a Tied, őszintén, hogy veszed a fáradságot, és válaszolsz a kritikákra. :R
    Őszintén remélem, hogy ez a figyelem a boltban is is visszaköszön, nem csak a vásárlásnál, hanem az esetleges problémák esetén is.
    Mindenhol vannak hibák, személy szerint Én egyet tudnék mondani, ahol minden esetben maximálisan korrektül jártak el velem szemben, viszont mások láttam több helyen, panaszkodtak rá.

    [ Szerkesztve ]

  • XaraX

    addikt

    válasz ESP #1244 üzenetére

    [link]
    Az adott bolt helyett akár "valaki"-t is írhatnánk, és tökéletesen igazad van.
    És nem, szvsz nem fér bele ennyi hiba, ha csak hibákkal tud valaki valamit elvégezni, inkább ne tegye.
    Sajnos, itt a hibázás nem üt vissza olyan hamar, mint mondjuk egy tűzszerész esetében.

    [ Szerkesztve ]

  • XaraX

    addikt

    Ön az alábbi termékeket rendelte meg:

    Cikkszám Termék megnevezése Mennyiség Kiszerelés Készlet Nettó ár Nettó összesen
    FT_18909 ASUS HD7870-DC2-2GD5 V2, DDR5 2GB, PCIE 3.0 1 db Rendelésre (1-2 hét) 43.817Ft 43.817Ft

    Nettó összesen: 43.817Ft
    Személyes átvétel: 0Ft
    27%: 11.830Ft
    Összesen: 55.647Ft

    Köszönjük megrendelését!

    DIGITALKER Kft.
    Ez volt egészen pontosan január 26.-án.

    Köszönjük váráslását!
    Rendszerünk regisztrálta megrendelését.
    Amennyiben a megrendelt terméke beérkezik üzletünkbe, újabb e-mailban tájkoztatjuk Önt.
    A várható beszerzési határidőket ennek az e-mail-nek a termékrészletező sorában találja.
    Rendelése fontos számunkra. Ha kérdés, észrevétel van felénk, akkor várjuk szíves megkeresését elérhetőségeink valamelyikén.

    Tisztelettel:
    DIGITALKER KFT.

    Ez pedig január 28.-án.
    Azóta, mondhatni le se sz@rnak, többedik érdeklődő e-mailemet válaszra sem méltatják.
    Nem vásároltam még tőlük eddig és nem is fogok egészen biztosan.

    [ Szerkesztve ]

  • XaraX

    addikt

    válasz frankdelgado #1505 üzenetére

    Nekem homlokegyenest más tapasztalatom van velük, vásárlásnál minden esetben kedvesek, segítőkészek voltak, garis esetekben egy kivétellel azonnal cserét kaptam.
    Az egy egy monitor volt, nem minden esetben produkálható hibával, de az is rövid idő alatt rendezve lett, ráadásul a papírjai sem voltak meg.
    Ha tehetem, vagyis a az általam vásárolni kívánt termék megtalálható náluk, ott vásárolok.

  • XaraX

    addikt

    válasz carpediem212 #1686 üzenetére

    Én annyit tudok, hogy tavaly januárban rendeltem egy vga-t, ami azóta sem érkezett meg, sem e-mail vagy bármi más sem.
    Rendelésem beérkezés alatt volt pár hónapig, aztán már nem követtem nyomon. :)

    [ Szerkesztve ]

  • XaraX

    addikt

    válasz Lauda #1941 üzenetére

    Egész pontosan az van, hogy fél kiló fölött nem a kézbesítő viszi az ajánlott levelet.
    Ha nem éri el a fél kilót, de nagy méretű, akkor is autóval történik a kiszállítás.
    Viszont megnövekedett forgalom esetén, mint pl. most, karácsony előtt, előfordulhat, hogy kis méretű csomagot a gyalogos kézbesítő visz számodra.
    A céges példa esetén, lehetősége van szerződést kötni a postával, ki és akár beszállításra is, és ebben az esetben autó hozza-viszi a küldeményeit.
    Ellenkező esetben x db napi forgalom fölött postafiók nyitása kötelező.
    A csomagkézbesítés minden esetben megtörténik cégeknek is, mivel Mo.-on minden csomag ára tartalmazza a házhozkézbesítést is a posta esetében.

  • XaraX

    addikt

    válasz chopin42 #2129 üzenetére

    Ezt vetted, gondolom....[link]
    Az oldalon ott van, gari 1 év.
    Nincfs szükség márkaszervív elérhetőségre, a bolt vállalta az garit, egy éven belül cserélik.
    Nem tudod beregisztrálni, ki tudja, milyen beszerzés, ez nem egyedi eset, minden biltban előfordul.
    Figyelmetlen voltál a vásárlásnál, ha nem megfelelő, csak elállni tudsz,szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák