- Telekom mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- DIGI Mobil
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
IPON, még tavaly történt, vettem kb 60k-ért egy DELL monitort náluk, amit eleve hibásan hoztak ki. Utána 1 hónap huza-vona, hogy majd adnak egy másikat, aztán a végén visszakértem a pénzemet. A fogyasztóvédelem kb körberöhögött, pedig a bolt 2 jogszabályt is megsértett. Elment a kedvem egy darabig a netes vásárlástól...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Vennék egy vésztöltőt az edigital-tól. Mi a véleményetek a boltról? Azt olvasom, hogy garis problémáik vannak, de ezek már több éves vélemények... Van egyáltalán magyar bolt, akiktől érdemes neten vásárolni? Rendeljek inkább amazon-ról?
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Az embernek sokszor az a benyomása ezekkel a boltokkal, hogy tudják, hogy hibás, de csak azért is direkt kiszállítják, hátha nem lesz reklamáció, és valaki benyeli...
Az aqua-val az a baj, hogy nincs olyan, amit szeretnék Yoobao-t vettem volna. Ahogy nézem hasonló áron van genius aqua-nál, ami biztosan jó, de csak 8000mAh, illetve van olcsóbban prestigio, amiről viszont egy árva tesztet vagy user review-t se lehet találni a neten, úgyhogy nem szívesen venném meg.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz HartgeH3-2.8 #1513 üzenetére
Elméletileg most úgy van, hogy online vásárlásnál 8 napon belül ha jelzed, hogy szar a cucc, cserét szeretnél, akkor azonnal cserélniük kell, nem halogathatják bevizsgálás címén. A gyakorlatban hiába ez a törvény, a fogyasztóvédelem nem foglalkozik a kérdéssel 1-2 esettől eltekintve, gondolom, amikor valaki bemegy hozzájuk, és veri az asztalt. A gari viszont már tényleg úgy megy, hogy bevizsgálhatják, aztán adhatnak cserekészüléket, stb... Az elállásnál meg 30 napon belül vissza kell kapnod a pénzed. Na legalábbis még tavaly ilyenek voltak a törvények, de nem hiszem, hogy változott volna azóta.
Én még a Lord-nál szerettem vásárolni. Azzal a céggel teljesen meg voltam elégedve, de egy idő után elszálltak az áraik, és most nézem, hogy már egyáltalán nem is léteznek. :-(
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz MongolZ #1525 üzenetére
Ilyenkor eszkalálni kell a problémát, kérd a főnököt. A problémát 8 napon belül jelezted, szóval nem kell azzal foglalkozni, hogy letelik a 8 nap. Ha képtelenek kicserélni, akkor írj nekik felszólítást, hogy küldjék a pénzed, arra már nem tudnak mit reagálni.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz Biznisz Elek #1542 üzenetére
Én máshogy emlékszem, de már nincs kedvem előkeresni a hatályos jogszabályok közül. Mindegy, van x nap, amíg a hibás terméket azonnal cserélniük kell másikra, meg van x nap, amíg elállhatsz, és akkor egy hónapon belül vissza kell kapnod a pénzed, viszont akkor a visszaszállításról neked kell gondoskodnod. Az ideiglenes csere, bevizsgálás, javítás, stb... az garanciánál van, ha viszont egy termék már a vásárláskor eleve hibás volt (vagy nagyon hamar meghibásodott), akkor muszáj nekik azonnal kicserélni, szóval nem a garanciális szabályok vonatkoznak rá... Na legalábbis még 2012-ben így volt, de már akkor sem érdekelték ezek a törvények az IPONt és a fogyasztóvédelmet sem... Ha nagyon érdekel a jog, akkor szívesen előkeresem a levelezésmből, hogy melyik törvényekről meg hányas paragrafusokról van szó... (Btw. a napok és szabályok, amiket előbb írtam speciálisan netes vásárlásra vonatkoztak, nem személyesre...)
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
MK discotechnika : Vettem tőlük egy disco fényt, ami újonnan 13k, használtan 8k körül mozog. Volt pofájuk használtat küldeni. A csomagolása szakadt, a borítás tele van karcolásokkal. Kénytelen vagyok benyelni, mert ajándékba lesz, és ezt ők is tudják. Nem kicsit basztak fel! Leköpni való férgek, ne vásároljatok náluk!!!
Erősen hajlok abba az irányba, hogy ezentúl online csak amazontól rendelek bármit. A kiszállítás tovább tart, de árban nem sokkal több, és legalább biztos lehetek benne, hogy normális terméket kapok, vagy ha bármi garanciális ügyem van, azt megfelelően kezelik.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz HartgeH3-2.8 #1548 üzenetére
Nekem is volt hasonló, beírtam, hogy nyilvánvaló átverés a dolog (30.000mAh-s mobil vésztöltőt árultak, ami jelenleg nem létezik a piacon), másnapra törölve lett a hozzászólásom. Jelenteni vaterán nem lehet az ilyeneket, szóval jobb nem használni azt a rendszert. Bár én már vásároltam ott jó pár korrekt eladótól...
A magyar online vásárlás szerintem orosz rulett. Eddig nekem olyan 60-70% körüli a sikeressége, a maradéknál meg vagy sikerült visszaszereznem a pénzem vagy nem. Hosszú távon szerintem jobban megéri elmenni a boltba, és megvenni ott.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
A probléma, hogy szombaton kellene valamit ajándékba adnom, és 1 nap alatt nemigen szokták kiszállítani. Sajnos ez a vidéki lét hátránya, hogyha valamit rendelsz, akkor az csak napok múlva ér ide, a helyi boltokban meg elég silány a választék, főleg ha speciálisabb dolgokról van szó. A kütyüben egyébként a fény a lényeg, amit kiad, szóval még így is többé-kevésbé elfogadható, bár nem vagyok boldog tőle. S
Közben váltottam emailt az MK discotech-el, és biztosítottak róla, hogy nem ez az üzletpolitikájuk, és holnap küldenek egy újat, a használtat meg tartsam meg. Hát meglátjuk. Mindenképp írok róla, hogy mi lett a történet vége.
Csatoltam a feltépett dobozt, és a tiszta karc kütyüt.
Ahogy nézem belül elpattant a műanyag, ami valszeg leejtéstől van, meg az egész felülete a műanyagnak tele van apróbb karcokkal. Egyébként működik, szórja a disco fényt ezerrel. Kár, hogy engem rocker-ként ez nem hoz lázba
Furcsállom, hogy senkinek nem tűnik, fel a raktárban, hogy valaki feltépte a dobozt. Pedig elég nyilvánvaló, csak rá kell nézni. Tipikusan akkor szakad így, ha valaki sokszor kinyitja, vagy hirtelen próbálja feltépni...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz inf3rno #1559 üzenetére
Tévedtem az MK discotech-el kapcsolatban, mégiscsak megbízható cég. Küldtek egy másikat a sérült borítású termék mellé. Egyáltalán nem erre számítottam az eddigi ügyfélszolgálatos tapasztalaim alapján... Külön plusz pont azért, hogy a gyűlölettől fröcsögő ügyfeleket is tudják kezelni...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
A kander.hu és az alza.hu cseh cégek, nincs garantálva náluk semmi. A kandertől már rendeltem CPU pasztát, az rendben megjött és olcsóbb volt a szállítás, mint itthonról, de garanciális dolgokat nem rendelnék tőlük. [link]
Magyar cégek közül az ipon-nal voltak hasonló élményeim, mint amit fentebb írnak a kanderről. Eleve hibás terméket hoztak ki, és ránézésre nem is tűnt újnak, inkább újracsomagoltnak. Miután jeleztem szinte azonnal, nem voltak hajlandóak cserélni, hanem gariztatták volna. Kevesen tudják, de jogunk van azonnali cserére, ha a termék 3 napon belül hibásodik meg. (BH2008.257 A vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a forgalmazó nem vizsgálhatja a tartós fogyasztási cikk meghibásodásának eredetét.) Ment egy hónapig a huza-vona az ügyfélszolgálattal az ő lekezelő stílusukban. Közben írtam a fogyasztóvédelemnek, akik széttárták a karjukat, végül felhívtam őket, és az ő tanácsukra elálltam a vásárlástól. Az 1 hónapos pénz visszafizetési határidőt is túlléptél, a végén csak fizetési felszólításra utalták vissza a monitor árát, mínusz az oda-vissza szállítás díját.
Nem tudom pontosan mi van emögött a stratégia mögött, de sok másik cégnél is látom, hogy ránézésre használt tele ujjlenyomatos újracsomagolt hibás terméket szállítanak ki, aztán utána gariztatni akarják, miután jelzi a vásárló, hogy hibás. Ennek mi értelme van így? Lehet, hogy a raktárosok nyúlják le így az új gépeket és kicserélik a használtra, vagy mi emögött a logika? Engem már tényleg érdekel. Mindenesetre ezeknél a cégeknél nem ajánlom a vásárlást, én inkább veszek egy kicsit drágábban, de az korrekt magyar cégnek menjen.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Rendelnék 110k körüli értékben alkatrészt. Sajnos sok lehetőségem nincs, a cucc nagyja mindenhol van, kivéve ez az alaplap: [link] A két cseh cég kilőve, a bluechip-et mennyire tudjátok ajánlani gari szempontból? Esetleg lehet kapni máshol is ezt a lapot (magánszemélyként), amiről nem tudnék?
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
-
inf3rno
nagyúr
Nem tűnik úgy, hogy megszűnt volna a 3 napos cseregarancia. Körülbelül 1 éve még biztosan érvényben volt az erre alkotott törvény, és az eddigiek alapján inkább afelé tartott a jogalkotás, hogy minél szigorúbban érvényesítsék, nem afelé, hogy kivezessék. Néhány link: [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz Hachiko95 #2084 üzenetére
Szerintem csak egy erre szakosodott ügyvéd tudna neked érdemi választ adni. Azt hiszem pernél jók lehetnek az esélyeid, mert így, hogy kivitték a képből, esetleg meg is vágták, ezzel nem tudják bizonyítani, hogy te tettél kárt a termékben. Az mondjuk nekem nem érződik túl életszerűnek, hogy elállásnál földhöz vágják a vinyót, aztán rád terhelik az árát, persze nekik még így is megérné a plusz pénz.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Nem vagyok jogász, de úgy gondolom, hogy neked van igazad. Azzal, hogy megvetted és hozzád került a számla és a garancialevél, te rendelkezel azokkal a jogokkal, mint az eredeti vásárló. Ennyi erővel a garanciát se tudnád érvényesíteni, ha másodkézből csinálod...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Érdekes kérdés, hogyha többféle dolgot veszek és adnak számlát meg garancia papírt, akkor ha eladom az egyiket, hogyan tudom megoldani, hogy a nálam maradókra is megmaradjon a garancia? Gondolom a papírok fénymásolása nem megoldás... Egyéb ötlet?
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Utánanéztem, sajnos úgy néz ki, hogy tényleg csak 1 év gari/jótállás kötelező 10k feletti termékekre, utána további 1 év a szavatosság, aminél már azt hiszem neked kell bizonyítani, hogy nem te cseszted el. A 2 év annyira megszokott, hogy valamiért az rögzült nálam.
Buliban hasznos! =]
-
-
inf3rno
nagyúr
Ja tudom, hogy egy cég. Nekem eddig nem volt gond, de előbb-utóbb azért majd biztosan jön valami. Én ha egy hétig nem küldik, és meg tudom venni máshol is, akkor írni szoktam, hogy elállok a vásárlástól. Meg általában utánvéttel veszem, csak ritkán utalok előre.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Nekem kb 2 hónap volt az iponnál régebben, mire visszakaptam a pénzt. Hibás monitort küldtek ki, és nem voltak hajlandóak azonnal cserélni (hibás teljesítésre vonatkozó törvény), úgyhogy inkább elálltam. Írtam a fogyasztóvédelemnek is, nem foglalkoztak vele. Írjatok fizetési felszólítást. Feljelenteni utána lehet őket. Azt hiszem békéltető testülethez érdemes első körben fordulni.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Ilyen esetben ha kifutnak a határidőből, akkor mindig fizetési felszólítást érdemes küldeni nekik néhány alkalommal pár nap időközzel. Ha továbbra sem fizetnek, akkor bírósághoz lehet fordulni, végső esetben meg fel is számolhatják a céget, ha nem fizet. Legalábbis ezt írják. [link]
Érdemes lenne téma összefoglalóba betenni a fekete listás boltokat dátumokkal.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Hervis-ben így ment nekem, ahogy mondod, írtam nekik, hogy para van az órával, amit vettem, visszaírták, hogy nem tudják javítani, mert már kifutott, vigyem vissza, aztán visszaadják az árát. Nem mondom, hogy így jogszerű, de van rá példa. Ezért kell beszélni a fogyasztóvédelemmel, mert kb. 5 percenként változik, hogy mi a törvény rá.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz hoffika531 #2198 üzenetére
Ha csak Paypal van, akkor messziről kerüld el. Elvileg a NAV azt nem nagyon tudja ellenőrizni szemben a normál banki átutalással. Kapásból mehetne egyébként NAV vagy fogyasztóvédelem felé valami figyelem felhívás, hogy gyanús a cég, bár kétlem, hogy foglalkoznának vele.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Aqua-val kapcsolatban mik a tapasztalatok mostanában? Nézegetem árukeresőt, de azt írják, hogy nagyon bunkók és trükköznek a garanciával. Sajnos pont náluk olcsó az egér, amit venni szeretnék, mindenhol máshol 5 pénzzel drágább. :S
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Nem olcsóbb most sehol: [link] Sajnos nem túl kiforrott még ez az egér, néhány embernél elszállt a vezeték nélküli kapcsolat firmware update-nél, és mivel kábeles nincsen vele, ezért esélytelen onnantól újraéleszteni. A másik, hogy nem vagyok biztos benne, hogy G400 után a fogása jó lesz, mert ilyen kis vályúk vannak a gombokon, ami egy másik egéren már nem jött be. Szóval fontos lenne, hogy ne problémázzanak, ha esetleg elállok a vásárlástól.
Pont az ilyesmik aggasztanak, hogy behazudnak valamit és úszott a lóvé, vagy hibás teljesítésnél nem cserélik 3 napon belül hanem garizni akarják, vagy nem elérhetőek (személyesen nem fogok ezért oda utazni), és így tovább. Az ipontól én semmi szín alatt nem rendelek, nagyjából a fentiek jellemzőek rájuk is. Azt hiszem megvárom, amíg a bestmarkt(hardverker)-nél lejjebb megy az egér ára. Azoknál inkább csak olyan gond van mostanában, hogy nincs raktáron semmi, de 1-2 hét késés nekem nem szempont, és legalább tudom, hogy nem valami más által visszadobott szemetet próbálnak rám sózni, hanem friss árut hoznak a nagykertől. Nekem még az emag és a hervis jött be eddig, meg volt 1-2 kisebb bolt, amik sajna azóta már bezártak.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
A bestmarkt közben törölte a rendelésem. Felhívtak, hogy nincs raktáron náluk az egér, meg hogy esetleg érdekel e másik. Gondolom elcseszték az árazást, legalábbis azóta is ugyanúgy ott van a webshopjukban 28k-s áron az eredeti [link], és amellett jelent meg új termékként 23k-ért ugyanaz fél napra, amíg nem vették észre a hibát. Gondolom miután látták, hogy rendeltem, azután vették észre, és gyorsan törölték. Szóval annyira nem ért váratlanul a dolog, csak zavar, hogy kamuznak. Lehet, hogy bepróbálkozom alzával, bár nem ajánlott cég.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz #08010496 #2212 üzenetére
Ez így nem igaz, alaplapot, memóriát nekem simán kihozták jó áron a nyáron, igaz rohadt sok idő volt, amíg beszerezték, de kivártam. Egy próbát érdemes tenni velük, viszont előre utalni semmi esetre sem szabad, én se tettem. Igazából előre utalni egyik webshopnál sem szabad, mert manapság az a divat, hogy előreutalsz, aztán közlik, hogy nincs raktáron, és a szokásos rizsa, hogy esetleg más nem érdekel e, stb... Aztán várhatsz a pénzedre két hónapot, hátha addig elfelejted. Egyébként elállásnál is bepróbálkozik az összes, hogy mi van, ha nem utalnak időben. Kb olyan, mint a németeknél a szállodák, mindegyik bepróbálkozik, hogy leszedjen rólad egy kis extra pénzt, pl úgy számláznak, mintha nem fizetted volna be nekik a foglalót. Itthon az éttermeknél, szórakozóhelyeknél is előfordul, ha látják, hogy ittatok pár sört, hogy hozzácsapnak még öt kilot a számlához, hátha nem veszed észre. Sajnos ennyire egy retek világban élünk, ritka a korrekt üzletember, legtöbbje a saját anyját is eladná.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz germinator66 #2211 üzenetére
Max annyit tudsz tenni, hogy elmész a rendőrségre, feljelented őket, de nem hiszem, hogy foglalkozni fognak vele érdemben. Talán arra jó, hogy megnyugtatod vele a lelkiismereted, hogy te mindent megtettél. Esetleg ide bejelentheted, mint egyéb káros tartalmat: [link]. Jó lenne létrehozni egy tényleges feketelistát közösségi alapon, amit be lehet emelni szűrőkbe.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Majd írd meg, hogy hogy zajlik az ilyen békéltetés, engem érdekel!
Az alzától csak azért fogok rendelni, mert 70%-os áron van náluk az egér, ami kell, aztán most nem mindegy, hogy 20 vagy 30 megy el egy egérre. Gondolom terjeszkedni akarnak, aztán olcsósítással meg egy csomó reklámmal bejáratják az itthoni üzletet is. Rájuk is áll a 14 napos elállási jog meg a 2 év garancia, mert ezek EUs dolgok. Nyilván utánaolvasok azért, hogy legtöbbször miben vétkesek, és átgondolom hogy azt én mennyire tudom tolerálni, ha esetleg velem is megesik. Egyébként úgy sejtem, hogy nem lesz jó nekem ez az egér sem, de nincs lehetőségem kipróbálni a formát, csak ha elutazok BPre, akkor meg már olcsóbb, ha rendelek valahonnan és elállok ha nem tetszik.
Buliban hasznos! =]
-
-
inf3rno
nagyúr
Rendeltem egy gamer egeret az alzától utánvéttel. Nem olvastam annyira rosszakat róla, inkább a szokásos nincs raktáron trükközés megy náluk, de az is lehet, hogy csak nagy a forgalom a reklámkampány miatt, és ténylegesen elfogy mielőtt újra tudnák tölteni. Árban ugyanaz az egér itthoni boltokban 28k körül van, emag-ban 20k, alzánál 15k. Én úgy vagyok vele, hogy gyakorlatilag fél áron van a csehektől, utánvéttel olyan nagyon sokat nem veszíthetek vele, mert ha nem jön meg, akkor nem fizetek. Egyedül azon bukhatok, ha hibás darabot kapok, és elkezdenek szívózni. Van talán 20% esélye annak, hogy nem jön be az egér fogása, szóval egy elállás még benne lehet a pakliban így is, de legalább több kiderül a cégről, ha ilyen irányba mennének a dolgok. 15k meg nem olyan hatalmas összeg, hogy ne veszíthetném el.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
Tudja valaki, hogy a számlát le lehet e fénymásolni, és a fénymásolat is érvényes e, ha több termék van a számlán, és el akarok adni egyet közülük?
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz DarkFater #2255 üzenetére
A "nagy" ipon nekem hibás újracsomagolt láthatóan használt monitort hozott ki pár éve, és nem voltak hajlandóak kicserélni egy újra, ami működik is, hanem garizni akarták min 1-2 hónapig, addig meg legyek meg monitor nélkül. A fogyasztóvédelemről annyit, hogy az ezzel kapcsolatos feljelentésemre annyival reagáltak, hogy forduljak békéltető testülethez vagy álljak el, az fel sem merült bennük, hogy esetleg büntetni kellene a törvény sértést. Szóval nekem valahogy ezek a magyarázatok nem jönnek be. A hardverkernél legutóbb az volt, hogy nincs termék és nem is tudják beszerezni, pedig kb. 1-2 órával előtte tették fel, és minden nap figyeltem, hogy hol akciós. Egyébként tőlük régebben rendeltem úgy, hogy 2 hétre hozták ki, de nem érdekelt, mert nekem nem kell, hogy azonnal itt legyen, csak hogy jó áron legyen működő termék. Aztán lehet, hogy csak mindenhol én fogom ki a bullshitet, és nagyobb szerencsém van a kis boltokkal, de nekem valahogy nem áll össze a kép ezek alapján, hogy miért a nagyok fognak megmaradni...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz Fehercsoki #2276 üzenetére
Rendeltem már tőlük, nem mindig van ténylegesen raktáron. Általában felhívnak, ha nem tudják egyből küldeni. Mindig utánvéttel kérjed, ne előre utalással, akkor nem kell a visszautalásra várni.
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- EAFC 24
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Autós topik
- ASUS Vp249H monitor és az audió bemenet
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- Eladó Huawei 4G CPE3 / B535-232 Router - Kitűnő állapotban!
- Eladó Xiaomi 5G CPE Pro Router - Szinte új állapotban!
- LG 27GP850P-B 27" Nano IPS 2K - 180Hz (oc) 1ms
- Macbook Air M1 sg. magyar bill. hibátlan 2025.10.04. Apple garancia
- HP 14-ep0012nt - ÚJ - 14" FullHD notebook - Core i3-N305, 8GB, 512SSD, Windows 11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs