Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waithEard

    őstag

    Nos, olvasgatom itt a topik végét, és a GlobElectro-val kapcsolatos ügyben lenne észrevételem.
    (Amúgy beírtam a nevet a gugliba, és így bukkantam erre a fórumtémára.)
    2011.06.02-án vásároltam tőlük 2db Asus 5850-et. Az egyik hibás volt, kockázta a képet.
    Sajnos jó darabig nem értem rá foglalkozni vele, végül sikerült beszélni velük és visszapostáztam. Lassan 3 hónapja! Azóta többször kerestem őket, hogy mi van a karival, de a válasz csak annyi volt, hogy szervízben van. Kb egy hónapja, kértem hogy küldjenek egy csere kártyát, amit meg is tettek, egy GT220 1GbDDR2 személyében. (Ez kb olyan, mintha csereautónak kapnál egy trágyás-szekeret. :) )
    Mindegy, gondoltam, legalább a gép megy desktop módban. Nem is ezek a dolgok verték ki a biztosítékot. Tegnap előtt (21. szerdán) felhívtam a kapcsolattartót, bizonyos T. L.-t, hogy mi a rák van már a karival. Jelzem, nagyon udvarias és türelmes voltam. Az úriember megígérte, hogy visszahív. Persze nem hívott. Hívtam, de nem vette fel. Hívtam másnap is többször. Nem vette fel. Aztán este írtam egy mailt, amiben kissé talán udvariatlanul megemlítettem, hogy van némi hasonlóság köztem és Szt. Miklós között.
    Tudniillik tele van nekem is a zsákom.
    Na erre ma felhívott, és ledorongoló, lekezelő hangon kikérte magának a viccelődő levelemet. Állítólag betegszabin volt, azért nem vette fel. (Egynapos betegség? :W )
    Szó szót követett, egyszer csak lenyomta a telefont. Visszahívtam, mondom megszakadt.
    Mire ő: "Meg is fog szakadni, ha még egyszer a szavamba vág!"
    Ezután viszonylag nyugodtan megpróbáltam elmondani, hogy mi a problémám, mire ő ordítozni kezdett, hogy képtelen vagyok megérteni, a VGA SZERÍZBEN VAN!!!!
    Na de 3 hónapja???!!!
    Azt hiszem itt tört el a mécses. :O Átvitt értelemben. ;]

    Délután pedig ezt írta:
    (I)"Telefonban tanúsított minősíthetetlen hangneme végett KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN vagyunk hajlandóak kommunikálni önnel.
    Amint azt a telefonban is elmondtam, BETEGSZABADSÁG végett nem voltam elérhető.
    Megértjük, hogy türelmetlen, de a trágárságával nem jutunk előrébb.(/I)

    Továbbra is tartjuk az ajánlatunkat, ha nem kívánja megvárni a termék KÜLFÖLDI szervizből való megérkezését; a termék árát a piaci árak figyelembevételével VISSZAFIZETJÜK."

    Még nem ért véget az ügy, de többet biztos nem vásárolok náluk. És senki másnak sem ajánlom. Már volt egy két garis ügyem boltokkal, de ilyen lekezelő, arrogáns módon még nem beszéltek velem. :((

    A tisztesség kedvéért, majd megírom a végét is, ha eljutok odáig.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz Jocozolg #1033 üzenetére

    Én már többször vásároltam a Users-től. Mindig okés volt a cég. Egyszer futottam csak bele egy kellemetlen gariztatásba, de az is megnyugtató, és korrekt módon zárult.
    Ajánlom őket. A másik kettőt nem ismerem.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    Nos, itt jön a történet vége, amit ITT kezdtem el leírni.
    Az ott idézett email-ra a következő választ adtam:

    "Amennyiben korrekt ajánlatot tesznek, hajlandó vagyok megfontolni. A cserekártyát pedig futárral el tudom önöknek küldeni.
    Kérem, ezúttal tartsa be azt, amit ígért.
    Köszönöm."

    Miután leírtam a történteket, karácsony után felhívott a bolt vezetője. Ez a beszélgetés is szemrehányással kezdődött. Miért írtam a PH-ra, megsértettem a levéltitkot, (az e-mail idézése) és nem írtam le, hogy mit mondtam a telefonba,amikor "eltörött a mécses".
    (Ígéretet tettem rá, hogy ezt pótolom, szóval: b@zmegoltam, és "nekem ne emelgesd a hangodat tesó" kifejezéseket használtam.)

    Szemrehányásait ezúttal türelmesen végighallgattam. Majd felhívtam rá a figyelmét, hogy a PH-n mindenkinek joga van kifejteni a véleményét. Továbbá, amennyiben elárulta volna, hogy beteg, akkor nem lettem volna ideges amiatt, hogy nem hívott vissza.
    Erre ő azt felelte, hogy nem érdekli a PH, "ott úgyis csak a sz@rdobálás folyik!"
    Ezután felajánlott 30.000 Ft-ot, a piaci árakra való hivatkozással. :)
    Ezt természetesen nem fogadtam el, jelezve, hogy a törvények szerint, ha a csere nem kivitelezhető, akkor a teljes vételárat kell megtéríteni. Ebben az esetben 33.303 Ft.
    Végül sikerült megállapodnunk, hogy visszaküldi a teljes összeget, és amennyiben megjön az 5850-es VGA, visszavásárlási lehetőséget biztosít számomra.

    Ezt, mint korrekt ajánlatot elfogadtam, s azóta a pénz is megjött, a cserébe kapott VGA-t pedig visszapostáztam.
    Sajnos olyan sok idő telt el az egésszel, hogy 5850-es CF rendszerem már tuti nem lesz.
    Visszakaptam ugyan a pénzemet, de közben három infarktust hordtam ki lábon, és a postaköltségeket is buktam. Csak azért imádkozok, nehogy a másik kártya is megadja magát... :)

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz jookomak #1120 üzenetére

    Mindenki, aki a Lambda Computernél vásárolt terméket akar gariztatni, annak a Hardverkerhez, és ott is Csók Tamáshoz érdemes fordulni.
    Nekem is intéztek több garit is. Érdemes megpróbálni.

    [ Szerkesztve ]

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    Ipon.
    A lényeg: vásároltam tőlük egy Gigabyte GTX 660 Ti karit, ami sajnos meghibásodott.
    Garanciafutár elvitte, majd kb 1 hónap után jelezték, hogy küldenek cserekártyát.
    Amikor megjött, azt hittem rosszul látok:
    Egy Gigabyte GTX 660 volt. (Sima, nem "Ti") De a hab a tortán, hogy szemmel látható módon bontott volt a csomag, egy táp kábelen kívül semmi nem volt benne. Maga a VGA egy alaplapi antisztatikus zacsiba volt
    gusztustalanul belecelluxozva.
    A belső dobozon pedig zsíros fekete ujjlenyomatok díszelegtek.

    A kísérő lapon pedig a cserére kiadott VGA típusánál a következő állt:

    GIGABYTE GV-N660OC-2GD GTX660Ti 2GB GDD

    Nyilván megtévesztési szándékkal írták ezt, mert ilyen típusú kártya nincs.
    Ha valaki nem ért hozzá, tuti hogy benyeli. Drága Ipon pedig keres mai árak mellet 15.000 Ft-ot.
    Más néven meglop 15.000 Ft-al.
    Ezután visszaküldtem a VGA-t, hogy cseréljék megfelelőre, de csak a pénzt akarják visszaadni, ami számomra azért kedvezőtlen, mert azóta jelentősen megdrágult a kari.
    De inkább adják vissza a pénzt, mert tőlük nem vásárolok többet, és másnak sem ajánlom.

    Azóta utána néztem kicsit, és rengeteg panasz volt rájuk, zöme garanciális ügyintézéssel kapcsolatban.
    Konklúzió: ha nem akarsz kockáztatni, inkább kerüld el az Ipont, jellemtelenek.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz ESP #1232 üzenetére

    Nem. Az eljárást kifogásolom, hogy megpróbáltak átverni, egy használt karival, hamisított papírral.
    Ez a jellemtelen és aljas dolog. Ha épp nem törvénybe ütköző!
    Ha azt mondták volna, hogy inkább visszaadjuk a pénzt, vagy ilyen értékben válassz valamit, nem szóltam volna semmit. De ha valaki kevésbé ért hozzá, akkor be tudják palizni.
    Az is érdekes, hogy kedves ESP, hogy te egy pont ilyen kártyát hirdetsz, és tudod, hogy mit, mikor vásároltam.

    [ Szerkesztve ]

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz ESP #1234 üzenetére

    Érdekes bizony!
    Tehát szerinted korrekt az, hogy az üzlet, a gyártó által kicserélt kártyám helyett egy használt és gyengébb példányt ad, noha neki ez egy fillérjébe sem került volna? És mi lett a cseredarabbal? ;]
    Elég érdekes, ahogy te itt ezeket a jellemtelen alakokat véded. Nem vágom fel az ereimet, pusztán kerülöm az
    Ipont, ahol ezek a nyerészkedő alkalmazottak dolgoznak.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz Balinov #1237 üzenetére

    Kedves Balinov és ESP!
    Elmagyaráznátok, hogy miért vagyok én egy hülye, szemét alak, mert nem fogadtam el egy gyengébb és használt VGA-t szó nélkül az IPontól?
    Csak mert a nagy nevetéseitekből nekem ez nem derült ki. Tessék, még egy kis adalék az IPon-ról.
    Kissé furcsállom, hogy számotokra ez vicces. :U

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    Kissé visszaolvastam, kedvESP. :) Látom jó kapcsolatban vagy az IPon-nal.
    -[link]
    -[link]
    Aztán kissé ellentmondásosan, hiszen írtam egy kritikát, és te meg engem hülyéztél le:
    -[link]

    Már csak az a kérdés, hogy miért is véded és reklámozod őket ennyire?

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz lafaty80 #1246 üzenetére

    ESP: Azt hittem, ez a rossz boltok topikja... és nem a "dicsérjük az Ipont, és az Ő prófétáját, ESP-t". :)
    (De azért ne lógasd fel magad!)

    lafaty80: Köszönöm a higgadt észrevételt. Alapvetően egyet értek veled. Semmi gond nincs a pénzvisszafizetéssel sem, noha van ugyanez a típus, hiszen mint mondtak: cserélve lett a kártya.
    Ha ezzel kezdték volna, nem írok ide.
    Mégis, hadd emlékeztesselek, hogy a nevezett bolt megpróbált
    első körben egy hamisított papírral hintába tenni, ami nem történik "véletlenül". Ha pedig véletlen volt, akkor a szervizben dolgozó emberek alkalmatlanok a feladatra, rosszul végzik a munkájukat.
    Nekem kellet kérnem a helyesbítést, és nem kértek elnézést a "tévedésükért".
    Ezért kapták a fekete pontot, szerintem ez a topik ezért van.
    Én is számtalan garanciát intéztem már, és volt, hogy nagyon türelmesnek kellet lennem, mert sokadjára sem sikerült megjavítani a cuccot.
    Nem írtam ide.
    Másik üzletnél szintén elcserélték a VGA-t, de nem hamisítottak hozzá papírt. Elnézést kértek, és nem írtam ide.
    ESP próféta hatására úgy döntöttem, hogy felveszem a kapcsolatot a cég képviselőjével, és megkérdezem mi erről az esetről a véleménye.
    A fejleményekről mindenképpen beszámolok majd.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz Balinov #1251 üzenetére

    Elnézést kérek, ha félreértettem. :R

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    ÉS akkor itt a történet vége, ami ezzel kezdődött.

    Hangsúlyozom kell (mert volt olyan csökkentett módú felhasználó aki nem fogta fel)
    hogy az eljárást kifogásolom, ahogy megpróbáltak átverni, egy használt karival, hamisított papírral.
    Ha azt mondták volna egyből, hogy inkább visszaadjuk a pénzt, vagy ilyen értékben válassz valamit, nem szóltam volna semmit. De ha valaki kevésbé ért hozzá, akkor be tudják palizni.

    Persze kérdés, hogy mi lesz azzal a GTX 660 Ti-vel, amit a gyártó küld?

    Gondoltam, megkérdezem Parádi András Úrat, aki az IPon képviselője, hogy mi a véleménye az esetemről.
    A következő választ kaptam:

    A hibas termeket a gyartohoz juttatjuk vissza, aki a jelen esetben egy masikra cserelte, amelyet egybol elkuldtunk Onhoz. Sajnos a kollegank nem ellenorizte megfeleloen, hogy jo termeket kaptunk e vissza, igy kerulhetett sima GTX660-as kartya cserere.

    Tehát a Gigabyte nevű Óriáscég azon keres, hogy cserére bontott, használt, olcsóbb VGA-t ad.
    Árban pont eltalálva a szuperszerdás árakat.
    Mindezt úgy, hogy 01.02. és 01.17. között lebonyolódott az ügylet. Vagyis az én hibás kártyám kijutott a céghez, és a cseredarabot házhoz hozta nekem a futár.
    Ha igaz is Parádi Úr állítása, miért nem küldték vissza a Gigabyte-nak, hogy cserélje megfelelőre?

    Megkérdeztem, hogy hogyan került a szervízlapra a következő elnevezés:
    GIGABYTE GV-N66OC-2GD GTX660Ti 2GB GDD

    Garancia programunk automatikusan veszi at a termekelnevezest, nem a kollegaim krealjak egyesevel.

    Ezt a termék elnevezést honnan vették át "automatikusan"? Laikus számára nem megtévesztő a végére biggyesztett GTX660Ti? Véletlenül?

    Gondoltam, írok egy cikket a Logoutra, de nem éri meg a fáradságot. Meg különben is, Parádi Úr megfenyegetett, hogy lesz-kapsz, ha én hazudozok!
    :)

    Remeljuk nem allit valotlan tenyeket, ebben az esetben a jogi osztalyunk keri majd becsuletsertes miatt a bizonyitast.

    Végül Parádi Úr levelének vége, amit felvetéseimre válaszolt:

    > -Az Önök munkatársai az ilyen fatális tévedéseket nem veszik -ne adj' Isten nem akarják észrevenni.
    Ezt elismertem es elnezeset kertuk a fatalis tevedesert, remelem megerti, hogy ezert azert nem vaghatjuk le a szervizes kollegank kezet.

    > -Az Önök cége a tévedéseikért nem vállal felelősséget. Azt áthárítják a vevőre.
    Pontosan mire gondol? A vetal visszafizetesere?

    Ez az elnézés megkésve érkezett.
    Külön megköszönöm Parádi Úrnak a slendrián helyesírást,(kérem rendeljen egy magyar nyelvű billentyűzetet, ha másképp nem megy, de inkább ne az Ipontól!) a gúnyos megjegyzéseit! Bravó Ipon!

    Jelen pillanatban a pénzt még nem kaptam vissza, gondolom ráérnek, hiszen azt azért nehezebb lenne hamisítani. :) (Ez vicc volt, kérem ne pereljenek be!) Ezzel sincs baj, majd átutalják, ráérünk.

    Én a magam részéről az Iponnal befejeztem a kooperációt. Akit érdekelnek a régebbi esetek, vélemények az nézze meg az árukeresőn beírt véleményeket, gari ügyekben. Vagy nézze meg ezt a cikket. Én sajnos későn olvastam ezeket.

    [ Szerkesztve ]

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz HUN]Repa #1259 üzenetére

    Nem semmi kis levél!

    Nem kívánok mindenre válaszolni, csak néhány fontosabb dologra:

    - A hamisított rendezési papír azért nem állja meg a helyét, mert egyrészt a termék nevére rákeresve láthatóak a paraméterek, másrészt a Gigabyte-nak nincs olyan megnevezésű terméke, hogy GV-N660Ti(xxx).

    Akkor ez mi? Vagy azt állítod, én írtam ezt a papírt?

    Kérdésedre, hogy vajon hol van most a leadott kártyád - a beszállítóval egyeztettünk és azt a választ kaptuk, hogy a héten érkezik meg hozzájuk a javított darab.
    Ezt is csak most hallom. Eddig fel sem merült a lehetőség, hogy kapok egy ugyanolyan kártyát, még azzal a kondícióval sem, hogy "sokat" kéne rá várni.

    Mivel ilyen szorgalmasan utánunk néztél, mi is ránéztünk mikkel tisztelted meg a garanciát eddig:
    Egy szétszedett, szakszerűtlenül átpasztázott 4850-es amit a beszállító végül cserélt.
    Így van. Használtan vettem, itt az Aprón, Iponos garival, és sajnos elég hamar tönkrement.
    Akkor nem próbáltatok meg átverni.
    Garancialevél, számla, hibaleírás, vagy bármilyen papír,pl elérhetőség, előzetes egyeztetés nélkül postán küldött hiányzó gyáriszámos (és ezáltal beazonosíthatatlan) 4890-es ami után csak hónapokkal később érdeklődtél (legalább kiderült mit keresi itt a termék, nem fizettettük ki a raktározási díjat).

    Ez is csak egy Iponos hazugság. Nincs kedvem bemásolni az összes levelet, de :
    2012.06.01.
    ÉN:
    címzett: iPon
    Itt egy szám a dobozról: S/N: 602-V194-020B0908303924 :)

    IPON:
    Tisztelt Cím,
    Ez már helyes. Várjuk és el tudjuk az ügyintézést indítani. Kollégák a
    Dévai utcában várják.

    ÉN:
    címzett: iPon
    Köszönöm. Mivel vidéki vagyok, postázni nem lehetne? Vagy garanciafutár?

    IPON:
    Tisztelt Cím,
    Postán vissza tudja küldeni. A pontos címünk 1137 Budapest Dévai utca 17.

    ÉN:
    címzett: iPon
    Köszönöm szépen a segítséget. A csomagban erre a beszélgetésre, és Önre fogok hivatkozni.

    Így adtam postára, saját költségen.
    Ezután gyakran érdeklődtem mi a helyzet a kártyával, végül azt a válasz kaptam, hogy nem tudják cserélni, meg közben a garancia is lejárt. Ez van, gondoltam, előfordul az ilyesmi. Aztán megint sok sok hét és sok levél árán visszaküldtétek. Ezt nevezed te "bepróbálkozásnak"? Nem egészen értem.
    És érdekes, nem kaptatok feketepontot. :U

    Summa summárum, jobb lett volna, ha ezt a hozzászólást nem írod meg.
    Az meg megint egy érdekes kérdés, hogy milyen alapon teregeted te ki az én vásárlásaimat egy nyilvános fórumon. (Én ugyanis magánszemély vagyok, és nem internetes áruház.)
    Jó hogy nem adod meg a számlaszámomat, meg az adataimat! Ipon, Ipon egyre mélyebbre süllyedsz! :N

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz fricz19 #1266 üzenetére

    Én nagyon sok mindent vásároltam már tőlük, és összesen ez a három garis ügyem volt velük.
    Abból kettő rosszul sült el.
    Elég sok gépet építek barátoknak, ismerősöknek, néha megbízásból is. Ezért gyakran a tulaj neve szerepel a számlán, hiszen nem az enyém a gép.
    Hardverker, Lambda (sajnos megszűnt),Users, Ipon.
    És persze gyakran veszek itt az aprón is garis alkatrészeket, ha a "megrendelő" úgy kéri.. Elég sok általam épített gép felügyeletét is ellátom, karbantartom, intézem az esetleges meghibásodásokat. Ez az utolsó "szerencsére" a saját cuccom volt. :)
    És most erről a listáról az IPon-t kihúztam.

    Nem lett semmi kiteregetve, legalábbis én nem látok se nevet, se címet...

    Szerintem egy etikus bolt meg sem említhette volna.... :U

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

  • waithEard

    őstag

    válasz 04ahgy #1268 üzenetére

    Kedves 04ahgy!

    Te melyik üzletben dolgozol? Mert ahogy elnézem, ezen a fórumon több az Iponos, és más céges emberke, mint "etikus", vagy mint például én, "etikátlan" vásárló!
    Belekukkantottam az Iponos értelmező kéziszótárba, mert nem értettem teljesen, miről habogsz itt,
    milyen az etikátlan vásárló?

    "Etikátlan vásárló: Olyan vásárló aki nem hagyja magát megtéveszteni, és kikéri magának, ha kicsit hazudozunk neki."

    Közben még egy ellentmondásra bukkantam:
    HUN)Répa szerint:
    Kérdésedre, hogy vajon hol van most a leadott kártyád - a beszállítóval egyeztettünk és azt a választ kaptuk, hogy a héten érkezik meg hozzájuk a javított darab.
    Parádi Úr szerint:
    A hibas termeket a gyartohoz juttatjuk vissza, aki a jelen esetben egy masikra cserelte, amelyet egybol elkuldtunk Onhoz. Sajnos a kollegank nem ellenorizte megfeleloen, hogy jo termeket kaptunk e vissza, igy kerulhetett sima GTX660-as kartya cserere.

    Akkor most cserélték, vagy csak most fogják cserélni? Ha csak most jön meg a csere darab, a nekem kiküldött használt példány honnan származik?

    Más:
    Még akár elgépelés is lehet.

    Megnézted azt a papírt?
    GIGABYTE GV-N66OC-2GD GTX660Ti 2GB GDD

    Ennyit gépeltek el "véletlenül". :)

    Zárszóként: Az IPon visszautalta a vételárat, anyagi kár nem ért.
    Közben lehülyéztek, kigúnyoltak, össze-vissza beszéltek, ahány dolgozóval beszéltem, annyiféle választ kaptam. Megkaptam az "etikátlan" vásárló titulust is, amit büszkén vállalok. :)
    Kedves Ipon, és Ipon prókátorok! Egy üzlet szerintem nem viselkedhet(ne) így.Változtatni kéne a stíluson,
    a kommunikáción, és főként a garanciális ügyintézési gyakorlaton.
    Tőlem most a nem ajánlott értékelést kapjátok.

    "The cold feel of my skin. I try to lose but always win." - M.D.B. - The Fever Sea (RégiHApró: 68 piros \ 0 fekete)

Új hozzászólás Aktív témák