Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sztp

    újonc

    Hi fórumozók!

    Kicsi elrettentő példa az Extreme Digitalról!!!!!!
    2009 áprilisában vásároltam náluk egy Bluepanther v480 navigációt.
    Egy rakás szar volt az egész, ugyhogy decemberben visszavittem a miskolci üzletükbe a cuccot garanciális problémáimmal: SDkártyát nem ismeri fel, továbbá recseg, illetve halk a hangszórólja, és ezeken kívül elveszíti a gps kapcsolatot is.
    Ez utóbbit fel sem írták a hibalistára, merthogy ez egy "fos", ettől ennyit lehet várni.
    Eltelt 1 hónap, és telefonálnak, hogy cserélték. :O
    Bebattyogok az üzletbe, és elémraknak egy bluepanther diamondot.
    Kérdem az eladótól, hogy nem volt v480? mondja nem, ezt kapom helyette.
    Mondom ok, de én erre nem tartok igényt, mert nem ilyet adtam le, és tudomásom szerint ilyenkor én döntöm el, hogy mit veszek a pénzemért.
    Eladó (aki egyébként egy tapló paraszt volt) mondja, hogy ez nem igy megy,
    azt kapom amit a szerviz küld,és kész.
    Kértem tőle, hogy hivja fel akkor a szervizt, és kérdezze meg hogy ráfizethetek-e egy komolyabb navira.
    Tudjátok hogy mi volt a válasz??? A pofám leszakad, de a tapló eladó azt mondta, hogy
    mit képzelek én, a telefon nincs itt ám ingyen, és nem lehet csak ugy telefonálgatni.
    Kérem adja meg a számot, de nem akarta, ugyhogy kénytelen voltam a szervizátvételi lapról lenézni a szóban forgó telefont.
    Tárcsáztam, és a tuloldalon egy bemutatkozni képtelen ember nyugtázta a problémám, majd közölte, hogy intézkedik.
    Feleségem ezzel párhuzamosan a fogyasztóvédelmet hívta, akik megerősítették az igazam.
    Álláspontjuk szerint ne egy szervizes válasszon helyettem navit.
    Megvártuk a telefont, ami szerint vigyem ami van, vagy leszarnak.
    Természetesen nem vittem el, panaszkönyv elő, és leirtuk a problémát.
    Másnap reggel telefonon beszéltem a BP-i központjukban tartózkodó Keresztes Csaba nevezetü értékesítési vezetővel, aki ugyancsak 2 iq-val rendelkezett, mert nem bírta felfogni,hogy jogom van levásárolni, vagy pénzt visszakövetelni ha nem tudják cserélni (már pedig nem tudták).
    Arra hivatkozott, hogy ő nem tudja a rendszerükben hogy elkönyvelni a problémát.
    Említettem, hogy én ezt magasról leszarom, oldják meg.
    A végén igérete szerint 1 héten belül megpróbálja rendezni az ügyet (azóta semmi hír, 2 hét telt el) ugy, hogy vagy jóváiratja a szállítóval (nem értem mi köze van az én ügyemhez a szállítójának, hiszen én náluk vásároltam, nem a szállítónál), vagy keritenek a föld alól is egy azonos tipust, nehogy már jó legyen nekem.
    Most itt tartunk, ugyhogy azóta megvásároltam máshol a navigációmat, és még mindig várom a válaszukat.
    Mivel ilyen gusztustalan ez a társaság, a feleségmmel úgy öntöttünk, hogy végső esetben elmegyünk egészen a pereskedésig is.
    Egy kedves volt osztálytársam ügyvédként praktizál, és szerinte az ügyünk egyértelmű és világos, ugyhogy tuti nyerő a pozíciónk.
    Kivárom a válasz (már ha lesz) és attól teszem függővé a folytatást.

    Ezek után nyugodtan mondhatom azt hiszem, hogy ez egy gusztustalan társaság, akiket nem érdemes tovább gazdagítani.
    A leírtak a saját véleményem, azt hiszem ehhez jogom van.
    Üdv!
    Peti

Új hozzászólás Aktív témák