Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Honest

    csendes tag

    válasz shteer #902 üzenetére

    Én többször is vásároltam náluk, mivel;

    1. A legjobb árakkal vannak a piacon
    2. Mindig udvariasak, és készségesek.

    Bizony, én is vártam egy hetet, mire megjött a termék, de nekem nem volt sürgős és jóval a piaci ár alatt jutottam hozzá egy alaplaphoz!

    Szomorú, ha "kioktatásra" kényszerülsz olyan esetben, amin a vak is látja, hogy IRREÁLIS.
    Én sem mondanék neked mást, mint "csak nem képzeled, hogy egy 115 ezres kártyát 50 ezerért fogunk árulni". - ezt biztosan megelőzte udvarias bocsánatkérés, valamint tényekkel alátámasztott információ.

    És hogy ne csak én mondjak jót róluk, álljon itt a legutóbbi értékelések az egyik legnagyobb árgyűjtő oldalról:

    "Boltértékelések
    Ügyfélszolgálat
    Ha megérkezik a termék, akkor egyből telefonálnak. Nagyon jó fejek az eladók!

    Rendelés
    Egy Logitech G500-as egeret rendeltem tőlük. És hogy miért pont tőlük? Mert az egész országban itt volt a legolcsóbb.

    Szállítás
    Személyesen mentem érte.

    Fizetés
    Kp-val fizettem.

    Reklamáció
    Reklamációm nincs. Eddig is vásároltam tőlük (pár éve egy Seagate 320GB 7200rpm notebook hdd-t), és ezután is fogok. De jobb lenne, ha közelebb költöznének a belvároshoz...

    [Értékelés bezárása]

    B Ádám
    2011.05.27.

    ÜgyfélszolgálatPontos,korrekt tájékoztatás

    RendelésGyors,gördülékeny

    SzállításGyors,pontos

    Horváth Richá
    2011.04.06.

    ÜgyfélszolgálatFolyamatosan tájékoztattak a rendelés állapotáról.

    RendelésKönnyen, egyszerüen lehet rendelni.

    SzállításSzemélyesen mentem érte, gyors ügyintézés!

    ReklamációMinden nagyon rendben volt.

    Karcag Szilár
    2011.02.11.

    Ügyfélszolgálatrugalmas,illedelmes

    SzállításGyors, pontos"

    Én, ellenben az előttem szólókkal;

    MINDENKINEK AJÁNLOM A www.globelectro.eu-t

  • Honest

    csendes tag

    válasz Aljas #1016 üzenetére

    Sajnos Karácsony előtt mindenhol előfordulnak torlódások, problémák.
    Ahol nagy a forgalom, ott évközben is. De egyet tudomásul kell venni, hogy egy webshopnak sem érdeke, hogy elégedetlen vevőket gyártson. A nagyszámú megrendelés következénye, hogy előbb-utóbb az ember belefut hibákba. Ezek többnyire nem szándékosak, technikai vagy kommunikációs problémák.
    Ami itt folyik az jellemző a magyar mentalitásra. Van aki már azért is perrel fenyegetőzik, vagy a cég szándékos lejáratásával, mert a termék amit megrendelt volna, ELFOGYOTT.
    Ez olyan, mintha bemennél a pékhez kifliért és ha nincs, akkor pofánvágod a péket.
    De ami a lényeg!
    Az elégedett vevők vannak többségben szerencsére! Megnéztem a Globelectro weboldalát,
    258640 látogatójuk volt eddig. Az elégedettek nem fognak fórumokra járni, megrendelték a terméket, megkapták és az elégedettségük abban nyilvánul meg, hogy visszatérnek.
    Az meg, hogy néhány ember hogyan dobál szart a másikra, mert éppen nem sikerült valami, az őt minősíti és nem azt, akire a szart dobálja. Ez nagyon fontos szempont, amiről a szardobálók megfeledkeznek.
    Előzőekben olvastam hogyan húzták itt le a Speedshop-ot, döngölték volna a földbe örökre.
    Én évek óta vásárolok náluk - cégesen is otthagytam már több százezer forintot - és a Speedshopra szart dobálónak üzenem, magát minősítette a hozzászólásával.
    Tehát csak óvatosan, és kulturáltan uraim!

  • Honest

    csendes tag

    válasz Aljas #1018 üzenetére

    "Azért ezt nézhetjük fordítva is, azaz hogy ha minden flottul megy, megrendeled-megjön-kifizeted-működik, akkor nem mutatkozik meg a az adott webshop tényleges hozzáállása" - valóban nem mutatkozik meg, a legtöbb esetben mindkét fél elégedett és a legtöbb esetben ez a jellemző a webshopokra. Nem volna életszerű, hogy akár százezres nagyságrendben dícsérnék a vevők XY webshopot. Pedig elvileg ez volna az igazságos, hogy azt vegyük alapul ami pozitív és nagy számban fordul elő, és nem azt, ami elenyészően elöforduló negatív. Sajnos ez utóbbira inkább hajlanak ítéletet hozni a vevők, szerintem hibásan.
    Ilyen fórumokon, ahol csak szardobálás folyik cégekre, az okos ember nem hoz egyoldalú ítéletet, amíg nincs meg a mérleg másik oldala is, de mint mondottam, senki sem fog elégedett és sikeres vásárlás után ilyen forumokra beírni. Ezek a fórumok másra sem jók, mint JóskaPista jól kidühöngi magát, elégedetten dörzsölve tenyerét, hogy meg merte mondani, bár általában névtelenül.
    Nos, a nagyobb cégek már nem törödnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, hisz vannak mutatóik és amíg bőven pozitívban zárják az ügyleteiket, csak mosolyognak maximum, hogy a bolha csípkedi az elefántot.
    Aki képes pártatlanul, indulatok nélkül gondolkodni, az vagy nem jár ilyen helyekre - tehát nem éri el a célját a szardobálás - vagy belátja, hogy a másik fél meghallgatása nélkül nem hozhat IGAZSÁGOS döntést.

  • Honest

    csendes tag

    válasz GaborGh #1020 üzenetére

    "Ja még annyit, hogy az az állításod sem állja meg a helyét, hogy az "ilyen fórumokon csak a szar dobálás folyik", még pedig azért nem mert van egy ilyen topik is, hogy A jó boltok topicja!, szóval nagyon el vagy tévedve és igenis szükség van az ilyen és ehhez hasonló fórumokhoz, hogy a témában nem jártas ember könnyebben és okosan döntsön, hogy hol és mit fog megvásárolni!"

    Jó boltok topic: 50 hozzászólás

    Rossz boltok topic: 1021 hozzászólás

    Nos, úgy gondolom, a számok önmagukért beszélnek. De erre utaltam már az előzőekben, - csak nem figyeltél -, hogy az elégedett Vevő nem fog fórumokra beírkálni, nem jellemző.
    De tegyük életszerűvé, hogy mindenki megértse;

    Elégedett vevő távozik (vagy megkapja a csomagot), én meg megkérem, hogy írjon már pár kedves sort a fikázós fórumokra! - ugye nem gondoljátok, hogy ennek van értelme! Pedig ez a mi esetünkben tízezres nagyságrendű, és ismerve a webshopokat, az előzőekben fikázott (Globelectro, Speedshop..stb.) webshopoknál sem lehet másképp.

    "Ha a nagyobb cégek nem törődnek vele mi folyik az ilyen fórumokon, akkor te vajon miért, nekem ez egy kissé ellentmondásosnak tűnik?!" - erre is válaszolok.
    Ha lesűlylednék arra a szintre ami itt megy, akkor ctrl-c/ctrl-v beillesztenék ide egy listát a Feketelistás vevőinkről, ami több százas nagyságrendű!
    Az olyan vevőkről, akik hétvégére berendelik a plazmaTV-t a házibulira, majd hétfőn az elállás jogára hivatkozva visszahozzák bontottan, eladhatatlanul.. és hosszú sora van a vevői oldalon is azoknak, akikre szart lehetne dobálni, de nem tesszük, mert ellentétben veletek, mi NEM ÁLTALÁNOSÍTUNK néhány vevővel történ probléma alapján!

    Ezért írtam csak ide ebbe a fórumba, hogy hátha egy-két ember elgondolkodik, mielőtt "lealjasoz" bemocskol másokat. Sok esetben nem is kellene idáig eljutni, ha venné valaki a fáradtságot és kulturáltan próbálná kezelni a problémáját.

  • Honest

    csendes tag

    válasz M3oH #1024 üzenetére

    "Jó boltok topic: 50 hozzászólás nezd csak meg jobban, 471 hozzaszolas van ott."

    Jogos! Elnéztem. Abban is igazat adok, hogy tökéletes bolt nincs.
    Itt a módszerekről van szó, ahogyan egyesek megnyilvánulnak. Egy fórumnak az volna a lényege, hogy mindkét fél elmondhassa a saját véleményét.
    Egyetlen panasz sem úgy kezdődik, hogy; "Problémám van, mert.. és kérném XY webshop illetékesét, hogy válaszoljon a problémámra."
    Rengeteg konfliktus megoldható lenne, ha nem indulatból kezelnék..

  • Honest

    csendes tag

    válasz GaborGh #1029 üzenetére

    Semmi közöm az általad említett céghez (Globelectro), nem vagyok az ügyvezető igazgatója egy cégnek sem.

    Minimum, hogy bocsánatot kérsz a csúsztatásodért!

  • Honest

    csendes tag

    válasz GaborGh #1037 üzenetére

    "Tv-Planet a nem ajánlottak közé tartozik"

    Egy "fanatikus tag"-tól elvárható volna, hogy megindokolja a negatív hozzászólását.
    Vagy itt ennyi is elegendő, és a fanatizmus nem a korrektségre vonatkozik?

  • Honest

    csendes tag

    válasz Flashget #1039 üzenetére

    Magyarország 2004-ben csatlakozott az Európai Unióhoz.(!)
    Az .eu-s domain azt is jelzi, hogy az adott webshop NEMZETKÖZI kereskedelmet is folytat, azaz az Unióból bárki vásárolhat, mert megvannak a szükséges technikai és számlázási feltételeik. Az esetek többségében KÜLFÖLDI a raktáruk, beszállítójuk. Épp ezért ha sürgősen kell az adott termék - bár nem jellemző - valóban jobb, ha a sarki nagykert keresed fel. Egyébként a .hu-s végződés egyáltalán nem garancia már manapság, hogy nem KÜLFÖLDI a beszerzésük, így a szállítási határidő és garancia kezelés ugyanúgy hosszabb lehet.
    Van még egy előnyük az .eu-s shopoknak; a kedvezőbb ár. De ez mindig szubjektív a vásárló részéről, hogy ráér megvárni a terméket, vagy ha nem, akkor megveszi a drágább, de elérhetőbb terméket.

  • Honest

    csendes tag

    válasz Balinov #1042 üzenetére

    Ugyan már... ma Magyarországon nem attól függ, hogy eltűnik egy cég, hogy milyen domain-nevet visel. Ezt ti sem gondolhatjátok komolyan, mert nevetséges!
    Konkrétan ismerek olyan céget, aki eu-s és az eltűnt hu-s cégtől vette át korrekt módon a vevőit, SŐT a garancia kezelést is, amire NEM LETT VOLNA KÖTELES!

Új hozzászólás Aktív témák